Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****

Fletcher Erenstein****
356 beoordelingen
Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****
Kerkrader Steenweg 4, 6468 PA, Kerkrade

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Kasteel Fletcher Erenstein scoort een 7,9 uit 10, op basis van 356 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Kasteel Fletcher Erenstein**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 201 vakantiefoto's van Kasteel Fletcher Erenstein**** vinden. Je kunt 1 video van Kasteel Fletcher Erenstein**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Kasteel Fletcher Erenstein**** met andere accommodaties in Kerkrade.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,2
7,4
7,1
Toon score en beoordelingen van:
jun 2014
"Echt een mooie omgeving"vertalen
nel Derksen-Knetema...
9,0

28-07-2014 Kasteel Erenstein is echt fantastisch mooie omgeving me dochter en ik hebben erg genoten

met partner, Juli 2014
"Wat een prachtig hotel en geweldige ligging"vertalen
rietta van hoof
7,0

25-07-2014 Een prachtig hotel met goede kamers.
We zijn al een paar keer hier geweest en raken niet uitgekeken op de mooie omgeving, ook de dierentuin is zeker de moeite waard.

met partner, Juli 2014
"Erg klantvriendelijk en hondvriendelijk hotel."vertalen
Annette Ameel
9,0

25-07-2014 Wij komen hier steeds weer terug, om diverse redenen. Het personeel is enorm gastvrij en behulpzaam. Ook onze (grote) hond is een welkome gast, hetgeen wij bijzonder waarderen. Op de binnenplaats van het hotel is het prima vertoeven en in de directe omgeving kunnen mens en hond heerlijk wandelen in de mooie natuur (bos en water). Ook in de iets wijdere omgeving zijn veel wandelmogelijkheden. Het centrum van Kerkrade is op loopafstand.

met partner, 2014
"Geweldig verblijf"vertalen
Martha
9,0

21-07-2014 Het is een bijzonder hotel met allemaal verschillend (mooi) ingerichte kamers. Badkamer perfect. Medewerkers zijn zeer vriendelijk.

"Mooie locatie in Limburg"vertalen
Henny
9,0

23-07-2014 Kasteel Erenstein is schitterend gelegen, met prachtige tuinen.Hotel is een mooie sfeervolle oude Hoeve. Wij hadden een royale suite met balkon, mooie badkamer, met uitzicht op de gezellige binnenplaats. Ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Op het Kasteel heerlijk gedineerd, het is er prachtig en zeer stijlvol. Wij hebben genoten van 3 heerlijke dagen!
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een absolute topper dit hotel!

"Fantastisch plek."vertalen
hj. franssen
8,0

19-07-2014 het geheel is ons uitstekend bevallen, weet niet wat die mekkeraar heeft? heeft het thuis zeker beter, moet mooi thuis blijven.

met partner, 2014
"Ontbijt grote tegenvaller!"vertalen
N. Janssen
4,0
1,0
1,0
6,0

15-07-2014 Voor de verjaardag van mijn partner had ik een ontbijt gereserveerd bij Kasteel Ereinstein. Helaas bleek het ontbijt niet in het kasteel te zijn, maar in een ander gebouw 500m verder. Dit was niet de sfeer die ik voor ogen had, terwijl ik ook nog met het kasteel had gemaild over de reservering en toen hebben ze mij niet geïnformeerd over de andere lokatie. De jus d'orange in kannen werd vanuit pakken bijgevuld en de service was verder ver te zoeken. Voor €16 pp voor een kasteelontbijt mag je veel meer verwachten zoals verse jus d'orange en verse jam. De prijs kwaliteit verhouding is dus niet goed! Als ik een huwelijksnacht had gehad op Kasteel Erenstein en dit zou het ontbijt zijn, zou ik ontzettend teleurgesteld zijn.

met partner, Juli 2014
"Een mooie omgeving en een prima verblijf"vertalen
H.L.snel

13-07-2014 Een zeer prettige sfeer met zeer vriendelijke medewerkers
Daarbij nette kamers .
Het diner in het kasteel was prima

"Aangename plek met vriendelijk personeel."vertalen
Cornelia Nauta
8,0

09-07-2014 Met mooi weer is het toeven op de binnenplaats. De hoeve waar de hotelkamers zijn is zeer rustig omgeven door een boomgaard. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotelkamer is schoon, en ruim. Badkamer is een beetje aan de krappe kant. Gordijnen e.d. hadden een grappig motief (met thema kasteel) We hebben het kasteel bekeken, erg mooi, maar er niet gegeten. Als je van rust houdt, dan is dit een perfecte plek om te beginnen van het verkennen van het Limburgse landschap. Een aanrader !

met partner, Juli 2014
"Goed hotel met vriendelijke medewerkers"vertalen
Fhopster
7,0

07-07-2014 Ontbijt was super, wij hadden een diner bon en werden apart van de normaal betalenden gezet.
De keuze was beperkt wat niet stond aan gegeven alleen een 3 gangen menu. al met al wel lekker maar niet weer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?