Hotel Amrath Du Casque ****

6,8

106 reviews over Hotel Amrath Du Casque in het Nederlands

Keurig hotel, perfecte ligging

Y, 25-7-2017

Een keurig en schoon hotel met prima/ nette kamers. 2 nachten verbleven en hotel gebruikt als uitvalsbasis voor het werk. In de avond heerlijk gegeten aan het Vrijthof.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Toplocatie

Jan, 31-5-2017

Zeer klantvriendelijke dame (Corina) bij het ontbijt
Gereisd met vrienden in mei 2017

Verzorgd, stijlvol en met een fantastisch uitzicht

Norma Textor, 25-5-2017

Het hotel staat middenin het centrum aan het Vrijthof. Destijds was het net verbouwd en pas geopend. Het ziet er heel stijlvol uit, luxe. Er waren destijds nog wel wat ondoordachte dingetjes, wellicht zijn deze inmiddels opgelost. Zoals maar één type hoofdkussen, een harde, ik slaap altijd op een zacht kussen dus dat was niet comfortabel. Daarbij was de glazen deur van de douche in de compleet vernieuwde badkamer zo onpraktisch geplaatst dat je er heel lastig in of uit kon komen om je handdoek te pakken. Hij klemde tegen de deur van de badkamer als je die dicht deed.

Verder was het ontbijt prima, zeker met het grote raam met uitzicht op de Vrijthof.

Ik vond het een prettig verblijf ook al moest ik zelf bij de Hema een ander kussen kopen.

Gereisd met partner in mei 2015

Perfecte ligging, mooi hotel

Nicollet, 10-1-2017

Het hotel ligt midden in het centrum van Maastricht, aan het vrijthof. Mooi boutique hotel en zeer vriendelijk personeel. Wij hadden een deluxe kamer die zeer ruim was en met een mooie badkamer. Parkeergelegenheid vlakbij het hotel voor ca. €35,- per dag en tegenover het hotel kun je op hun eigen terrein voor €25 per dag parkeren. Het ontbijt was verder prima, voor ieder wat wils. Kortom, een heel prettig verblijf.
Gereisd met partner in december 2016

Nooit meer

M. Geurts, 4-12-2016

Buiten de geweldige ligging en goede parkeergelegenheid vind ik het een slecht hotel. Alles is klein en oud en of het doet het niet. Verlichting bleek o.a. deels stuk. Prijs kwaliteitsverhouding kloppen absoluut niet.
Gereisd alleenreizend in december 2016

verblijf van woensdag tot zaterdag ochtend

Rene en Hanny, 8-10-2016

prima hotel,hadden luxe kamer(312)

met uitzicht op Vrijthof, uitgebreid ontbijt met een vriendelijke en attente Corine die ons gezellige ontving en een mooi plekje bezorgde(erker).

Komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in oktober 2016

Fantastische revanche eerste indruk!

carinamij, 18-9-2016

De service van zowel receptiebalie, housekeeping en ontbijtmedewerkster is fantastisch! Heel aardige en meedenkende mensen. Voor mijn ouders werden de bloemen op de kamer gezet, alsmede ons meegenomen cadeau. "Wilt u er nog een kaartje bij doen?". Helemaal top. Mijn ouders (die slecht ter been zijn) werden zeer goed en zonder dat we erom hoefden te vragen geholpen met hun bagage, etc. De medewerker met wie ik eerder onprettig telefonisch contact had gehad kwam naar me toe om zich voor te stellen en het misverstand op te helderen.

Wij waren hier om het 60 jarig huwelijk van mijn ouders te vieren, en mede dankzij de inzet van de hotelmedewerkers was dit een groot succes. De kamers voldeden prima. Lekkere bedden, prima douche (voor ouderen wel een eng gladde douchevloer, dus douchen met het badmatje in de douchebak), waterkoker met koffie/thee, inrichting vonden wij gezellig en persoonlijk. Jaren 30 meubilair en lift, maar wel in prima staat, heel charmant. Alles superschoon. Aandachtspuntje: Bij het betreden van de kamer gaat er meteen een lampje branden, dit werkt op een bewegingssensor. Heel prettig. Maar als je 's nachts in bed met je tenen wiebelt gaat het óók branden. En zulke lange tenen hebben wij nu ook weer niet.

Ontbijt was uitgebreid, lekker en prima verzorgd. "Wilt u nog wat fruit mee?" Dit heb ik nog nooit gehoord in een hotel. Dus we vertrokken elke morgen met mandarijnen en bananen in de pocket.

Gereisd met vrienden in september 2016

Geen goed hotel, zeker niet voor wat je betaald

Evelien, 19-8-2016

Junior suite was slecht, schimmel in de badkamer, toiletbril los, alles rook muf, meubels stuk, etc.

Aangegeven bij receptie, kregen een andere kamer die minder duur was. Als compensatie ontbijt gratis, dus uiteindelijk was dit geen compensatie. Mail ontvangen hoe we het verblijf vonden en aangegeven wat wij vonden, nooit reactie op gehad. Erg slecht. Het hotel is niet wat je verwacht, zeker niet voor de prijs die je betaalt. Krijgen we later weer een mail met dank dat we geweest zijn en dat ze hopen dat alles naar wens is geweest, vreemde gang van zaken. Wij bevelen dit hotel niet aan. Hoog tijd dat ze gaan renoveren.

Gereisd met partner in augustus 2016

perfecte ligging maar te duur

Richard, 7-6-2016

Hadden een deluxe kamer op 5e verdieping. Lift gaat maar tot de 4e, dus laatste verdieping met de trap. Badkamer; Douchen in het bad met verplaatsbaar afscheiding, tegeltjes stuk en ook barsten in wasbak. Bedden waren goed. Ontbijt op de 2e verdieping, halverwege gang enkele treden naar beneden. Zaal zat vol dus moesten half uur wachten. Koffieapparaat kon de drukte niet aan net zoals het personeel. De ligging is perfect maar voor mensen die slecht ter been zijn is het hotel geen aanrader. Hotel te duur voor wat je krijgt.
Gereisd met partner in juni 2016

goed hotel met super ligging

Pien, 12-4-2016

Aanrader! 2 nachten verbleven, qua ligging kun je het niet beter treffen! Ontvangst was vriendelijk, kamers zijn mooi en schoon dus niks op aan te merken. Wifi werkt ook goed.

We zouden er zeker nog een keer verblijven!

Tip: parkeren bij het Vrijthof is ontzettend duur. Je kunt ook (nog geen 10 minuten lopen) verderop parkeren en dit is een max dagtarief van €9,-. Scheelde ons bijna €70,- op 3 dagen dus wat ons betreft de moeite waard.

Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Amrath Du Casque bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amrath Du Casque in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amrath Du Casque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amrath Du Casque scoort een 6.77 uit 10 op basis van 106 reviews.