Hotel Fletcher Kasteel Erenstein ****

Hotel Fletcher Kasteel Erenstein
Fletcher Kasteel Erenstein
7,5

587 reviews over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in het Nederlands

Verblijf viel op enkele punten tegen.

Ans, 5-10-2017

Goede ligging van het kasteel waarin het restaurant gevestigd was.

Vanwege een speciale gelegenheid trakteerden we onszelf en 2 familieleden op een overnachting in het kasteel. De kosten waren voor onze rekening, dat was ook aangegeven bij de boeking. De familie wilde als verrassing onze kamer laten upgraden. Bij de receptie betaalden wij de verschuldigde kosten inclusief de upgrade voor ons eigen kamer! De 2 sleutels werden zonder navraag afgegeven. Toen de familie vroeg welke van de sleutels de ge-upgrade kamer was bleek die aan de familie toebedeeld te zijn. We hadden inmiddels onze eigen 'verrassingsupgrade' betaald. De luxe kamer bevatte verder geen enkel extra element om die naam te verdienen. Wel was hij wat ruimer dan de andere. Geen zeepje of lotionnetje. De sleutel die we meekregen zat aan een jaren '70 rood kastlabeltje. Vrij armoedig. Het diner in het kasteelrestaurant viel erg tegen. Ik heb wel beter gegeten in Fletcher hotels. Het nagerecht moest meteen bij de bestelling opgenomen worden want het was druk in de keuken. De eetzaal zelf was wel sfeervol en gezellig.

Nooit meer

TC, 14-9-2017

Op de dag van aankomst was er een receptioniste aanwezig die ons niet het gevoel gaf, fijn dat jullie er zijn maar nu even niet jullie zijn te vroeg en ik heb het druk, stress met het uit checken, kom 15:00u incheck tijd maar terug.

Goed voor een nachtje.

Harry Bos, 12-9-2017

Ondanks dat de hotelnaam incl de website de brochures en veiling anders doen vermoeden vind de overnachting plaats in de hoeve uit 1713 en niet in het kasteel jammer genoeg. Was daar in eerste instantie wel naar toegegaan maar dit is alleen een restaurant. Eenmaal bijgekomen van deze teleurstelling kregen wij door de vriendelijke receptioniste een kamer toegewezen in het aangebouwde deel van de hoeve. De kamer is voor een 4 sterren hotel gedateerd en oud-bollig. De badkamer is fris en schoon alleen de shampoo en zeep ontbreekt. Dit is voor een 4 sterren hotel wel gebruikelijk aanwezig en niet via dispensers, dat hoort bij F1 Hotels. Bedden kraken erg maar liggen verder oké. Kortom voor een nachtje prima alhoewel ik denk dat de 4 sterren wel iets te hoog gegrepen zijn voor dit hotel.
Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Kasteel Erenstein bij:

Het kasteel heeft niets met het hotel te maken :(

Anoniem, 8-9-2017

Dat het verblijf niet in een kasteel was, wat de foto's op reserverings sites en de Fletcher site doen vermoeden, begrepen wij al.. maar dat je vanuit het hotel het kasteel niet kan zien, vonden wij erg jammer (zo hadden wij dat opgevat: "tegenover het hotel"). De kamer (met vide) is erg gedateerd, doet wat smoezelig en onverzorgd aan, vitrage voor het raam kapot, de vloerbedekking is viezig, afzuiging in badkamer doet het niet, kuilen in de matrassen, veel beschadegingen aan meubels en muren, kortom: een opknapbeurt is zeer aan te raden! Wij verbleven twee nachten en beide avonden vrij luide muziek te horen (het dreunen van de bas). De kamers zijn gehorig, de buren die een plasje plegen is goed te horen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is in orde. Wij hadden graag in het kasteel restaurant gedineerd, maar bij aankomst bleek dat je dat van te voren had moeten reserveren, nu was er beide avonden geen plek. Heel jammer, want wij kwamen voor het kasteel..

