Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****

Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
714 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
Meinweg 1, 6075 NA, Herkenbosch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer scoort een 5,8 uit 10, op basis van 714 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 264 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** met andere accommodaties in Herkenbosch.
Even geduld a.u.b.

5,7
6,8
6,2
4,9
Toon score en beoordelingen van:
"Dit nooit meer"vertalen
manueladebruijn
4,0

28-07-2014 Wat een ongeloofelijke ongeorganiseerd rommelig park, we hebben 4 1/2 uur bij de balie gestaan om de sleutel en toen kregen we nog de verkeerde omdat onze al weggegeven was aan een ander. Mensen begonnen zich op te winden omdat er mensen naar huis gestuurd werden wegens overboeking, opstootje geweest en toen sloten ze de balie waardoor iedereen nog langer moest wachten en dit allemaal zonder een manager gezien te hebben, of enige uitleg pfff nooit meer!!!!

"Twitter beoordelingen"
05-08-2013 @MikeeSaysThat_ Dit weekend op de camping het elfenmeer ofzo was zeker leuk en geslaagd met bro @tomw_12 --- Bron: https://twitter.com/MikeeSaysThat_/status/364316469292564481
20-07-2013 @MarcellaSelinas Op camping elfenmeer, slechte wifi... --- Bron: https://twitter.com/MarcellaSelinas/status/358601480900583424
met oudere kinderen, Juli 2014
"Niet doen!!"vertalen
Sabine
2,0

22-07-2014 Normaal ben ik niet van het invullen van beoordelingen, maar deze wil ik niet achterwege laten; Mensen, boek geen caravan Roerdal via veiling en al helemaal niet voor de volle mep! Je treft een ranzige vieze bende aan! Het Elfenmeer is eigenlijk een prachtige camping; wat er echt aan schort is schoonmaak, schoonmaak, schoonmaak!! Van toiletten bij de receptie, tot de eetgelegenheid bij het zwembad tot de caravan; hier wordt duidelijk niet geinvesteerd in fatsoenlijk personeel die de boel goed schoonhouden. Wij komen hier om deze reden niet meer terug. En natuurlijk, de gasten mogen ook hun eigen troep opruimen, maar gezien het volk dat dit park trekt kan je daarvan niet veel verwachten! Sorry Elfenmeer, zorg dat je park een upgrate krijgt, maak beter schoon, voer meer controles uit, ben strenger naar je bezoekers (met rijden over de camping en met lawaai maken 's avonds laat, met eigen troep opruimen!!) dan komt er ook vanzelf ander, netter publiek!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Jammer, maar wij komen niet meer terug"vertalen
Marcia
5,0

28-07-2014 Om 15:00 kon je inchecken en wij waren er 15:05. Na 2 uur waren we pas aan de beurt!! Ons zoontje had het al helemaal gehad en na al die klagende mensen in de wachtrij was dit geen goed begin van onze vakantie!

Wij zaten in een Luxe Meinweg Comforthome 4-6 personen. Ons terras was op 1 plek kapot waardoor je met de tuinstoel erdoorheen kon zakken. Ook is het terras levensgevaarlijk glad na een regenbui. De matrassen van de slaapkamers liggen totaal niet comfortabel, de veren steken in je ribben/ruggenwervel. Zwarte schimmelranden in de badkamer. In het restaurant serveren ze opwarmmaaltijden (bami, pizza zijn kant-en-klaar-maaltijden)

Het zwembad, de midgetgolf en de speeltuinen zijn wel leuk.

met partner, Juli 2014
"Fouten en miscommunicatie, toch was het super!"vertalen
Chantal
10,0
5,0

25-07-2014 waar zal ik eens mee beginnen...

Aankomst: er stond een rij bij de incheck balie van ongv 2uur? door een gelukje kwam ik ver vooraan te staan, hier hadden wij dus geen last van, maar de rest wel.
Je krijgt bij de receptie je beddengoed mee..?? deze tassen moeten achter gezocht worden en er zaten maar 2 medewerkers achter de balie.. Dit duurde dus veelste lang.
Naar alle spullen opgehaald te hebben opzoek naar de accommodatie er staan niet veel bordjes, dus dat was ff zoeken.
Onze stacaravan was schoon.. :)
We zaten in een comforthome roerdal 4-6 personen.
nou ik zou er dus echt niet met 6 personen willen zitten.
de douche was een ramp!!! je kon kiezen tussen bloedheet en ijskoud.
volgens de informatie moest je de inventaris gecheckt hebben binnen 2 uur na binnenkomst. De kosten van missende dingen zijn anders voor je rekening volgens de info. Netjes gedaan dus en er miste aardig wat dingen van kledinghangers tot dekens. Wij netjes na receptie die deden er vervolgens niet mee

