Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****

Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
709 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
Meinweg 1, 6075 NA, Herkenbosch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer scoort een 5,9 uit 10, op basis van 709 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 260 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** met andere accommodaties in Herkenbosch.
Even geduld a.u.b.

5,7
6,8
6,2
5,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Niet doen!!"vertalen
Sabine
2,0

22-07-2014 Normaal ben ik niet van het invullen van beoordelingen, maar deze wil ik niet achterwege laten; Mensen, boek geen caravan Roerdal via veiling en al helemaal niet voor de volle mep! Je treft een ranzige vieze bende aan! Het Elfenmeer is eigenlijk een prachtige camping; wat er echt aan schort is schoonmaak, schoonmaak, schoonmaak!! Van toiletten bij de receptie, tot de eetgelegenheid bij het zwembad tot de caravan; hier wordt duidelijk niet geinvesteerd in fatsoenlijk personeel die de boel goed schoonhouden. Wij komen hier om deze reden niet meer terug. En natuurlijk, de gasten mogen ook hun eigen troep opruimen, maar gezien het volk dat dit park trekt kan je daarvan niet veel verwachten! Sorry Elfenmeer, zorg dat je park een upgrate krijgt, maak beter schoon, voer meer controles uit, ben strenger naar je bezoekers (met rijden over de camping en met lawaai maken 's avonds laat, met eigen troep opruimen!!) dan komt er ook vanzelf ander, netter publiek!

"Twitter beoordelingen"
05-08-2013 @MikeeSaysThat_ Dit weekend op de camping het elfenmeer ofzo was zeker leuk en geslaagd met bro @tomw_12 --- Bron: https://twitter.com/MikeeSaysThat_/status/364316469292564481
20-07-2013 @MarcellaSelinas Op camping elfenmeer, slechte wifi... --- Bron: https://twitter.com/MarcellaSelinas/status/358601480900583424
met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk weekend elfenmeer gehad"vertalen
Fam. Smale
10,0
6,0

21-07-2014 Wij zijn dit weekend ( 18-7-201/20-7-2014) bij het elfenmeer geweest. Heb dit via een veiling gewonnen en daarna pas de recensies gelezen schrok me dus ook een hoedje. Maar het viel me enorm mee het was netjes, maar wel echt super klein comfort home l92 hadden we, ook de "ouder" slaapkamer viel erg tegen dit omdat het bed super klein is en het matras erg dun. Campingbedje is alleen te plaatsen in de woonkamer, overdag zetten we deze op de ouderslaapkamer. We waren met 2 kleine kinderen en een hond. De camping is echt super kindvriendelijk op elk hoekje zit wel een speeltuin, en het zwembad is ook super. Wat ons wel wat tegen viel is het restaurant met name pannenkoeken is geen aanrader. Maar goed nergens is het zo goed als thuis en met dat in je achterhoofd kun je hier prima een weekend vertoeven. Zou geen week willen in verband met de kleine stacaravans en het bed.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Best okee, maar sterk verouderde faciliteiten"vertalen
woutereilander
3,0

23-07-2014 Zeer wisselende recenties, waarvan veel negatieve.
Ons viel het mee daardoor. Sterk verouderde onderkomens e.d. Voor de rest een redelijk mooi park. Denk dat je soms pech hebt met de schoonmaak. In ons geval niet.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Oostappen Recreatiep...

Juni 2014
"Zeker verbeterd voor herhaling vatbaar"vertalen
greet
8,0

30-06-2014 Na het winnen van een veiling, een weekendje Luxe Daelenbroeck Comforthome, het internet op gegaan. Ik schrok van de recensies maar bij aankomst en het openen van de caravan plezierig verrast.
Riante caravan, super schoon met alles der op en der aan, was echt een topper. Idd iets te klein voor 8 personen maar met 6 is het prima te doen. Ook lekker was het regen dakje op het terras, dus ook met regen lekker buiten zitten.

