Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****

Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
677 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
Meinweg 1, 6075 NA, Herkenbosch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer scoort een 5,9 uit 10, op basis van 677 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 257 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** met andere accommodaties in Herkenbosch.
Even geduld a.u.b.

6,2
5,5
4,9
4,0
Toon score en beoordelingen van:
"Top voor de kids"vertalen
shiva
5,0

22-4-2014 ik denk dat er met "luxe comfort home"wat te hoge verwachtingen worden geschept. Het is erg basic en wat verouderd. Er waren wel wat spulletjes die we mistte (koekepan, gordijnen, dekbed) maar dit werd snel en vriendelijk opgelost. Op zich voor prijs/ kwaliteit verhouding best heel oke. je moet ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. De kinderen vonden het geweldig, veel speeltuintjes, entertainment, midget golf etc.

"Twitter beoordelingen"
5-8-2013 @MikeeSaysThat_ Dit weekend op de camping het elfenmeer ofzo was zeker leuk en geslaagd met bro @tomw_12 --- Bron: https://twitter.com/MikeeSaysThat_/status/364316469292564481
20-7-2013 @MarcellaSelinas Op camping elfenmeer, slechte wifi... --- Bron: https://twitter.com/MarcellaSelinas/status/358601480900583424
"Super weekeind"vertalen
jepsi
9,0

23-4-2014 naar een super weekeind op elfenmeer maar even een beoordeling schrijven
wij zijn er vorig jaar ook geweest maar volgens mij is er veel verandert in dit park heel vriendelijk personeel en de accommodatie's waren ook schoon ik moet zeggen heel erg vooruit gegaan wij zijn ook in de restaurant geweest en het eten was goed en lekker
wat ons wel is opgevallen dat er jong personeel loopt wat soms niet weet waar ze met bezig zijn
toen een iets oudere man in de restaurant kwam word er door hem gelijk de vloer gepoets want er was een appelsap omgestoten hij was super vriendelijk en zorgde dat het schoon was verder mochten wij gelijk bestellen en het eten kwam er dat ook snel
dit is nu echt service meer van deze mensen elfenmeer en wij komen zeker terug

"Een keer, nooit meer!"vertalen
Margreet
2,0
1,0

21-4-2014 Een weekend geboekt via een veiling. Bij aankomst( ruim na inchecktijd) bij de caravan bleek dat deze nog niet schoon was. Personeel liet al duidelijk merken dat het buiten hen om was. Na ongeveer een uur was onze caravan 'schoon'. In de douchebak zat een dikke laag schoonmaakmiddel, met daaronder nog de spinraggen zichtbaar. Eerst maar zelf de douchebak uitgespoeld. Toilet zelfde verhaal, dikke laag schoonmaakmiddel.. Dan maar even een bak koffie zetten om bij te komen. Dat was ook geen goed idee, want er zat nog een dik beschimmeld koffiefilter in. De schoonmaakdames stonden nog op het veld, dus dit gemeld. Ze namen het apparaat mee met de belofte een nieuwe te krijgen. Die kregen we ook, een gloednieuw apparaat, dat was fijn!
Bedden klein, keihard, kussens nog ellendiger. Beddengoed wel netjes en schoon, sprake.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Oostappen Recreatiep...

"Heerlijk lang weekend gehad"vertalen
Miranda Straatman
9,0

21-4-2014 Vandaag lekker relaxed thuis gekomen van een fijn weekend op Elfenmeer... Snap de negatieve reacties niet. Onze caravan was super schoon en alle basis zaken waren aanwezig (tot aan rolletje wc papier en nwe afwasborstel enz toe). Heerlijk in de natuur in de bossen, de tijd vloog er voorbij. Je zit voor veel leuke activeiten centraal. De Berckt is goed aan te rijden en de jongens hebben genoten van het zwembad. Idd sommige zaken zijn wat verouderd maar dat mocht de pret niet drukken. Bij aankomst hebben we wat in de rij gestaan maar we kwamen met velen tegelijk aan, personeel deed zijn best om alles zo snel mogelijk voor iedereen te laten verlopen. Zoals zwembadkaartjes, of we die morgen ivm drukte wilde komen halen, tuurlijk geen probleem. Er was druk programma voor de kleintjes maar wij hebben daar niet aan mee gedaan. De jongens hadden het zonder de animatie al goed naar hun zin. Ik zou zo weer weekend of weekje terug gaan. Bedankt elfenmeer voor service en vriendelijkheid...

