Hotel Bigarré Maastricht Centrum **

7,5

99 reviews over Hotel Bigarré Maastricht Centrum in het Nederlands

Slechte service

Nel, 24-9-2017

Het hotel ligt aan de Maas, maar we hadden uitzicht op woonhuizen. Het gebouw is prachtig, de kamers wat nauw, maar charmant. Het ontbijt is schraal, de eieren niet gaar.

De bejegening van het personeel is het ergst. Geen goedemorgen, geen manieren. En totaal niet gastvrij. Dus een charmant hotel dat verpest wordt door zijn medewerkers.

Gereisd met partner in september 2017

goed hotel

deprins patrick, 2-9-2017

zeer goede ligging

ook een lekker ontbijt gehad met keuze uit roerei ,spiegelei of gekookt ei

er is koffie en thee op de kamer voorzien

we hadden een 4 persoonskamer helemaal bovenaan

we hadden de pech dat het zeer warm was(32°) en dat de

airco niet goed werkte..er is ook parking voorzien aan het hoteltegen 25 euro per dag

Fijn hotel

Spr271, 31-8-2017

Gezellige knusse kamer in oude stijl met hedendaags comfort. Aan de rand van het centrum, net niet in de grote drukte. De douche had wel wat krachtiger gemogen, die vond ik niet zo comfortabel. Het ontbijt was best prijzig om bij te boeken, vooral als je een kleine eter bent is het niet in verhouding. Een klein dingetje om rekening mee te houden:betalen kan alleen met pin of creditcard, en cash is alleen gepast mogelijk omdat er geen kassa met wisselgeld aanwezig is. Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Voor herhaling vatbaar.

Een aanrader!

Petra van der Steijn, 19-8-2017

Heerlijk verblijf gehad, gratis upgrade van n comfort kamer naar n suite.. mooi authentiek hotel, uitgebreid ontbijt met zalm, paling én champagne aan tafel geserveerd! Bijzonder gastvrij personeel en op 5 minuten lopen van het Vrijthof..Wat wil een mens nog meer. :)

Zeer geslaagde boeking

Els Claassen, 15-8-2017

Last minute boeking voor €77,- en aangegeven dat ik graag een balkon zou willen (geen idee of ze die hadden...). Krijgen we een zeer ruime kamer op de eerste verdieping mét groot dakterras! Fantastisch naborrelen na een geslaagd dagje Maastricht. De volgende ochtend verrast door een 'eenvoudig' ontbijt met alles er op en eraan, incl. zalm en paling. Tas achter kunnen laten voor nog een dagje Maastricht. Ideale ligging om de hoek van de markt op 20 (!) meter van de P&R bushalte.

Zeer gelukkige keuze

Peter Claassen, 15-8-2017

Last minute voordeel en toch een zeer ruime kamer, mét dakterras!

Nooit meer

Maarten, 11-8-2017

De kamer was kaal ingericht, en de bedden zijn doorgezakt. s' Morgens bij het douchen was er geen warm water. Bij het uitchecken gaf ik aan een compensatie in de prijs te wensen, daar zou op teruggekomen worden. Later kreeg ik een mail dat ik bij een volgend bezoek binnen een jaar € 30,- korting zou krijgen. Ik gaf aan zelden of nooit in Maastricht te zijn en niks aan een toekomstige korting te hebben, en doordat ik zonder douche had overnacht ik gewoon een deel van mijn geld terug wilde. Er zijn een aantal mails gestuurd met kortings-voorstellen in de toekomst, maar geld terug wordt niet gedaan. Er werd nog wel even arrogant gemeld dat het warme water het wel gedaan zou hebben bij inchecken.......duhuh...Op zich een aardige medewerkster die namens een zeer arrogant management lijkt te handelen en haar persoonlijke begrip wel toonde. Klantgerichtheid dus nul als er iets niet in orde blijkt te zijn. Mij zien ze nooit meer in ieder geval.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Uitstekend

J Altena, 8-8-2017

Goed ontvangst, gezellige kamer, prima ontbijt. Geboekt met treinarrangement. Perfecte locatie om maasstricht te ontdekken.
Gereisd met partner in augustus 2017

Een prima hotel met zeer goede ligging!

M Koel, 4-8-2017

Wij zijn twee nachten hier geweest en het was prima. Mooie kamer met een prima bed.

Het ontbijt was goed, werd geserveerd en dat was heerlijk rustig ontbijten.

Het centrum is op een steenworp afstand en ook het station is op loopafstand.

Voor ons is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Mooie kamer,vriendelijk personeel

Rita van wessel, 4-8-2017

Kamer prima in orde,alles in autentieke stijl.wij sliepen aan een weg waarvan weing of niets te horen was

Nadeel :kamers onderling erg gehorig vooral de drangers op alle deuren.

Het "eenvoudige "ontbijt was meer dan eenvoudig...perfect.

Aan de rand van het centrum dichtbij bij alle bezienswaardigheden.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bigarré Maastricht Centrum bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bigarré Maastricht Centrum in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bigarré Maastricht Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bigarré Maastricht Centrum scoort een 7.51 uit 10 op basis van 99 reviews.