7,9

64 reviews over Hotel WinselerHof in het Nederlands

Afzetterij

Nini, 10-9-2016

Hoewel de ligging van dit hotel pittoreske is, is de service en welwillendheid van de staf ver te zoeken. Duidelijk overpriced voor wat je krijgt
Gereisd met partner in januari 2016

Sfeervolle entourage

Henk, 13-8-2016

Diner perfect in Pirandello, ontbijt ook prima, mooi restaurant dito uitzicht.

Hotelkamer: bedden erg goed, nieuwe badkamer, apart toilet

Vriendelijke mensen

Gereisd met partner in augustus 2016

Mhn, 21-12-2015

Een prachtige accommodatie, met zeer vriendelijk personeel. We hadden een mooie schone kamer, met een heerlijk bed. Tevens gebruik gemaakt van het restaurant en daar hebben we bijzonder lekker gegeten.
Gereisd met partner in december 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel WinselerHof**** bij :

Uitstekend gegeten, hotelkamer moet echt beter.

pgmn1959, 5-10-2015

Met 8 personen hier verbleven. Was druk voor het personeel i.v.m. bruiloftsfeest. Door deze bruiloft waren niet alle ruimtes beschikbaar. Geen bar, en we mochten onze borrel in het restaurant gebruiken. Geheel niet gezellig, maar er was dus geen alternatief! ja, we mochten ook buiten plaats nemen, maar gelet op de temperatuur was dat geen optie. Daar mogen ze overigens best wel rekening mee houden.Verder geheel geen overlast gehad van deze bruiloft. We hadden een arrangement geboekt met als starter een borrel en hapjes, maar daar is door de drukte niets van terecht gekomen. Het diner was meer dan goed. Complimenten hiervoor. Bediening vergat wel eens wat en als men aangesproken werd, kregen we een flauwe smoes te horen, wat niet erg professioneel over kwam. Ook het ontbijt wat helemaal prima. Al mijn gasten hadden hetzelfde commentaar op de hotelkamers. TE warm, en een veel te grote en lege minibar. Badkamers klein maar zeer verzorgd. hotelkamer ook klein, wel schoon,
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Een geweldige locatie

Roy, 6-4-2015

We zijn hier 24 augustus 2014 getrouwd en het is voor ons echt een onvergetelijke dag geworden. Dit met name door het vriendelijke en behulpzame personeel en de supermooie locatie. Het uitzicht is er heel mooi en landelijk, echt grandioos.

Het eten is in 1 woord fantastisch, alles is bereid met verse producten en huisgemaakt. We hebben gekozen voor het Italiaans tafelen, dit was echt overheerlijk.

Samen met onze gasten hebben we hier overnacht en gebruik gemaakt van de mooie authentieke kamers die van alle luxe zijn voorzien. Ook het ontbijtbuffet was meer dan goed.

Kortom gezegd namens ons en onze gasten, een echte aanrader.

Dankzij de Winselerhof is dit voor ons een dag geworden om nooit te vergeten! Dankjewel Winselerhof!

We hebben echt onvergetelijke dagen gehad met onze gasten.

Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Jammer van dit weekend.

d de vries, 8-12-2014

Niet echt genoten van dit verblijf.

We kregen een gratis update. Senior room , 4 trappen op naar de (donkere, gedateerde) kamer, naar de slaapkamer nogmaals een trap omhoog. Kledingkast in zitgedeelte onder in vertrek, onlogisch als slaapkamer en badkamer boven zijn. Eten prima, bediening niet erg enthousiast (op één invalkracht na). Prosecco zat bij ontbijt, maar daar moesten we wel om vragen. Bar was gesloten tot 1800 u, drankje konden we dan eventueel wel bij de receptie doen (!).....of aan een gedekte tafel die dan wel leeg geruimd kon worden, hoe gezellig. Tweemaal diner gebruikt, eerste avond midden in de serre waar het geluid van stemmen je van alle kanten tegemoet kwam. Tweede avond aan de zijkant, geluid iets minder. Rode port vooraf aan het diner was steenkoud, kwam uit magazijn, moest nog op temperatuur komen werd gezegd. Was bij hoofdgerecht dus nog koud. Personeel erg onpersoonlijk, kwam onervaren over. Met een slecht gevoel naar huis gegaan.

Gereisd met partner in december 2014

Dit was alles behalve een Luxe-kamer!

Josette Hermans, 15-9-2014

Ze was netjes maar zeer klein en donker. Het piepkleine zolderraampje liet quasi geen licht of verluchting toe (geen airco). De televisie stond op de frigo naast het hoofdeinde van het bed. Het bureau was te hoog om aan de computer te werken. De zithoek was onbestaande. Een stopcontact voor de computer moesten we gaan zoeken achter de frigo. Ik ben niet abnormaal klein maar de spiegel in de badkamer hing veel te hoog: ik zag maar een stuk van mijn hoofd. De badkamer was klein maar modern en functioneel. De waterkoker stond, zoals de ventilator, in de kleedkast: nam enorm veel plaats in. Het zolderluik was besmeurd met vuile vingerafdrukken. Ik vond het ook geen goed idee om mensen van 70+ op drie hoog (de buitentrap mee gerekend) te logeren. Geen lift (niet vermeld op de site), we moesten onze koffers zelf naar boven zeulen. Idem bij het vertrek.134€ per nacht voor zo'n slechte kamer is werkelijk overdreven.

Volgens de directeur van het hotel hadden we een standaard Luxekamer ....

Gereisd met partner in september 2014

Ondanks perfecte ligging valt rust tegen

Mark Harbers, 10-6-2014

Zeer gehorige kamers en bijzonder klein voor deze prijs we konden nauwelijks langs elkaar lopen. Door een authentieke staldeur in de kamer die aansloot op het looppad onder een boog hoorde je alle voorbijgangers. Continu wakker van een bruiloft was maar bijzaak. Deze hof nooit meer.
Gereisd met partner in mei 2014

Prachtig hotel

elizabeth72, 1-6-2014

We hebben een senior suite geboekt, een aanrader! Zeer sfeervol in oude boerderij met een trapje in de kamer en een apart zitgedeelte. Aanvankelijk gingen we voor een junior suite, maar deze doet meer denken aan een luxe hotelkamer, geen suitegevoel, en die kamers zijn nogal donker. Ontbijt prima, ruime keuze, geen live cooking.
Gereisd met partner in mei 2014

Prima

S, 18-2-2014

Met kerst 4 nachten in de meest simpele kamer die we konden boeken geslapen. Moderne badkamer met alle benodigdheden en charmante kamer (niet meer zo van deze tijd, maar absoluut sfeervol). Bedden waren prima en personeel vriendelijk.

Prijs/kwaliteit voor feestdagen erg goed.

Gereisd met partner in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel WinselerHof**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WinselerHof in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WinselerHof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WinselerHof scoort een 7.87 uit 10 op basis van 64 reviews.