Tips Hotel Beaumont****

Lettergrootte: A A A

13 tips van Beaumont****

21-1-2014
Gerda Hilgenkamp

Vraag om een kamer aan de winkelstraat, de kamer van onze vrienden had een minder leuk uitzicht aan de achterzijde.

20-12-2013
Jolanda Verberne

Alle restaurants zaten (bijna) vol. Reserveer dus als je uit eten wilt.

16-12-2012
Ton van de Bunt

Kijk naar de aanbieding Maastricht Culinair. Goed eten in prima restaurants, ook bij het uitstekende restaurant van Beaumont, en gelijk een perfect hotel in Maastricht

3-9-2012
dante de boer

Het restaurant in het hotel is ook absoluut een aanrader. werkelijk heerlijke gerechten met in de grote lijn streek en biologische producten met een mooie wijn kaart

26-8-2012
Annejet

Parkeren op de P+R bij het station is aan te raden. Goedkoper dan plek bij het hotel en op vijf a tien minuten lopen goed te doen.

31-7-2012
Margreet1

In de zomer is een basic kamer geen aanrader, deze liggen op de bovenste verdieping en zijn erg warm en klein.

22-4-2012
dia_hendriks

Stad Heerlen is ook een prettig winkelstad.

10-4-2012
Hannie van Arkel

Zondagmorgen kan je heerlijk rustig door Maastricht wandelen.

26-2-2012
Mostert

Neem de comfortroom! En wij namen er een parkeerplaats (24E)en het extra arrangement bij, dan verblijf je voor nog eens 25 euro tot 17.00 's avonds op de kamer met extra ook parkeertijd tot 17.00 ipv 11.00. We hebben die dag nog eens heerlijk kunnen shoppen.
Parkeren in de stad is even duur... en nu liggen je spulletjes veilig op je hotelkamer. Even opknappen en weer fris naar huis. Wij hebben het er echt goed gehad.

1-12-2011
only_me1977

Maastricht is een fijne en gezellige stad. Je kan er leuk gaan shoppen, fijn gaan wandelen. Er is voor elk wat wils. Er zijn ook vele leuke cafétjes en restaurantjes...

Meld misbruik
Is het de eerste keer dat je een tip geeft? Let dan even op de regels voor het plaatsen van tips!
Even geduld a.u.b.

Plaats ook een tip

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?