Bed and Breakfast Alabonneur (vh. Aqui)

Bed and Breakfast Alabonneur (vh. Aqui)
Alabonneur (vh. Aqui)
9,2

8 reviews over Bed and Breakfast Alabonneur (vh. Aqui) in het Nederlands

Super!

Lundberg, 17-1-2016

Groot appartement, mooi ingericht, met aparte slaapkamer, keuken, terras, Nespresso gratis koffie, thee enz., fietsen, Wifi aan alles is gedacht.

Ze hebben een parkeerplaats voor 8 euro, zou ik doen in de reservatie meenemen (in het centrum van Maastricht parkeren bij de meter kost minimaal 2,80 per uur).

Een goede bakker aan de overkant van de B&B is ook op zondag morgen open.

Kortom een super plek

Gereisd met partner in januari 2016

Super plek

Laura McKenzie, 6-9-2015

Mooie afstand van het Centrum. ruim en netjes. mooie uitzicht op het gebied, vanuit onze balkon. Onze ruimte was groter dan sommige hotels die ik heb bezocht in het verleden. De ruimte was schoon. Wij waren blij met gratis Wifi. het was ook heerlijk om fietsen tot onze beschikking te hebben. aan de overkant de lekkerste bakker van Maastricht. Wij zaten 3 hoog, alleen trappen geen lift. Maar dat vonden wij niet erg.
Gereisd met vrienden in september 2015

Super Bed & Breakfast in hartje Maastricht!

Merel, 11-7-2014

Deze B&B zou ik iedereen aanraden! Je huurt een verdieping van een huis, wij hadden de 3de verdieping 'rooftop'. Deze was erg mooi, fijne bedden, schone douche, balkonnetje en zelfs nog een keukentje. Het ontbijt werd bijna letterlijk 'op bed' gebracht en was erg lekker en verzorgd. De B&B ligt in hartje Maastricht, 5 minuten lopen vanaf de Vrijthof. Je kunt een parkeerplaats huren voor een prikkie en de fietsen zijn gratis te reserveren.
Gereisd met partner in juni 2014

Geweldig weekend gehad.

Schelle, 7-7-2014

Wij hadden concertkaartjes voor André Rieu op het Vrijthof en wilden er gelijk een paar dagen verblijven. Maar vanwege André Rieu was er geen slaapplaats in Maastricht meer te krijgen.

Tot we contact kregen met Anjo van B & B Aqui. Hij had nog een studio voor ons in de Herbenusstraat. Er was alleen geen ontbijt bij,maar dat was voor ons geen probleem,de bakker(Mathieu Hermans)zat op de hoek.

De studio was zeer compleet en superschoon,wel drie trappen op,maar dat is goed voor de conditie.Wifi,televisie,airconditioning,heerlijk bed,keukentje met eetbar,twee heerlijke fauteuils,douchecabine,toilet,wastafel. Alles licht en ruim.Alle privacy en uitzicht op het groen.

Parkeerplaats voor prima prijs.10 Minuten lopen naar Vrijthof en met tip van Anjo nog iets korter.

Gastheer Anjo is zeer vriendelijk,belangstellend en rustig.Bij vertrek mochten wij de appartementen van de B&B in de Zakstraat zien,ook prachtig en compleet!

Voor ons geen hotelkamers meer en wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2014

Een studio voor een weekend Maastricht was TOP!

Pauline Paijmans, 9-5-2014

De Bed & Breakfast was volgeboekt maar de eigenaar bood nog een studio te huur aan. Gelegen in een mooie Maastrichtse buurt, 5 min van het centrum en modern ingericht met goede sanitaire voorzieningen, prima bedden, de mogelijkheid met attributen om koffie en/of thee te zetten en wifi was ook aanwezig. Tevens bood hij nog twee fietsen aan. Natuurlijk geen ontbijt, maar wat is heerlijker je ontbijt te nuttigen op een van de vele gezellige terrassen in Maastricht met de zon op je bol. Wij, twee zussen hebben een top weekend gehad en op fiets weer veel nieuwe dingen in Maastricht ontdekt. Met dank aan de vriendelijke en gastvrije eigenaren...tot ziens!
Gereisd anders in mei 2014

Aqui blijft super!

AEA Reuvers, 1-11-2013

We waren al eens vaker in Aqui geweest. Nu waren we op etage 3: het kleine appartement, maar nog steeds heel ruim. Aqui appartementen zijn heel smaakvol en met oog voor detail ingericht. Wij voelen ons er steeds meteen thuis. Anjo en Annemiek zijn heel gastvrije mensen. Je auto op de dag van uitchecken nog even een middagje laten staan op de privé parkeerplaats? Geen enkel probleem! Wij hadden weer enkele heel fijne dagen in Maastricht en omgeving. Bedankt daarvoor!

A. Reuvers en C. Boekema

Gereisd met partner in oktober 2013

Fantastisch!

Hans & Hanny, 4-5-2013

B&B aqui daar gaan wij zeker terug komen.

Een fantastische ligging. Op loop afstand van het centrum en de natuur. Een goede tip gekregen van de verhuurders voor een wandeling in nabij gelegen dal!

Verhuurders zijn zeer vriendelijk, verzorgend, niet opdringend, prettige mensen.

Een top ontbijt! Lekker eitje, lekker brood yoghurt lekker beleg, helemaal goed.

Lekker ruim appartement, schoon en smaakvol ingericht.

Wij gaan er zeker terugkomen.

Gereisd met partner in januari 2013

Uitstekend b&b

Wim Roerink, 26-3-2013

B&B Aqui is uitstekend adres.

Leuk ingerichte kamers met uitstekende kitchenette.

Een prima adres voor een leuk weekend Maastricht.

Ook je auto voor een vriendelijke prijs eenparkeerplaats.

Gereisd met partner in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Alabonneur (vh. Aqui) in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Alabonneur (vh. Aqui) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Alabonneur (vh. Aqui) scoort een 9.23 uit 10 op basis van 9 reviews.