8,9

WebsiteLink naar website

19 reviews over Hotel Residence Het Dal in het Nederlands

Werkelijk Fantastisch

Henny & René, 7-9-2008

Hebben hier een week in een van de bijzonder goed en volledig ingerichtte appartementen gelogeerd.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.Een echte aanrader voor mensen die hier vanuit willen wandelen en fietsen in de prachtige omgeving.

Gereisd met partner in september 2008

Topper

Johan Dolfing, 30-8-2008

Prima accomodatie. Smaakvolle inrichting.

Alles lekker nieuw.

LCD-TV, DVD, Audioset (MP3), Combi-magnetron.

Luxe badkamer met douchecabine.

Vriendelijke beheerders/eigenaars (?).

Gereisd met partner in augustus 2008

Lassale, 24-5-2008

Gelet op prijs/kwaliteit een goede optie voor verblijf waarbij een appartement meer zal bieden dan een hotelkamer. Die is op zich ruim en netjes. Minibar aanwezig op hotelkamer.

Een paar kleine maar overkomelijke minpuntjes: geen restaurant (brasserie bij station), in tegenstelling tot wat op de website staat sluit de bar (en daarmee de service) na 18.00 uur, treinen zorgen frequent voor het nodige lawaai bij het zeer nabij gelegen station, geen bagagekarretjes om bv. veel koffers in één keer naar de kamer te brengen, ontbijt niet "Limburgs" (?) maar wel voldoende.

Al met al behoort Residence Het Dal tot de betere "B&B"-accommodaties.

Gereisd met partner in mei 2008

Bas en Manon Arends, 26-12-2007

Een leuk ontvangst en voor onze kinderen een verrassings ei op de kamer. Onze wens voor onze zoon met uitzicht op het station werd vervuld.
Gereisd anders in oktober 2007

MC & WR, 29-10-2007

Wij verbleven kort geleden één nachtje in dit hotel en komen hier zeker nog eens terug. Prettige ruime en lichte hotelkamer met balkon , mooi uitzicht ,goed verzorgd ontbijt ,vriendelijk personeel.En ook heel fijn : zeer gunstig gelegen t.o.v. de trein/station ,wat wil zeggen o.a. Heerlen Valkenburg en Maastricht zeer makkelijk te bereiken ! Er is ook nog een leuke brasserie t.o. het hotel in het stationnetje. Wat ons betreft is een verblijf hier een aanrader .
Gereisd met partner in oktober 2007

G. van Helden, 17-9-2007

Erg mooi gelegen. Ideaal hotel om met het ov te bezoeken en om vanuit het hotel zuid-limburg te verkennen. Vriendelijke mensen en een goed ontbijt! Kamers ruim met mooie badkamer en alles was zeer schoon. Zeker een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2007

Hein Leuven, 17-9-2007

Wij komen hier regelmatig, een rustig gelegen hotel met station voor de deur hebben daar geen last van , alleen logie en een uitstekend ontbijt , van hier uit is heel zuid-limburg te bezoeken .Men heeft hier ook appartementen in de verhuur.

Wij komen hier graag terug om van de rust te genieten en de aardige mensen van dit Hotel.

Gereisd met partner in september 2007

Derk, 5-7-2007

Heerlijk rustig gelegen. Dat je hier geen café of restaurant hebt, tsja, maar voor mij geen probleem. Bovendien: tegenover het hotel is in het stationnetje een café restaurant te vinden. De kamers zijn groot en schoon. Bijzonder vriendelijke bediening, die zich geweldig uitslooft met ontbijt. Wat mij betreft, grote klasse!
Gereisd alleenreizend in juli 2007

Patricia, 20-5-2007

Residence Het Dal ligt vlakbij t spoor. Kamers zijn schoon en best groot. Het ontbijt is lekker en het personeel vriendelijk. Minibar op kamer. In het hotel kun je alleen ontbijten er is geen restaurant, bar o.i.d. Er is dus niets te doen, zelfs een kopje koffie kun je niet even in de bar gaan drinken want die is niet open, alleen tijdens het ontbijt is daar wat te doen. De omgeving is mooi, erg rustig, niet veel te doen.
Gereisd anders in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Residence Het Dal*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Het Dal in Klimmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Het Dal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence Het Dal scoort een 8.9 uit 10 op basis van 19 reviews.