Camping Buitenverblijf Mispadenhof

Camping Buitenverblijf Mispadenhof
Buitenverblijf Mispadenhof
6,1

18 reviews over Camping Buitenverblijf Mispadenhof in het Nederlands

We hebben genoten op de camping!!

Aukje en Hotze, 19-6-2017

Geweldige vriendelijke mensen, uitstekend eten op binnen plein. Met heerlijke Dame Noir. Was ook en feest aan de gang maar merk je niets van op de Camping. Camping was netjes gemaaid, ruime plekken, stroom viel soms even uit maar duurde nooit lang. Geen last van gehad met koelkast enz. Hebben er 10 dagen gestaan jammer genoeg moesten we om persoonlijke redenen weg. Er zijn 2 wc en 1 douche en wasbak. Afdeling voor mannen en nog afdeling vrouwen. Waren keurig. Ligt ook aan de gasten hoe ze er mee omgaan. Zelf even netjes achter laten is een kleine moeite. De prijs / kwaliteit verhouding is in ieder geval uitstekend. Als er 2 sterren bij een hotel staan dan ga je ook niet van 5 sterren hotel uit.... Wij komen in ieder geval weer eens terug. Centrale is geen punt, die staat uit en de A2 hoor je als je aankomt maar na een tijdje valt het niet meer op.
Gereisd met partner in juni 2017

13 dagen werden 2dagen

Piet, 1-6-2017

De camping ligt gunstig. Sanitair is veel te weinig. Elektriciteit is waardeloos.

We wilden 13 dagen blijven , maar al snel begon onze ijskast te piepen en gaf aan dat het voltage te laag was. Dat was ook het geval bij de accu. Aangezien we binnenkort voor 4 maanden op reis gaan , wilden we wel dat alles in orde zou zijn en we waren bang dat het aan onze stroomvoorziening lag. We hebben het wel bij de eigenaar gemeld en we werden op een andere groep gezet. Zonder resultaat. Toen hebben we besloten om te vertrekken. We kregen keurig ons geld terug, dat wel en toen we thuis waren werkte alles weer prima. We hebben een 2x een mail naar de camping gestuurd en gevraagd om een reaktie. Niets meer gehoord. We willen graag nog een keer terug naar dit gebied om te fietsen, maar dan zoeken we maar een andere camping. Deze vakantie is dus echt in het water gevallen. Als de campingeigenaar eerlijk was geweest hadden we de ijskast op gas kunnen zetten, maar nu wisten we niet waardoor de storing kwam.

Gereisd met partner in mei 2017

Dit was de tweede keer maar nooit meer!

Kees, 28-5-2017

Eerder op deze camping geweest en het was toen redelijk maar ook toen al wat stroom problemen. Camping ligt op prima locatie om hier vandaan mooie fietstochten te maken. Op zich prima plaatsen maar stroom voorziening blijft een probleem en sanitair is vaak vies. Diverse malen over geklaagd maar er werd maar weinig aan gedaan omdat het "zo druk" was. Beheerder op zondag om 10 uur uit bed moeten bellen om te mogen betalen. Zaterdag avond was er een feestje geweest maar dat hadden we al gehoord want er was harde muziek tot twee uur 's-nachts. Voor ons dus de tweede maar laatste keer om hier te verblijven.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Nooit meer.

Leeuw, 28-5-2017

Het eten en drinken op het terras is top, maar het onderhoud qua camping is slecht tot erg slecht te noemen. Veel te lage spanning voor het stroom koelkast viel elke keer uit en moesten we deze op gas gebruiken. Het sanitair is ronduit smerig te noemen. Op de velden staat het onkruid kniehoog. Alles gemeld bij de eigenaar maar dan worden de schouders opgehaald met de melding dat ze het te druk hadden.

Mooi gelegen plek nabij de A2/A73

Venhoven, 27-5-2017

Onlangs op deze camping geweest gelegen bij een authentieke boerderij.

Eigenaren waren zeer gastvrij.

Sanitare was schoon alleen te weinig douches als de camping vol is.

Horeca gelegenheid is onlangs geopend hier kun je een lekker hapje eten voor een normale prijs een echte aan rader

OK, 8-9-2016

Nooit meer dat wij naar deze camping gaan, het was vies en smerig.
Gereisd alleenreizend in januari 2016

Roelof en Gretha, 21-8-2016

Een camping met prachtige ruime plekken. Goede stroomvoorzieningen en een douche en toiletgebouw.

Het is een mooi familiebedrijf waar je vol warmte wordt ontvangen. Ze zijn allemaal zo vriendelijk.

Ze hebben een mooie binnenplaats waar je heerlijk wat kunt eten of drinken.

Het is een mooie plek om fietstochten te maken. Je bent zo in het centrum, je hebt alles in de buurt.

Het is zeker een plek om vaker terug te komen wat wij ook zeker gaan doen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Ligtvoet, 18-8-2016

Mispadenhof is geen camping om trots op te zijn.

Veel rotzooi,onverzorgd.en slecht sanitair.

Aan de douchen mogen ze wel eens een dag besteden om schoon te maken,erg vies.

De ligging is ook niet geweldig naast de Essent.ze zijn wel vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima voor onze doorreis. Niet duur en schoon.

Wmevr. Klein, 7-8-2016

Vriendelijke ontvangst, gezellige binnenplaats, eetgelegenheid en bar. Wie van rust en stilte houdt moet hier niet zijn vanwege geluid verkeer op A2. Maasbracht met haven en omgeving prachtig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Jef, 27-5-2016

Een onverzorgde camping met minimale voorzieningen, 1 toilet dames 1 heren. 1douche dames 1 heren. Het warm water liep onder uit de douchekraan i.pv. de douchekop. Bij de wastafel hetzelfde, dus geen warm water. 1 aanrecht om af te wassen voor de hele camping, en dan nog vol verf. Veldjes niet gemaaid vol takken. Te lage stroom, de koelkast viel telkens uit.

Het enige mooie is het terras dat bij het café hoort en vriendelijke mensen. Maar dat heeft niets met de camping te maken.

S' avonds en s'nachts slecht verlicht. Wij zijn na een nacht vertrokken.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Buitenverblijf Mispadenhof in Maasbracht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Buitenverblijf Mispadenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Buitenverblijf Mispadenhof scoort een 6.1 uit 10 op basis van 18 reviews.