"Leuk weekend elfenmeer gehad"vertalen
Fam. Smale
10,0
6,0

21-07-2014 Wij zijn dit weekend ( 18-7-201/20-7-2014) bij het elfenmeer geweest. Heb dit via een veiling gewonnen en daarna pas de recensies gelezen schrok me dus ook een hoedje. Maar het viel me enorm mee het was netjes, maar wel echt super klein comfort home l92 hadden we, ook de "ouder" slaapkamer viel erg tegen dit omdat het bed super klein is en het matras erg dun. Campingbedje is alleen te plaatsen in de woonkamer, overdag zetten we deze op de ouderslaapkamer. We waren met 2 kleine kinderen en een hond. De camping is echt super kindvriendelijk op elk hoekje zit wel een speeltuin, en het zwembad is ook super. Wat ons wel wat tegen viel is het restaurant met name pannenkoeken is geen aanrader. Maar goed nergens is het zo goed als thuis en met dat in je achterhoofd kun je hier prima een weekend vertoeven. Zou geen week willen in verband met de kleine stacaravans en het bed.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Best okee, maar sterk verouderde faciliteiten"vertalen
woutereilander
3,0

23-07-2014 Zeer wisselende recenties, waarvan veel negatieve.
Ons viel het mee daardoor. Sterk verouderde onderkomens e.d. Voor de rest een redelijk mooi park. Denk dat je soms pech hebt met de schoonmaak. In ons geval niet.

"Nooit meer, terug naar 1967"vertalen
Cees
3,0

28-07-2014 Waardeloos... Te smerig voor woorden...
Te oud, te veel achterstallig onderhoud...
Kinderbedden blijkt buitenbox, geen dekentjes voor te krijgen ter plekke, kinderstoel die waar je geen eten in hoefde te geven( dat zat er nog genoeg op) babybadje zonder stop...helaas keken Zenitel raar op bijde receptie dat ik zei dat t smerig was, ik t zelf wel ging schoonmaken maar er dan ook vrijdags zo uit zou lopen, vonden ze vrij normaal leek het wel...
Nooit meer elfenmeer, zeer hoog Tokkie gehalte nooit meer een park van oopstappen... Zonde van ons geld geweest..

Helaas komen ze hun afspraken ook niet na om nog een mail na te sturen waar ik evt m'n hart zou kunnen luchten... Waarschijnlijk weten ze wat ze te horen krijgen...

Juni 2014
"Zeker verbeterd voor herhaling vatbaar"vertalen
greet
8,0

30-06-2014 Na het winnen van een veiling, een weekendje Luxe Daelenbroeck Comforthome, het internet op gegaan. Ik schrok van de recensies maar bij aankomst en het openen van de caravan plezierig verrast.
Riante caravan, super schoon met alles der op en der aan, was echt een topper. Idd iets te klein voor 8 personen maar met 6 is het prima te doen. Ook lekker was het regen dakje op het terras, dus ook met regen lekker buiten zitten.

Juni 2014
"GEEN aanrader!"vertalen
manontenhave_1

07-07-2014 Bij binnenkomst:
- vieze vloer
- vieze koelkast
- verschimmelde koffiefilter in het koffiezetapparaat
-sigarettenpeuken achter de prullenbak in de douche
- bloedvlekken in de dekens
-licht deed het niet in een van de kamers
- in het restaurant ben je zo een kwartier verder voordat je geholpen wordt, terwijl het niét druk is. Na het eten word er gevraagd: 'was het niet lekker ofzo?'.
- 3 weken geleden zijn we er geweest, we moesten 100 euro borg betalen. 2 weken verder heb ik er maar is achteraan gemaild omdat ik nog niks ontvangen had. Kreeg een mailtje weer dat het zo spoedig mogelijk in orde gemaakt zou worden. Nu zijn we een week verder en heb ik nog maar is gemaild.

Op dit mailtje is nog steeds niet gereageerd...

met een groep, Juni 2014
"Zonde van ons geld"vertalen
Els
1,0

29-06-2014 Het huisje was smoezelig: de CV ketel kapot: voor elke druppel warm water moesten we het schuurtje in om de ketel te reanimeren: onderhoudsdienst kon na onze 1e melding de ketel niet eens vinden! De service is belachelijk: we zouden een toegangskaart krijgen om 's nachts het terrein op te rijden i.v.m omstandigheden. Dat bleek een loze belofte en de persoon die de vragen aan de slagboom 's nachts moest beantwoorden verbrak de verbinding en was niet bereid ons te geloven. De ochtend erop bleek dat wij die pas niet hadden kunnen krijgen: zeer ondeskundig receptiepersoneel dus, dat je met een kluitje in het riet stuurt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?