Hotel Bastion Maastricht / Centrum ****

Hotel Bastion Maastricht / Centrum
Bastion Maastricht / Centrum
7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bastion Maastricht / Centrum bij:

147 reviews over Hotel Bastion Maastricht / Centrum in het Nederlands

Fantastisch en een echte aanrader.

Teun en Ali Kreeft, 1-4-2017

Mooi Hotel, fijn en behulpzaam personeel, goede nachtrust, lekker en gezellig eten, mooie en stevige bedden - aanrader voor mensen met ruglklachten.

Elke dag kamer schoon en opgeruimd. Als je als gezellige mensen hier naar toe gaat dan vind je het jammer om weer naar huis te gaan. En om niet te vergeten.... De badkamer was schoon en praktisch ingedeeld.

Gereisd met partner in maart 2017

Twijfelachtig

Debby van Zuijdam, 29-1-2017

We zijn een weekend geweest van 27 jan 2017 tot 29 juni 2017 en vond het heel erg balen dat ze bezig zijn met verbouwen en dat daar niets over vermeld stond. Alles stinkt en is stoffig.

Ook de schoonmaak van de kamers was slecht. Er ligt overal een dikke laag stof.

Het toppunt was vanacht toen we 01.45 aan de deur stonden en graag naar binnen wilde en een dikke 10 minuten a kwartier voor de deur hebben moeten wachten. Er stonden toen inmiddels 6 man te wachten en niemand kwam. Toen er eindelijk iemand kwam maakte ik een grapje of ze in slaap gevallen was maar dat werd niet op prijs gesteld. Ze gaf heel nors antwoord: ik heb meer werk te doen.

Nou de vriendelijkheid was ver te zoeken en echt aandacht voor klant is er weinig. Er waren een paar leuke meiden die wel heel vriendelijk waren maar vallen in het niet door de rest helaas.

Wel jammer want is een mooi hotel en mooie ligging eindevaluatie met parkeergarage maar of ik ooit terug zou gaan weet Ik niet.

Gereisd met partner in januari 2017

Goed hotel

Marja, 24-8-2016

Goed hotel voor een nachtje of weekend Maastricht. Op perfecte afstand van het centrum, je loopt binnen 5 minuten de Grote Markt op. Vriendelijk ontvangst en prima kamer. Ontbijt ook goed.
Gereisd zakelijk in augustus 2016

overprijsde "luxe"kamer,

S.P., 11-7-2016

Tijdens het Rieu concert geboekte kamer, zijnde zg. luxe twee persoonskamer, met één klein stukje zeep, een badkuip met douche gordijn en verduisteringsgordijnen welke 40 cm te kort waren! geen openslaand raam(pje) dus airco moest wel aanblijven,

prijs voor deze "luxe" kamer € 249,00 per nacht!!

Gereisd met vrienden in juli 2016
Team E-Commerce, Manager E-Commerce, 20-7-2016

Beste S.P,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Wat jammer dat de kamer u is tegen gevallen en dat wij niet aan uw verwachting konden voldoen. Binnenkort worden de kamers gerenoveerd en wij zullen uw opmerkingen hierin meenemen.

Hopelijk heeft u lekker geslapen en van het concert genoten.

We zien u graag nog eens terug bij Bastion Hotels.

Met vriendelijke groet,

Slechtste bedden ooit

Sander en tineke, 3-7-2016

Wij hadden kamer 217. Hotel prima op een prima locatie alles op loopafstand. Bar 's avonds leeg, maar daar kan het hotel weinig aan doen. Hotel verder op zich prima. Kamers wel gehorig, maar hebben wij ook niet zo veel moeite mee. Maar...... De bedden.... Wij hebben nog nooit zulke slechte bedden mee gemaakt! Hotel onwaardig! Daarom alleen al een hele dikke onvoldoende ! Hier moeten ze echt wat aan doen! Wij hebben dit bij het uitchecken gemeld omdat wij er maar 2 nachten verbleven maar er werd verder niets mee gedaan. Prima maar voor ons een reden om bastion hotels verder te mijden en dat is jammer omdat de rest prima is.
Gereisd met partner in juli 2016
Team E-Commerce, Manager E-Commerce, 21-7-2016

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en het delen van uw ervaring.

Wat jammer dat de bedden u zo zijn tegen gevallen. Uiteraard zullen we deze nakijken en indien nodig vervangen.

We willen u vragen een volgende keer dit direct kenbaar te maken, we hadden op dat moment dit nog voor u kunnen oplossen. Achteraf is het helaas niet meer mogelijk om de kamer te wisselen.

We zien u graag nog eens terug bij Bastion Hotels!

Met vriendelijke groet,

Prima hotel, maar zure nasmaak

Elizabeth, 5-6-2016

Hotel is prima, goede ligging en prijs/kwaliteit is goed, maar mocht u dit hotel willen boeken als tussenstop naar een verblijf in het zuiden, dan is het geen succes. De door het hotel aanbevolen afgesloten "beveiligde" parkeergarage is namelijk een gewilde plek bij dieven. In de nacht dat wij daar verbleven zijn meerdere auto's van gasten opengebroken. Fijn dat de auto nog een dag na uitchecken mag blijven staan om een dagje Maastricht te doen, echter bij terugkomst was onze vakantie al voorbij...
Gereisd met partner in juni 2016

Perfecte locatie

Linda, 23-5-2016

Hotel is netjes en goed onderhouden. Personeel was zeer vriendelijk! Nemen de tijd voor je en leggen dingen rustig uit. Het hotel staat op de perfecte locatie. Op loopafstand naar het centrum. Op loopafstand naar het water zodat je met een boot naar de grotten kunt bijvoorbeeld.
Gereisd met partner in september 2015

Redelijke accomodatie voor een stedentrip

Esther, 15-11-2015

Het hotel bevindt zich in de buurt van het centrum en oogt van binnen wat verouderd.
Gereisd met vrienden in januari 2015

Net hotel , dicht bij het centrum

Richard, 18-8-2015

Beetje te duur maar nette kamers , prijs voor het ontbijt belachelijk duur
Gereisd met vrienden in december 2014

fijn hotel, dichtbij centrum

Marie, 21-7-2015

vriendelijk personeel, verzorgd hotel, nette kamer, ontbijt heerlijk en voldoende keus. Loopafstand van het centrum. Parkeergarage naastgelegen straat 2 min lopen.
Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bastion Maastricht / Centrum in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bastion Maastricht / Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bastion Maastricht / Centrum scoort een 7.06 uit 10 op basis van 148 reviews.