Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****

Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
797 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****
Meinweg 1, 6075 NA, Herkenbosch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer scoort een 5,6 uit 10, op basis van 797 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 272 vakantiefoto's van Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer***** met andere accommodaties in Herkenbosch.
Even geduld a.u.b.

6,6
5,9
5,2
4,7
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, 2014
"VRESELIJKE CAMPING"vertalen
Joris Heijne
3,0

18-08-2014 Vreselijke camping. Het stinkt en is vies en de bedjes liggen vreselijk. Er was geen beddegoed aanwezig. vervolgens over geïnformeerd maar, gewoon nooit iets gekregen!! Ik heb mijn beddegoed in de supermarkt moeten kopen!!
toen ik uiteindelijk GELUKKIG weer thuis kwam heb ik nog 4 weken moeten wachten om mijn borg terug te krijgen.

EENS maar NOOIT weer.

"Twitter beoordelingen"
08-07-2014 @michaelvdam87 @Oostappen gisteren terug gekomen van een heerlijk weekendje op vakantiepark elfenmeer .echt een aanrader --- Bron: https://twitter.com/michaelvdam87/status/486589050154143744
05-08-2013 @MikeeSaysThat_ Dit weekend op de camping het elfenmeer ofzo was zeker leuk en geslaagd met bro @tomw_12 --- Bron: https://twitter.com/MikeeSaysThat_/status/364316469292564481
20-07-2013 @MarcellaSelinas Op camping elfenmeer, slechte wifi... --- Bron: https://twitter.com/MarcellaSelinas/status/358601480900583424
met partner, Aug. 2014
"Drama"vertalen
uit den bogaard
1,0

21-08-2014 Bij aankomst bleek ons chalet niet schoongemaakt te zijn..Na klagen kregen we een andere. Weer hetzelfde, bedden nog beslapen , afwas op het aanrecht, . Tv uit de jaren 60, 1 grote waterbende op het terrein met hobbels en gaten. Te oud om te verhuren. Nog ruim 30 mensen werden weggestuurd omdat het reserveringssysteem niet klopte! Advies Sluiten die zooi! Nu nog wachten op mijn geld...

"Nooit meer!!!!"vertalen
gezin met kinderen
1,0

14-08-2014 Afgelopen weekend Elfenmeer geweest.
Wat een drama met nog meer mensen drie uur moeten wachten op de sleutel.
S avond patat gehaald man en dochter dood ziek geweest.
Alles sterk verouderd,zwembad niet zoals staat afgebeeld.
Slecht onderhouden,vies .

Ga hier nooit heen

"Vraag je geld terug!!"vertalen
Jeroen
2,0

10-08-2014 Wat een ramp, na 3 uur in de rij staan tot twee keer toe een smerige caravan gekregen, net als de overige mensen met wie wij in de rij stonden. Uiteindelijk geld teruggevraagd en weer richting huis gegaan. Volgens het personeel achter de balie ging elke incheck dag zo aangezien ze heel veel oude rottende caravans hebben, dus 1 tip, vraag je geld terug als je al de fout hebt gemaakt om te boeken....

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Dit nooit maar dan ook nooit meer"vertalen
Glenn seghers
2,0

09-08-2014 Ondanks alle negatieve recensies toch afgereisd naar park elfenmeer . Eenmaal aangekomen stond er een lange rij . Na drie kwartier eindelijk ingecheckt maar toen kwam het . Ivm schoonmaak wachten op sleutel . Na meer dan een uur kwam die . Dus op naar de caravan . Daar aangekomen troffen we een smeerboel aan van de bovenste plank .Poep randen in de wc. . Super smerige vloer . Overal schimmel . Ik dus met opgeveegd resultaat naar receptie .Zouden binnen half uur alsnog komen schoonmaken . Na één en vijftig min nog niemand geweest . Met de wetenschap dat bij vrienden en zeker 20 andere gedupeerden de accommodatie net zo smerig was besloten wij dat we hier aan deze smerige bende ons gezin niet wilde blootstellen en zijn we dan ook met piepende banden vertrokken richting huis .Over vakantie drama's gesproken !!!!

