Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****

Fletcher Erenstein****
414 beoordelingen
Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****
Kerkrader Steenweg 4, 6468 PA, Kerkrade

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Kasteel Fletcher Erenstein scoort een 8,0 uit 10, op basis van 414 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Kasteel Fletcher Erenstein**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 283 vakantiefoto's van Kasteel Fletcher Erenstein**** vinden. Je kunt 1 video van Kasteel Fletcher Erenstein**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Kasteel Fletcher Erenstein**** met andere accommodaties in Kerkrade.
Even geduld a.u.b.

7,8
8,3
7,5
7,2
Toon score en beoordelingen van:
"Geweldige plek,prachtige omgeving."vertalen
b w verhorst
8,0

26-11-2014 wij verbleven een aantal nachten in dit hotel,maar we hadden nog wel veel langer willen blijven en gaan ook zeker al snel weer terug.kamers prima,het ontbijt heel uitgebreid en alles goed warm.personeel heel behulpzaam en vriendelijk.

"Mooie plek"vertalen
b w verhorst
8,0

26-11-2014 het hotel is zeer gezellig en goed.personeel zeer vriendelijk en de bedden prima.

"Prima verblijf"vertalen
M Kuijvenhoven
8,0

26-11-2014 Een prima verblijf in historische stijl. De kamer die wij hadden vonden wij top, wat ouderwets maar dat paste er helemaal bij. Badkamer weer prima up to date. Ik had alleen de indruk dat je in het kasteel overnacht maar het hotel is een soort van burcht aan de overkant van het kasteel, en ook erg leuk maar als je niet in het restaurant eet of koffie drinkt kom je ook niet in het kasteel wat dan wel weer jammer is. Heerlijk rond het stuwmeer gewandeld op aanraden van het hotelpersoneel ( nog extra routes erbij gekregen)

"We hebben genoten."vertalen
Willeke Schrage
8,0

25-11-2014 Prima, service zijn goed. Vanochtend hebben we de aanbevolen wandeling rond het stuwmeer gedaan. Fantastisch uitzicht. Echter een klein dingetje, trek wandelschoenen of laarzen aan. Het pad is erg modderig.

Het is aan te bevelen een waterkoker, kopjes met enkele theezakjes en
koffiezakjes op de kamers te plaatsen.

Met oudere kinderen, Nov. 2014
"Een prima en mooi hotel"vertalen
annelyke koemeester
10,0

20-11-2014 het hotel ligt vlak naast Gaia zoo maar daar heb je geen overlast van. we werden vriendelijk ontvangen en ook als je vragen had werden die vriendelijk beantwoord door het personeel.de prijs kwaliteitverhouding is prima, de kamers zijn netjes en schoon, je kan zien dat ze regelmatig worden schoon gemaakt. Wij hebben hier niet gegeten omdat we naar de kerstmarkt gingen en daar hebben gegeten. wij hebben ons hier prima vermaakt en zeker voor herhaling vatbaar.

"Prachtige plek."vertalen
Trees de Kruijf Swa...
8,0

19-11-2014 Prima hotel, goede bedden, schoon.
Vriendelijk personeel.

Met partner, Nov. 2014
"De lokatie maakt het bijzonder."vertalen
Martin
6,0

20-11-2014 Eten bij kasteel was bijzonder en heerlijk. Ontbijt en kamer wat matig. Door de boeking met bonnen vind ik de prijs/kwaliteit in orde.

Met partner, 2014
"Mooie plek om terug te komen"vertalen
cortoos jean-marie
10,0

16-11-2014 kasteel erenstein ligt in een mooie en rustige omgeving.
het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.
prijs/kwaliteit is het zijn geld waard.
het restaurant is heel mooi en het eten is subliem.
de kamers zijn ok

"Sprookje"vertalen
Jan
8,0

15-11-2014 schitterend in een park gelegen accomodatie, waar je heerlijk een korte wandeling kunt maken. Restaurant met een fantastische goede keuken. Echt om je eens te laten verwennen.

Met partner, Nov. 2014
"Rust en een natuurlijke omgeving"vertalen
H.G.H. de Wilde
8,0

17-11-2014 Gezellige ontvangst. Mooie omgeving. Wij hebben genoten van het ontbijt, met echte limburgse broodjes.
Wij komen hier zeker terug. Een aanrader voor iedereen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?