Juni 2014
"GEEN aanrader!"vertalen
manontenhave_1

07-07-2014 Bij binnenkomst:
- vieze vloer
- vieze koelkast
- verschimmelde koffiefilter in het koffiezetapparaat
-sigarettenpeuken achter de prullenbak in de douche
- bloedvlekken in de dekens
-licht deed het niet in een van de kamers
- in het restaurant ben je zo een kwartier verder voordat je geholpen wordt, terwijl het niét druk is. Na het eten word er gevraagd: 'was het niet lekker ofzo?'.
- 3 weken geleden zijn we er geweest, we moesten 100 euro borg betalen. 2 weken verder heb ik er maar is achteraan gemaild omdat ik nog niks ontvangen had. Kreeg een mailtje weer dat het zo spoedig mogelijk in orde gemaakt zou worden. Nu zijn we een week verder en heb ik nog maar is gemaild.

Op dit mailtje is nog steeds niet gereageerd...

met een groep, Juni 2014
"Zonde van ons geld"vertalen
Els
1,0

29-06-2014 Het huisje was smoezelig: de CV ketel kapot: voor elke druppel warm water moesten we het schuurtje in om de ketel te reanimeren: onderhoudsdienst kon na onze 1e melding de ketel niet eens vinden! De service is belachelijk: we zouden een toegangskaart krijgen om 's nachts het terrein op te rijden i.v.m omstandigheden. Dat bleek een loze belofte en de persoon die de vragen aan de slagboom 's nachts moest beantwoorden verbrak de verbinding en was niet bereid ons te geloven. De ochtend erop bleek dat wij die pas niet hadden kunnen krijgen: zeer ondeskundig receptiepersoneel dus, dat je met een kluitje in het riet stuurt.

met vrienden, 2014
"Smerig drama"vertalen
Dominique den Boer
6,0

09-06-2014 Comforthome zonder comfort.. Erg vies onderkomen: overal insectennesten, aangekoekte pannen, vieze glazen, borden en bestek, troep van de vorige gasten, enorme stank. Er lag zelfs nog een beschimmeld bakje met etensresten onder de bank. Geen doucheputje. Bij de receptie willen je ze je het liefst z.s.m. weg hebben als je met een klacht aan komt. Een hele dag kwijt geraakt aan een oplossing vinden voor een schoon, fris en veilig verblijf.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Nooit meer"vertalen
frans
3,0

23-06-2014 Zeer slecht, vies onderkomen doordeweeks niets open qua snackbar o.i.d. Klacht werd niet serieus genomen pas na alles aan de beheerder te hebben verteld hadden ze een oplossing. Compensatie gehad maar zelfs dat bracht geen euforisch gevoel. Echt niet over deze camping te spreken.

met partner, Juni 2014
"Een park om Niet aan te raden"vertalen
martine
1,0

15-06-2014 De huisjes waren vies en goor. ons huisje had een insectenplaag mijd poep onder de wcbril en dergelijke de buren was ook vies en er lag een bakje salade wat al wegliep onder de bank ga zo maar door... Met klachten word je niet gehoord en snel weer weggestuurd.. doordat ons huis al heel lang niet zijn normale schoonmaak had gehad wat duidelijk te zien was werd er toch een schoonmaakploeg gestuurd.. deze meisjes kon je niet mee communiceren i.v.m. de taal. ze hadden niet eens een stofzuiger of een dweil bij hun. op ons verzoek zijn ze doe gaan halen. Alles wat in het huisje moest zijn kwa glazen enz. was totaal niet compleet...wij konden hierdoor pas na 19:00 uur in ons huis i.p.v. 15:00 uur een gemiste dag helaas. De Baas is echt geen leuke vent die doet net of je niet bestaat.. en wil van het probleem ook niets weten ook al sta je daar met 4 verschillende klanten om je klacht op te lossen.. Ik zou in het huisje niet graag willen zitten met een kindje

met oudere kinderen, Juni 2014
"Smerig!!!!"vertalen
Yolanda Kaijser
1,0

10-06-2014 Huiverig na lezen van beoordelingen, maar helaas klopte het. Heel heel vies. Boodschappen en kleding van vorige huurders lagen er nog. Gazon vol met peuken en andere troep. Gordijnen kapot, rails nog met 1 schroefje vast. Armoe troef. De omgeving is echter prachtig. Wij hadden geweldig weer daardoor veel buiten kunnen zijn. Bij slecht weer waarschijnlijk gillend huis.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?