Beoordelingen Hotel Snowworld Landgraaf****

Snowworld Landgraaf****
81 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Snowworld Landgraaf****
Witte Wereld 1, 6372 VG, Landgraaf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Snowworld Landgraaf**** in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Snowworld Landgraaf**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Snowworld Landgraaf scoort een 8,1 uit 10, op basis van 81 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Snowworld Landgraaf**** in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Snowworld Landgraaf****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Snowworld Landgraaf**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 104 vakantiefoto's van Hotel Snowworld Landgraaf**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Snowworld Landgraaf**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Snowworld Landgraaf**** met andere accommodaties in Landgraaf.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

78 beoordelingen over Snowworld Landgraaf****

81 beoordelingen
7,9
7,7
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Prima!"vertalen
Dick de Jager
7,0
8,0

24-04-2014 Prachtige accommodatie, personeel vriendelijk en behulpzaam, uitstekende gelegenheid om skieen en snowboarden te leren of te oefenen.
In mijn geval was derde bed op kamer niet geweldig (slaapbank). Originele bedden prima. Kamers schoon en opgeruimd, ventilatie zou beter kunnen.
Prijs kamers okay, incl ontbijt is echter wel duur. Als vader van 2 kinderen ben je voor een ontbijtje 40 euro kwijt! Mac vlak in de buurt, kosten ontbijt 3 pers 8.85 euro! Ruime parkeergelegenheid, dicht bij ingang hotel.

met partner, Feb. 2014
"Schitterend !"vertalen
Steven Jans
10,0

17-02-2014 De ontvangst was zeer goed , we konden direkt op de kamer die pico bello was , niets op aan te merken. Daarna lekker gaan skieen waar het zeer druk was, maar toch merk je daar niet veel van. het skimateriaal was prima in orde. Toen hebben we een romantisch(valentjjn arrangement) fondue menu gegeten dat ook weer in de puntjes verzorgd was , zeer vriendelijke bediening, alles naar wens. En s'avonds zijn we nog iets gaan drinken in de bierstubbe waar het apres ski was met dj en goede muziek. En s' morgens zeer lekker en uitgebreid ontbijt genuttigd. Echt waar zeer tevreden en voor herhaling vatbaar. Bedankt Snowworld ! ! !

Feb. 2014
"Je waant je echt op shortski"vertalen
Bosmans Christine
8,0

09-02-2014 Hotel Snowworld biedt een goed alternatief voor een hotel op de skipiste in de Alpen...Mooi ingerichte kamer: stijlvol en het naturelle spreekt erg aan.
Het ontbijt was klasse: zoveel keus, meer dan dat we konden verorberen ...
De mogelijkheid tot een actie maaltijd met skipas was ook interessant.
Een aanrader voor een kortbij skivakantie.

met partner, Jan. 2014
"Super!"vertalen
Carlijn van Gorp
8,0

24-01-2014 Wij hadden een lastminute geboekt om er even tussenuit te zijn. Dat was super. We waren er echt even tussenuit! Net of we echt op wintersport waren. Hotel is hartstikke goed, het eten is goed en dan ook nog kunnen skien. Helemaal top!

Dec. 2013
"Zeker doen!!"vertalen
Corine
10,0

04-01-2014 Alles klopt gewoon....je komt aanrijden en het is er druk, begrijpelijk want er zijn skiers uit BE/DE en NL maar de opvang bij de receptie is perfect! Geen gestress, gewoon, rustige goede uitleg van alles. Mooie kamer, wij waren met 2 vw en 1 kind en er was ruimte zat. Bed voor kind was meer dan groot genoeg. Leuke aankleding ook van de kamers en een moderne setting met de badkamer in de kamer, maar toch goed afgescheiden. Heerlijke douche en genoeg opbergruimte in de kamer. Ontbijt is ook heerlijk, van alles wat, zoet en hartig en een leuke bediening....niets is te veel wat je vraagt...daar kunnen we in het westen nog wat van leren! Al met al zeker de moeite waard om te doen. Wij komen zeker terug!

met vrienden, Nov. 2013
"Een aanrader voor een sportief weekend!"vertalen
Lenny
9,0

12-11-2013 Vorige week genoten van een zondagarrangement! Geweldig complex met veel sfeer. Zelf ben ik een reisagent en wilde graag leren snowboarden. Een proefles genomen, s'avonds heerlijk gegeten in het a la carte restaurant met een geweldige service. Prachtige hotelkamers, heerlijke bedden en een uitgebreid vers ontbijt.
De volgende dag nog voor 4 uur mogen snowboarden voor maar 25,- euro p.p.! Heerlijk rustig en goed kunnen oefenen. De tijd van de skipas stopt als je tussendoor een drankje en/of een hapje wilt eten...ideaal! Komen zeker terug maar dan op een vrijdag of zaterdag want we hebben nog niet genoten van de Apres Ski!

met vrienden, Nov. 2013
"Zalig!!!"vertalen
Deklerck sharon
10,0

02-11-2013 Het hotel is supergezellig en tot in de puntjes in orde.
Wij gaan er regelmatig om te snowboarden en telkens is het een leuke ervaring.
Het personeel is er supervriendelijk en het eten altijd lekker.
Het is een echte aanrader!!!
Ook als je er overnacht heb je de drukte op de piste niet.

met partner, Okt. 2013
"Super leuk voor een actief dagje en nachtje weg"vertalen
angelique van Rosse...
6,0
8,0

13-11-2013 Ondank dat mijn man de griep had gekregen vonden wij het wel een super leuk hotel. Met mooie nette en schone kamers. Met je skikleding aan loopt zo binnen door naar de ski hal. en lijkt het net of heel even echt op skivakantie bent. De skibaan was ook goed. Helaas hebben wij hier uiteindelijk niet veel gebruik van kunnen maken. We komen graag nog een x terug om wel van alle faciliteiten te kunnen genieten.

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Topweekend en zo goed meegedacht!!!"vertalen
Sas van der Geest
7,0
8,0

28-10-2013 Met mijn astma is een hotel niet makkelijk, maar na overleg via e-mail was er zoveel begrip en werd er zo goed meegedacht. Echt helemaal super.

Extra schoonmaken, rookvrij, huisdiervrij, en helemaal goed te doen.
Daardoor konden wij als gezin mijn 50ste verjaardag op een fijne manier vieren.

met partner, Okt. 2013
"Even helemaal in Oostenrijkse sferen"vertalen
Mieke Buitenhuis
8,0

29-10-2013 Verrassende kamers, zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel , top is de skihut midden op de piste en echt koud in die hal.
Tot in detail alles in Oostenrijkse sferen.
Lekker rustig in de avond na een drukke zondag en heerlijk gegeten.
Goed geslapen lekker ontbijt.
Minpunt : de linker piste was tot 17.00 uur afgesloten voor trainingen van jeugd. Op een drukke zondag in de Herfstvakantie kan dit niet !

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?