8,9

Uitstekend

WebsiteLink naar website

19 reviews over Hotel Residence Het Dal in het Nederlands

Ruim appartement, fijne locatie in prachtig gebied

Jan, 2-1-2017

Residence het Dal is een erg fijne plek gebleken. Vriendelijk personeel, een mooi, erg ruim en net appartement op een superlocatie. Tegenover het plaatselijk stationnetje, in korte tijd zit je hiermee in Maastricht, hebben we dan ook gebruik van gemaakt. Verder in de nabije omgeving zoveel te doen en te zien, leuke dorpjes, gezellige restaurants en natuurlijk het heerlijke heuvellandschap. Tijdens ons verblijf fris maar prachtig zonnig weer gehad, heerlijk gewandeld in de directe omgeving en bij Epen/Vijlen, een leuke ATB-tocht gemaakt vanuit Gulpen, erg genoten!
Gereisd familie in december 2016

Hele grote kamer

Dorine, 29-11-2013

Een nachtje verbleven in dit hotel. Kamer groot, fijn groot bed ook. Wij vonden wel de gordijnen wat dun dus veel lichtinval.

Ligt tegenover station; treinen niet gehoord wel 's morgens de omroepinstallatie. Er zijn ook kamers aan de andere kant van het hotel; daar hoor je waarschijnlijk niets.

Heel vriendelijk personeel en het ontbijt was prima verzorgd!!

Gereisd met partner in april 2013

wat een topper.

gerylangenberg, 17-8-2013

Een en al lof voor eigenaar, personeel, ontbijt, kamer en omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2013

Heel erg goed!

Karin Neels, 9-7-2013

Zeer vriendelijke eigenaars-familie. Heel persoonlijke service. Mooie en ruime kamer en een heerlijk en uitgebreid ontbijt.

Prachtige gelegen en een uitstekende uitvalsbasis in het Zuid-Limburgse heuvellandschap, met handige treinverbinding naar Maastricht, vlak voor de deur.

Hier hopen we in de toekomst nog eens terug te keren.

Gereisd met partner in juli 2013

een echte aanrader!

Marieke, 22-4-2012

Wij hebben 4 nachten geslapen in een van de appartementen. Geweldig! Ruimtelijk, goed en netjes afwerkt. Schoon, hygiënisch, goede bedden, alle voorzieningen om goed te kunnen koken, strijken en spullen op te bergen. Tegenover het station, waarvan de trein richting maastricht of heerlen gaat, dus ook zonder auto perfect op stap! Wanneer wij van plan zijn weer naar zuid-limburg te gaan zullen wij hier verblijven!
Gereisd met partner in april 2012

ideale locatie, met de trein de voor deur

Nico, 23-8-2011

Mooie en schone kamers, ideale ligging. Je bent zo in >aastricht en in Heerlen met de trein. Veel wandel mogelijkheden in de omgeving.
Gereisd met vrienden in januari 2011

gastvrij, vriendelijk, netjes en goed verzorgd

m van bergen, 29-3-2010

perfecte locatie om van alles te ondernemen; wandelen, fietsen, musea, valkenburg, maastricht etc
Gereisd met partner in maart 2010

gastvrij, vriendelijk, netjes, goed verzorgd

m van bergen, 29-3-2010

perfecte locatie om van alles te ondernemen; wandelen, fietsen, museum, valkenburg, maastricht etc
Gereisd met partner in maart 2010

Fantastische plek

Dirk Geernaert, 31-12-2009

Ik heb 5 jaar in dit hotel verbleven. Dit is een prachtige plaats om tot rust te komen. Alle noodzakelijke luxe is voorhanden. De eigenaars zijn héél vriendelijke mensen en héél sociaal.
Gereisd zakelijk in juli 2002

100% aanrader

H. L. Scheckner, 14-10-2008

Rustig hotel in mooie omgeving. Super schoon. Heel aardige mensen en heerlijk ontbijt.
Gereisd met partner in oktober 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Residence Het Dal*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Het Dal in Klimmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Het Dal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence Het Dal scoort een 8.9 uit 10 op basis van 19 reviews.