8,2

184 reviews over Hotel Parkhotel Horst in het Nederlands

nooit meer

johanna, 15-6-2017

Beddengoed van mijn man was niet schoon. Comfortkamer was erg klein. Tv moest van het bed bekeken worden, omdat het te klein was om de stoelen te verplaatsen.

Er werd voorgespiegeld dat je een balkon en airco zou hebben, dus niet. Een hele kleine wasbak en het handdoekrekje tegenover de wc pot, zodat bij doortrekken de spetters op de handdoek komen wat erg onhygiënisch is.

Het ontbijt was uitstekend. Personeel correct.

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige locatie aan het water en in de bossen.

Jetty Martens, 18-5-2017

Mooi hotel in de bossen aan een prachtige plas om 's zomers in te zwemmen.
Gereisd familie in april 2017

Heerlijk hotel in een heerlijke omgeving.

NannoSijtse, 10-5-2017

Grote, ruime kamer met supergroot bed. Frans balkon. uitzicht op bossages, strand/meer. Badkamer met douche, toilet en bad. Eten goed. (Alleen dinerkaart te klein. Mis normale gerechten als soepen, varkenshaas etc.) Aardige medewerk(st)ers. Wandelen rond de meertjes bij het hotel, Ruïne met uitkijktoren. Iets drinken bij boscafé. Wij bezochten de Duitse militaire begraafplaats bij Ysselsteyn. Ontroerend. Jongens van 17,18,19 jaar. Hebben ook echt niet allemaal de oorlog gewild. Je staat erbij stil hoe zinloos een oorlog is.
Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Parkhotel Horst**** bij :

Een prachtig mooi hotel op een prachtige locatie!

Patrick Janssen, 17-3-2017

Het hotel is van alle gemakken voorzien. Super mooie kamer met prachtig uitzicht op het water en de Kasteelheer bossen. Kamer met alles erop en eraan met zowel douche als bad. Super lekker eten zowel ontbijt, als diner. Een geweldige high tea gehad. Heerlijk zwembad en heerlijke welness. Kortom een geweldig hotel!
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk hotel

Rob, 6-3-2017

Lekkere sauna met zwembad. heerlijk gegeten en vriendelijke mensen. Afgesloten met een geweldig ontbijt
Gereisd met partner in maart 2017

Fantastish

Verstappen Pierre, 19-2-2017

Hotel beviel, ons zo goed in die mate dat we teruggaan. Zeer mooi terras. Vriendelijk personeel. Zeer proper.
        Gereisd met partner in mei 2016

Elke keer als we gingen was het minder...

Hanneke Habraken, 17-12-2016

Wij zijn hier in het begin graag gekomen, vooral met Oudjaar, doorgaans het jaar ook. Toch hebben we nu iets anders geboekt omdat het elk jaar minder werd. Dit is niet alleen onze mening, maar ook de mening van andere gasten die we daar hebben leren kennen. Jammer, heel jammer want het plaatsje Horst heeft ons hart gestolen...
        Gereisd met partner in augustus 2016

Het is een erg mooi hotel.

Hj van leeuwen, 5-8-2016

De locatie is perfect om vandaaruit fietstochten te maken.
        Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit meer in kamer 101

Rhone, 1-8-2016

De ligging aan de voorkant is waardelos aan de weg. Prachtig aan de achterkant naar het meer en kasteelbossen.

Het eten was lekker. Het hotel en de kamers hebben een mooie inrichting. Het personeel is vriendelijk.

De kamer die wij hadden, kamer 101 is aan de zijkant van het hotel boven de dienstingang van het hotel. Er is geen airco, en de kamer is zeer benauwd. De balkondeur moet dus open. Behalve de herrie van de weg, die de hele nacht door goed bereden is, stink het ontzettend in de kamer omdat de afvalcontainers voor de dienstingang meteen onder het balkonraam staan. De eerste nacht was de stank lichtjes en wisten wij niet waar het vandaan kwam. De tweede nacht was de stank ondraagelijk. De volgende ochtend werden wij vroeg gewekt door de vuilnisman die de bakken kwamen legen, toen werd het duidelijk waar de stank vandaan kwam. De lege bakken (maar niet schoongemaakt) bleven open staan en stonken verschrikkelijk.

Wij hebben dit bij de receptie gemeldt, daar kregen wij een sorry en zei men dat zij ons graag verplaatst hadden als wij dit

Hadden gemeld. Wij wisten eerder niet waar de stank vandaan kwam, maar wij kunnen ons niet voorstellen dat wij de eerste zijn die dit melden. Verder lag er maar 1 dekbed op bed. De douche was niet te regelen, als je aan de knop draaide kwam er gloeiend heet water uit en bleef de heetwater knop vast staan. Dus herrie, stank en het douchemankement, is voor ons een reden om nooit meer naar dit hotel terugtekeren:(

Gereisd met partner in juli 2016

prachtlocatie

sandrawillaert, 31-7-2016

mooi hotel, vriendelijk personeel en een prachtlocatie. Enige minpunt, wij hadden een kamer op de zijkant. Deze hebben geen airco, dus is het dan prettig om met een raam open te slapen, maar dit is absoluut niet mogelijk door het geluid van de naastliggende snelweg. Heb dan ook de hele nacht wakker gelegen. Voor de rest hebben we super genoten, wat ligt het hotel prachtig aan het meer
        Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Parkhotel Horst**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Horst in Horst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Horst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Horst scoort een 8.24 uit 10 op basis van 188 reviews.