Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer *****

Oostappen Recreatiepark Elfenmeer
6,1

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Oostappen Recreatiepark Elfenmeer bij:

1073 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer in het Nederlands

Mooi park in prachtige omgeving

Roel, 14-9-2017

Mobile home voldoet aan de verwachtingen. Prijs/kwaliteitverhouding prima. Zeer vriendelijk personeel.
    Gereisd met partner in september 2017

We hebben een heerlijke kampeervakantie gehad.

Marie, 3-9-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

Wij hebben heerlijk gekampeerd. mooie kampeerplek half zon half schaduw. voor de kids heel veel te doen. Leuke speeltuintjes. Leuk zwembad super glijbanen alleen jammer dat het water zo koud was. Verder een super park. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie omgeving. Prima stacaravan.

Nathaniel, 1-9-2017
    • Onderkomen7

Leuke zwemgelegenheden voor de kinderen. Jammer dat het animatieteam al zo goed als afgelopen was.

Prima restaurant en leuke bediening.

prima vakantie, mooie omgeving

Eric, 30-8-2017
    • Onderkomen7

hebben het goed naar de zin gehad op het elfenmeer. Prachtige omgeving en natuur, heerlijk gewandeld en gefietst. Leuke kinder animatie met sympathieke begeleiders, heerlijk dubbel zwembad met glijbanen en professioneel toezicht van de badmeesters. Ruime openingstijden zwembad. Restaurant helemaal top, ruime menu keuze, niet duur en werden snel geholpen, bediening heel klantvriendelijk en flexibel.

Accomodatie was goed schoon en park ziet er verder netjes uit, behalve dan een aantal jaarplaatsen kris kras door het park die er vervallen en verslommerd uitzien, wat het totaal aanzicht van het park omlaag brengt. Ook het s'ochtends erg vroeg voorbijlopend pools/ spaans arbeidersvolk is wat luidruchtig en ben er een keer wakker van geworden. Iets minder tevreden over supermarkt, is vrij duur, weinig keuze van beleg en beetje chagrijnige kassa dame. Broodjes wel lekker vers en ruim voorradig al vanaf 8 uur. Gelukkig is er in het dorp op 2 km een grote supermarkt voor de extra boodschappen.

Kortom een aanrader en we komen graag terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vreselijk

Ernst van Reeuwijk, 30-8-2017
    • Activiteiten2
    • Onderkomen2

Tokkie kamping met veel permanente verhuur. Stacaravans zeer verouderd (foto's op internet zijn gelogen, niet van deze kamping). Dochtertje van 4 zat onder de beten van ongedierte in haar matras. Voorzieningen al 20 jaar niet onderhouden.

Tip: ga hier niet heen, ondanks dat het zo goedkoop is!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

misschien ooit nogmaals ;)

review, 29-8-2017
    • Activiteiten5
    • Onderkomen6

Prachtige omgeving, accommodatie kan wel beter verzorgd worden (vies en weinig onderhoud). Weinig te doen voor kinderen buiten vakantieperiode. Geen bedekte zwembad.
    Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

leuke vakantie door gouden animatie team

fam koopmans, 29-8-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen6

weinig horeca en faciliteiten open en s avonds geen activiteit rond om de horeca onze kids waren 8,8,en 11 jaar oud het animatie team heeft onze vakantie gemaakt een gouden team Bo,Wendy,Rick,Celine,Marije,en Guido bedankt jullie verdienen een dikke 10
    Alette Van Klaveren, Receptioniste, Online & communicatie specialist, 1-9-2017

Beste familie Koopmans,

De horeca en faciliteiten waaronder het zwembad, zwem- en vismeer zijn alle dagen tijdens uw verblijf open geweest. Wij hebben van u daarover ook geen klacht mogen ontvangen. U heeft zelfs aangegeven bij het uitchecken dat alles naar wens was geweest. Wij zullen uw compliment doorgeven aan het animatieteam.

Minder dan vorig jaar.....

Danielle, 28-8-2017
    • Activiteiten4
    • Onderkomen8

Achter de schermen wordt KEIHARD gewerkt, dat zien mensen vaak niet. Jammer dat het team afhankelijk is van een groter geheel (hoofdkantoor Oostappen), waardoor veel klachten op hun bordje terecht komen, terwijl dat eigenlijk bij het grotere Oostappen beleid thuis hoort.

Ons verblijf op de camping was geweldig, gezelligheid moet je zelf maken!

Cosmo entertaiment was teleurstellend....enthousiasme bij de entertainers was ver te zoeken, team was veel te klein.

Softijs machine moet gewoon vervangen worden. Hoogseizoen en geen softijs kunnen verkopen.....

Kort samengevat was het minder dan vorig jaar en we weten niet of we nog terug gaan komen.....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
    Alette Van Klaveren, Receptioniste, Online & communicatie specialist, 1-9-2017

Beste Danielle,

Dank u wel voor uw recensie. Jammer dat u het entertainment zo hebt ervaren. Door ziekte van 1 van de entertainers hebben ze inderdaad even met wat minder krachten gedraaid. De softijs machine heeft inderdaad even stilgelegen door kapotte onderdelen. Graag zien wij u weer terug!

Super!

Fam Strampraad, 21-8-2017
    • Onderkomen7

Veel gelezen op Zoover maar wat een onzin allemaal. Op hier en daar een schoonheids foutje na een super leuk verblijf gehad. Zeer vriendelijk personeel, leuk terras met heerlijk eten en het zwembad top voor kids!!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
    Alette Van Klaveren, Online & communicatie specialist, 1-9-2017

Beste familie Strampraad,

Wat een mooie recensie. Dank u wel! Hopelijk tot ziens op ons mooie park.

Leuke verblijfplaats

Owen vereecke, 18-8-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

Leuke verblijfplaats vriendelijk personeel zeer kindvriendelijk alleen jammer dat het zwembad vroeg gesloten word de activiteiten zijn zeer leuk en wendy was zeer vriendelijk en lief tegen elke persoon jong en oud wat zeer leuk was
    Gereisd anders in augustus 2017
    Alette Van Klaveren, receptioniste, Online & communicatie specialist, 1-9-2017

Beste Owen,

Dank u wel voor uw recensie. Het zwembad sluit altijd om 18.00 uur. Alleen wanneer het hoge zomerse temperaturen zijn sluiten wij het later in de avond. Het mooie compliment voor Wendy geven wij zeker door!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer scoort een 6.14 uit 10 op basis van 1077 reviews.