Vakantiehuis Domein Hellebeuk ***

7,9

15 reviews over Vakantiehuis Domein Hellebeuk in het Nederlands

Fantastisch park!

Familie van laar, 17-8-2017

Wij hebben erg genoten op domein hellebeuk! Heerlijke bedden, genoeg ruimte voor rolstoelgebruiker. Alleen een wasmachine in huis zou handig zijn.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Limburgse gastvijheid op top locatie!

Josefien-roos, 19-2-2017

Wij zijn in januari een midweek in een huis van Fam. Eussen geweest. Het huis was perfect verzorgd. De auto konden we direct ernaast parkeren. Bedden sliepen nog beter dan thuis, een heerlijke boxspring. We werden door mevrouw Eussen hartelijk ontvangen en ze vroeg meteen of alles na wens was. Ze is zelfs nog een aantal handdoeken komen brengen omdat wij die vergeten waren. Uiteraard was het uitzicht fantastisch! Omdat wij in er de winter waren hebben een geen gebruik kunnen maken van het zwembad, maar we zijn er wel langs gewandeld en het zag er erg netjes en verzorgd uit.
Gereisd met partner in januari 2017

Leuke huisjes met fantastisch uitzicht!

Fam. Lofeld, 25-1-2017

Leuk gezellig ingericht huisje met een fantastisch uitzicht. Behulpzame eigenaar die ons net te woord stond bij aankomst en ons op enkele leuke toeristische plekken wees. Kinderbedje stond ook al klaar bij aankomst en bedden opgemaakt. Wij hebben een leuke week gehad met onze dochter. Komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Fijn huis, schoon, heerlijk ruim, veel privacy

Martin, 25-1-2017

De ligging is erg mooi, prachtig zicht op de Limbugse heuvels, Veel privacy.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Erg vies

Fiona Harms, 10-1-2017

Mooi uitzicht maar heel vies huisje.

Haren van de vorige gasten zaten nog op het douche gordijn, tegels bij de douche waren niet schoon gemaakt, op de bedden lag een molton hoes waar al op was geslapen, en het huisje stonk vreselijk naar rook. Er was niet gelucht voor wij kwamen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Heerlijk

Jantine, 1-8-2016

Mooi huis (nr 35) met een ruime tuin en prachtig uitzicht op een rustig park.

Slaapkamers ruim. Woonkamer ruim, keuken beetje klein maar prima, we zijn hier tenslotte niet voor een kookweekend. Zwembad op het park is niet groot maar de kinderen hebben zich prima vermaakt en konden lekker afkoelen na onze uitstapjes in Valkenburg en omgeving. Mevr. Eussen was erg vriendelijk, kwam bij aankomst en voor vertrek vragen of alles in orde was. Ook erg leuk dat we de krant kregen die we dan na het lezen weer door moesten geven aan een ander huisje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima plekje! Op een mooie locatie in Zuid-Limburg

Fam. Joosten, 25-7-2016

Huisje nr 28. Compleet ingericht en schoon huisje met terras aan de rand van mooi grasveld met goed uitzicht. Goede bedden! Eigenaren kwamen sympathiek over, kwamen bij aankomst en vóór vertrek informeren of er op- of aanmerkingen waren. Aanrader voor korte vakantie in Zuid-Limburg.
Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch !

Daalwijk, 25-7-2016

Huis nummer 52 van fam eusden , wat een prachtig huis en wat een uitzicht ! Mis het nu al en we zijn net 3 dagen thuis. Kleine probleempjes zoals slechte WiFi en een wespennest maar direct door eigenaar opgelost , super vriendelijk en de eigenaar staat direct klaar ! Mijn complimenten! Huis was perfect schoon nog nooit zo,n net huis op vakantie meegemaakt . Zwembad op het park was erg klein maar dat mocht de pret niet drukken , park was prachtig en zeer schoon . De omgeving is ook prachtig en er is zoveel te doen! Heerlijke bedden ! Misschien een klein puntje , we miste met het warme weer horren in de ramen zodat we de ramen konden open zetten , helaas veel muggen hierdoor steeds op de slaapkamers. En een wasmachine had in het huis fijn geweest , stond wel een machine tegen betaling (2euro) een stuk verderop , dat vonden we erg jammer .Enorm genoten hier in klimmen .
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima appartement met mooi uitzicht.

Koos en Jeanet, 19-5-2016

Ideaal vertrekpunt voor het ontdekken van overig Zuid Limburg, én,

als je dan bij Jan Linders in Klimmen boodschappen gaat doen weet je niet wat je meemaakt: een krant, koffie én een punt Limburgse vlaai.......!

Gereisd met partner in april 2016

Prachtig huis, op een super locatie

Geert-Jan de Boer, 9-5-2016

Alles was prima verzorgd, geen verbeteringen denkbaar
Gereisd met vrienden in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domein Hellebeuk in Klimmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domein Hellebeuk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domein Hellebeuk scoort een 7.91 uit 10 op basis van 17 reviews.