Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****

Fletcher Erenstein****
372 beoordelingen
Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****
Kerkrader Steenweg 4, 6468 PA, Kerkrade

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Kasteel Fletcher Erenstein scoort een 7,9 uit 10, op basis van 372 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Kasteel Fletcher Erenstein**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 275 vakantiefoto's van Kasteel Fletcher Erenstein**** vinden. Je kunt 1 video van Kasteel Fletcher Erenstein**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Kasteel Fletcher Erenstein**** met andere accommodaties in Kerkrade.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,7
7,5
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Leuk"vertalen
Rene
6,0
5,0

13-09-2014 Met mijn partner 4 dagen geboekt. Ontvangst was erg hartelijk en de vriendelijke bejaging zou blijven. Zeer prettig om te ervaren.
Het ontbijt vond ik niet passend voor een 4-sterren hotel. Niet slecht maar ook niet verrassend. Kamers waren net onder de maat en zijn aan een opfrisbeurt toe. Badkamer was al gemoderniseerd en prima.

"Prima weekend!"vertalen
Jan Buitenhuis
7,0

14-09-2014 Wij zijn net terug van een (zonnig) weekendje Erenstein.
Klantvriendelijke, goede kamers en prima eten in het Kasteel.
Een aanrader.
Tevens een perfecte uitvalbasis om Maastricht en omgeving te bezoeken.

met partner, Sept. 2014
"Geen kasteel toch een kasteel"vertalen
Edithadevos
8,0

12-09-2014 Een overnachting geboekt in dit hotel ondanks dat de recensies niet onverdeeld goed waren .
Wij waren uitermate verrast door de kwaliteit van zowel de kamers als het uitgebreide ontbijt ,in de recensies waren hier nogal wat negatieve opmerkingen gemaakt ,nou niet door ons .
Ook het personeel was uitermate vriendelijk en hulpvaardig ,maar daar was iedereen het wel over eens .
Ook gegeten 's avonds in het vlak bij gelegen kasteel ,op advies een upgrade genomen van E 10 pp op het geboekte standaard 3 gangen menu , gewoon goed sfeervol en betaalbaar gegeten
gewoon een aanrader ,wij komen nog een keer terug.

"Mooi stukje Limburg"vertalen
Suzanne
9,0

08-09-2014 Mooi hotel met vriendelijk personeel. Alleen de vloerbedekking doet je denken aan het jasje van Olivier B. Bommel ;) Kamer en badkamer ruim opgezet, netjes en schoon. Wel zoals in vele hotels wat spocht in de badkamer aan het plafond. Dit is nooit helemaal te voorkomen, tenzij elke gast goed zal ventileren. Vanuit het hotel loop je zo naar de ingang van Gaia Zoo en aan de andere kant loop je zo het park in waar je heerlijk kunt wandelen. Wij hadden bij ons arrangement een 3-gangen menu gereserveerd die zeker voor herhaling vatbaar is. Ook in het restaurant was het personeel erg vriendelijk en er wordt rekening gehouden met allergieën e.d. Ook hier een goede prijs/kwaliteit verhouding.

"Prachtig gelegen"vertalen
Henk van Kuyen
8,0

08-09-2014 Heerlijk 2 dagen genoten ,vooral in het restaurant met prima bediening.
het personeel bij de receptie was uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Je kunt er rondom het stuwmeer heerlijke wandelingen maken.
De kamer was goed, maar wel wat donker.
Hier en daar op de bedrand wat stof gevonden, dat dient niet voor te komen.
Verder een fantastisch verblijf gehad...echt een aanrader.

"Echt Limburg"vertalen
C.Theunissen
8,0

05-09-2014 Kom uit een agrarische hoek;voelde mij meteen"thuis"

Mooie omgeving

Als je van rust houdt dan zit je hier goed;hou dit personeel in ere

"Mooi kasteel, sfeervolle hotelkamers"vertalen
Heidi
5,0

31-08-2014 Mooi hotel, zeer vriendelijk te woord gestaan aan de receptie. Kamer was netjes, alleen erg donker. Om te dineren moest je wel nog een stukje lopen naar het kasteel (bij slecht weer niet zo handig). Hotelkamers liggen namelijk in een apart gebouw. Ontbijt was prima.

alleenreizend, Aug. 2014
"Romantische kasteel boerderij"vertalen
Erica de Groot
9,0

30-08-2014 Ik heb een heerlijke kamer getroffen! Veel ruimte en een bad!
Het personeel was bijzonder attent en vriendelijk. Ze deed er alles aan
om mij thuis te voelen.
Ik heb dan ook heerlijk geslapen. De omgeving/natuur is hoorbaar Stil.
Af en toe het geluid van een ezeltje op de achtergrond.
De inrichting en de binnenplaats zeer gezellig.
Ik had via veiling heel voordelig kunnen overnachten hier!!

"Mooie ambiance"vertalen
Diana Meerman
8,0

17-08-2014 Heerlijk 2 dagen genoten ,vooral in het restaurant, betere kwaliteit dan in andereFletcherhotels en prima bediening wel wat duurder maar dat was t waard!!!

met partner, Aug. 2014
"Mooie omgeving, rustgevend , prachtig kasteel."vertalen
Christine
6,0

08-08-2014 Fijne dagen gehad in een mooie omgeving, heerlijk diner in het kasteel. Wel jammer dat er geen zoete witte wijn was, fout gemaakt bij het bestellen, is ons medegedeeld, slordig voor een horeca bedrijf.
De kamer in de hoeve is benauwd, wel rustig gelegen, maar is toe aan een frissere vernieuwing, dat zal veel goed maken, de badkamer is schoon.
Ontbijt is goed. Buitenplaats bij de hoeve is gezellig.
De ruimte waar men in de avond koffie of nog wat anders wil nuttigen, mag wel gezelliger gemaakt worden. De laatste avond dat wij er zaten, was maar 1 personeelslid aanwezig en moest van her naar der lopen, met het gevolg dat onze koffie koud en met voetbad werd geserveerd .
Personeel is vriendelijk.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?