7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Kasteel Erenstein**** bij :

580 reviews over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in het Nederlands

Redelijk hotel met zeer vriendelijk personeel

Henk, 16-7-2017

Kamers zijn wat gedateerd, in de badkamer moet je douchen in het bad. Het kan heel warm op de kamer zijn en op de benedenverdieping kon er in onze kamer geen raam open. De service en vriendelijkheid van het personeel is heel goed en het ontbijt was prima. Wij waren hier met het WMC en het hotel ligt op prima loopafstand van de Rhodahal en het centrum vinden wij. Speciaal wil ik Demi noemen. Deze medewerkster werkte op de receptie. Bij het afrekenen bleek er iets niet in orde, Demi deed meer dan haar best en loste het probleem goed op. Demi is een voorbeeld van klantvriendelijkheid, deskundigheid en service. Ieder hotel zou zulke medewerkers moeten hebben, PRIMA
Gereisd met partner in juli 2017

Hotel niet voor herhaling vatbaar

petra, 15-7-2017

Gedateerde donkere kamers, stoffig. Onderhoud noodzakelijk. Geen lift. Men is ook niet behulpzaam om de koffers boven te brengen. Onvriendelijk personeel.
Gereisd zakelijk in juli 2017

Uitstekende locatie

Joop, 10-7-2017

Wij hebben hier klantvriendelijk en kundig personeel getroffen die niets teveel was. De accommodatie is enigszins gedateerd maar voldoet aan de eisen die je kan/mag stellen aan een 3 sterren hotel. De 4e ster is (nog) niet helemaal verdient maar met de, volgens het personeel, beoogde renovatie, kom die ongetwijfeld. Het ontbijt voldoet door de uitgebreidheid aan de verwachtingen.
Gereisd met partner in juli 2017

Absolute afrader

wilcar, 22-6-2017

Oubollig, gedateerd, 2 sterren waard.

Hoe durft Fletcher dit 4 sterren te noemen. Kamers hebben niets met een kasteel te maken, dat ligt 50 meter verderop. Kamer zijn klein, donker en enorm gedateerd en niet schoon.

Er is dan ook werkelijk niets aanwezig in de kamer of badkamer. Wat we aantroffen waren 2 papieren bekertjes in de badkamer en 2 handdoeken. Verder helemaal niets.

In het bed lag je in een kuil, dus was doorgezakt. De badkamer zelf was ook erg gedateerd.

Naar receptie gegaan hoe ze dit in vredesnaam kasteelhotel durven noemen, met meer dan 2 sterren. Men reageerde gelaten alsof dit wel vaker voorkwam en bood ons een andere, grotere kamer aan maar of we dan even 25,- bij wilde betalen.

Nou, dat dacht ik niet, deze prijzen waren al veel te hoog voor dit hotel.

Het ontbijt was oke maar niet overdreven, maar vroeg je om een cappuccino dan moest je wel bijbetalen. Niet te geloven. We wilden graag buiten eten dus namen we de papieren placemats en bestek mee naar buiten die binnen gedekt waren. Of we die toch maar even terug wilde leggen want die hadden ze binnen nodig. Als we buiten wilden eten dan konden we het in de andere zaal halen waar de borden en het eten stonden! Nou ja zeg....hoezo klantvriendelijk???

We denken er over om officieel een klacht in te dienen. We zijn normaal gesproken helemaal niet zo, maar dit was echt te erg voor woorden.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Complete afrader!

Snijer, 17-6-2017

Amateuristische en zeer onbeleefde receptiemedewerkster. Gaat in discussie met de klant. Smerige ruimtes. heel veel trappen. Weer een zeer onbeleefde serveerster in restaurant die ook nog eens teveel berekend. We hadden dit hotel uitgekozen vanwege de 4 sterren maar we hebben zelfs 3 sterren hotels gehad die honderd keer beter waren. Ons verblijf was een regelrechte ramp op alle gebied. Als je nog niet eens beleefd kunt zijn tegen een klant zoek dan een ander beroep.
Gereisd met partner in juni 2017

Dit was de laatste keer

Marcel, 16-6-2017

Het is een mooi hotel , maar er staat te weinig personeel,

En soms er onprofessioneel.

