Vakantiehuis Pardoes *****

Vakantiehuis Pardoes
Pardoes
9,3

18 reviews over Vakantiehuis Pardoes in het Nederlands

Super mooi en ruim huis en erg gastvriendelijk!

Fam de Jong, 22-8-2016

Echt een aanrader! Het huis en de tuin is erg ruim. Gastvrijheid staat voorop. Koffie, thee en ranja stond al klaar met een heerlijke koek! Huis is schoon,netjes en gezellig ingericht! Ook erg leuk dat er dieren zijn. De meiden vonden het erg leuk om ze brood te geven. En niet te vergeten de hond Django die ze graag mochten aaien.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

een pareltje

cinmar, 17-4-2016

Zeer mooi en ruim vakantiehuis dat niets de wensen overlaat. Aan alles is gedacht voor je comfort tot de parkeerkaart en boodschappentassen in de berging, de gezelschapsspelletjes voor de kinderen, het hout voor de hottub. Bij kerst was het huis heerlijk aangekleed en de kinderen vonden de dieren in de tuin de mas. Huis zeer schoon en ruim, uitstekende prijs-kwaliteit en wat een mooie tuin! Zelfs een heerlijke buitenkeuken. Supervriendelijke ontvangst met een drankje.
Gereisd met oudere kinderen in december 2015

gigantisch mooi huisje

A Koster, 9-6-2015

Wat een geweldig mooi huisje met vriendelijke mensen.

Koffie met lekkers en limonade staat klaar in je huisje .

José en Hennie tot nog eens

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Mooi huisje / prima accommodatie

P.J. Amahorseya, 8-4-2015

Vakantiewoning Pardoes is zeker de moeite waard om in te verblijven en een prima uitvalsbasis voor bijvoorbeeld een bezoek aan Toverland in Sevenum. Met liefde gebouwd en dat merk je al tijdens de warme ontvangst door Jose. Ook leuk: onze jongste zoon van 4 heeft het nog steeds over "Mekkie" het geitje.
Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Ruime en gezellige vakantiewoning

Frederic, 4-12-2014

Wij hebben twee nachtjes verbleven in de vakantiewoning. De woning is voorzien van kwaliteitsvolle materialen en is kraaknet. Alles is voorzien door de gastvrouw, opgemaakte bedden, koffie was gezet, ice tea voor de kids,... Wie dit deeltje van Nederlands limburg wil ontdekken raad ik zeker deze woning aan. Wie wil shoppen kan in Roermond terecht (40 km maar wel heel vlotte verbinding) natuurdomein de grote peel is ook heel mooi.
Gereisd met oudere kinderen in november 2014

gelijk weer geboekt!

erwin Brouwers, 11-11-2014

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in Pardoes.

Na de warme ontvangst van de gastvrouw Jose en haar handige tips hebben wij heerlijk kunnen ontspannen in de comfortabele, nette woning.

De omgeving nodigt uit om heerlijk te gaan wandelen of te gaan fietsen.

Kortom een prima verblijf om een heerlijk weekend of vakantie door te brengen.

Gereisd met partner in november 2014

Geweldige vakantiewoning!

Nanda, 25-8-2014

Mooi ingerichte en zeer complete vakantiewoning met een hot tub in de tuin. Heerlijk genieten en zeer gastvrije eigenaren.

Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Heerlijk genieten met veel ruimte

Inez, 22-8-2014

Schoon, fijne bedden, heerlijke douche. Alle ruimte in en rond het huis. Zeer vriendelijke gastvrouw.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Super plek in Noord Limburg

Yvonne en Nico , 8-7-2014

Wat hebben wij weer enorm genoten van het stekkie " Pardoes" in Hegelsom.

Vele mooie fietstochten gemaakt, in de hottube na de fietstochten, alle maaltijden buiten kunnen gebruiken en wat is het fijne om zo gastvrij onthaald te worden. De mensen en het huisje hebben ons hart gestolen. Dit was voor de tweede keer dat we er waren, maar er komt een derde, dat is zeker.

Jose en Hennie, bedankt dat we weer van jullie lokatie konden genieten. We zullen het zeker bij anderen aanraden. Lieve groet van Yvonne en Nico

Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijk rustig en landelijk!

Mariette VandenMunckhof-Vedder, 1-3-2014

Erg doordacht en gerieflijk ingericht voor een aangenaam verblijf. Ook onze visite met jonge kinderen genoten van de tamme dieren rondom het vankantiehuisje. We sliepen er dus met twee stellen en twee jonge kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Pardoes in Horst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Pardoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Pardoes scoort een 9.29 uit 10 op basis van 19 reviews.