Kasteel Daelenbroeck ****

Kasteel Daelenbroeck
Daelenbroeck

59 reviews over Kasteel Daelenbroeck in het Nederlands

Gast, 16-8-2017

Verblijf in de carrehoeve was helemaal top. Teen minpuntjes kunnen ontdekken.
Gereisd met partner in augustus 2017

Aanrader

Guy R, 29-7-2017

Prachtige locatie, gelegen in het groen. Zeer ruime en nette kamer. Lekker ontbijt en gelegenheid om te lunchen of diner. Uitstekende uitvalbasis voor fietstochtjes, dagje Roermond, ...
Gereisd met partner in juli 2017

Verblijf om van te dromen

W. Houdel, 20-6-2017

Beginnend bij de ontvangst. Die was uitermate vriendelijk en erg hartelijk.

De kamer welke wij kregen was ondergebracht in de zgn. hoeve. Die was sfeervol, mooi , zeer comfortabel en rustig gelegen. Zo was er o.a. een nespresso aanwezig en een nette goed gevulde mini bar. Het geheel maakt een nette, schone en verzorgde indruk.

Het diner is van een erg goed gehalte.

Ook het ontbijt was prima.

Bediening voorkomend , meedenkend en adequaat reagerend.

Ambiance was zonder meer voortreffelijk.

Tot slot de omgeving. Deze nodigt uit voor fiets- en wandeltochten waarbij het genieten is geblazen.

Al met al een verblijf waaraan wij met veel plezier terugdenken. Kortom een aanrader !

Gereisd met partner in juni 2017

Wat een fantastisch hotel

Gijsbers, 26-2-2017

We hadden de torensuite op de begane grond. Deze is gesitueerd in een toren naast het restaurant/brasserie gedeelte. De kamer is erg mooi. Een zeer groot comfortabel bed veel verlichting ( van romantisch tot zeer goed verlicht instelbaar) er stond een nespresso en waterkoker en konden gratis koffie en thee maken. Een jacuzzi waar we met zn 2en in konden en een aparte regendouche. Heerlijke badjassen en slippers en een grote tv. In de middag hebben we heerlijk koffie en thee in de brasserie gedronken , we hebben uiteindelijk daar ook gegeten en savonds op de kamer nog wat tapas bestelt. Deze werden netjes gebracht op de afgesproken tijd. Sochtends een heerlijk ontbijt buffet met heerlijk knapperig vers brood. Bediening is zeer vriendelijk .
Gereisd met partner in februari 2017

betoverend

machteld meij, 10-1-2017

geweldige wandelomgeving, prachtig verblijf, heerlijke maaltijden
Gereisd met partner in december 2016

Fijne 3-daagse golfarrangement

Blaricum, 17-10-2016

Comfortabele vide-kamer, compleet in gericht

Steile trap naar slaapverdieping

Gereisd met vrienden in september 2016

Absoluut TOP

C., 2-9-2016

Vooraf waren we wat gereserveerd om voor dit hotel te kiezen gezien een sterk negatieve beoordelingen van een gast die gebruik maakte van een cadeaubon. Voor ons echter niets dan positieve ervaringen.

De ontvangst was bijzonder vriendelijk. We logeerden in kamer 10, 'de romantische kamer'. Dit was een split-level kamer. De benedenverdieping was stijlvol en mooi gemeubeld, wel ietwat donker. Van hieruit kon je op het terras, een binnenplaats die je deelt met andere gasten. De beplanting zorgt er echter wel voor dat er een zekere privacy is. In het living gedeelte is er een minibar (correcte prijzen). Verder heb je de mogelijkheid om gratis een kop Senseo koffie (lekker!) of thee te zetten. De trap naar de slaapkamer is wel wat steil en daardoor minder practisch voor mensen die wat moeilijker te been zijn. De slaapkamer is helder, heeft airco en heeft een badkamer met zowel ligbad als douche. Alles is bijzonder netjes al kan de douche een likje verf en ontkalking gebruiken. Prima bedden. De grote spiegel in de slaapkamer is handig. Kluisje op de kamer.

Het restaurant is stijlvol en gezellig. Het diner uitermate lekker en verfijnd. Complimenten aan de chef-kok! De bediening was vriendelijk en geëngageerd. We twijfelden over de wijnkeuze en kregen onmiddellijk de kans om beide wijnen te proeven en daarna onze keuze te maken. Ook de drank bij de maaltijd was correct van prijs.

Het ontbijtbuffet is goed. Er is een ruim aanbod en er wordt goed bijgevuld. We apprecieerden zeker de ruime keuze aan diverse koffies.

Het hotel is gelegen in een zeer mooie, landelijke omgeving met tal van fiets- en wandelroutes. De receptioniste gaf hierover de nodige informatie. Verder nam ze ook de tijd om ons, op onze vraag, verschillende zalen van het kasteel te laten zien. Wij waren er op maandag, aan het eind van de zomervakantie, en alles straalde rust en ontspanning uit.

Wij hebben dit hotel aan onze familie aanbevolen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Te mooi voor woorden!

Harry, 4-7-2016

We hebben gelogeerd in de slit level kamer, welke zeer ruim is, beneden de living en boven slapen en sanitair. Zowel boven als beneden een TV. (echter melding op NL3 dat ZIGGO een nieuwe zender indeling had en dus geen beeld gaf.)

Voor de rest perfecte lokatie en gemakkelijk en gratis parkeren.

De sfeer in en om het hotel is groots.

Gereisd met partner in juli 2016

genietend, prachtig en vriendelijkheid. Top

Fam. De Vries, 22-5-2016

Prachtige locatie met zeer vriendelijke medewerkers, heerlijk eten in brasserie

Genoten van het sfeervol uitgestalde en heerlijk uitgebreide ontbijt.

We verbleven in een split-level, wat een luxe!

Gereisd met partner in mei 2016

Mooie locatie, maar teveel last van evenementen

fam. Driessen, 19-4-2016

Mooie locatie, kamer in kasteelsfeer, zeer schone badkamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en lekker eten in de brasserie. De avond voor aankomst werden wij keurig telefonisch geïnformeerd dat het restaurant op zaterdag niet voor hotelgasten beschikbaar zou zijn i.v.m. de komst van een gezelschap.

Minpunten:

Overlast bij grote evenementen 's avonds (tijdens ons bezoek op eerste avond een bruiloft tot 03:00 uur 's nachts inclusief vuurwerk en gasten die gedurende de nacht naar hun kamers gingen, de tweede nacht een groot bedrijfsfeest met luide muziek in het kasteel) terwijl een bord bij het hotel verzoekt de rust te bewaren na zonsondergang; het zou prettig zijn dat het hotel evenementen op hun website vermeldt zodat men er vooraf rekening mee kan houden.

Inrichting van kamers lijkt te verschillen. Donker op kamer door gebruik sfeerverlichting. Helaas hadden wij een kamer (nr. 4) naast de ingang van de kasteelhoeve, deze was vrij gehorig door het gangetje met stenen ondergrond vanaf de deur ernaast. Wij vonden het matras nogal hard en de kussens te zacht.

Bij het uitchecken werd benoemd dat er contact met ons zou worden opgenomen over de ervaren geluidsoverlast (na overleg met de manager over een passende compensatie), maar tot op heden (1,5 week later) nog geen bericht ontvangen.

Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Daelenbroeck bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Daelenbroeck in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Daelenbroeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Daelenbroeck scoort een 9.02 uit 10 op basis van 59 reviews.