Beoordelingen Camping De Watertoren****

De Watertoren****
58 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Watertoren****
Kerkveldweg 1, 6374 LE, Landgraaf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Watertoren**** in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Watertoren**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Watertoren scoort een 8,0 uit 10, op basis van 58 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Watertoren**** in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Watertoren****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Watertoren**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 39 vakantiefoto's van Camping De Watertoren**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Camping De Watertoren**** met andere accommodaties in Landgraaf.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,7
7,1
8,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Okt. 2013
"Fijne chalet"vertalen
Kim
8,0

28-10-2013 Vier dagen in chalet type D verbleven. Bij aankomst vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Zeer nette chalet, netjes schoon, niet erg groot maar wel alles is aanwezig wat je nodig hebt, voor de beperkte ruimte zeer efficiënt ingedeeld en voldoende kastruimte voor je eigen spullen. Bank in het huisje is echter een tuinbank en is niet heel comfortabel. Verder is het bed vrij zacht en daar moet je van houden.
Borg kregen we direct bij het uitchecken contant terug.
Prijs-kwaliteit verhouding vond ik zeer goed. En wat ik verder erg prettig vond was dat we de aankomstdag zelf konden bepalen (zaten dus niet vast aan een maandag of vrijdag. Omgeving is mooi en ideaal gelegen voor allerlei uitstapjes in zuid limburg.
We waren eind oktober, de camping was dus nagenoeg leeg.

met partner, Juni 2013
"Gemoedelijk en mooi gelegen"vertalen
Haarsma
9,0

8-8-2013 Wij hebben er twee weken gecampeerd en had was prima, de camping is mooi gelegen en de voorzieningen in orde.
Gebruik gemaakt van het aangepaste sanitair heel mooi schoon en en ook echt goed aangepast, maken we wel eens anders mee.
Het fietsen in de buurt was in duitsland eigenlijk mooier dan in nederland zelf.

Het eten en de bediening was super, verwacht geen 4 sterren eten maar het het smaakte goed en je krijgt veel voor een prijs die in verhouding te laag ligt.
De camping eigenaars zijn betrokken naar hun gasten toe.

Tip neem fietsen mee met trapondersteuning anders kom je niet ver, helaas waren deze niet te huur op de camping zelf. Wel met gewone versnellingen.

Een camping die zeker de moeite is om je een paar weken te vermaken.

Tip voor de eigenaars: betere wifi viel nog wel eens uit en een heel beperkt bereik het is wel 2013 mensen willen dit. Een kleine camping winkel zou ook lekker zijn. Wel een goed winkel vlak in de buurt 15 min fietsen.

Fam. Haarsma

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuke schone camping, maar geen 4 sterren !"vertalen
R
4,0
3,0
8,0

13-8-2012 Camping de watertoren is een leuke kindvriendelijke camping, je mag voor 4 sterren echter verwachten dat de animatie wat professioneler is, al deden de meiden zekers hun best om er wat van te maken ! ga je voor natuur en wandelingen dat is deze camping verkeerd gelegen. je moet overal met de auto naar toe wil je wat natuurschoon bekijken, echter voor de mensen die van georganiseerde activiteiten houden zoals snow world en gai dierenpark is er ruim voldoende in de buurt te beleven. de eigenaar en eigenaresse hebben nogal hun eigen opvattingen over klantvriendelijkheid al zijn ze zeker niet onvriendelijk. maar enige gebruiksaanwijzingen zijn zeker op hun plaats. het overige personeel is zeer jong en onervaren en veelal verlegen wat niet altijd professioneel overkomt. verder heeft de camping alleen een cafetaria en een mooi zwembad voor kleine en grote kinderen beide goed van elkaar gescheiden. toilet en douche werden elke dag schoon gemaakt . naar mijn oordeel een mooie 2 ster camping.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping De Watertoren**** bij:

met jonge kinderen, Juli 2012
"Geweldig leuke camping"vertalen
wouter goudswaard
9,0

5-8-2012 Voor het eerst kamperen met 2 kleine kinderen. Camping de Watertoren in Landgraaf, een kleine doch complete camping in hartje Zuid-Limburg. hartelijk ontvangst.
Wij stonden op plek 107; stroom, waterpunt dichtbij en een zandbak op het veldje. Vanaf 12:30 kwam pas de zon op onze tent. Op de camping ligt het sanitair gebouw centraal en word er gebruik gemaakt van een plastic key-lock systeem. Op deze sleutel zet je wat geld en voor het douchen gebruik je de sleutel, in het display zie je dan hoeveel er nog op je sleutel staat. sanitair gebouw is verder erg schoon, goed ingedeeld, echt super!
Er zijn 2 verwarmde zwembaden aanwezig, een peuterbad en een wat dieper bad. Zwembaden worden dagelijks schoongemaakt. In de grote speeltuin is o.a. een groot springkussen. Het animatieteam was dit jaar ook erg actief. Camping de watertoren is een gezellige kleine camping met alle voorzieningen en een betrokken team dat er alles aan doet om de vakantie te laten slagen. bedankt!

