Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****

Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
671 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
Meinweg 1, 6075 NA, Herkenbosch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer scoort een 5,8 uit 10, op basis van 671 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 257 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** met andere accommodaties in Herkenbosch.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,2
4,9
3,5
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, 2014
"Nooit meer voor ons!"vertalen
Dennis Schutten
6,0

14-4-2014 We zijn afgelopen weekend met onze vriendengroep (12 volwassenen en 4 kinderen) naar het elfenmeer geweest. Het is een erg verouderd park met weinig voorzieningen. We hadden 3 huisjes naast elkaar. De huisjes waren erg oud en smerig.bij aankomst werd er een sok en chips etc. Etc. Aangetroffen op de vloer.in 1 huisje waren de putjes los en de televisie had niet de juiste kabels en deed dus niet. De glazen en borden waren vuil. Voor ons nooit weer!

"Twitter beoordelingen"
5-8-2013 @MikeeSaysThat_ Dit weekend op de camping het elfenmeer ofzo was zeker leuk en geslaagd met bro @tomw_12 --- Bron: https://twitter.com/MikeeSaysThat_/status/364316469292564481
20-7-2013 @MarcellaSelinas Op camping elfenmeer, slechte wifi... --- Bron: https://twitter.com/MarcellaSelinas/status/358601480900583424
met partner, Apr. 2014
"Een hartelijk bedankt"vertalen
JvO
10,0
10,0
9,0

12-4-2014 naar de explosie van ons appartement op 10 april in Roermond zijn wij helemaal zonder iets op straat komen staan het was alles helemaal weg
met alles bedoel ik ook daadwerkelijk alles ons bezit alleen wat wij aan het lijf hadden.
door directe hulp van vakantiepark Elfenmeer te Herkenbosch zijn wij zo hartelijk opgenomen en voorzien van een Bungalow die te beschikking word gesteld
zij zorgden ook voor de noodzakelijke dingen zoals handdoeken beddengoed en ook voor kleding hebben zij gezorgd zo dat wij voor de eerste dagen zijn geholpen
het is niet in worden te beschrijven maar van ons
Een Super Groot Bedankt Voor Alles.
Ralf en Andre

met jonge kinderen, 2014
"Ondanks de negatieve beoordelingen toch positief!"vertalen
N. Broek
7,0

8-4-2014 Ondanks alle negatieve geluiden zijn we hier toch heengegaan voor een weekje omdat het een forse aanbieding was. De stacaravans aan het meer staan vreselijk dicht op elkaar, niet doen! Wij stond achterin in het bos. Dat was helemaal goed, veel privacy en het was schoon en nieuw.
Kinderen hebben het heel erg leuk gehad. Als volwassene stel je andere eisen aan een vakantie. Betaal je de volle prijs dan valt dit inderdaad fors tegen. Voor een aanbiedingsprijs goed te doen, maar niet langer dan een week!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Oostappen Recreatiep...

met vrienden, Dec. 2013
"Meest klantonvriendelijke park ooit"vertalen
Jevan
1,0

10-12-2013 Wij 5 dames hadden een ladies weekend geboekt op het park in een huisje. We kwamen aan de receptie dicht! Na 3 keer bellen komt er iemand! Er wordt gezegd Bah jullie zijn jeugd! 1 keer een klacht en ik trap jullie van het park af! en sorry De man en de zagen er niet uit! Paste goed bij hun gedrag! Het huisje daarin tegen was wel oke.. maar vies dat het was bah bah bah!! Er stond in de brief dat de bedden zouden opgemaakt zijn met bedden goed er was niks na 5 nummer gebeld te hebben komt iemand het bedden goed eindelijk brengen!! Wij zijn een dag eerder weg gegaan dit eens en nooit meer!!!

met partner, Okt. 2013
"Vakantiepark met belabberde service"vertalen
Vinamont
4,0
1,0

27-10-2013 Een Comfort Home blijkt een stacaravan te zijn die niet is schoongemaakt, terwijl men wel verplicht is om ruim € 56 te betalen voor de schoonmaak. De viezigheid melden bij de receptie levert vervolgens een vluchtige schoonmaakbeurt op die alleen stof verplaatst.
Eten in het restaurant is een fiasco. Verbrand en uitgedroogd vlees.
En dan zouden ze een 5 sterren locatie zijn?
We zijn dan ook een dag eerder huiswaarts gekeerd...
Nooit meer een Oostappen faciliteit!

met partner, Okt. 2013
"Mooie uitvalsbasis voor een weekendje weg"vertalen
Eilko Levinga
7,0

4-11-2013 Onlangs hebben we een lang weekend doorgebracht in een stacaravan op Recreatiepark Elfenmeer. Bij het inchecken zijn we vriendelijk te woord gestaan door het personeel. De stacaravan ziet er van buiten eenvoudig uit, maar valt van binnen niet tegen. Hij is compleet ingericht met gaskookplaat, magnetron, pannen, bestek.
De gaskachel kan de ruimte prima verwarmen.
De twee kleine slaapkamers zijn echt krap, de grote slaapkamer kan er mee door. De hoekbank ziet er netjes uit, oogt comfortabel maar zit voor een langere periode niet echt lekker.
En wat echt niet meer kan: de televisie.
Die is super ouderwets, met een veel te klein beeldscherm en een blikkerig geluid. Wat kost tegenwoordig een flatscreen??
Wie niet al te hoge eisen stelt aan comfort kan hier prima een paar nachten logeren. De ligging van het park is perfect.
Het Outlet centrum van Roermond ligt dicht bij, Belgie ligt om de hoek, net als Duitsland.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Prima vakantiepark in een mooie bosrijke omgeving"vertalen
Familie Van Oosterw...
7,0

22-10-2013 Wij hadden een Roerdal stacaravan geboekt via veiling en na het lezen van alle reacties hier had ik al minder zin. Maar wij kregen een grotere Daelenbroeck stacaraven zonder extra kosten en zonder er om te vragen. Alle Roerdal caravans werden waarschijnlijk grondig schoongemaakt, want bij alle caravans waren de gordijnen van de ramen af en de matrassen stonden rechtop. Mazzel voor ons dus.
De Dealenbroeck stacaravan is erg ruim en was goed schoon.
Het park is goed onderhouden, de gebouwen zijn wel gedateerd. Leuke animatie.
De buitenzwembaden zijn dicht, jammer want het was best lekker weer. Tropisch zwemparadijs van ander oostappen park is op een half uur rijden en mag je gratis gebruik van maken. Maar eerlijk gezegd is het niet zo super daar.
Prachtige bosrijke omgeving, erg veel gewandeld. Er zijn uitgepijlde routes van staatsbosbeheer. Bezoekerscentrum van staatsbosbeheer is op loopafstand en met een leuke speeltuin voor kinderen.

"Als een sprookje"vertalen
j van oosterwijk
8,0

19-10-2013 Als 1ste indruk; We hadden een goed ontvangst. Super mooi park, schone accomidatie en top animatie!

Lekker tot rust gekomen!

20-10-2013 Personeel en accomodatie was prima

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?