Hotel Mabi ****

7,8

139 reviews over Hotel Mabi in het Nederlands

Mooi hotel, centraal gelegen

S. T, 24-7-2017

Mooi vernieuwd hotel, super mooie kamer en gratis gekoeld water.

Ik miste alleen een boekje oid in de kamer over bijv wifi en tijden van ontbijt etc.

Locatie is ook top, je loopt zo het centrum in.

Gereisd met partner in juli 2017

Wat een tegenvaller dit keer

Annemieke, 5-7-2017

Na er zeker 3 keer eerder te zijn geweest, viel het na de make-over erg tegen! Ongezellig geworden. Badkamer niet schoongemaakt! Er lag restje ontlasting in toilet en er zat nog een zwarte haar op de muur. Kleine kamer, smalle bedden, weinig stopcontacten, losse kluis, vitrage mag zooo 1980 zijn, maar wel onmisbaar als je je een beetje normaal aan en uit wilt kunnen kleden. Ontbijt was minder dan eerder. Houdbare melk bij het ontbijt. Geen flesje water op kamer of koffie/thee mogelijkheid, geen blad met info (WiFi,tijden ontbijt enz.). Geen kast of ruimte voor je spullen.

Personeel is wel onveranderd vriendelijk en ligging is top, maar voor ons niet meer.

Gereisd anders in mei 2017

uniek hotel!

Noa, 13-5-2017

Ontzettend leuk, uniek en origineel hotel! Het thema van het hotel is film en dat zie je overal in het hotel terug. De inrichting is erg modern en creatief. Het personeel was ontzettend gastvrij en vriendelijk. De kamers waren bijzonder ingericht en van alle gemakken voorzien. Leuk dat er gratis vlaai met koffie/thee was. Perfecte locatie achter de Markt en dichtbij het Vrijthof.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Jammer genoeg vernieuwd

Marleen, 21-4-2017

Na eerdere goede ervaringen in hotel mabi, viel het ditmaal erg tegen. De ruime kamers zijn een stuk kleiner geworden. Op de kamer is bv geen kast of spiegel meer aanwezig. De gezellige inrichting is vervangen door een strakke, kille, trendy inrichting. Ook het ontbijtbuffet was van een heel andere categorie. Kortom wij zijn niet enthousiast over de vernieuwingen / verbouwing en gaan op zoek naar een ander hotel in Maastricht om in te verblijven. Jammer!!
Gereisd zakelijk in april 2017

Slecht

Wendker, 21-4-2017

Na verbouwing kleine kamers zonder voorzieningen. Geen kast, kleine badkamer, kluis stond los. Te weinig stopcontacten. Ontbijt karig. Weinig sfeer.
Gereisd zakelijk in januari 2017

Prima accomodatie

fam Gadellaa, 29-3-2017

De ligging is uitstekend met zowel de maasboulevard als Vrijthof en Markt op loopafstand.

Eigenlijk geen minpunten.

Het hotel is gerenoveerd (nog bezig, maar geen overlast) en heeft nu kamers met een verrassend en leuk modern design.

Het biedt kleine extra's die het verblijf nog veraangenamen, zoals een vlaai en koffie uurtje en een uurtje met een wijntje en olijven.

De vorige functie (bioscoop) is intact gebleven door een mini bioscoop waar je nog steeds een filmpje kunt pakken.

Zeer vriendelijk personeel.

Wij hebben bij jullie een fijn verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Ontspannen

Jaap Eding, 6-1-2017

Voor de 5e maal gelogeerd in Mabi. We hebben het er uitstekend naar onze zin. Redelijk eenvoudig, maar kwaliteit te over. Volgend jaar weer!
Gereisd met partner in januari 2017

Een 7

December, 30-12-2016

Pluspunten: ideale ligging, hotel heeft een leuk thema en vriendelijk personeel, elke dag gratis vlaai.

Minpunten: te duur voor wat je krijgt/niet 4 sterren waardig, matig ontbijt, flatscreen tv viel erg klein uit

Gereisd met partner in december 2016

Geen 4 sterren waard!

Fleur, 18-12-2016

Onze kamer, was flink verouderd/gehorig.

De vloer kraakte en hobbelde, zo erg dat ik het gevoel had er zo doorheen te kunnen zakken.

Badkamer, schimmel randen en oud.

Prijs/kwaliteit verhouding, vonden we erg slecht.

Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer en buiten de gratis

'Vlaai en olijven momenten' om.. werd er een gordijn voor het koffie/thee automaat geschoven.

Er zijn zeker plus punten : goede ligging, vriendelijk personeel, heerlijk vlaai, chocolaatjes op de kamer .

De entree/ ontbijzaal zien er mooi uit.. ontbijt lekker.

Toen we onze klacht doorgaven.

Bleek er duidelijk een soort ' protocol' klaar te liggen voor deze situaties. We kregen een gratis attentie, en er werden allerlei vrijkaartjes aangeboden.

Kregen meer het gevoel dat ze snel van ons af wilde zijn dan dat ze onze klacht serieus namen.. geen excuses of begrip.

Gereisd met partner in december 2016

Niet snel nog eens

Linda Dirkje, 2-12-2016

Locatie is top, je loopt zo het centrum in en bent zo bij het station.

Hotel zelf is oke maar erg luidruchtig schoonmaakpersoneel. Al vroeg in de ochtend begint het schoonmaakpersoneel luid met elkaar over de gang te communiceren wetende dat hier nog gasten op de verdieping zijn. Tijdens hun luidruchtige geklets moesten blijkbaar de deuren hard open en dicht gegooid worden. Vroeg wakker dus weinig slaap dankzij de schoonmakers.

Gereisd met partner in november 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mabi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mabi in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mabi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mabi scoort een 7.82 uit 10 op basis van 139 reviews.