Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****

Fletcher Erenstein****
408 beoordelingen
Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****
Kerkrader Steenweg 4, 6468 PA, Kerkrade

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Kasteel Fletcher Erenstein scoort een 8,0 uit 10, op basis van 408 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Kasteel Fletcher Erenstein**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 283 vakantiefoto's van Kasteel Fletcher Erenstein**** vinden. Je kunt 1 video van Kasteel Fletcher Erenstein**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Kasteel Fletcher Erenstein**** met andere accommodaties in Kerkrade.
Even geduld a.u.b.

7,8
8,3
7,5
7,2
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, nov 2014
"De lokatie maakt het bijzonder."vertalen
Martin
6,0
6,0

20-11-2014 Eten bij kasteel was bijzonder en heerlijk. Ontbijt en kamer wat matig. Door de boeking met bonnen vind ik de prijs/kwaliteit in orde.

"Prachtige plek."vertalen
Trees de Kruijf Swa...
8,0

19-11-2014 Prima hotel, goede bedden, schoon.
Vriendelijk personeel.

Met partner, 2014
"Mooie plek om terug te komen"vertalen
cortoos jean-marie
10,0

16-11-2014 kasteel erenstein ligt in een mooie en rustige omgeving.
het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.
prijs/kwaliteit is het zijn geld waard.
het restaurant is heel mooi en het eten is subliem.
de kamers zijn ok

"Sprookje"vertalen
Jan
8,0

15-11-2014 schitterend in een park gelegen accomodatie, waar je heerlijk een korte wandeling kunt maken. Restaurant met een fantastische goede keuken. Echt om je eens te laten verwennen.

Met partner, Nov. 2014
"Rust en een natuurlijke omgeving"vertalen
H.G.H. de Wilde
8,0

17-11-2014 Gezellige ontvangst. Mooie omgeving. Wij hebben genoten van het ontbijt, met echte limburgse broodjes.
Wij komen hier zeker terug. Een aanrader voor iedereen.

Met partner, Nov. 2014
"Prima hotel voor goede prijs (o.b.v. bonnen)"vertalen
Leo en Ellie Hendri...
9,0

16-11-2014 Wij hadden een ruime en nette kamer. Ligging hotel is top, d.w.z. goed bereikbaar, ruime parkeergelegenheid en dicht bij Kerkrade en vast aan GaiaZoo.
Personeel erg vriendelijk.

"Fantastische plek"vertalen
Henry
9,0

09-11-2014 Een paar heerlijk dagen doorgebracht in Hotel/Kasteel Ehrenstein.
We hadden een romantisch arrangement geboekt.
Het eten op het kasteel is een belevenis en echt een heerlijk avondje uit.
We hadden fantastisch weer tijdens ons verblijf wat natuurlijk bijdraagt tot het geheel.
Een paar dagen heerlijk genoten zeker een reden om nog is een keer terug te keren naar hotel/kasteeel Ehrenstein

Met partner, Nov. 2014
"Prima hotel als uitval basis ."vertalen
HA Eveleens
7,0

06-11-2014 Algemene indruk van dit prachtig gerenoveerde kasteel is goed, rustige ligging, goed bereikbaar met prima parkeer mogelijkheden.
De kamers zijn eenvoudig en toe aan een opknap beur.t
De bediening was zeer behulpzaam en vriendelijk, fantastisch.
Jammer dat het restaurant s'avonds dicht is.
Het diner in het kasteel was verrassend en voortreffelijk.
Het ontbijt is van een minimale kwaliteit en zeker de 15 euro niet waard
We zijn zeker van plan om nog eens terug te komen maar dan gaan we ontbijten in de stad.

"Schitterende locatie"vertalen
A Akkermans
9,0

05-11-2014 Kasteel Erenstein, is een prachtig kasteel.
Ligt in een geweldige omgeving.
Super gehad, kan het iedereen aanraden.
Valkenburg is een aanrader, prachtig in de bergen.

Met partner, Okt. 2014
"Heerlijk weekend"vertalen
Fam G.Pouw

03-11-2014 We hebben een heerlijk weekend gehad in de Fletcher Erenstein
erg goed gegeten in het kasteel...
Misschien een tip ....om op de kamer de gelegenheid word geschapen om s,avond een kopje koffie en op thee te kunnen zetten!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?