7,2

25 reviews over Camping De Limburgerhof in het Nederlands

Super gastvrij!!

Petra, 9-8-2017

Super camping, wij zijn er 1 week geweest met ons gezin!! mooi gelegen, rustige omgeving, geen last gehad van kippenhouderij( wind zal dan gunstiger hebben gestaan). Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitairgebouw is inderdaad in oudere staat... maar goed en netjes onderhouden! En er is een nieuw sanitairgebouw in aanbouw!Wij gaan zeker nog eens terug!!
Gereisd familie in augustus 2017

Voor ons nooit meer!

Arida, 5-8-2017

Stankoverlast van naastgelegen kippenfokkerij. OK, boerencamping, maar er zijn grenzen.

Sanitair slecht onderhouden. Idd hete douches, maar met regen bij de herentoilettes bijna tot enkels in het water. Overvolle afvalcontainers, armzalige uitstraling.

Gereisd met partner in augustus 2017

basic, wel ok

Annemie, 22-6-2015

De plaatsen zijn groot, uitbaters zijn vriendelijk, rustige camping.

Boerencamping, en dat merk je aan het sanitair, is wel proper, maar oogt niet zo, is niet aantrekkelijk. Weinig licht en niet zo'n aangename geur.

Het warm water is wel erg warm, en je kan de temperatuur in de douches zeer goed regelen, ook voldoende water dat uit de douche kop komt, dat was zalig !

Gereisd familie in juni 2015

Mooie camping

Piewie, 17-5-2015

Wij zijn niet met Pinkpop op "het speciale veld" geweest en troffen een prima onderhouden rustige mooie camping met grote plaatsen, zeer vriendelijke beheerders en top sanitair dat zeer schoon gehouden werd. Met hemelvaart vier nachten met vijf personen incl warm water en 16 (!) amp stroom voor € 90,=. Dat zie je niet vaak meer. Voor de mooie natuur moet je even de auto in, je zit tussen allemaal plaatsjes in
Gereisd familie in mei 2015

Fantastiche plek geweldige camping ! Aanrader !

Sjell Dohmen, 17-4-2015

Na het lezen van de beoordelingen van vorige mensen die hier geweest zijn, kreeg ik een lichteljk geirriteerd gevoel over me heen, punt 1 wat doe je op een camping als het zo erg regent?

Het feit dat de eigenaren zo actief bezig waren met een plek uit te zoeken voor de gasten wilt toch zeggen dat ze het beste voor hun gasten willen hebben !

Het santair is perfect verzorgt en wordt dagelijks schoongemaakt heerlijke douches en genoeg toiletten die gewoon lekker schoon zijn, je hebt natuurlijk van die mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten die overal over gaan zeuren .Kinderen krijgen op deze camping vooral de gelegenheid om zich te ontwinkkelen in het niet binnen achter een spelcomputer te zitten maar buiten zichzelf te ontplooien met vooral kind zijn. Er zijn genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Eetgelegenheden in de buurt!

De camping krijgt hier dan ook van mij een uitmuntende beoordeling.en hoop hiermee dat de negatieve beoordelingen iets milder worden.

Gereisd met partner in april 2015

Niet weer voor ons

Lisa, 18-8-2014

Anouk en Leon zijn erg aardig, maar qua camping raad ik het niet aan. Volgens de website diverse speeltoestellen aanwezig, maar een plastic glijbaan plus 1 schommeltje en een oude tractorband met vies zand erin als zandbak.

Voor kinderen is niet veel te doen op deze camping.

Het sanitair is ronduit vies! In de 10 dagen dat wij gestaan hebben, heb ik het sanitair 1 keer schoongemaakt zien worden. Haren en tandpasta lagen meerdere dagen in de wasbak. Erg smerig.

Tegels in de douches die kapot zijn.

Het terrein is niet ideaal als er veel regen valt, je zakt gewoon weg in het veld. Bij aankomst zaten wij al gelijk vast in de modder met onze caravan.

Gras werd pas gemaaid bij aankomst.

Tevens liepen de honden van de beheerders elke dag los over de camping. Ze plasten tegen de watertappunten aan, niet fris dus!

Tevens erg vervelend als je je eigen hond wel netjes aan een lijn hebt liggen.

Wij komen hier niet meer terug.

Gereisd familie in juli 2014

Nooit meer!

D., 14-8-2014

Hoewel de eigenaren super zijn is de grond op het terrein met regen onleefbaar.Het gras veranderd in een modderpoel en we moesten 3 keer een andere plek zoeken omdat we wegzakten in de modder. Op de site staat dat er diverse speeltoestellen zijn voor kinderen maar dat is enkel een simpele schommel met plastic glijbaan en een zeer kleine zandbak met vuil zand. Wat ergelijk was vooral was dat het sanitair in de 10 dagen dat wij er waren niet 1 keer is schoongemaakt. Het was ronduit smerig, de wasbakken waren goor, de toiletten ranzig. Van ellende heb ik zelf staan schoonmaken om niet ziek te hoeven worden van de bacterieen. Dat was echt een tegenvaller. Ik raad deze camping niet aan, hoewel de eigenaren erg aardig zijn maar helaas te weinig aanwezig zijn op de camping zelf om er iets beters van te maken.
Gereisd familie in januari 2014

Super camping!

Marina wetzels, 16-6-2014

3 dagen camping op de Limburgerhof toppie georganiseerd, lieve mensen, wederom ik zeg tot volgend jaar!!!
Gereisd met vrienden in januari 2014

Leuke camping met vriendelijke mensen

Rene Weijters, 15-6-2014

Net zoals de afgelopen 8 jaar ook dit jaar weer naar Limburgerhof geweest tijdens Pinkpop.

Wel is er veel veranderd sinds er nieuwe eigenaren zijn gekomen.

Leon, Anouk en al hun medewerkers doen er alles aan om je 3 onvergetelijke Pinkpop dagen te bezorgen, waarbij ze ook voor een natje en een hapje hebben gezorgd in de vorm van een bar en een echte frietkar.

Ook al sta je er drie dagen op het weiland, je voelt je toch echt gast voor wie men altijd klaar staat, dus ons zien ze zeker terug volgend jaar.

Daarbij ook nog eens mooie uitzichten vanaf de camping in een schitterende omgeving.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Super gastvrij

Rob Hamers, 15-6-2014

Wederom heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Personeel en eigenaren zijn zeer behulpzaam. Alles in het werk gesteld om ons pinkpopgangers het na ons zin te maken. Sanitair was schoon ondanks dat er heel veel mensen tegelijk gebruik van wilde maken. Leuke afterpartys in de tot bar omgetoverde boerenschuur. Al met al een geweldig verblijf gehad. Bedankt en tot volgend jaar.
Gereisd met vrienden in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Limburgerhof in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Limburgerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Limburgerhof scoort een 7.19 uit 10 op basis van 25 reviews.