Hotel Brasserie Britannique ***

WebsiteLink naar website

14 reviews over Hotel Brasserie Britannique in het Nederlands

Super leuk hotel!

Marian, 10-8-2017

Locatie is erg goed. Riante kamers, fijne badkamer. Welkomstdrankjes en erg vriendelijk personeel. Een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig, mooi en gastvrij hotel

Jolanda, 22-10-2016

Mooi hotel, heerlijke bedden, heel schoon, gastvrije bediening en heerlijk ontbijt. We komen zeker terug
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Fantastisch hotel!

Linda van der Spek, 20-12-2014

Wij hebben hier 2 nachtjes doorgebracht. Erg mooi hotel en super vriendelijk personeel. Het ontbijt is ook erg goed en niets is te veel. Verder kan je er ook goed lunchen. We hadden een super mooie kamer. Zaten in het 'torentje' dus we keken uit op de kerstmarkt. Erg gezellig allemaal! Verder heb je er veel winkels zitten en goede restaurants!
Gereisd met partner in december 2014

Erg goed

janssen, 10-12-2013

Geweldig hotel, de kamers zijn luxe met een heel groot lekker bed, onze kamer lag aan de achterkant, dus geen last van geluid van de kerstmarkt.

Lekker verwarmd terras met extra fleece dekens voor de benen.

Het ontbijt wordt door een vrolijke bediening geserveerd en luxe er zit zelfs zalm bij, alleen ik had geen brood om mijn spiegelei op te leggen, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in december 2013

Top locatie aan het Vrijthof!

Jaap Kroner, 4-6-2013

Bijzonder comfortabel hotel aan het Vrijthof. Kleinschalig (maar een paar kamers) maar zeer luxe. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Onze kamer was heel erg groot, prachtig ingericht met een luxueuze badkamer. Super bedden. Gratis snel internet op de kamer.

Auto konden we parkeren in parkeergarage op loofafstand van het hotel.

Het ontbijt was heerlijk, uitgebreid, en wordt aan tafel geserveerd, en dat is ook wel eens charmant.

Van ons krijgen ze een 10!

Gereisd met partner in juni 2013

goed hotel

Eva, 7-11-2012

Goed hotel in hartje Maastricht. Ik had een prachtige kamer met uitzicht op het vrijthof. Koffie, thee en spawater zijn gratis op de kamer. Personeel is erg aardig. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit hotel alleen geen aanrader, er is geen lift en je moet een aantal trappen op om bij de kamers te komen.Ontbijt is prima, maar ook s avonds kun je er prima eten.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Fantastisch hotel

Erzsi, 14-2-2012

Een fantastisch klein hotel (6 kamers) aan het Vrijthof. We hebben hier in september 2011 een week gelogeerd en de volle zeven dagen genoten. Schitterende kamers, heel lief en vriendelijk personeel. Al het personeel werkt er al jarenlang en heeft echt hart voor de zaak, i.c. voor de gasten. Op het heerlijk verwarmde terras, waar we 's morgens (voor het ontbijt) even een sigaretje gingen roken, werd er direct gevraagd of we alvast een kopje koffie wilden hebben. Ook gaf het personeel ons (zonder dat wij er om vroegen) tips voor uitstapjes in Maastricht en omgeving. We zijn in dit hotel een week lang verwend en hebben ons gast gevoeld met een grote "G"!!
Gereisd met vrienden in september 2011

fantastisch gelegen luxe 3*** hotel

Rene, 7-8-2011

Wat een verrassing: je zou het niet zeggen als je voor de deur staat van Brasserie Britannique recht aan het Vrijthof: hotelkamers die wel 5sterren waard zijn. Heerlijke bedden, goede badkamer, flat screen tv, wifi wat gratis is en hartstikke leuk personeel! Twee opmerkingen: er is een koffie en thee faciliteit, maar je moet daarvoor wel de waterkoker op de grond zetten om bij het dichts bijzijnde stopcontact te kunnen. Maar de koffie beneden is veel lekkerder, dus ..... Er is geen lift en dat maakt deze accommodatie niet toegankelijk voor minder validen. Ook als je op het terras zit moet je trappen klimmen voor het toilet. Verder wat wel erg prettig is: parkeren kan op 50 meter in een niet openbare parkeergarage voor € 16 per dag. Kortom een aanrader als je wilt overnachten in Maastricht voor een prettige prijs en alles direct in de omgeving!!!
Gereisd met partner in augustus 2011

Mooi hotel op een fantasische locatie

Trudy, 14-2-2011

We hadden hadden een weekendje Maastricht cadeau gekregen met verblijf in Hotel Brittannique. Dit is ons zeer goed bevallen. Mooie en ruime kamer met een heerlijk bed! Lekker ontbijtje in de Brasserie en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in januari 2011

Komen zeker terug .....

Jack, 26-1-2011

Een gezellig hotel en mooi gelegen aan het Vrijthof dus alles dichtbij.

Zeer vriendelijk personeel en ook behulpzaam.

Zeer mooie kamer met een moderne inrichting.

Ontbijt heel erg goed.

Dus wij zeggen zeer zeker ..... tot ziens

Gereisd met partner in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Brasserie Britannique bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brasserie Britannique in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brasserie Britannique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brasserie Britannique scoort een 9.18 uit 10 op basis van 15 reviews.