9,7

Uitstekend

45 reviews over Appartement Wellness Parklaan in het Nederlands

uitstekend!

Corla Jegen, 13-8-2017

Een geweldig appartement met veel ruimte een super mooie omgeving en hele lieve mensen die het runnen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch en luxe wellnessappartement

Herman, 12-8-2017

We waren hier voor de 2de keer en hebben weer heerlijk genoten. Heerlijke lange wandelingen gemaakt met de hond. De omgeving is hier prachtig. De wellness is luxe en heerlijk prive. Bij aankomst word je door Adje heel gastvrij ontvangen en ze staat klaar als je haar nodig hebt. We komen hier zeker weer terug.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk relax weekend

Vriendinnen uit Enschede, 24-7-2017

Massage van Renate Schelber is een aanrader
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig,gastvrij,luxe

Fred, 2-7-2017

Een heerlijke week gehad samen met de hond.

Schitterend en luxe appartement.

Heerlijk wandelen direct buiten de deur.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig verblijf

Ilja, 16-6-2017

We kunnen werkelijk niets opnoemen wat niet goed was. Eigenaresse was op vakantie maar meer dan goede en hartelijke ontvangst door de buurvrouw. Waxinelichtjes aan. Zo schoon en verzorgd. Het hele wellness gebeuren is prijs meer dan waard. Ons hoogtepunt was de heerlijke jacuzzi. Perfecte temperatuur en heerlijk vrij. Tuin uitstekend afgezet. Honden hebben ook genoten. Laatste ochtend nog de eigenaresse ontmoet. Wat een enthousiasme en bezieling om het gasten naar de zin te maken. Er was een klein spleetje open van buiten wellness naar de tuin en onze wolfhond van 8 maanden had dat gaatje weten te vinden. Wij in de jacuzzi en zij een gat graven. We hebben het niet meer goed dicht kunnen krijgen. Vreselijk vonden wij het, maar de eigenaresse reageerde heel aardig en begripvol. Geen probleem. Heerlijke bedden, hele ruime kamers, inclusief badkamer. We staan te popelen om weer terug te gaan.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch wellness huis en hond mag mee!

Tieke Jetten, 14-6-2017

Alles aan dit huis is super! Precies zoals in de advertentie, niks ontbreekt. Groot ruim huis, met goed afgezette mooie grote tuin. Dat onze hond mee kon was echt fantastisch, dat vind je eigenlijk nooit bij zo'n luxe huis. Voor de prijs krijg je veel, 2 sauna's, turkstoombad, bubbelbad, keuken volledig uitgerust met vaatwasser, fornuis, oven, koffiezetapparaten, waterkoker, lekker bed, wifi, tv, hele kast vol boeken, spelletjes en dvd's dus je hoeft je hier echt niet te vervelen. Het bos ligt om de hoek en de Brunssemse heide is binnen 10 minuten rijden goed te bereiken. Veel leuke dingen te doen in de omgeving en de gastvrouw is super aardig en we konden last-minute nog laat in de avond aankomen, top! Je kunt je hier ook nog extra latten verwennen dmv een masseuse aan huis, wie wil dat nou niet? Dit huis is zeker een aanrader om te boeken, wij wilde niet naar huis zo fijn vonden wij het hier.

Enige minpunt als ik dan iets op moet noemen is het gangetje bij binnenkomst. Onze hond was nogal onstabiel maar gebiologeerd door het trapgat. Dat zou ook voor kinderen iets veiliger afgezet kunnen worden. Alhoewel je als je in het huisje zit, je de deur daarnaartoe ook dicht kunt houden. Maar dit weegt niet op tegen de rest, huis is gewoon fantastisch en een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk

Carien de Witte, 2-6-2017

Voor de tweede maal een weekje hier vertoefd, en zeker niet de laatste keer, wij hadden prachtig weer, hond gaat altijd mee en voelde zich helemaal thuis.

Alles bij de hand, heerlijk wandelen en rust,in een schitterende omgeving.

We moesten een dagje weg, maar de hond kon niet mee, dat was geen probleem, de gastvrouw paste wel op, als dat geen luxe is, niks is teveel,alles is op en top

Gereisd met partner in mei 2017

Een superfantastische tijd, héérlijk genoten!!

Lenny, 8-5-2017

Wat een prachtig verblijf, ontzettend gezellig ingericht en heel luxe, echt alles is aanwezig en ook twee heerlijke sauna's binnen, vooral het turks stoombad vonden we echt ontzettend zalig.

De dagen vlogen voorbij helaas en we komen zeer zeker terug!! Dankjewel Adje voor je supergastvrijheid!!!

Gereisd met partner in mei 2017

Het summum van luxe en privacy

Bibi van der Spiegel, 18-4-2017

Wellness Parklaan is echt een absolute aanrader als je van rust, privacy en comfort houdt. Wij zijn er nu twee keer geweest en het is echt geweldig. Waar vind je dat:

- 2 privé sauna's (een binnen en een buiten)

- een privé joekel van een professionele jacuzzi

- een privé volwaardig Turks stoombad

- grote open haard

- ruime tuin (goed omkaderd zodat een hondje niet kan weglopen)

En nog zo veel meer. En dan de fantastische persoonlijke service van de eigenaresse die er is als je haar nodig hebt maar je ook helemaal op jezelf laat in het appartement. Het is echt een feestje!

Gereisd met partner in april 2017

Een waanzinnige wellness ervaring

J&A, 13-4-2017

Een heerlijk groot appartement, goed ingericht maar ook heel romantisch. Aan details is gedacht, kaarsen, buddah's wierrook, fijne sfeerverlichting, alles om bij te dragen aan een gevoel van ontspanning. Drie heerlijke sauna's. De topper is 's morgens wakker worden in de jacuzzi in de beschutte prive tuin, luisteren naar de vogels. Maar 's avonds met een borreltje in de sfeervol verlichte tuin in de jacuzzi, kijken naar de verlichte bomen en de sterren is ook heerlijk.

Een vriendelijke, gastvrije ontvangst. En als kers op de taart: massage aan huis.

Hoewel ik denk dat het sauna gebeuren niet iets is voor jonge kinderen: er is een ruime tuin waarin gespeeld kan worden en de woonkamer bevat een keur aan boeken, DVD's, CD's en spelletjes om de kinderen bezig te houden.

Tenslotte geef ik geen 10 omdat er altijd wat te verbeteren valt maar voor 2 tot 6 personen, ruimte genoeg, als je van sauna's houdt een unieke ervaring!

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wellness Parklaan in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wellness Parklaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Wellness Parklaan scoort een 9.69 uit 10 op basis van 45 reviews.