Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****

Fletcher Erenstein****
364 beoordelingen
Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****
Kerkrader Steenweg 4, 6468 PA, Kerkrade

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Kasteel Fletcher Erenstein scoort een 7,9 uit 10, op basis van 364 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Kasteel Fletcher Erenstein**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 253 vakantiefoto's van Kasteel Fletcher Erenstein**** vinden. Je kunt 1 video van Kasteel Fletcher Erenstein**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Kasteel Fletcher Erenstein**** met andere accommodaties in Kerkrade.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,7
7,5
7,1
Toon score en beoordelingen van:
alleenreizend, Aug. 2014
"Romantische kasteel boerderij"vertalen
Erica de Groot
9,0

30-08-2014 Ik heb een heerlijke kamer getroffen! Veel ruimte en een bad!
Het personeel was bijzonder attent en vriendelijk. Ze deed er alles aan
om mij thuis te voelen.
Ik heb dan ook heerlijk geslapen. De omgeving/natuur is hoorbaar Stil.
Af en toe het geluid van een ezeltje op de achtergrond.
De inrichting en de binnenplaats zeer gezellig.
Ik had via veiling heel voordelig kunnen overnachten hier!!

met partner, Aug. 2014
"Mooie ambiance"vertalen
Diana Meerman
8,0

17-08-2014 Heerlijk 2 dagen genoten ,vooral in het restaurant, betere kwaliteit dan in andereFletcherhotels en prima bediening wel wat duurder maar dat was t waard!!!

met partner, Aug. 2014
"Mooie omgeving, rustgevend , prachtig kasteel."vertalen
Christine
6,0

08-08-2014 Fijne dagen gehad in een mooie omgeving, heerlijk diner in het kasteel. Wel jammer dat er geen zoete witte wijn was, fout gemaakt bij het bestellen, is ons medegedeeld, slordig voor een horeca bedrijf.
De kamer in de hoeve is benauwd, wel rustig gelegen, maar is toe aan een frissere vernieuwing, dat zal veel goed maken, de badkamer is schoon.
Ontbijt is goed. Buitenplaats bij de hoeve is gezellig.
De ruimte waar men in de avond koffie of nog wat anders wil nuttigen, mag wel gezelliger gemaakt worden. De laatste avond dat wij er zaten, was maar 1 personeelslid aanwezig en moest van her naar der lopen, met het gevolg dat onze koffie koud en met voetbad werd geserveerd .
Personeel is vriendelijk.

Juli 2014
"Heerlijke plaats"vertalen
Annemiek van den Oe...
8,0

04-08-2014 Kasteel Fletcher in Kerkrade is een heerlijke plaats om even bij te komen.

"Romantisch hotel"vertalen
Eva van Vliet
8,0

12-08-2014 Het hotel is erg makkelijk per auto te bereiken. Ontbijt is prima en uitgebreid. Personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. De kamer (bovenste etage) is erg ruim, met een ruime badkamer en genoeg ramen. Honden zijn in het hotel ook toegestaan (tegen betaling). Goede prijs/kwaliteitverhouding. Kindvriendelijk hotel. Het hotel ziet er van buiten erg romantisch uit. Onze kamer had zelfs een hemelbed! De serre op de begane grond is een fijne ruimte om te ontbijten of nog een kopje koffie te drinken, wat te kletsen en/of een boekje te lezen. Mogelijkheid om Mergelroute en Eiffel te verkennen.
10 jaar geleden hebben wij onze huwelijksreis in Kasteel Erenstein doorgebracht.

met partner, Juli 2014
"Wat een prachtig hotel en geweldige ligging"vertalen
rietta van hoof
7,0

25-07-2014 Een prachtig hotel met goede kamers.
We zijn al een paar keer hier geweest en raken niet uitgekeken op de mooie omgeving, ook de dierentuin is zeker de moeite waard.

met partner, Juli 2014
"Erg klantvriendelijk en hondvriendelijk hotel."vertalen
Annette Ameel
9,0

25-07-2014 Wij komen hier steeds weer terug, om diverse redenen. Het personeel is enorm gastvrij en behulpzaam. Ook onze (grote) hond is een welkome gast, hetgeen wij bijzonder waarderen. Op de binnenplaats van het hotel is het prima vertoeven en in de directe omgeving kunnen mens en hond heerlijk wandelen in de mooie natuur (bos en water). Ook in de iets wijdere omgeving zijn veel wandelmogelijkheden. Het centrum van Kerkrade is op loopafstand.

met partner, 2014
"Geweldig verblijf"vertalen
Martha
9,0

21-07-2014 Het is een bijzonder hotel met allemaal verschillend (mooi) ingerichte kamers. Badkamer perfect. Medewerkers zijn zeer vriendelijk.

"Mooie locatie in Limburg"vertalen
Henny
9,0

23-07-2014 Kasteel Erenstein is schitterend gelegen, met prachtige tuinen.Hotel is een mooie sfeervolle oude Hoeve. Wij hadden een royale suite met balkon, mooie badkamer, met uitzicht op de gezellige binnenplaats. Ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Op het Kasteel heerlijk gedineerd, het is er prachtig en zeer stijlvol. Wij hebben genoten van 3 heerlijke dagen!
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een absolute topper dit hotel!

"Fantastisch plek."vertalen
hj. franssen
8,0

19-07-2014 het geheel is ons uitstekend bevallen, weet niet wat die mekkeraar heeft? heeft het thuis zeker beter, moet mooi thuis blijven.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?