Hotel In den Hoof ***

7,7

39 reviews over Hotel In den Hoof in het Nederlands

Super hotel!!

Aim, 28-8-2017

Wij waren hier ivm de Formule 1 op Spa. Er werden verse lunchpakketen verzorgt op aanvraag ( zeker een aanrader ) de weg werd ons uitgelegd. Paar minuten met de bus van maastricht. De winkels zijn op een korte loopafstand te vinden. Het eten is super!! Kortom een toplocatie. De kamers zijn iet wat gehorig ( tv's hoor je door de muren heen en als je op de 1e verdieping zit hoor je de mensen in de kamers boven je elke stap zetten, maar erg schoon. De mensen van het hotel zijn super vriendelijk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima hotel

R & D, 7-4-2017

Knus sfeervol hotel. Ligt direct aan een drukke weg maar je merkt weinig lawaai. Kamer netjes en schoon. Badkamer erg mooi en nieuw. Plastic om het matras doet denken aan een ziekenhuisbed en tv is helaas afmeting lucifersdoosje. Klantvriendelijk personeel. Het eten is flauw en overal friet bij. Een gebakken aardappeltje zou een leuke afwisseling zijn.
Gereisd met partner in januari 2017

De hele nacht geen oog dicht gedaan!!

Arie, 17-1-2017

Toen we op 14 jan.2017 aankwamen troffen we een nette, gerenoveerde kamer aan waar we dachten dat we hier goed de nacht door zouden kunnen brengen. Doch dit viel heel erg tegen. Boven ons bleek een 4 persoonskamer te liggen, welke 's nachts om 2.00 uur werd betrokken door een 5 a 6 tal jongeren. Deze spraken zeer luid met elkaar, soms zong er een een lied, sprongen op de vloer, trokken de w.c. vele malen door, etc.etc. Door dat onze kamer zeer gehorig bleek, met dunne wanden en een houten plafond ondervonden we hier veel last van. Deze overlast duurde tot 's morgens 9.30 uur. toen vertrok het gezelschap met 2 auto's, nadat enigen een flesje bier als ontbijt genomen hadden. Toen we dit 's morgens bij de eigenaar melden, gaf deze aan dat we hem hadden moeten bellen. Ons was echter gezegd, dat de receptie om 23.30 uur gesloten zou zijn en we dan via de achterdeur naar onze kamer konden gaan. Al met al de hele nacht geen oog dicht gedaan. Voor ons dus nooit meer kamer 2 !!
Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor In den Hoof bij:

Wat een fantastisch traditioneel hotel

Akky Bron, 14-7-2016

Ideale uitvalbasis voor fietsers!.n Pendel dienst voor t André Rieux

Concert! n Heerlijk ontbijt !n Aanrader om te dineren!

Wij waren dik tevreden , gaan zeker terug!!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastisch komen er al verschillende jaren

Elly van den Pol, 22-5-2016

Zeer klantvriendelijk aardige eigenaren en personeel
Gereisd met partner in mei 2016

Hotel om terug te komen

Mevr x de 2e, 17-8-2015

Gezellig hotel goed gegeten uitgebreid ontbijt 👍
Gereisd met partner in augustus 2015

Zeer gedateerd en wat een slecht ontbijt!

mevrouwx, 18-5-2015

Erg onpersoonlijk hotel, nette kamer maar kijkend op een ander raam. Erge dure dinerkaart met hoogdravende gerechten, maar wat een zeer slecht ontbijt met zeer slechte basis ingrediënten, hoe slecht zou het avondeten fdan wel zijn? Dat hebben we dus maar niet geprobeerd.
Gereisd met partner in mei 2015

Uitstekende verzorging

Cor Klaassen, 26-3-2015

Prima kleinschalig hotel.Zeer gastvrij.

Uitstekende keuken en nette schone kamer

Gereisd met partner in maart 2015

Geweldig hotel net buiten de drukte van de stad

Stijn van der Pas, 8-12-2014

Geweldige locatie welke wordt uitgebaat door een zeer gastvrije familie. Wij gaan beslist nog eens terug. Hotel ligt net buiten het centrum maar prima verbindingen naar de stad, gratis parkeren bij het hotel.

Zeer nette en schone kamers met prachtig uitzicht!

1 avond genoten van een heerlijk diner aan de openhaard.

Prijs kwaliteit is echt geweldig!

Gereisd met partner in januari 2014

Gastvrijer kan niet!

Hans en Marieke, 24-11-2014

De gastvrijheid van de eigenaren en hun medewerkers is formidabel. Iedere vraag of opmerking wordt direct ter harte genomen en keurig opgelost. Het diner was ook uitstekend, we vonden het erg sneu dat er zo weinig hotelgasten hiervan gebruik maakten. Het was beter dan je in menig restaurant vindt. Wel is het ietwat gehorig en ligt het aan een drukke weg, maar als je aan de achterkant van het hotel zit, heb je daar absoluut geen last van.
Gereisd met partner in november 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor In den Hoof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel In den Hoof in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel In den Hoof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel In den Hoof scoort een 7.7 uit 10 op basis van 39 reviews.