6,3

Matig

3 reviews over Hotel Parel in het Nederlands

Francis, 12-9-2007

Hotel De Parel vind ik echt geen parel. Het enige voordeel is dat je zo Maastricht in kunt lopen. Maastricht is wel een prachtige en gezellige stad De kamers waren zeer ongezellig en niet schoon. De lift was heel erg klein er kon amper een koffer in. Neen, wij gaan niet meer terug naar dit hotel. Wij zijn er maar drie nachten geweest. Maastricht daar komen we wel voor terug maar voor De Parel niet meer.

A. de Vries, 12-9-2007

De aankomst was een tegenvaller, het hotel ziet er van buiten onverzorgd uit. Verder prima tijd gehad hier, dicht bij het centrum van Maastricht en kamers werden opvallend vaak schoongemaakt. Goede service!

Agnes, 7-9-2007

Prima hotel, centrum is op loopafstand. Hotel zag er niet zo gezellig uit, maar dat geeft niet als je in Maastricht bent, gezellig de stad in!
Gereisd anders in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parel in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parel scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.