"Wat een vreselijke camping!"vertalen
piet
3,0

08-08-2014 Bij aankomst moesten wij 1,5 uur wachten op sleutel. Vervolgens in de caravan gekomen blijkt de caravan vies. Er was muziek tot diep in de nacht, terwijl het om elf uur stil moest zijn. Poep in en rond het zwembad. Vieze bank. Jongelui die 's nachts om twee uur, als de disco uit is herrie lopen maken. etc.
MENSEN, GA NIET NAAR DEZE CAMPING!!!

"Zware teleurstelling!!"vertalen
Joyce
5,0
1,0

08-08-2014 Slechte service bij reserveren.Bungalow smerig en stonk,vieze matrassen en weinig tot geen onderhoud aan het park.Bot en ondeskundig personeel.

"Bezint eer ge begint"vertalen
drietal
3,0

09-08-2014 We zijn gisteren teruggekomen van een midweek Elfenmeer. Wat was het een teleurstelling !! Nadat we de lange wachtrij voor het inchecken hadden getrotseerd kwamen we vol verwachting bij "onze confort home". De "schoonmaakster" was nog bezig en wij wachtte tot ze klaar was. Ondertussen spraken we een toezichthouder aan op de enorme drassige bende voor ons verblijf (parkeren was er niet mogelijk zonder het risico er vast te komen zitten. Hij zou zorgen dat er een paar kruiwagens zand gestort zou worden. Na het sein "ik ben klaar" betraden wij ons onderkomen. Het eerste wat mijn vrouw moest doen was een bezem pakken om de vloer aan te vegen want er lag nog een lading vuil. Gelijk begonnen aan de inventarislijst en wat bleek ? Er ontbraken maar liefst 23 items. Melding gedaan bij de receptie en die zou er voor zorgen dat het gelijk aangevuld zou worden. We hebben tot vrijdag gewacht, maar tot het laatste moment niets gezien. Evenals het zand, dat moet nog komen. Zootje daar.

"Heerlijke midweek gehad!"vertalen
Chantal Houtvast
9,0

08-08-2014 Ik had via vakantieveiling een luxe Daelenbroek comforthome geboekt. Ik was een beetje bang voor aankomst omdat ik diverse slechte beoordelingen had gelezen. Het enige minpunt was het lange wachten bij de receptie en dat het niet zo goed geregeld was met de sleutel. De caravan lag in een super leuk straatje en zag er netjes uit.Dit viel me 200% mee! Lekker ruim en schoon. We hebben echt super leuke dagen gehad en hadden graag nog een week gebleven! Zwembad was leuk en schoon, leuk strand, leuke speeltuinen, supermarkt had alles wat je nodig had met leuk personeel. In de bar werkte vriendelijke mensen. We hebben geen gebruik gemaakt van de eetgelegenheden(dus deze kan ik niet beoordelen). Ik zou er zeker nog es naartoe gaan! C.Houtvast

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Het was leuk, maar het kan beter."vertalen
R. van Dodewaard
5,0
6,0

08-08-2014 Ik ben vandaag terug van een midweek gekocht via vakantieveiling. Ik ben in een Roerdal Comforthome, maar van comfort is er weinig te zien. We waren er met ze 5 (ik, mijn man, opa, oma en een kindje van 4). Het huisje is klein, maar best te doen voor een paar dagjes. Het bed is zeer klein voor iemand van meer dan 1.65 m.
Bij aankomst op maandag middag is er een rij van ongeveer 1 1/2 tot 3 uur. Het huis werd niet vóór ons komst schoongemaakt, wij moesten alles zelf schoonmaken.
Het was wel een kindvriendelijke park en het service was beter dan in de park Parelstrand. Wij hebben genoten van het zwembad, ijsjes, de verse broodjes en het strandbad.
De entertainment voor de kids is zeer amateur. Ze delen diploma's uit, maar niet voor alle kinderen. Mijn kind kreeg tranen in de oogjes omdat zij geen diploma kreeg, terwijl andere kinderen met 2 diploma's weg liepen.
Al met al, in z'n vakantie moet zelf iets van maken. Het is zeker geen luxe, ik zal er nooit het volle prijs betalen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?