Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****

Fletcher Erenstein****
424 beoordelingen
Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****
Kerkrader Steenweg 4, 6468 PA, Kerkrade

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Kasteel Fletcher Erenstein scoort een 7,9 uit 10, op basis van 424 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Kasteel Fletcher Erenstein**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 276 vakantiefoto's van Kasteel Fletcher Erenstein**** vinden. Je kunt 1 video van Kasteel Fletcher Erenstein**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Kasteel Fletcher Erenstein**** met andere accommodaties in Kerkrade.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,7
7,5
7,1
Toon score en beoordelingen van:
"Nooit meer..."vertalen
1984Rob
4,0
5,0
2,0
2,0

22-12-2014 Dit hotel geboekt in de veronderstelling dat we in het kasteel overnachten, niet dus. Je overnacht schuin aan de overkant in een oude boerderij.

Bij het inchecken kregen wij kamer 58. Een kamer met 2 verdiepingen wat wel grappig is.

Minpunten:
Kamer stonk naar rook. Bij binnenkomst stond het raam al open.
Inrichting niet meer van deze tijd.
4 sterren hotel absoluut niet waardig.
Doorgezakte bedden

Al met al een slechte ervaring. Jammer dat dit zo verkocht mag worden als een 4 sterren hotel. Daarentegen had ik wel weer goede ervaringen met het Beachhotel in zeeland.

"Twijfel!"vertalen
sinon
4,0

20-12-2014 Het begon al aardig verkeerd. Wij kregen de sleutel van onze kamer. De deur ging niet open. Kregen een andere kamer. De verwarming werkte niet. Nu weer een andere kamer. Deze kamer was verschrikkelijk. Donker groene wanden, slechte verlichting en met een lantaarn in de kledingkast de kleren zoeken. Het eten in het restaurant was zeer goed. Sterren waard. Het ontbijt goed. In het hotel ook een kleine brasserie. Daar kwamen wij later achter. Soep besteld: De lepel bleef er insteken. En de ruimte waarin wij zaten ( rond 16.30 uur) was gewoon donker!! Een positief punt: Het bijzonder vriendelijk personeel. Over het algemeen goede ervaringen met een Fletcher hotel, maar nu niet. Het hotel is naar onze mening geen vier sterren hotel. Bovendien je mag verwachten dat in een vier sterren hotel ook kluisjes op de kamer zijn. Neen dus.

Met vrienden, Dec. 2014
"Zeker voor herhaling vatbaar"vertalen
Marga Jansen
8,0

12-12-2014 Hotel en Restaurant door een weg gescheiden. Restaurant beperkte menukaart.
In hotel ontbijt meer dan prima verzorgd!

Met partner, Dec. 2014
"Tweede bezoek was weer voortreffelijk"vertalen
Jan Faro

09-12-2014 Geweldige locatie
Rustige omgeving met prachtig park
Elk personeelslid, van receptie, bar, ontbijt, restaurant, kamer schoonmakers, allen zijn uiterst vriendelijk en vakbekwaam.
Wij kijken weer uit naar een volgend arrangement in een luxe kamer.
Eten in het restaurant op het kasteel is iedere keer weer een lust voor oog en de gerechten zien er niet alleen geweldig uit, maar zijn tongstrelend!

Met vrienden, Dec. 2014
"Fantastische locatie"vertalen
johan en henriette...
7,0

07-12-2014 fantastische locatie op loopafstand centrum Kerkrade en Rodahal

"Even kasteelheer en - vrouwe"vertalen
joke wolters
8,0

05-12-2014 Een warm onthaal, ontzettend attent personeel met eigen initiatieven en een chef de cuisine die van wanten/koken weet. Reden om nog vaak terug te komen, want hier ben je verzekerd van kwaliteit.

"Niet wat je verwacht"vertalen
roel
5,0
7,0
6,0

05-12-2014 De plaatjes van het kasteel en de kamers zij prachtig. allen in wekelijkheid. Heb ik geen kasteel gezien. het hotel is een hoeven. daar is alles erg gedateerd. muf en niet van deze tijd. personeel is netjes en het ontbijt prima.

"Perfect gewoon!"vertalen
Elly Knoope
8,0

07-12-2014 Fantastische ligging, perfecte service. Heerlijk gewandeld en gegeten!

"Geweldige plek,prachtige omgeving."vertalen
b w verhorst
8,0

26-11-2014 wij verbleven een aantal nachten in dit hotel,maar we hadden nog wel veel langer willen blijven en gaan ook zeker al snel weer terug.kamers prima,het ontbijt heel uitgebreid en alles goed warm.personeel heel behulpzaam en vriendelijk.

"Prima verblijf"vertalen
M Kuijvenhoven
8,0

26-11-2014 Een prima verblijf in historische stijl. De kamer die wij hadden vonden wij top, wat ouderwets maar dat paste er helemaal bij. Badkamer weer prima up to date. Ik had alleen de indruk dat je in het kasteel overnacht maar het hotel is een soort van burcht aan de overkant van het kasteel, en ook erg leuk maar als je niet in het restaurant eet of koffie drinkt kom je ook niet in het kasteel wat dan wel weer jammer is. Heerlijk rond het stuwmeer gewandeld op aanraden van het hotelpersoneel ( nog extra routes erbij gekregen)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?