Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****

Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
809 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
Meinweg 1, 6075 NA, Herkenbosch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer scoort een 5,6 uit 10, op basis van 809 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 298 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** met andere accommodaties in Herkenbosch.
Even geduld a.u.b.

6,6
5,9
5,2
4,7
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, 2014
"Bahh vies nooit meer!"vertalen
Linda
2,0
2,0

19-10-2014 Vieze caravan, overal dode vliegen, beestjes in het bed, geen gordijnen aanwezig, schimmel, bloedvlekken, nog vuil bestek en servies en ik kan nog wel even doorgaan. 3 keer geklaagd, maar dit leverde niets op! Nooit meer.

"Twitter beoordelingen"
08-07-2014 @michaelvdam87 @Oostappen gisteren terug gekomen van een heerlijk weekendje op vakantiepark elfenmeer .echt een aanrader --- Bron: https://twitter.com/michaelvdam87/status/486589050154143744
05-08-2013 @MikeeSaysThat_ Dit weekend op de camping het elfenmeer ofzo was zeker leuk en geslaagd met bro @tomw_12 --- Bron: https://twitter.com/MikeeSaysThat_/status/364316469292564481
20-07-2013 @MarcellaSelinas Op camping elfenmeer, slechte wifi... --- Bron: https://twitter.com/MarcellaSelinas/status/358601480900583424
met jonge kinderen, Okt. 2014
"Mooie plek voor een lang weekend met de kids"vertalen
Judith Rietveld
9,0

07-10-2014 We hadden via Actie van de dag 3 Roerdalhuisjes geboekt maar deze bleken bij aankomst niet te zijn schoongemaakt. Ook waren deze echt vergane glorie... We kregen drie supernieuwe comforthomes toegewezen op veld L, echt helemaal perfect! Met 2 of 3 kinderen is het gewoon aan te raden een 8-persoonshuisje te nemen ipv 4 of 6. Anders is het veel te klein! Voor de kids was er genoeg te beleven, lekker ravotten op de vele speeltoestellen, op het springkussen en in het speelkasteel. Wij lekker picknicken aan het water.

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Brenda veen
1,0

16-09-2014 Het was verschrikkelijk vies. Vieze vlekken op de dekens, stofwolken aan het hoofdend van het bed, schimmel in de badkamer, muf, en twee geplette beesten tegen het muurtje van het gasfornuis, vieze glazen in het kastje.
Inventaris niet compleet, de douchebak zo lek als een mandje.. Moet ik door gaan?

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Oostappen Recreatie...

met vrienden, Sept. 2014
"Hele slechte huisjes"vertalen
a
4,0
1,0

14-09-2014 wij hebben dit weekend in een huisje gezeten. en bij aankomst lag het beddengoed van de vorige mensen nog op het bed. de vuilnis stond nog binnen. we kregen een ander huisje maar dat was net zo ranzig . we hebben geklaagd. maar daar werd laconiek op gereageerd. want volgens de medewerker had hij het huisje nagekeken en was het schoon. maar wij hadden nog nooit zoiets vies gezien. en als er dan ook nog muizen binnen rondlopen is de maat voor ons vol.

met partner, Sept. 2014
"Heerlijk relaxt lang weekend gehad!"vertalen
stan Petit
8,0

09-09-2014 Eerste weekend in september op park Elfenmeer verbleven in een stacaravan. Was geschrokken van de negatieve beoordelingen maar we hebben dit zelf absoluut niet zo ervaren. Het was gewoon keurig netjes zowel het verblijf als de service. We hebben een heerlijk relaxt weekend gehad in een mooie groene omgeving.

met partner, Sept. 2014
"Fantastie"vertalen
ivo

05-09-2014 gewoon een mooi en leuk midweek gehad volg jaar weer terug

ook een mooi wandel gebied mooi natuur kun je mooi wandelen met je hond of zonder je hond ook het park zelf is heel mooi gewoon een super park

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Fijn weekend gehad!!"vertalen
s. hoogewerf
7,0

31-08-2014 We zijn met zijn zessen in een comforthome geweest.2 volwassenen en vier kinderen. de leeftijd van 9 tot 13. Het was een heerlijk weekend. En lekker gegeten in het restaurant.

met een groep, Aug. 2014
"Perfect introductiekamp"vertalen
r.segers
8,0

02-09-2014 Van 27-8 t/m 29-8 een perfect introductiekamp SpoReTo gehad op het Elfenmeer in een prachtige omgeving. Onze dank is groot voor de zeer spontane en gastvriendelijke medewerking van de parkmanagers Andre en Ralf.
Namens Het Citaverde Colege Roermond en de opleiding SpoReTo o.l.v. Dhr.R.Segers en kader leerjaar 4

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Redelijk park. mits je ergens door heen kan kijken"vertalen
tamara
4,0

22-08-2014 via veiling geboekt. en indd huisje is niet echt schoon en ruim. maar goed daar is de prijs ook na. wil je meer ruimte en nieuwer huisje dan moet je gewoon via de site boeken. park is kindvriendelijk mooi zwembad alleen erg koud. leuk animatie team eten is redelijk. je moet geen haast hebben alles gaat op het gemakje

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Goed te doen"vertalen
ronald
5,0

22-08-2014 Gewonnen via veiling, daarna maar eens wat recensies opgezocht, wat voornamelijk negatief was. Met een beetje vrees erheen, maar het viel uiteindelijk allemaal reuze mee. Hadden zo ingecheckt, wel een beetje jammer dat je dan nog op je sleutel en beddengoed moet wachten, maar dat hadden we ook na een half uurtje. De caravan viel alles mee, gewoon opgeruimd en netjes. Wel een beetje klein, maar dat weet je als je zon accommodatie boekt. Wel een beetje jammer dat het restaurant pas on half 12 open gaat, en als hij open is de service langzaam is, net als bij de snackbar. Lijkt me op sommige punten een beetje onderbezet. Er is niet heel veel voor kinderen te doen, een gedateerde kegelbaan-midget golf, pooltafel en airhockey. Gelukkig zaten we op een laantje met heel veel kinderen, waardoor de kids een leuke week hebben gehad. Viel al met al reuze mee.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?