Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****

Fletcher Erenstein****
396 beoordelingen
Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****
Kerkrader Steenweg 4, 6468 PA, Kerkrade

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Kasteel Fletcher Erenstein scoort een 7,9 uit 10, op basis van 396 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Kasteel Fletcher Erenstein**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 283 vakantiefoto's van Kasteel Fletcher Erenstein**** vinden. Je kunt 1 video van Kasteel Fletcher Erenstein**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Kasteel Fletcher Erenstein**** met andere accommodaties in Kerkrade.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,3
7,4
7,1
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Sfeervol hotel met zeer vriendelijke service"vertalen
Nicolette
9,0

24-10-2014 Wij hadden met bonnen 2 kamers geboekt. Aangezien we met 2 kinderen waren had ik vooraf gevraagd of we kamers naast elkaar konden hebben. Dit is helemaal prima geregeld door de hotelmedewerkster. De kamers zijn gewoon goed, alles wat je nodig hebt is aanwezig. De medewerksters zijn ontzettend vriendelijke en behulpzaam. Het enige minpuntje is dat niet op de site stond vermeld dat je alleen van de achteringang van Gaia Zoo gebruik mocht maken als je kaartjes via het hotel had gekocht. Mijn man is slecht ter been en dit vonden wij zo ideaal aan dit hotel, ons doel was nl de Zoo te bezoeken. Nu moetsen we toch best een eindje lopen berg op om naar de entree van de Zoo te komen wat voor mijn man slecht te doen was.
De omgeving is geweldig, de natuur prachtig en er is heel veel te zien en te doen. .

Met partner, Okt. 2014
"Graag nog een keer naar terug te gaan."vertalen
A.Bisschop

23-10-2014 Mooie accommodatie.
Mooie kamers. Alleen ongemakkelijke stoelen; maar één luie stoel!
Bij binnenkomst moesten wij de kamer luchten. Rook erg muf!
Net als op de gangen. Zonde

Met partner, Okt. 2014
"Typisc Fletcher, mooie omgeving, hotel valt tegen"vertalen
Ria van kuringen
4,0

21-10-2014 Kamers zijn hoognodig aan renovering toe, erg gedateerd, slechte bedden, heel oude kussens. Dit mag niet doorgaan als 4 sterren hotel.
Badkamer is nieuw, prima.
Gelukkig waren we er maar 1 nacht.

"Heerlijk romantisch"vertalen
Nathasja
7,0

19-10-2014 Genoten van een romantisch verblijf.

Kamer was prima in orde, al mag de stoffering welvernieuwd worden. Grote kamer met een vide. Geen last gehad de naastgelegen dierentuin. Gehorigheid van de kamers is me reuze meegevallen. Diner in het kasteel was lekker en deed culinair aan, daar moet je van houden.
bedden slapen heerlijk.

enige minpuntje.... ons arrangement bevatte een champagne ontbijt op bed. We konden wel het ontbijt op de kamer krijgen, maar dan was de keuze beperkt. Dus niet zoals het arrangement beloofde. Uiteindelijk toch maar gekozen voor het centrale ontbijt. Daar was keuze genoeg.

"Fantastische sfeer"vertalen
Hilde Bax
8,0

16-10-2014 Het kasteel maar ook het hotel heeft uitstraling.

"Genieten!"vertalen
C.Rosendaal
9,0

17-10-2014 Zeer gastvrije ontvangst bij de receptie. Gelogeerd op de zeer comfortabele authentieke zolderkamer onder de balken met spiksplinternieuw sanitair. Het koetshuis is uit 1713...?Heerlijk gedineerd in het mooie kasteel. Gefietst in de prachtige omgeving (knooppunten)en een rondleiding in abdij Rolduc. Uitgebreid ontbeten en aansluitend dagje Maastircht. We hebben genoten!

"Ligging rustiger voorgesteld"vertalen
Saskia Rijpkema
7,0

15-10-2014 Uitzicht mooi.Voor fiets en wandeltochten vanuit hotel : nodig om de auto te pakken. Dan: prachtige omgeving.
Prima, zeer klantvriendelijk personeel.
Vrij drukke verkeersweg ervoor.
Staat kamer: prima, maar niet ruim.

Met partner, Okt. 2014
"Fantastische locatie in een zeer mooie omgeving"vertalen
Wolvers RHJ
2,0

15-10-2014 De locatie is in zeer mooie omgeving waar we hebben gewandeld en gefietst. Ook mogelijkheden om naar Aken in Duitsland te gaan wat daar 13 km bij vandaan ligt.
Wat een klein beetje tegen viel was de kamer die wij hadden. Deze is erg donker en gedateerd. De Service en de bediening was zeer goed. We hebben ontzettend genoten.

Met partner, 2014
"Locatie mooi, service erg goed, kamers minder"vertalen
Jacobien van Wittma...
7,0

05-10-2014 Het is een sterrenhotel qua lokatie en service, eten is goed, op de koffie na, maar de kamers zijn niet in verhouding met de prijs/kwaliteit die je mag ver wachten. Misschien kwam het omdat wij een zolderkamer hadden.

"Mooi natuurlijk"vertalen
v. ooteman
10,0

05-10-2014 machtig mooie ligging met genoeg te zien en te bewonderen. een klein nadeeltje maar dan ook klein was de ezels van de dierentuin, die balken ook snachts

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?