8,8

Zoover award

274 reviews over Camping 't Hemelke in het Nederlands

Top camping

Meijers, 21-8-2017

We hebben weer een super 2 weken gehad op t"hemelke. ( ons 6de keer dat we hier komen)

Ondanks het mindere weer heeft ons zoontje van 4 zich super vermaakt.

Leuk zwembad voor jong en oud met 2 glijbanen. Peuterbad alleen erg koud,

Schoon sanitair, warme douches, ruime plekken, nette camping.

Super leuke eigenaren en top personeel.

Heerlijke camping

Leonie, 16-8-2017

Fijne camping met gezellige mensen. Reserveren hoeft niet dus je kan komen en gaan wanneer je wilt. Zelf plaats uitzoeken. Plaatsen heel ruim maar wel bijna allemaal scheef. Beetje lastig als je met de tent bent. Je wil wel op je luchtbel kunnen blijven liggen. Het eten is prima. Zwembad is koud, maar de kinderen hebben hier geen last van gehad. Ze hebben de hele dag op hun favoriete glijbaan gespeeld. Gezellig terras bij zwembad. Kinderen zijn er volop en vriendjes maken gaat makkelijk. Sanitair voldoende aanwezig en schoon. Geen toiletpapier is jammer, vooral als je daar in de avond pas achter komt. Albert Heijn op halve kilometer afstand. In omgeving veel te doen. Wij komen zeker een keer terug.

Heerlijke camping met kids

Katrien, 15-8-2017

Ideaal dat je niet hoeft te reserveren. Afrekenen doe je achteraf. Ligt vlakbij Valkenburg. Ruime plekken en veel speeltuinen. Leuk zwembad. Kids van 9&11 hadden meteen vrienden. Ook leuke activiteiten zoals katapult bouwen. Nooit schoonmakers gezien maar sanitair is brandschoon (wel zelf wc papier meenemen). Warm water gewoon gratis en douches zijn erg fijn.

Wij komen zeker weten terug

Helemaal het einde

Fam. De Wit, 14-8-2017

Werkelijk 14 dagen top tijd gehad. Heerlijke vakantie. Ondanks het "iets" mindere weer, doen ze er alles aan om het je naar de zij te maken. Zeer vriendelijke mensen, zowel al het personeel, als de gasten die er verblijven. Prachtig zwembad. Gemoedelijke sfeer. Volgend jaar gaan we zeker terug. Met de eigenaar gesproken en onze puntjes: toiletpapier en zeepje om handjes te wassen zijn er volgend jaar aanwezig. Ja Wi-fi is op bepaalde tijden van de dag wat minder, maar er liggen ook 5000 mensen op de camping in het seizoen, dus ja..... welke router kan dit aan? Hemelke: dikke pluim!

Heerlijk!!!!

Gerard, 13-8-2017

Heerlijke vakantie gehad. de 21 dagen zijn voorbij gevlogen! mooie brede plaatsen, heel goed en schoon sanitair. Zwembad was goed maar wel wat koud. omgeving was erg mooi. Het personeel was erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Onze twee dochters hebben zich zeer vermaakt met andere leeftijdsgenoten

Leuk voor jong en oud

aku, 11-8-2017

Leuke camping met voldoende faciliteiten. De kinderen kunnen heerlijk spelen in de speeltuinen en het zwembad. Omdat er volop kinderen aanwezig zijn, worden er al snel vriendjes gemaakt. Het sanitair is mooi en schoon. Je moet wel zelf toiletpapier meenemen. De kampeerplaatsen zijn ruim, maar scheef.

Wel vinden we de camping in de avond erg lawaaiig/onrustig. De avondrust gaat pas om 23:00 uur in en dat vinden wij aan de late kant.

Weer genoten

Hamers, 10-8-2017

Weer een heerlijke vakantie gehad om een mooie zelf gekozen plaats vriendelijke mensen.helaas was t weertje niet super zomers anders hadden we langer willen blijven.

Heerlijk

anja, 10-8-2017

Heerlijke camping. Gastvrij. Goed eten op de camping. Goede grasmat op het net nieuw aangelegde stuk. Schoon sanitair.

Prima camping!

Mg, 8-8-2017

Camping en sanitair zien er netjes en schoon uit.

Dochter van 12 heeft zich goed vermaakt in het zwembad en met de diertjes.

Mooie locatie voor het maken van uitstapjes, Zoals Valkenburg, Maastricht, Luik (deze laatste viel ons erg tegen).

Station van Valkenburg is vlakbij.

Fietsen is een uitdaging ivm het heuvelachtige landschap.

Vriendelijke en gemoedelijke sfeer op de camping.

Grote plekken die je zelf mag uitzoeken, fijn concept als je nog niet weet hoe lang je wilt blijven.

AH, bakker en slager in het dorp aanwezig, ongeveer 10 minuten lopen.

Wifi is redelijk.

Goede plek

Bart, 1-8-2017

Leuke camping en omgeving.

Veel te doen in de omgeving. Het enige nadeel is dat het wifi wel slecht is als er veel mensen op de camping zijn.

Gereisd anders in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Hemelke in Hulsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Hemelke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Hemelke scoort een 8.79 uit 10 op basis van 275 reviews.