Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****

Fletcher Erenstein****
307 beoordelingen
Beoordelingen Kasteel Fletcher Erenstein****
Kerkrader Steenweg 4, 6468 PA, Kerkrade

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Kasteel Fletcher Erenstein scoort een 7,8 uit 10, op basis van 307 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Fletcher Erenstein**** in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Fletcher Erenstein****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Kasteel Fletcher Erenstein**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 158 vakantiefoto's van Kasteel Fletcher Erenstein**** vinden. Je kunt 1 video van Kasteel Fletcher Erenstein**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Kasteel Fletcher Erenstein**** met andere accommodaties in Kerkrade.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,2
7,3
7,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Perfekte lokatie"vertalen
H.van Soerland
7,0

23-4-2014 Mooi gelegen in rustige omgeving met veel mogelijkheden om te ontspannen, zoals wandelen en Gaiazoo. Dineren in het kasteel is aan te raden. Grandioze keuken en mooi interieur, bediening ook keurig

met jonge kinderen, 2014
"Wat een vriendelijkheid en service!"vertalen
Suzanne
10,0

23-4-2014 We zijn 1 nachtje geweest met ons zoontje van 1 jaar. Alles werd voor hem geregeld, we hoefden nergens naar te vragen. Dit maakte het voor ons ook erg prettig. Vriendelijk personeel, overal. Mooie omgeving. En werkelijk: heeeeeerlijk eten!!!!!

met vrienden, Apr. 2014
"Rust tussen prachtige natuur"vertalen
alex parijs
7,0

19-4-2014 Toevallig in kasteel Erenstein terechtgekomen, hadden vroeger al de Voerstreek bezocht en wilden nu nederlands limburg ontdekken. Een aanrader, mooie locatie, rustig in de natuur, mooie zoo op wandelafstand, leuk restaurant met vooral lekker eten.

met partner, Apr. 2014
"Heerlijk verblijf in zeer inspirerende omgeving!"vertalen
Dr.Ir. D.E. Poel
7,0

22-4-2014 Kasteel Fletcher Erenstein is een locatie waar eten (Kasteel Erenstein) en slapen (Hotel Brughof) gescheiden zijn. Deze twee locaties, vlakbij elkaar gelegen, bevielen ons buitengewoon! De ambiance in het Kasteel en de culinaire verrassingen aldaar waren van bijzondere kwaliteit. De vriendelijkheid van het personeel was bovendien hartverwarmend.
De kamer in de 'Hoeve' was enigszins gedateerd, maar deed geenszins afbreuk aan een memorabel verblijf!

zakelijk, 2014
"Onspirerende omgeving"vertalen
Henk Dankers
9,0

17-4-2014 De boerderij en omgeving liggen in een rustige omgeving aan de rand van de stad.. Door de middeleeuwse sfeer straalt het rust uit. Dit wordt versterkt door de vriendelijk receptie en bediening.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Wie hier niet tot rust kan komen, kan het nergens!"vertalen
Johnny
10,0

16-4-2014 Eerst de positieve dingen, de omgeving is werkelijk prachtig en gelukkig is een belangrijk deel van de oude hoeve intact gebleven. Hou je niet van nostalgie en oude meubeltjes, dan kom je best niet naar dit hotel. Maar als je graag een onderdeel bent van erfgoed, dan kom je hier aan je trekken, en dat is positief bedoeld. Vooral de oude hoogstammen die in bloesem stonden, werkelijk prachtig en de gezonde natuurlijke omgeving. Voor de kinderen ideaal gelegen naast de GaiaZoo. En een uitvalsbasis voor mooie wandelingen en fietstochten. Het enige kleine minpuntje was dat het restaurant geen gevarieerde kindermenu heeft. Kinderen eten meer dan alleen frikandel, kippennuggets of kroket. Omdat er geen echte voedzame kindermenu's op de kaart stonden zijn we in Kerkrade gaan eten in restaurants met een iets gevarieerdere kindermenu. (eigenlijk net hetzelfde wat volwassenen eten, maar kleinere porties).

met partner, 2014
"Gezellige, sfeervolle locatie"vertalen
Corrie Nieuwesteeg
10,0

14-4-2014 Wij hebben erg genoten van ons weekendje Zuid-Limburg.
Deze locatie is top. Het personeel is super gastvrij en vriendelijk en staat meteen voor je klaar. De kamer die wij hebben gekregen was ongelooflijk luxe en groot. Niet alle kamers zijn zo, maar wij hadden geluk. In het naastliggende kasteel kun je top eten! We hebben gefietst op e-bikes van het hotel (prima) in een prachtige omgeving, Maastricht bezocht (20 km) en gewandeld op de prachtige brunssumse heide (10 km). We waren helemaal weggeweest. Aanrader.

"Leuke accomodatie"vertalen
keesout
6,0

16-4-2014 kamer 59 is heel erg aan renovatie toe,kapotte wand lampen en gordijnen, stoelen bekleding kapot.oude gordijnen en vloerbedekking,oude tv zonder afstandbed.badkamer was netjes. eten was erg goed,ontbijt geen koffieapparaat en thee alles in thermoskannen,was soms koud.personeel heel vriendelijk.al met al totaal geen 4 sterren hotel.we hebben een andere kamer gekregen die of wel goed was.

met een groep, Apr. 2014
"Heerlijk genieten"vertalen
roos kapper
8,0

13-4-2014 een prachtige lokatie om even heerlijk tot rust te komen.ook het restaurant is een topper.

"Geen 4*"vertalen
muppet_m
5,0
6,0

6-4-2014 Kasteel overnachten?? No way.... kasteel lag 400 mtr verder..... in de hoeve geslapen, ontvangst hartelijk, kamer op 1e etage met slaapgedeelte boven de kroeg erg gehorig!...meubilair erg gedateerd en beschadigd ...de is kamer aan opknapbeurt toe gaten in de muren. beneden slapen boven was er een zitje EN de badkamer... erg lastig als je in de nacht naat toilet moet met een slaapdronken hoofd de trap op !!
Misschien een tip voor het hotel boven slapen? ruimte zat
ontbijt was goed

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?