Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****

Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
813 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
Meinweg 1, 6075 NA, Herkenbosch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer scoort een 5,6 uit 10, op basis van 813 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 298 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** met andere accommodaties in Herkenbosch.
Even geduld a.u.b.

6,6
5,9
5,2
4,7
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Directie investeer."vertalen
Annemieke

21-10-2014 Vakantiepark Elfenmeer.
Aan het overwegend jonge personeel ligt het niet. Zij doen hun best er wat van te maken.
We verbleven in een 6 pers. mobiele home. De caravans zijn gesitueerd in een soort domino opstelling. Gevolg je kijkt naar binnen in de caravan en auto van een ander. Heel ongezellig om vroeg de gordijnen dicht te moeten trekken. Ook gehorig.
De caravan was niet schoon, vloer vies, Matras oud, dun en vol vlekken. Dekbed met bloedplekken er op ect.

"Twitter beoordelingen"
08-07-2014 @michaelvdam87 @Oostappen gisteren terug gekomen van een heerlijk weekendje op vakantiepark elfenmeer .echt een aanrader --- Bron: https://twitter.com/michaelvdam87/status/486589050154143744
05-08-2013 @MikeeSaysThat_ Dit weekend op de camping het elfenmeer ofzo was zeker leuk en geslaagd met bro @tomw_12 --- Bron: https://twitter.com/MikeeSaysThat_/status/364316469292564481
20-07-2013 @MarcellaSelinas Op camping elfenmeer, slechte wifi... --- Bron: https://twitter.com/MarcellaSelinas/status/358601480900583424
Met partner, 2014
"Verouderd en niet meer van deze tijd"vertalen
Hans
2,0

20-10-2014 Via veiling een comforthome geboekt. Het was inderdaad heel goedkoop (ca. 50 euro) maar de bijkomende kosten (2 honden mee) waren toch nog bijna 80 euro. De comforthome stamt uit de jaren 80, zeer verouderd. badkamer piepklein, keuken zonder enig moderne apparatuur en de TV was een lachertje (storingen door mobiele telefoons en een beeldbuis van 25 cm). Geen Wifi en geen 3G bereik. De comforthome's staan boven op elkaar dus als je graag bij de buren binnenkijkt zit je goed. De stacaravan heeft vrijwel geen ventilatie waardoor alles (ondanks mooi weer) heel muf en klam wordt. Het zag er op het oog netjes uit, maar als je dan een doekje over de vloer haalt, blijkt het bepaald niet schoon te zijn. Na twee overnachtingen dus ook een stevige allergie aanval door (waarschijnlijk) viezigheid in de bank. Onder de bank kun je maar beter niet kijken.
Het hele park is uitgeleefd en ziet er smoezelig uit. Van de faciliteiten geen gebruik gemaakt na helse verhalen van andere gasten....

Met een groep, 2014
"Bahh vies nooit meer!"vertalen
Linda
2,0

19-10-2014 Vieze caravan, overal dode vliegen, beestjes in het bed, geen gordijnen aanwezig, schimmel, bloedvlekken, nog vuil bestek en servies en ik kan nog wel even doorgaan. 3 keer geklaagd, maar dit leverde niets op! Nooit meer.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Oostappen Recreatie...

"Je krijgt nooit een 2e kans voor een 1e indruk!"vertalen
kamp
1,0

21-10-2014 Helaas was de 1e indruk voor ons niet goed.
We herkennen (helaas) erg de negatieve beoordelingen.

Ik kan verder een hele waslijst gaan opnoemen waar we tegenaan zijn gelopen. Een paar opsommingen: Moet zeggen dat onze stacaravan er niet slecht uitzag. Wel slechte matrassen. De douchekop lag eraf. Na 5 minuten moesten wij al iemand van het onderhoud regelen. Deze meneer kwam wel binnen 10 minuten en heeft het vervangen.
In het restaurant is een structureel probleem. De één na de ander kwam met een klacht. Bestellingen veel te laat, onjuiste bestelling, na een half uur wachten pas te horen krijgen dat het brood voor de tosti's op is. De tafel waar we de vorige avond hadden gezeten, was nog niet schoongemaakt. De speeltuinen waren wel leuk. Personeel niet representatief. etc.etc.

"Dit nooit meer"vertalen
c schreurs

20-10-2014 het is een groot park maar slecht onderhouden
vies overal schimmel zijn er 4 dagen geweest lang genoeg
de bedden lag een laag stof of er nooit werd schoon gemaakt
achterstallig onderhoud vooral in de douche overal vies en ook schimmel in het douche gordijn en zwarte plekken in het plafond
niet voor herhaling vatbaar

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Mooie plek voor een lang weekend met de kids"vertalen
Judith Rietveld
9,0

07-10-2014 We hadden via Actie van de dag 3 Roerdalhuisjes geboekt maar deze bleken bij aankomst niet te zijn schoongemaakt. Ook waren deze echt vergane glorie... We kregen drie supernieuwe comforthomes toegewezen op veld L, echt helemaal perfect! Met 2 of 3 kinderen is het gewoon aan te raden een 8-persoonshuisje te nemen ipv 4 of 6. Anders is het veel te klein! Voor de kids was er genoeg te beleven, lekker ravotten op de vele speeltoestellen, op het springkussen en in het speelkasteel. Wij lekker picknicken aan het water.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Brenda veen
1,0

16-09-2014 Het was verschrikkelijk vies. Vieze vlekken op de dekens, stofwolken aan het hoofdend van het bed, schimmel in de badkamer, muf, en twee geplette beesten tegen het muurtje van het gasfornuis, vieze glazen in het kastje.
Inventaris niet compleet, de douchebak zo lek als een mandje.. Moet ik door gaan?

Met vrienden, Sept. 2014
"Hele slechte huisjes"vertalen
a
1,0

14-09-2014 wij hebben dit weekend in een huisje gezeten. en bij aankomst lag het beddengoed van de vorige mensen nog op het bed. de vuilnis stond nog binnen. we kregen een ander huisje maar dat was net zo ranzig . we hebben geklaagd. maar daar werd laconiek op gereageerd. want volgens de medewerker had hij het huisje nagekeken en was het schoon. maar wij hadden nog nooit zoiets vies gezien. en als er dan ook nog muizen binnen rondlopen is de maat voor ons vol.

Met partner, Sept. 2014
"Heerlijk relaxt lang weekend gehad!"vertalen
stan Petit
8,0

09-09-2014 Eerste weekend in september op park Elfenmeer verbleven in een stacaravan. Was geschrokken van de negatieve beoordelingen maar we hebben dit zelf absoluut niet zo ervaren. Het was gewoon keurig netjes zowel het verblijf als de service. We hebben een heerlijk relaxt weekend gehad in een mooie groene omgeving.

Met partner, Sept. 2014
"Fantastie"vertalen
ivo

05-09-2014 gewoon een mooi en leuk midweek gehad volg jaar weer terug

ook een mooi wandel gebied mooi natuur kun je mooi wandelen met je hond of zonder je hond ook het park zelf is heel mooi gewoon een super park

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?