Hotel La Colombe **

Matig

69 reviews over Hotel La Colombe in het Nederlands

Wachten op de renovatie!

Sandra, 16-8-2017

Een zeer gedateerd hotel, in een heel oud pand. Dat merk je aan alles. Het ontbijt was wel zeer goed, ook glutenvrij was prima geregeld. Gesproken met de eigenaar vanwege de slechte recensies. Door bureaucratie, wachten op diverse vergunningen e.d. was het niet eerder mogelijk het hotel op de schop te nemen. Dit gaat binnenkort dus eindelijk gebeuren. Er mag geen lift in, dus houd daar - ook na de verbouwing- gewoon rekening mee. Dus wil je voor de verbouwing nog gaan, weet dan dat het inderdaad klein, oud en niet overal meer even netjes is. Maar daar is de prijs ook naar. Gewoon hartje centrum, dus overal lekker dichtbij.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Perfect hotel niets mis mee

Jannie Meertens, 15-8-2017

De kamer was schoon,zelfs onder het bed.Putjes van douche en wastafel waren schoon in een wordt perfect.

Het is een monumentaal pand de eigenaar doet z,n best om het iedereen naar der zin te maken.Dat werd weer te niet gedaan door de uitzending van Groeten van Max Ik kan mij daar niet in vinden.

Gereisd met partner in juli 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Jane, 15-8-2017

Het hotel heeft een geweldige ligging midden in het centrum. De kamers zijn klein en minimalistisch maar voor de prijs die je betaalt helemaal prima. Daarnaast is alles erg schoon en word er tussendoor ook schoon gemaakt.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super locatie

Lisandia, 4-8-2017

Hotel La Colombe heeft een super ligging. Je loopt zo het centrum van Maastricht in. Het personeel is erg beleefd en denkt graag mee met de klanten. Iemand van ons was slecht te been en de kamer werd van de 3e verdieping naar de 1e verplaatst.
Gereisd anders in augustus 2017

Nooit meer!

Mirjam, 26-6-2017

Eenvoudig..,zei de website.... Schimmel, smeer en beestjes horen daar in onze beleving niet bij! We hadden in de verste verte niet het idee in een hotel te zitten. De vloerbedekking op de trap naar boven, smerig, de leuning plakte zo erg dat we hem maar niet hebben aangeraakt. Het enorme kleine 'hokje' wat hotelkamer heette was nog prima geweest als het niet vol met schimmel had gezeten aan het plafond van wateroverlast? De badkamer zal vol verse zwarte schimmels, en vreselijk vies beschimmeld douchegrodijn, kapotte, smerige wc, wastafel die tegen de wc aan zit, zo krap, wasbak stuk en vies. Alles in de kamer was wel kapot of gigantisch beschadigd. De plafonnière was het glas vanaf, dus er hing alleen nog een peertje.......niet te bevatten dat dit zo verhuurd wordt als hotelkamer, niet alleen ongezond maar zo niet representatief. Bij uitchecken werd ons niets gevraagd hoe ons verblijf was etc, nog geen prettig dag gewenst. Niemand aan te raden! Geen airco en veel geluidsoverlast!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Slecht hotel, Nooit Meer!

Lola, 3-4-2017

behoed je voor dit hotel en betaal liever een paar euro's meer zodat je zeker weet dat je goed zit!

Toen we al binnen stapte in dit hotel rook het al muf en naar de riolering.

Toen we eenmaal de gladde versleten trappen opgingen (gevaarlijk voor ouderen en kinderen!!!) wisten we dat we een fout hadden gemaakt qua hotel.

In de kamer was het nog tien keer zo erger, stof onder het bed, vieze lakens, je zag gewoon dat er totaal niet gepoetst wordt.

De locatie is perfect en je zit op enkele meters van de markt en vrijthof af.

Werknemers/eigenaars zo asociaal als wat en bekommert zich totaal niet om de gasten.

Kamers werden gepoetst met gebruikte handdoeken van gasten die vertrokken!!! Echt smerig.

Wij hadden voor 1 nachtin het weekend geboekt met ontbijt, hiervan geen gebruik gemaakt, wij zijn zo snel mogelijk zondag weer vertrokken.

Maastricht is een mooie stad, maar helaas verdiend dit hotel daar geen plekje voor!!!

Gereisd met partner in maart 2017

Nooit meer

Annelieke, 20-12-2016

Wij hebben 1 nachtje geslapen in dit hotel. En het was vreselijk, alles maar dan ook alles is kapot en onverzorgd. Trappen zijn zo glad door het kapot gelopen vloerbedekking, ontzettend onveilig.

Wij zaten op de 3e verdieping, in een gigantisch kleine kamer. In de douchkuip en op de wasbak lagen allemaal zwarte kleine haren, alsof er totaal niet was schoon gemaakt.

Het bed was vreselijk, echt heel erg hard. Verder is het hotel zo gehorig, om 1.00u liepen de boven buren nog te stampen en te roepen. Dit kon je erg goed horen. Wij hebben super slecht geslapen en zijn s'morgens om 8.00u weggegaan.

