8,4

7 reviews over Vakantiehuis Domein Hellebeuk (fam. Janssen) in het Nederlands

18 persoons huis nr. 58 Hellebeuk Klimmen

G, 3-8-2016

Wij waren met een groep volwassenen en kinderen.

Genoeg parkeerplaatsen, grote achtertuin met grasveld en kleine boompjes ( met op 75 m. afstand altijd zeer hoorbare A79 snelweg) waarin geen speeltoestellen of trampoline zijn. Er is een fijn klein buitenzwembad, speeltuintje en een tennisbaan op het park. Er zijn 8 slaapkamers, waarvan 2 beneden, 6 boven waarvan 2 met stapelbedden (1 stapelbed had geen trappetje en hekje). Alle bedden kraakten erg bij omdraaien, de achterste twee slaapkamers boven hadden geen wastafels of nachtlampjes ( geen stopcontacten naast het bed). Twee badkamers zonder raam, 1 met douche, toilet en wastafel, de ander met bad, toilet en wastafel en beneden badkamertje met douche, wasbak en wasmachine.

De kapstok en beneden wc bevinden zich in een ernstig smalle hal. De woon/eetkamer was erg krap voor onze groep. Als je echt met 18 volwassenen bent is het zowel boven als beneden te klein. Standaard geen kinderstoel en campingbedje aanwezig. De kleine (soms beschadigde) keuken bevat 2 gaskookplaten met 4 pitten en er is 1 kraan. Genoeg servies ( koekenpannen beschadigd, geen extra's zoals tosti apparaat, broodrooster of citruspers) en een kleine vaatwasser aanwezig. Eén grote koelkast met klein vriesvak zonder deurtje en 1 kleine koelkast. Buiten twee kapotte afvalemmers voor groen en plastic afval, te klein voor zo' n grote groep. Wij hadden dan buiten ook last van muizen, de volle afvalzakken moesten we in de tuin zetten.

De woning is heel erg basis en op enige punten echt onder de maat voor wat je er voor moet betalen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Red mijn vakantie

W.van der Beek, 30-10-2013

Na een nacht in een hotel,dat aan een drukke weg lag waar we geen oog dicht hebben gedaan hebben de heer en mevrouw Janssen ons echt zeer goed geholpen om ons onderdak te geven en ons lange weekend gered.
Gereisd familie in oktober 2013

super

Sophia, 4-3-2013

Wij gaan elk jaar met de fam 10 pers naar domein hellebeuk ideaal onze ouders zijn slecht ter been en hebben moeite met trap lopen.

geen probleem het bed stond al beneden voor dat wij kwamen super .

alles tot in de puntjes geregeld wij hopen dit jaar ook weer te kunnen genieten.

fam vd berg uit zwolle

Gereisd met vrienden in januari 2012

Mooi vakantiehuis met super mooie ligging

merijnroenhorst, 26-11-2012

Weekend geweest in 12-persoons huis met 8 volwassenen en 7 kinderen (4 babybedjes). Dit was ondanks de gezellige drukte zeer goed te doen. Huis is netjes ingericht en heeft voldoende keukengerei. Omdat we in de winterperiode zijn geweest kunnen we de buitenfaciliteiten niet beoordelen. Eigenaar (fam. Janssen) is zeer vriendelijk en behulpzaam waar nodig. Enige puntje is dat de stoelen aan de eettafel aan vervanging toe zijn.
Gereisd familie in november 2012

Enorm genieten!

Priscilla Jackson, 25-7-2012

De foto's liegen niet! Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in de 18-persoonsaccomodatie van Domein Hellebeuk. In het park zijn meerdere accomodaties met verschillende eigenaren. Het Landhuis ( nr 58) van de familie Janssen is ideaal.

Vanaf het maken van de reservering, de ontvangst en het vertrek was alles tot in de puntjes en correct verzorgd. De 1e ochtend hadden wij geen warm water, en ook dit werd snel opgelost. Het huis heeft een hele grote tuin, de sportvelden en het zwembad bevinden zich op nog geen minuut loopafstand.

Van de 8 kamers, zijn 2 kamers op de begane grond gesitueerd. Dit was erg fijn voor mijn vader die slecht ter been is. Als je in Nederland met vakantie wilt, dan is dit landhuis in Limburg een aanrader! in de omgeving, waan je je even in het buitenland.

De ligging is ideaal, slechts 5 minuten van Valkenburg en 15 minuten van Maastricht met de auto.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader!

Fam. Remkens, 7-4-2012

We zijn met onze familie een weekend in deze accomodatie geweest bij de fam. Janssen. Keurig verzorgd huis met alle faciliteiten voorzien!

Een aanrader voor jong en oud.

We komen zeker weer terug!

Groet,

fam. Remkens

Gereisd met vrienden in maart 2012

Ruim huis in rustieke omgeving van Limburg

Marianne, 5-12-2011

Vakantiehuis van Domein de Hellebeuk is rustiek gelegen, vlakbij het plaatsje Hulsberg waar een AH, een bakker en een slager zitten. Het ligt op loopafstand van het station in Valkenburg waar je met de trein neemt en binnen 10 minuten in Maastricht bent. Het huis is gezellig en ruimtelijk ingericht, goede bedden, prima douche, grote keuken ingericht met een ruime hoeveelheid aan keukenspullen etc.
Gereisd met vrienden in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domein Hellebeuk (fam. Janssen) in Klimmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domein Hellebeuk (fam. Janssen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domein Hellebeuk (fam. Janssen) scoort een 8.39 uit 10 op basis van 7 reviews.