6,1

Matig

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** bij :

1065 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer in het Nederlands

Super!

Fam Strampraad, 21-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Veel gelezen op Zoover maar wat een onzin allemaal. Op hier en daar een schoonheids foutje na een super leuk verblijf gehad. Zeer vriendelijk personeel, leuk terras met heerlijk eten en het zwembad top voor kids!!

Leuke verblijfplaats

Owen vereecke, 18-8-2017
  • Onderkomen8

Leuke verblijfplaats vriendelijk personeel zeer kindvriendelijk alleen jammer dat het zwembad vroeg gesloten word de activiteiten zijn zeer leuk en wendy was zeer vriendelijk en lief tegen elke persoon jong en oud wat zeer leuk was
Gereisd anders in augustus 2017

een geweldige vakantie

Familie van Spronsen - de Zeeuw, 17-8-2017
  • Onderkomen9

We hebben het zo naar ons zin gehad! Het personeel heel aardig en het animatie team geweldig. Wat was het gezellig en leuk! Elk jaar weer zo gezellig! En een super huisje gekregen! Zag er goed uit!

Leuk park, mooie omgeving

Marlies, 15-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

We zaten in een Daelenbroeck Mobilehome en deze zag er erg netjes uit. Vorige bewoners hadden volgens mij alle borden en bestek meegenomen maar het werd ons allemaal netjes nieuw nagebracht.Het zwembad is erg leuk, wel zou het wat ons betreft ook bij iets minder warm weer best open mogen. Kinderen maakt dat allemaal niet zoveel uit. Een aantal dingen zijn wel echt toe aan een opknapbeurt (sala fantasia, kegelbaan). Personeel was erg vriendelijk. De ligging van het park is erg mooi. In de omgeving is veel te doen. Tips: Maastricht (4-sluizentocht op de maas!), Valkenburg, Gaia Zoo, binnenbad in Wassenberg, Outlet Roermond, Thorn het witte dorpje.

slecht

vijfhuizen, 14-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

dat de honden los mogen lopen

zwembad koud

Gereisd familie in augustus 2017

Beste meneer/mevrouw,

Honden mogen absoluut niet los lopen op ons vakantiepark. Wanneer wij hiervan een melding krijgen of het door ons gezien wordt spreken wij de eigenaar daarop aan. Het zwembad is een buitenbad, het verwarmen hiervan is afhankelijk van de zon.

Heerlijke vakantie!

Lydia, 13-8-2017
  • Onderkomen9

Van 24 t/m 31 juli zaten wij in een Daelenbroek 6 persoons stacaravan. In 1 woord: geweldig.

Schoon, netjes, alles deed het. Geen negatieve op of aanmerking te verzinnen. 2x in het restaurant gegeten. We kregen ons eten binnen 10 minuten. Het was heerlijk, en veel!

Aardig personeel en een prachtige locatie! Dit was onze 2e x op deze camping.

Alleen de snackbar is niet helemaal top. Dat liep niet.

Kortom weer geweldig!

Beste Lydia,

Dank u wel voor de mooie recensie. Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad! Hopelijk tot ziens op ons mooie park.

Nooit weer,gillend naar huis.

S zwaagstra, 13-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Stacaravans zijn rijp voor de sloop. Veel polen en of zigeuners. Veel lawaai op de camping. En hygiene staat er op nummer 10. Gelijk de eerste dag weer vertrokken.
Gereisd familie in augustus 2017

Beste heer/mevrouw Zwaagstra,

Dank u voor uw recensie. Inderdaad heeft u bij de receptie gevraagd om een andere accommodatie en waren deze niet aanwezig omdat alle accommodaties verhuurd waren U heeft contact opgenomen met het hoofdkantoor waarna wij u niet meer bij onze receptie gezien hebben. Graag hadden wij uw probleem op willen lossen door onze technische dienst en of schoonmaakt naar uw toe te sturen. Deze kans heeft u ons niet gegeven omdat u inmiddels vertrokken was. Uw opmerking over het restaurant geven wij door aan onze horecamanager.

Super park!!

Cindy H, 12-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Na alle negatieve verhalen die je leest, was het toch even spannend hoe het zou zijn, maar wat een onzin van veel mensen.

Wij zijn de laatste 2 weken van juli op het elfenmeer geweest in een 6 persoons mobilehome.

Mooie schone mobilehome met een leuke veranda, alles aanwezig wat je nodig hebt, enige nadeel zijn de bedden, de matrassen zijn een ramp maar dat is dan ook het enige negatieve wat ik erover kan zeggen.

Mijn dochter en haar vriendin hebben zich uitstekend vermaakt (10 jaar)!

Leuk zwembad met nog leukere glijbanen!

Leuk animatieteam en behulpzame medewerkers op het park.

Supermarkt is niet heel groot, maar wel elke dag verse broodjes, en de prijs viel ook reuze mee.

Voor je grote boodschappen kun je in herkenbosch zelf, roermond of duitsland terecht waar je ook in 5 minuten bent.

Hele mooie omgeving, natuur, hier kun je uren fietsen of wandelen.

Ook zijn we een dagje naar de berckt geweest om te zwemmen, ook een leuk zwembad.

Wij komen hier zeker terug!! 2 weken waren tekort.

Voor iedereen die twijfelt, gewoon doen!!

Je moet er tenslotte zelf iets van maken!!

Beste Cindy,

Wat een mooie recensie. Dank je wel! Hopelijk tot ziens!

Kindvriendelijke camping

Nancy, 12-8-2017
  • Onderkomen8

Camping in mooie bosrijke omgeving

Beste Nancy,

Dank je wel voor je recensie. Fijn dat jullie het naar het zin hebben gehad!

Graag tot ziens.

Heerlijke plek met jonge kinderen

Wendy pappelendam, 12-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Veel recreatie voor de kinderen, mooie omgeving, grote camping, alleen eetgelegenheden slecht.

Beste Wendy,

Dank uw wel voor de recensie. Wij geven uw opmerking over de eetgelegenheden door aan onze Horeca Manager. Graag zien wij u nogmaals terug op ons mooie vakantiepark

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer scoort een 6.13 uit 10 op basis van 1069 reviews.