Appartement

80 reviews over Appartement Wellness Parklaan in het Nederlands

Onvergetelijk

Roel & Iris,
15-4-2019

We hebben ontzettend genoten van het mooie en grote wellness appartement. Helemaal kunnen ontspannen. De gastvrijheid is super en alles was heel schoon. Bij aankomst overal kaarsjes aangestoken en handdoeken, badjassen en slippers allemaal aanwezig. Een aanrader is om ook gebruik te maken de faciliteiten buiten zoals de jacuzzi en de sauna, heerlijk! Alle apparatuur werkte goed en alles in de keuken zoals handdoeken, theedoeken waren ook aanwezig. Super ontspannen weekend gehad! Dankjewel!

Gereisd met partner in april 2019

Pat Enklaar,
7-4-2019

Voor de tweede keer hier en opnieuw weer super! Een super accommodatie prachtige omgeving , super gastvrouw. Hier ontbreekt je werkelijk aan niets . Ook de hondjes hebben weer genoten . Helaas zit het er weer op maar dit was zeker niet de laatste keer . Opnieuw een dikke 10

Gereisd met partner in april 2019

Voor herhaling vatbaar!

Wim Meijer,
10-2-2019

Top verblijf! Volop ruimte, schoon, en veel -privé- wellness voorzieningen! En veel te doen in de omgeving. En zeer gastvrije ontvangst.

Gereisd alleenreizend in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk genoten en tot rust gekomen

AC en Lies,
3-2-2019

Wat is dit een heerlijke plek om lekker te ontspannen! Het appartement is van alle gemakken voorzien om het verblijf tot een echt wellness weekend te maken. Een aanrader is wel om het buitenverblijf erbij te huren, die jacuzzi wil je namelijk echt niet missen. ;-) Adje, bedankt! En we komen hier absoluut nog eens terug.

Gereisd met partner in februari 2019

jolanda Coenen,
13-12-2018

Bij aankomst voelde het meteen als thuis komen. Wij waren hier al voor de 3e keer. Adje, de eigenaresse, gaf een rondleiding door het prachtig versierde appartement in kerstsfeer. Overal had ze lichtjes aangestoken. Zelfs de haard stond aan. Wij hadden het buitengedeelte er bij gehuurd waar een jacuzzi en sauna stond. Echt een aanrader! Ook kregen we een leuke tip van Adje om op zaterdagavond de lichtjesparade in Valkenburg te bezoeken. Dat hebben we gedaan en was prachtig. De rest van de tijd hebben we, behalve wandelen door de prachtige omgeving, genoten van de wellness, de overdaad aan boeken en films en elkaar. Wij hebben meteen weer geboekt voor volgend jaar. Relaxed en herboren in een lang weekend! Bedankt Adje voor je gastvrijheid, echt niets was haar te veel!

Gereisd met vrienden in december 2018

Super gezellig, sfeervol, warm onthaal, echt TOP

Corla Jegen,
23-11-2018

Ons weekje limburg was een absolute aanrader, we waren beetje benauwd door een paar slechte recenties maar deze gastvrouw is super zorgzaam , het appartement heel knus ingericht met buiten een super grote jacuzzi sauna , het was een super ervaring !😄

Gereisd met vrienden in november 2018

Fantastisch en zeker niet voor het laatst!

Suzanne en Ivo,
5-10-2018

Wat een fantastische midweek hebben we gehad. Bij binnenkomst waren er overal kaarsjes en heerlijke geuren waardoor we ons direct voelden ontspannen. Veel gebruik gemaakt van de sauna's, stoombad, jacuzzi en zonnebank. Alles was prachtig verzorgd. Zelfs een masseuse aan huis kon voor een fijn prijsje geregeld worden. We zijn herboren! Het huis is prachtig en schoon en van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een enorme kast met dvd's en een nog grotere kast met boeken. Adje, de gastvrouw straalt uit dat ze er alles aan wil doen om het ons naar ons zin te maken. Zelfs de krant wordt dagelijks voor de deur gelegd. Ook de omgeving is prachtig, heerlijk rustige natuurgebieden om rond te dwalen. We hebben ontzettend genoten en willen hier zeker nog vaak terugkomen. Lieve Adje, dank je wel!

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch, schoon, ruim en mooie rustige ligging

Fam. Brouwer,
3-8-2018

Super fijn, groot en schoon verblijf in een mooie rustige omgeving! Wij hebben twee weken doorgebracht in het appartement met 5 personen. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen door Adje. Ook onze twee honden werden enthousiast begroet. Onze indruk was meteen al goed. Wat een mooie ligging! De tuin is heerlijk groot en de honden kunnen nergens heen door de goede omheining. Adje gaf ons een rondleiding door het (heerlijk ruikende) appartement. Wat meteen opvalt is dat elke ruimte heel schoon is en echt van alle gemakken is voorzien. Ook in de keuken is alles aanwezig. Wij hadden ook het aparte wellness-gedeelte geboekt en Adje legde prima uit hoe alles werkte. Alles deed het en we hebben intens genoten van de (schone)jacuzzi en de buiten douche en sauna. Adje is een super gastvrouw die met je mee denkt en overal mee wilt helpen. Wij kunnen geen minpunt ontdekken en raden dit appartement aan iedereen aan. En we komen zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

fantastisch

Fam Storm,
18-7-2018

We hebben super genoten van dit geweldige appartement en de prachtomgeving. Adje is een super gastvrouw. Werkelijk niets is haar teveel. We boften in de eerste week van juni met prachtig weer. We hebben dit appartement aan veel vrienden aangeraden. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2018

Wij zijn hier nu voor de vijfde keer. Dat zegt iets over hoe we dit verblijf waarderen. Met verbazing lees ik de vorige recensie. Er is inderdaad geen bubbelbad, (nog steeds te gebruiken als gewoon bad), maar dat staat ook nergens aangeprezen. Er is een heerlijke jaccuzzi, een buitensauna een turks stoombad, een binnensauna. Een douche, een douche met aan weerszijde sproeikoppen. Als je dit niet als wellness weet te waarderen dan weet ik het niet meer. Het appartement is heel ruim. En Adje als gastvrouw is lief, behulpzaam, gastvrij en straalt in alles uit dat ze wil dat haar gasten het naar de zin hebben. Als er al een ongelukje gebeurt dan doet ze daar totaal niet moeilijk over. De omheinde tuin is heerlijk voor de honden. Vanuit het huisje loop je zo een groot uitlaatgebied in . Ook fijn.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wellness Parklaan in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wellness Parklaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.