Er is geen kaart in de bar aanwezig, en hef duurt bovendien ook veel te lang

Gereisd met partner in juni 2017

Diep triest onderkomen locatie

Vera, 2-6-2017

Op de foto's en website is het hotel prachtig omschreven. Maar in werkelijkheid valt dit zwaar tegen en is dit alles behalve wat er op de website stond. In eerste instantie in de veronderstelling romantisch te overnachten in een kasteel en niet in een hoeve. Dus toen we met onze bagage en vanuit het 'kasteel' terug werden gestuurd naar de hoeve waren we al wat teleurgesteld; ook niet echt klantgericht. Btw veel afval in de omgeving... Eenmaal aangekomen in de hoeve wisten we niet wat we konden verwachten; receptie aardig aangekleed en best vriendelijk maar ongeschoold personeel. De kamer was nou werkelijk smerig; overal stof, ouderwetse meubels en gewoon vies. De kamer was enorm groot; boven én onderverdieping, beide even onderkomen. Het liefst wilde je niks aanraken, laat staan slapen. Aangegeven bij de receptie, deden niet moeilijk om een andere kamer te krijgen (upgrade) maar deze was net zo smerig als de vorige. Avondeten in het kasteel werd decadent over gedaan maar stelde niet veel voor; ook hier weer ongeschoold personeel. Het slapen in de hoeve was niet goed bevallen (hoe kon het ook anders), je had niet veel fantasie nodig om je te bedenken dat het er spookt. Ontbijt daarentegen degelijk geserveerd, zonder duidelijke aanduiding waar je precies naar toe moest. Absoluut geen aanrader; geen Fletcher hotels meer voor ons!!
Gereisd met partner in januari 2017

Geweldige gastvrijheid

Jos, 22-5-2017

Er zijn gelukkig geen negatieve zaken te melden.

Mooie ruime kamer in een prachtig verbouwde hoeve.

Zeer gastvrij personeel.

Avondeten in nabijgelegen kasteel (loopafstand).

Goede keuken en aardig personeel.

Gereisd met partner in mei 2017

Lek en bijzonder

Renate van de Braak, 18-5-2017

Schone en nette kamer, heel prettig personeel, goede service. En het eten in het kasteeltje was erg goed in een prachtige bijzondere setting!

jammer waren de wegwerkzaamheden rondom, maar daar kan niemand iets aan doen.

wij komen best nog eens terug!

Gereisd met partner in december 2016

Foute info en te smerig voor woorden 1* max waardi

H. Van Leeuwen, 16-5-2017

Voor ons 35 jr huwelijksdag wilde we naar een speciale plek om dit te bezegelen. Waar kan dat mooier dan in een kasteel dacht ik. Bij aankomst in het koetshuis (en niet het kasteel) werden we ontvangen door een aardige receptioniste (helaas niets over onze trouwdag) we kregen de sleutel van de kamer en werkelijk geen 1* verdient. Stoelen uit het jaar kruik, doorgezakt en verweerd. Cm's stof op de bedrand. De prullenbak in de badkamer was te ransig om ook maar aan te zien. Geen Föhn aanwezig, stukje tegels in de badkamer de stop van het bad was weg zodat je niet in het bad kan. S'avonds hadden we dan wel een diner in het kasteel op zich een heerlijke mooie maaltijd, maar wat wel weer jammer was dat ik tot 2x aan toe een wijnglas kreeg met lippenstift er op. De ontbijt zaal stonden stukke vieze stoelen, de handgrepen van de deur waren al jaren niet schoongemaakt en op het erg simpele buffet lag het krentenbrood in een plastickzak van de supermarkt. De klacht direct bij Fletcer ingrediënt ,binnen 5 dagen zouden we een reactie ontvangen maar nu naar 3 weken nog maar 0 reactie. U snapt Nooit meer Fletcher.
Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Kasteel Erenstein scoort een 7.59 uit 10 op basis van 583 reviews.