Nee helaas nooit meer

M.Kenis, 7-9-2017

Was hier met mijn moeder,een verjaardagscadeau.Kamer stonk heel erg naar een hondengeur,onze sokken en kleding(door op de stoelen te zitten)zaten onder de hondenharen.Eerst een paar uur de kamer gelucht voordat de geur weg was.Mijn ontvangst pakketje was ook niet zoals het moest zijn(koffie/thee en een stuk appeltaart)daar kreeg ik alleen 2 drankbonnen voor.Overal in kamer zaten vochtplekken(ik snap dat het oud is maar daar heb je mid delen voor)bedden waren te doen.De omgeving van het hotel is geweldig dus dat maakte nog veel goed,het restaurant gevestigd in het kasteel is wel heel goed,Kerkrade heeft veel te bieden...maar helaas nooit meer in dit hotel
Gereisd met vrienden in september 2017

Goed voor een paar dagen

Jansje, 27-8-2017

De overnachting is niet in het kasteel maar in het bijgebouw. De kamer op de begane grond was ruim. Jammer genoeg heel warm doordat de ramen alleen op de ventilaitestand open konden. Verder een ruime badkamer met douche in ligbad. De ventilatie in de badkamer werkte niet. Dus ook daar erg benauwd. Het was schoon maar dat kon beter. De handoeken zagen wat groezelig en werden voor de tweede dag niet verschoond maar opgevouwen en opnieuw opgehangen.

We hebben een lunch genuttigd in het restaurant kasteel, geen hoogstandje. Clubsandwich was taai en de hamburger was droog en dun. Het ontbijt is redelijk. De gezamelijke ruimtes binnen en buiten erg gezellig. Mooie omgeving , oud en gedateerd hotel. Dus vind ik 4 sterren te hoog gegrepen.

Gereisd met partner in augustus 2017

matig en eten was slecht

rm messchendorp, 5-8-2017

Bediening kasteel uitstekend eten ver onder de maat kabeljauw besteld met asperges..ipv asperges smaakloze bonen en peulen. Kabeljauw stukje veel te gaar en sausje niet te pruimen..voor en nagerecht wel goed
Gereisd met partner in augustus 2017

Redelijk hotel met zeer vriendelijk personeel

Henk, 16-7-2017

Kamers zijn wat gedateerd, in de badkamer moet je douchen in het bad. Het kan heel warm op de kamer zijn en op de benedenverdieping kon er in onze kamer geen raam open. De service en vriendelijkheid van het personeel is heel goed en het ontbijt was prima. Wij waren hier met het WMC en het hotel ligt op prima loopafstand van de Rhodahal en het centrum vinden wij. Speciaal wil ik Demi noemen. Deze medewerkster werkte op de receptie. Bij het afrekenen bleek er iets niet in orde, Demi deed meer dan haar best en loste het probleem goed op. Demi is een voorbeeld van klantvriendelijkheid, deskundigheid en service. Ieder hotel zou zulke medewerkers moeten hebben, PRIMA
Gereisd met partner in juli 2017

Hotel niet voor herhaling vatbaar

petra, 15-7-2017

Gedateerde donkere kamers, stoffig. Onderhoud noodzakelijk. Geen lift. Men is ook niet behulpzaam om de koffers boven te brengen. Onvriendelijk personeel.
Gereisd zakelijk in juli 2017

Uitstekende locatie

Joop, 10-7-2017

Wij hebben hier klantvriendelijk en kundig personeel getroffen die niets teveel was. De accommodatie is enigszins gedateerd maar voldoet aan de eisen die je kan/mag stellen aan een 3 sterren hotel. De 4e ster is (nog) niet helemaal verdient maar met de, volgens het personeel, beoogde renovatie, kom die ongetwijfeld. Het ontbijt voldoet door de uitgebreidheid aan de verwachtingen.
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Kasteel Erenstein bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Kasteel Erenstein scoort een 7.54 uit 10 op basis van 590 reviews.