"Mooie camping"vertalen
martijn
7,0

21-4-2014 Wij zijn een weekend met 2 kinderen op deze camping geweest. Stacaravan was gewoon schoon. Veel leuke speeltuintjes voor de kinderen. Mooi omgeving veel fiets en wandel mogelijkheden. Eetgelegenheid was wat minder, pizza besteld maar dit is gewoon een afbak pizza uit de supermarkt maar dan voor €8,50. Al met al een erg leuke camping.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Voor kleine kinderen super leuk!!!"vertalen
K. Kichman
5,0

21-4-2014 Het paasweekend doorgebracht met 2 volw. en 1 kind. Het was echt super leuk! Veel te doen voor de kinderen. Veel activiteiten en speelplezier!! We hebben ons prima vermaakt. Zijn zeer netjes ontvangen en het personeel was vriendelijk!! Wij vinden dit een aanrader. Oke, de mobilehome (waar wij verbleven) is iets wat gedateerd, maar kom op het gaat om de sfeer en gezelligheid op t park...en dat was top!!!!

met vrienden, 2014
"Nooit meer voor ons!"vertalen
Dennis Schutten
6,0

14-4-2014 We zijn afgelopen weekend met onze vriendengroep (12 volwassenen en 4 kinderen) naar het elfenmeer geweest. Het is een erg verouderd park met weinig voorzieningen. We hadden 3 huisjes naast elkaar. De huisjes waren erg oud en smerig.bij aankomst werd er een sok en chips etc. Etc. Aangetroffen op de vloer.in 1 huisje waren de putjes los en de televisie had niet de juiste kabels en deed dus niet. De glazen en borden waren vuil. Voor ons nooit weer!

met partner, Apr. 2014
"Een hartelijk bedankt"vertalen
JvO
9,0

12-4-2014 naar de explosie van ons appartement op 10 april in Roermond zijn wij helemaal zonder iets op straat komen staan het was alles helemaal weg
met alles bedoel ik ook daadwerkelijk alles ons bezit alleen wat wij aan het lijf hadden.
door directe hulp van vakantiepark Elfenmeer te Herkenbosch zijn wij zo hartelijk opgenomen en voorzien van een Bungalow die te beschikking word gesteld
zij zorgden ook voor de noodzakelijke dingen zoals handdoeken beddengoed en ook voor kleding hebben zij gezorgd zo dat wij voor de eerste dagen zijn geholpen
het is niet in worden te beschrijven maar van ons
Een Super Groot Bedankt Voor Alles.
Ralf en Andre

met jonge kinderen, 2014
"Ondanks de negatieve beoordelingen toch positief!"vertalen
N. Broek
7,0

8-4-2014 Ondanks alle negatieve geluiden zijn we hier toch heengegaan voor een weekje omdat het een forse aanbieding was. De stacaravans aan het meer staan vreselijk dicht op elkaar, niet doen! Wij stond achterin in het bos. Dat was helemaal goed, veel privacy en het was schoon en nieuw.
Kinderen hebben het heel erg leuk gehad. Als volwassene stel je andere eisen aan een vakantie. Betaal je de volle prijs dan valt dit inderdaad fors tegen. Voor een aanbiedingsprijs goed te doen, maar niet langer dan een week!

met vrienden, Dec. 2013
"Meest klantonvriendelijke park ooit"vertalen
Jevan
1,0

10-12-2013 Wij 5 dames hadden een ladies weekend geboekt op het park in een huisje. We kwamen aan de receptie dicht! Na 3 keer bellen komt er iemand! Er wordt gezegd Bah jullie zijn jeugd! 1 keer een klacht en ik trap jullie van het park af! en sorry De man en de zagen er niet uit! Paste goed bij hun gedrag! Het huisje daarin tegen was wel oke.. maar vies dat het was bah bah bah!! Er stond in de brief dat de bedden zouden opgemaakt zijn met bedden goed er was niks na 5 nummer gebeld te hebben komt iemand het bedden goed eindelijk brengen!! Wij zijn een dag eerder weg gegaan dit eens en nooit meer!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?