Het ontbijt hebben we geen gebruik meer van gemaakt. Maastricht is een geweldige stad maar ik zal nooit iemand dit hotel aanraden. Elke euro is te veel. Ook het personeel is enorm onvriendelijk en onverschillig.

Gereisd met partner in december 2016

Vreselijk hotel met onverschillig personeel

Hans, 18-12-2016

Lokatie prima , hotel oud vies en versleten ,personeel zeldzaam onverschillig

Ga er niet heen !

Gereisd met vrienden in december 2016

Nooit meer !

Martin, 16-12-2016

Echt een verschrikkelijk hotel , de eigenaar zou zich kapot moeten schamen want de naam hotel is hier echt niet op z'n plaats. We kregen een kamer op de 3e etage , maar door een probleem op een van de kamers met het toilet, kregen we deze kamer niet maar de kamer ernaast. In de middag en avond in de het centrum van Maastricht vertoefd , lekker naar de kerstmarkt geweest , terrasjes e.d. En in een Italiaans restaurant gegeten . We kwamen rond 22.00 uur terug op de kamer en daar stond de gehele vloer onder water ! Het stonk ook heel erg in de kamer .Terug naar beneden gegaan om te melden, vonden het heel vervelend (zei de medewerker) en kregen direct een andere kamer , op de 4e etage ( nee hè , over die gevaarlijke vieze trap ) . Ook aangegeven dat onze tas met kleding e.d. nat was geworden , ze konden eventueel in de wasdroger en dat was het.Niemand ging mee om ook maar te kijken naar de ondergelopen vloer en de eventuele schade /toestand . De kamer op de 4 e etage was ronduit slecht, de helft van de verlichting, defect, schimmel in de badkamer en douchegordijn, Gore plekken op het plafond, geen lampenkap op de verlichting in douche , geen handdoeken , geen toiletpapier , tot overmaat van ramp een koud water onder de douche en een kapotte douchestang moest ik weer die trap naar beneden en naar boven . Al met al een schandalig slecht hotel, niemand die vraagt of ze iets kunnen en betekenen in welk vorm dan ook .Het enige goede aan dit hotel is de ligging nl. in het centrum, en ook loopafstand van het Vrijthof.
Gereisd met partner in december 2016

Vreselijk, nooit meer dit hotel!

Esther, 16-11-2016

Hotel La Colombe voor ons nooit meer! Wij hadden voorafgaand de twee nachten betaald. Bij aankomst wist het personeel niets van de betaling en wilde ons nogmaals laten betalen. Nadat wij konden bewijzen d.m.v. inzage in bankgegevens dat er wel degelijk was betaald, werd dit geaccepteerd. Zonder enkele excuses of medeleven.

We kregen snel het pasje van de kamer in onze handen gedrukt met de mededeling: "het is op de 3e verdieping". De trappen waren ontzettend onveilig, smerig en muf ruikend. Ongelijke treden, niet overal een trapleuning en losse kapotte vloerbedekking. Niet om aan te zien met een vreselijk muf ruikende stank! Eenmaal boven hadden wij een super kleine kamer of beter gezegd: hokje. Er bevond zich 1 klein raampje die maar zo'n 10 cm open kon i.v.m. een muur waar je tegen aan keek en dus botste wanneer je dit raam open deed. De douche zat volledig onder de schimmel, aanslag, lange haren en stofwolken. Er was al in geen tijden schoongemaakt. Er hing een smerig plakkerig douchegordijn met witte vlekken. meteen naast de douche bevond zich een smerig toilet met vlekken op de wc bril. De mogelijkheid om normaal de douche uit te stappen was er niet. Daarnaast had je de keuze of onder een kokend hete kraan te douchen die continu naar ijskoud ging. Of ijskoud douchen. Een middenweg was er niet. Onder het bed vonden wij nog wat resten kleding/ondergoed van voorgaande hotelbezoekers. Zeer onfris!

Om de haverklap (zo'n 10x in 2 dagen) ging het brandalarm af. Tot 2 keer toe zijn wij naar beneden gegaan met de vraag of er brand was? Er was toen geen brand. Zij vertelden ons: "er is iemand aan het douchen op de 1e verdieping". Dit was volgens de eigenaren/werknemers normaal. Er was geen oplossing voor het brandalarm. De letterlijke woorden waren: "je moet blij zijn dat het brandalarm het doet". Er wordt bij een "vals" brand alarm dus niemand gewaarschuwd. Daarbij moet je je dus maar niet bedenken: wat als er wel echt brand uitbreekt...?? Er waren geen nooduitgangen en in de zij in/uitgang was het volgebouwd met stoelen en tuinkussens van buiten.

Ook bij uitchecken geen klantvriendelijkheid. Geen enkele vraag over of het verblijf is bevallen etc. De werknemers/eigenaren hadden het veel te druk met koffie drinken en kletsen aan de bar.

Enig pluspuntje: het hotel ligt in het centrum van Maastricht.

Wij hopen met deze review heel veel andere mensen: vriendengroepen, stelletjes en gezinnen te behoeden voor de fout om dit hotel te boeken. Nooit doen! Een ontzettend smerig en zeer onveilig hotel.

Gereisd met partner in november 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Colombe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Colombe in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Colombe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Colombe scoort een 4.76 uit 10 op basis van 70 reviews.