Beoordelingen Hotel WinselerHof****

WinselerHof****
59 beoordelingen
Beoordelingen Hotel WinselerHof****
Tunnelweg 99, 6372 XH, Landgraaf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WinselerHof**** in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WinselerHof**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel WinselerHof scoort een 7,8 uit 10, op basis van 59 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WinselerHof**** in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WinselerHof****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel WinselerHof**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 48 vakantiefoto's van Hotel WinselerHof**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel WinselerHof**** met andere accommodaties in Landgraaf.
Even geduld a.u.b.

7,3
7,9
7,6
6,6
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Dec. 2014
"Jammer van dit weekend."vertalen
d de vries
4,0
3,0
3,0
4,0

08-12-2014 Niet echt genoten van dit verblijf.
We kregen een gratis update. Senior room , 4 trappen op naar de (donkere, gedateerde) kamer, naar de slaapkamer nogmaals een trap omhoog. Kledingkast in zitgedeelte onder in vertrek, onlogisch als slaapkamer en badkamer boven zijn. Eten prima, bediening niet erg enthousiast (op één invalkracht na). Prosecco zat bij ontbijt, maar daar moesten we wel om vragen. Bar was gesloten tot 1800 u, drankje konden we dan eventueel wel bij de receptie doen (!).....of aan een gedekte tafel die dan wel leeg geruimd kon worden, hoe gezellig. Tweemaal diner gebruikt, eerste avond midden in de serre waar het geluid van stemmen je van alle kanten tegemoet kwam. Tweede avond aan de zijkant, geluid iets minder. Rode port vooraf aan het diner was steenkoud, kwam uit magazijn, moest nog op temperatuur komen werd gezegd. Was bij hoofdgerecht dus nog koud. Personeel erg onpersoonlijk, kwam onervaren over. Met een slecht gevoel naar huis gegaan.

Met partner, Mei 2014
"Ondanks perfecte ligging valt rust tegen"vertalen
Mark Harbers
8,0

10-06-2014 Zeer gehorige kamers en bijzonder klein voor deze prijs we konden nauwelijks langs elkaar lopen. Door een authentieke staldeur in de kamer die aansloot op het looppad onder een boog hoorde je alle voorbijgangers. Continu wakker van een bruiloft was maar bijzaak. Deze hof nooit meer.

Met partner, Mei 2014
"Prachtig hotel"vertalen
elizabeth72
9,0

01-06-2014 We hebben een senior suite geboekt, een aanrader! Zeer sfeervol in oude boerderij met een trapje in de kamer en een apart zitgedeelte. Aanvankelijk gingen we voor een junior suite, maar deze doet meer denken aan een luxe hotelkamer, geen suitegevoel, en die kamers zijn nogal donker. Ontbijt prima, ruime keuze, geen live cooking.

Met partner, Dec. 2013
"Prima"vertalen
S
8,0

18-02-2014 Met kerst 4 nachten in de meest simpele kamer die we konden boeken geslapen. Moderne badkamer met alle benodigdheden en charmante kamer (niet meer zo van deze tijd, maar absoluut sfeervol). Bedden waren prima en personeel vriendelijk.
Prijs/kwaliteit voor feestdagen erg goed.

Met partner, 2013
"Mooi hotel"vertalen
Dias
6,0

18-08-2013 Fraai hotel. Oude details aanwezig. Wij hadden een juniorkamer geboekt. Kamer was op de tweede etage. Geen lift aanwezig. Hotel is absoluut niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Deze info is nergens op de site te vinden. Verder slechte ventilatiemogelijkheden op de kamer. Slechts een klein raam (bouw) wat een claustrofobisch gevoel geeft. Temperatuur loopt snel hoog op. Met aanwezige ventilator enigszins dragelijk. Kamer nogal stoffig en donker door geen lichtinval. Wel een prachtige nieuwe badkamer. Onze kamer had ivm ligging niet veel overlast van de bruiloft dat weekend, maar als je pech hebt heb je de prijspakker. Verder geen ruimte aanwezig om in de avond gezellig te zitten. (behalve buiten op de binnenplaats en bij de receptie) Restaurant oke echter alles duurt erg lang !!

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Geweldige bruiloft locatie"vertalen
Guido van Malde
10,0
9,0

17-10-2013 Ik snap niet dat mensen klagen over dit hotel, dit hotel is namelijk geweldig. Wij zijn op 17 Augustus getrouwd op deze locatie en hebben absoluut ons droomhuwelijk gehad. Alleen al de locatie is zo ontzettend mooi, het eten is er super, het personeel zet zich 110% in en de kamers zijn ontzettend mooi (wij hadden er 25) de dag erna alleen maar positieve berichten van alle mensen die wij uitgenodigd hadden. Er is altijd wel iets dat minder is, maar dat kan nooit de pret dusdanig drukken dat men hier zo negatief gaat doen. Winselerhof is zeker de moeite waard en wij raden dit hotel altijd aan. Bedankt Winselerhof!

Met partner, Aug. 2013
"Mooi hotel met weinig extra's"vertalen
Tim
8,0

04-09-2013 Erg mooi verbouwde boerderij met mooie kamers, met name het sanitair in onze junior suite was prima. Bedden en overig meubilair een beetje oubollig, wel prima schoongemaakt.
Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Jammer dat het hotel behalve een bos, waartegen het gelegen is, niets te bieden heeft. Geen welness, zwembad o.i.d. en zelfs niet eens een bar.
Het hotel igt weliswaar erg mooi in een glooiend gebied tegen een bosrand, maar aan de overkant van de weg is een wat vervallen industrieterrein, vreemde combinatie.
Al met al prima hotel, met wat minpunten.

Met jonge kinderen, Jan. 2013
"Teleurstellend"vertalen
René Plum

28-01-2013 Trattoria Luigi's Winselerhof
met een hoog verwachtingspatroon ga je bij een bijzondere gelegenheid met je gezin met 2 kinderen naar Luigi's. Net even iets anders en verfijnde Italiaanse specialiteiten. De realiteit was helaas anders en rondom teleurstellend. Een wel zeer beperkte menukaart met slechts keuze uit 3 menu's, waarvan 1 keuze niet meer mogelijk was. Het Italiaanse tintje hebben wij niet kunnen ontdekken in de beperkte menukeuze.
prijs/kwaliteit zeer onder niveau en beslist geen aanrader

Met vrienden, 2012
"Een sprookje inLandgraaf"vertalen
Bert
7,0

26-12-2012 Wij hadden geboekt via een aanbiedingssite in de veronderstelling dat de getoonde foto's mooier zouden zijn dan de werkelijkheid. Bij Winselerhof is het juist andersom, daar is de werkelijkheid mooier dan de foto's doen vermoeden. Wil je een heerlijke tijd, met vriendelijk mensen, in een sprookjesachtige omgeving, dan bevelen wij Winselerhof zeer sterk aan. Je kunt er ons tegenkomen, want wij gaan er beslist wederom heen.

Met partner, Dec. 2012
"Fantastisch hotel in gerenoveerde boerderij"vertalen
Els
9,0

24-12-2012 Hotel Winselerhof in Landgraaf is een gerenoveerde boerderij in carre-vorm en niet zo maar één. Het is prachtig opgeknapt, gelaten in de stijl van de boerderij maar wel bijna chique, met mooie kamers, schitterende badkamer en van alle gemakken voorzien, schoon, rustig en prima bedden. Het ontbijt is heel erg uitgebreid en laat niets te wensen over. De ligging is niet erg landelijk maar wel in Zuid-Limburg en prima als uitval naar diverse plaatsen en plekjes aldaar.

1 2 3 4 5 6 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?