Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****

Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
800 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
Meinweg 1, 6075 NA, Herkenbosch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer scoort een 5,6 uit 10, op basis van 800 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 272 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** met andere accommodaties in Herkenbosch.
Even geduld a.u.b.

6,6
5,9
5,2
4,7
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Fijn weekend gehad!!"vertalen
s. hoogewerf
7,0

31-08-2014 We zijn met zijn zessen in een comforthome geweest.2 volwassenen en vier kinderen. de leeftijd van 9 tot 13. Het was een heerlijk weekend. En lekker gegeten in het restaurant.

"Twitter beoordelingen"
08-07-2014 @michaelvdam87 @Oostappen gisteren terug gekomen van een heerlijk weekendje op vakantiepark elfenmeer .echt een aanrader --- Bron: https://twitter.com/michaelvdam87/status/486589050154143744
05-08-2013 @MikeeSaysThat_ Dit weekend op de camping het elfenmeer ofzo was zeker leuk en geslaagd met bro @tomw_12 --- Bron: https://twitter.com/MikeeSaysThat_/status/364316469292564481
20-07-2013 @MarcellaSelinas Op camping elfenmeer, slechte wifi... --- Bron: https://twitter.com/MarcellaSelinas/status/358601480900583424
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Redelijk park. mits je ergens door heen kan kijken"vertalen
tamara
4,0

22-08-2014 via veiling geboekt. en indd huisje is niet echt schoon en ruim. maar goed daar is de prijs ook na. wil je meer ruimte en nieuwer huisje dan moet je gewoon via de site boeken. park is kindvriendelijk mooi zwembad alleen erg koud. leuk animatie team eten is redelijk. je moet geen haast hebben alles gaat op het gemakje

"Goed te doen"vertalen
ronald
5,0

22-08-2014 Gewonnen via veiling, daarna maar eens wat recensies opgezocht, wat voornamelijk negatief was. Met een beetje vrees erheen, maar het viel uiteindelijk allemaal reuze mee. Hadden zo ingecheckt, wel een beetje jammer dat je dan nog op je sleutel en beddengoed moet wachten, maar dat hadden we ook na een half uurtje. De caravan viel alles mee, gewoon opgeruimd en netjes. Wel een beetje klein, maar dat weet je als je zon accommodatie boekt. Wel een beetje jammer dat het restaurant pas on half 12 open gaat, en als hij open is de service langzaam is, net als bij de snackbar. Lijkt me op sommige punten een beetje onderbezet. Er is niet heel veel voor kinderen te doen, een gedateerde kegelbaan-midget golf, pooltafel en airhockey. Gelukkig zaten we op een laantje met heel veel kinderen, waardoor de kids een leuke week hebben gehad. Viel al met al reuze mee.

met een groep, 2014
"VRESELIJKE CAMPING"vertalen
Joris Heijne
3,0

18-08-2014 Vreselijke camping. Het stinkt en is vies en de bedjes liggen vreselijk. Er was geen beddegoed aanwezig. vervolgens over geïnformeerd maar, gewoon nooit iets gekregen!! Ik heb mijn beddegoed in de supermarkt moeten kopen!!
toen ik uiteindelijk GELUKKIG weer thuis kwam heb ik nog 4 weken moeten wachten om mijn borg terug te krijgen.

EENS maar NOOIT weer.

met partner, Aug. 2014
"Drama"vertalen
uit den bogaard
1,0

21-08-2014 Bij aankomst bleek ons chalet niet schoongemaakt te zijn..Na klagen kregen we een andere. Weer hetzelfde, bedden nog beslapen , afwas op het aanrecht, . Tv uit de jaren 60, 1 grote waterbende op het terrein met hobbels en gaten. Te oud om te verhuren. Nog ruim 30 mensen werden weggestuurd omdat het reserveringssysteem niet klopte! Advies Sluiten die zooi! Nu nog wachten op mijn geld...

"Nooit meer!!!!"vertalen
gezin met kinderen
1,0

14-08-2014 Afgelopen weekend Elfenmeer geweest.
Wat een drama met nog meer mensen drie uur moeten wachten op de sleutel.
S avond patat gehaald man en dochter dood ziek geweest.
Alles sterk verouderd,zwembad niet zoals staat afgebeeld.
Slecht onderhouden,vies .

Ga hier nooit heen

"Vraag je geld terug!!"vertalen
Jeroen
2,0

10-08-2014 Wat een ramp, na 3 uur in de rij staan tot twee keer toe een smerige caravan gekregen, net als de overige mensen met wie wij in de rij stonden. Uiteindelijk geld teruggevraagd en weer richting huis gegaan. Volgens het personeel achter de balie ging elke incheck dag zo aangezien ze heel veel oude rottende caravans hebben, dus 1 tip, vraag je geld terug als je al de fout hebt gemaakt om te boeken....

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Dit nooit maar dan ook nooit meer"vertalen
Glenn seghers
2,0

09-08-2014 Ondanks alle negatieve recensies toch afgereisd naar park elfenmeer . Eenmaal aangekomen stond er een lange rij . Na drie kwartier eindelijk ingecheckt maar toen kwam het . Ivm schoonmaak wachten op sleutel . Na meer dan een uur kwam die . Dus op naar de caravan . Daar aangekomen troffen we een smeerboel aan van de bovenste plank .Poep randen in de wc. . Super smerige vloer . Overal schimmel . Ik dus met opgeveegd resultaat naar receptie .Zouden binnen half uur alsnog komen schoonmaken . Na één en vijftig min nog niemand geweest . Met de wetenschap dat bij vrienden en zeker 20 andere gedupeerden de accommodatie net zo smerig was besloten wij dat we hier aan deze smerige bende ons gezin niet wilde blootstellen en zijn we dan ook met piepende banden vertrokken richting huis .Over vakantie drama's gesproken !!!!

"Wat een vreselijke camping!"vertalen
piet
3,0

08-08-2014 Bij aankomst moesten wij 1,5 uur wachten op sleutel. Vervolgens in de caravan gekomen blijkt de caravan vies. Er was muziek tot diep in de nacht, terwijl het om elf uur stil moest zijn. Poep in en rond het zwembad. Vieze bank. Jongelui die 's nachts om twee uur, als de disco uit is herrie lopen maken. etc.
MENSEN, GA NIET NAAR DEZE CAMPING!!!

"Zware teleurstelling!!"vertalen
Joyce
9,0
1,0

08-08-2014 Slechte service bij reserveren.Bungalow smerig en stonk,vieze matrassen en weinig tot geen onderhoud aan het park.Bot en ondeskundig personeel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?