Hotel Snowworld Landgraaf ****

Hotel Snowworld Landgraaf
Snowworld Landgraaf

103 reviews over Hotel Snowworld Landgraaf in het Nederlands

Het een heerlijk, we hebben super genoten.

A. Sturm, 21-8-2017

De hotelkamers zijn gezellig en praktisch ingericht met een mooie wandposter in wintersfeer. Onze kamer miste alleen een balkon, met mooi en zonnig weer zou dit wel fijn zijn geweest. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en dat was zéér uitgebreid. Allemaal verse producten met een ruime keus. In de omgeving is heel veel te doen. Wij hebben genoten en gaan hier zeker nog een keer naar terug!
Gereisd met partner in augustus 2017

Duur hotel, geen waar voor je geld

Mark Hoekstra, 31-7-2017

Kamers voor 4* hotel klein maar wel schoon, als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de meeste VdV-hotels die je vaak via kortingsites zelfs nog goedkoper kunt boeken dan kom je er bij Snowworld bekaaid vanaf, niet alleen qua grootte maar ook zeker v.w.b. faciliteiten (géén HD-tv of bijv. koffie/thee op de kamer), verbleven tijdens WMC-weekend waardoor de hoofdprijs moest worden betaald (€ 90-95 excl. ontbijt ad € 15). Ontbijt niet heel uitgebreid maar wel voldoende voor mij. Hagelslag ontbrak als beleg, hierom gevraagd en het kwam tevoorschijn uit een kastje, ontbijtmedewerker gaf aan dat het niet werd aangeboden omdat het voor zo'n rotzooi zorgde bij het opruimen...hoezo klantvriendelijk...?
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Oud en nieuw gevierd

Mart. Dusilihinski, 23-7-2017

Tijdens het oud en nieuw waren er speciale arrangementen, Waarbij het buffet iets beperkt was maar voldoende, vlak voor oud en nieuw gingen we met de stoeltjeslift door de sneeuw naar de top van de berg. Houd er rekening mee dat dit koud is, en je sneeuwschoenen moet dragen. Boven op de berg heb je een schitterend uitzicht over Nederland en Duitsland, De bestelde taxi was na afloop excat op tijd
Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Snowworld Landgraaf bij:

Mooi hotel met veel te doen in de omgeving.

Linda, 1-5-2017

Check even of de stoeltjeslift open is. Was niet het geval toe wij er waren. Leuk klimpark en de hoogste trap van Nederland ligt naast het hotel.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Gezellig familie uitje

Stolk, 28-4-2017

Lekkere kamer en gezellige ambiance. Prima ontbijt en servicegerichte mensen aan de balie. We misten wel een koffie/thee faciliteit op de kamer, dat mag je toch wel verwachten bij een 4-sterren hotel. Jammer genoeg waren een piste en de stoeltjeslift in onderhoud, dat had beter op de website moeten staan. Stond er wel op, maar behoorlijk verstopt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Prima hotel, knusse kamer in wintersport thema

T. van Haren, 18-12-2016

Leuke kamer ruim genoeg voor ons tweeën, leuk dat de kamer in stijl was van wintersport (houten wanden en bergbehang etc.) Nette ontvangst en handig dat je met een pasje binnendoor naar de skihal kon lopen.

Enige nadeel was de twee aparte matrassen, die waren iets aan de smalle kant.

Gereisd met partner in december 2016

Slechte ervaring op i

J, 11-4-2016

Slecht bed kleine kamer kortom slechte ervaring raad niet iemand aan. Hier te boeken

Op internet betaal je 60 voor kamer aan Bali zelfde kamer 100 bete naar hotel van keten gaan

Gereisd met partner in januari 2016

Leuk hotel

Erwin, 12-1-2016

Leuk hotel voor 'n nachtje. Niet te veel poespas. gewoon eenvoudig en netjes.
Gereisd met partner in maart 2014

ideaal in combinatie met skiën

noley, 31-12-2015

moderne kamers, leuk ingericht. grappige douche cabine en wc is van glas niet heel prettig mocht je elkaar niet zo innig kennen. dit was voor ons geen probleem. matrassen lagen heerlijk alleen jammer dat het bed constant uit me kaar schoof waardoor er een spleet in het midden ontstond. geen last van gehorigheid. fijn in en uitloop systeem waardoor alleen hotel gasten naar binnen kunnen

enige echte minpunt was het eten van het buffet van snowworld zelf echt super slechte opwarm troep. verder hebben wij uitstekend geslapen heerlijk gesnowboard en genoten van een goede douche.

Gereisd met partner in december 2014

aparte douche

bertha, 5-10-2015

de douches waren doorzichtig. waardoor er niks aan de verbeelding over gelaten werd.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Snowworld Landgraaf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Snowworld Landgraaf in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Snowworld Landgraaf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Snowworld Landgraaf scoort een 8.01 uit 10 op basis van 104 reviews.