Camping De Watertoren ****

De Watertoren

77 reviews over Camping De Watertoren in het Nederlands

Gezellig en goed verzorgd

Ankie, 6-9-2017

De camping zag er goed onderhouden uit! Overal mooie bloemen, mooie speeltuin! Gezellig veldje met een zandbak en een schommel, erg geschikt voor kleine kinderen die nog niet zelf naar de speeltuin kunnen.

Leuk recreatiegebeuren. Mooi en lekker restaurant. Prachtige directe omgeving. Mooie steden om te bekijken en winkelen in de buurt, Aachen, luik en Maastricht vlakbij.

Het enige mindere was dat onze 13 jarige dochter geen leeftijdgenoten had om zich mee te vermaken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ik kom terug

Ton Oskam, 1-7-2017

Ik was hier voor bezoek aan Pinkpop. Stond op een speciaal veldje voor Pinkpop-gangers. Fraai uitzicht op de omgeving. Leuk gewandeld en gefietst in de omgeving. Prima restaurant met prachtig terras. Leuke en goede bediening. Kom hier zeker nog eens terug.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

fantastich

Chris Herwegh, 6-5-2017

echt een familie camping met vriendeliik personeel.

daarnaast de wasruimten en toiletten waren Brandschoon en werden bijgehouden

Gereisd met vrienden in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Watertoren bij:

Zeer ruime plaatsen, rustig en goed verzorgd.

Fam. Van Zwol, 17-8-2016

Vriendelijke eigenaren, schoon sanitair, restaurant vlot , gerechten beperkt tot cafetaria. Tip: Menukaart uitbreiden.(pizza of steak bv) Er is een broodservice, verder geen winkel. Pinnen kan alleen bij receptie, wordt waarschijnlijk binnenkort uitgebreid. Wifi dient sinds eind juli voor betaald, wel half uur gratis per dag. Comfortplaatsen zijn goed, voor sommige comfortplaatsen is het toiletgebouw wel ver weg. Veel ouders met kleine kinderen die 6 dagen per week vermaakt worden door animatieteam. Goed functionerende wasmachines en droger, zelfs strijkijzer aanwezig, alles wel tegen betaling. Verschillende attracties in de omgeving.
    Gereisd met partner in juli 2016

Leuke en nette camping.

Mg, 10-8-2016

Net sanitair, wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Animatieteam was geliefd bij onze dochter, deden het erg leuk. Klein, maar fijn (verwarmd) zwembad.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Krijgt niet wat beloofd

Peltzer, 8-8-2016

Verzocht om comfort plaats met middag/avondzon. Krijgen plaats volledig in schaduw. Na installatie caravan komt "eigenaar" melden dat we niet op de juiste plaats staan, maar moeten naar naastgelegen plek. Alles verzet. Blijkt dat niet correct en moeten weer terug naar oorspronkelijke plaats. Op die plaats loopt het water in een kuil onder de luifel. Na enkele dagen wordt het gewoon een modderpoel. De Centrale Antenne geeft onvoldoende signaal. Hoofdzakelijk enkele sneeuwzenders. Al met al een tegenvallende comfort plaats waar we extra voor hebben betaald, maar niet gekregen. Geen coulance na reclamatie bij receptie. Was " onze " eigen schuld.
    Gereisd met partner in juli 2016

Je krijgt heel veel voor wat je betaalt

anoniem, 8-8-2016

Mijn familie en ik stonden 2 weken op de camping. Onze kinderen zijn 8 en 11 jaar. Ze vonden het geweldig op de camping. Ze deden bijna altijd mee met het animatieteam, wat ook super enthousiast was. De animatie ruimte is pas nieuw. Als de kinderen naar hun zinnen hebben dat scheelt al heel veel, zeker voor de ouders snapje. Het restaurant was heel gezellig en het eten was heel goed. In de buurt van de camping was heel veel te doen. Dat zie je niet op veel plaatsen. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Erg goedkoop voor wat wordt geboden

Fam. Vrielink, 3-8-2016

Prima camping en schoon sanitair
    Gereisd anders in juli 2016

Prachtige camping om nog eens terug te komen

Peter en Joke, 2-7-2016

Plekken zijn wat wisselend van formaat, maar dat komt ook door het charmante niet rechttoe rechtaan zijn. Je voelt je in een park. Prettige ontvangst, simpel restaurant, maar voor een snelle hap voldoet het prima. Keurig sanitair, werd regelmatig schoongemaakt.
    Gereisd met partner in juni 2016

zonder woorden

jozef melchers, 8-9-2015

ben met een neefje op de camping geweest dat ik hem dat belooft heb dus in mijn woonplaats naar camping watertoren voor 1 nacht dat was zaterdag tot zondag van 12.00 t/m 12.00 zondag als we langer dan 12.00 wilde blijven dan kwam er 8.00 euro er bij er werd geen tijd er bij gezegd wist wel dat de receptie om 17.00 uur dicht ging zondag om 16,00 terug op de camping wilde mijn neefje nog in het zwembad ok 16.40 vroeg ik hem waar wil je eten op de camping of ergens anders hij zij op de camping om 16.45 eten besteld .de mevr kwam zeggen dat ik dat niet haalde om 17.oo receptie dicht en het restaurant pas om 17.00 open was en ik moest de tent nog afbreken dat ik voor de hele dag moet betalen 18.00 euro dus doe eten op de camping koste mij 10.00 euro meer jammer vind ik dat maar regels zijn regels
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Watertoren bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Watertoren in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Watertoren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Watertoren scoort een 8.02 uit 10 op basis van 77 reviews.