met partner, Juli 2012
"Mooie camping in het groen"vertalen
Bé Gerritse
7,0

11-8-2012 De camping moet het echt hebben van de groene omgeving en de ruime comfortplekken. De standaard plekken waren nogal verschillend van afmeting.Het nieuwe sanitair gebouw ziet er mooi en verzorgd (schoon) uit de overige toiletten op een ander plek zijn gedateerd.Stortplaats chemisch toilet (oude plek) renoveren en ventileren!
De eetgelegenheid is een snackwagen die veelvulig wordt gebruikt voor het afhalen, op het terras kan je desgewenst je bestelde snacks eten.
De vier sterren kwalificatie worden bepaald door de faciliteiten o.a zwembad en niet door de kwaliteit en uitstraling van de overige opstallen.
Ik heb op KGC campings gestaan die met drie sterren een veel betere indruk maakten van het totale beeld.
Het personeel is vriendelijk, van het animatie aanbod geen gebruik gemaakt.

met partner, Juni 2012
"Prachtige plekje in prachtige streek"vertalen
Leo
9,0

12-6-2012 Mooie en goed verzorgde camping. Keurige en vriendelijke ontvangst. Schitterende nieuwe sanitaire accommodatie. Werkt met Septkey wat prima werkt voor toegang camping en douches. ACSI periode betekent vaste prijs (inclusief douchen, exclusief toeristtax). Let op toegangsweg: ligt aan "niet toegankelijke weg", dus vanaf Landgraaf NIET naar Rimburg (navigatiesysteem), maar goed letten op borden naar camping. En vooral doorrijden als er zo'n mooi wit rond bord staat met rode rand... Op de site van de camping staat de route goed benoemd. Schitterende uitgangspunt voor wandelen en fietsen in omgeving.

met jonge kinderen, Mei 2012
"Mooie plek om te vamperen"vertalen
Jeroen
9,0

6-6-2012 Omdat we in de buurt met de caravan weg wilden hebben we deze camping vanaf internet uitgezocht. Bij aankomst, vriendelijk te woord gestaan en zelf een plek mogen uitzoeken. Mooi veldje met genoeg ruimte op een overigens niet al te volle camping. Helaas slecht weer gehad maar daar kan de locatie niets aan doen

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Zeer mooi gelegen"vertalen
Wendy
8,0

31-8-2011 Wij zijn eind Augustus 1,5 week naar de camping geweest, er was geen animatieteam meer, maar ons zoontje van 4 heeft zich uitstekend vermaakt met zwembad en speeltuin. Het zijn leuke kleine veldjes met vele loofbomen en struiken er omheen. Elk veldje heeft een eigen speeltoestel en waterpunt. Grote speeltuin heeft groot springkussen wat erg leuk was en het zwembad is niet groot, maar wel helemaal goed. De omgeving is echt prachtig, vele wandelroutes die je al meteen vanaf de camping kunt lopen. De wandeling naar Rimburg is zeer de moeite waard, leuk dorpje. Brunsummerheide was ook erg mooi, zeker met de heide in bloei. Verder genoeg winkels in de buurt en elke ochtend verse broodjes (wat je maar wil) bij de receptie. Leuk terras ook bij de camping, voor een drankje, stukje vlaai of een frietje. Eigenaren waren heel erg aardig, ze kennen de mensen op de camping. En het sanitair vond ik ook erg goed en schoon.

met jonge kinderen, 2011
"Nooit meer"vertalen
v Helden
3,0
2,0
6,0

14-8-2011 Een sterk verouderde camping, toch betaal je erg veel voor wat je krijgt. Zowel stacaravan, speeltuin is erg aan vernieuwing toe. Het personeel was erg onvriendelijk. Niet doen deze camping, zijn veel betere campings voor deze prijs!

met vrienden, 2011
"Te gek"vertalen
erika
10,0
10,0

12-8-2011 hallo familie diepenbeek
we hadden een mooie chalet gehuurd hij was super schoon
en het was super op de camping we hebben het gezellig gehad tot volgend jaar
maar weer
groetjes

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?