Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) ****

Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel)
't Vossenveld (Helden-Egchel)
9,3

54 reviews over Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) in het Nederlands

Fantastische Camping

Tonny en Jean-Paul, 11-9-2017

Super sanitair, gezellig, schoon, fijn fietsen, leuke vrijblijvende activiteiten zoals biljarten, jeu de boules, kaarten, darten, oud Hollandse spelen, workshop kaarten maken, fietstochten wan. Kortom veel voor echt weinig.
Gereisd met partner in september 2017

Genieten

Ralph en Marlien Beelenkamp, 8-9-2017

Op deze camping krijgt alles en iedereen de aandacht!

Dat begint bij de ontvangst (koffie) en zet zich voort in goed verzorgde staanplaatsen, schoon en bijzonder mooi sanitair, animatie voor iedereen, bingo dansen, biljart toernooien op de twee biljarttafels in de kantine. En dat alles voor een zeer aantrekkelijke prijs!

Het is daar fantastisch

Corrie en Bas, 7-9-2017

We kamperen al 50 jaar maar een camping zoals 't Vossenveld zijn we nog maar zelden tegen gekomen.

Een zeer vriendelijke familie, grote kampeer plekken met een voortreffelijke grasmat, super schoon sanitair, en altijd is er wel wat te doen (Fietsen Wandelen Jeu de boules Biljarten Kaarten Knutselen en als kers op de taart regelmatig smullen van een vers gerookte forel, gerookt op de camping.

Met rondom de camping een weer war van knooppunten voor diversen perfecte fietstochten.

En dat alles voor een zeer redelijke prijs!!!! waar vindt je dat nog tegenwoordig.

Fam. Vossen heel hartelijk bedankt voor de geweldige vakantie en zeker tot volgend jaar.

m.v.grt.

Corrie en Bas Breetveld

Gereisd met partner in juni 2017

zeer fijne camping

Ria en Joop, 21-8-2017

Ria en ik (Joop) hebben vier jaar een seizoen plaats gehad op deze camping nu zijn wij gestopt met kamperen. Het is ons al die tijd zeer goed bevallen en hebben het al die tijd zeer gezellig gevonden. Er werd, zoals eerder in een review werd vermeld, van alles georganiseerd. De fam. Vossen heeft een perfecte camping opgebouwd die bij vele senioren in de smaak valt. Op het veldje waar wij stonden was het gezellig en het klikte goed met de andere gasten. Wij willen iedereen bedanken voor de fijne tijd.

Ed; Lion; An; en Jo bedankt voor de gastvrijheid er waren regels maar die moet je respecteren anders hadden jullie niet zo'n camping kunnen beheren, vooral sanitair was perfect.

Als laatste wil ik ieder die van gezelligheid en rust houd, deze camping aanraden.

Ria en Joop

Gereisd met partner in april 2017

Uitstekend

Gerard en Ans, 18-8-2017

Het is een heerlijk centraal gelegen campng. 4 km van Helden en Panningen, waar je van allerlei winkels hebt. De camping zelf is superschoon met prachtige velden. en grandioos sanitair. Op de camping worden veel dingen georganiseerd o.a. forelroken, fietspuzzeltocht, wandeltocht, biljarttoernooi, en darten. Iedere maandagavond is er vrij biljarten en kaarten wat door veel mensen gedaan wordt, bar is dan open en erg gezellig. Verder is er een paar keer per maand een muziek dansavond en gezellige bingo. Bij de eigenaar kun je voor bijna alles terecht, als het mogelijk wordt je geholpen, van laswerk tot stroom problemen. We hebben erg genoten, en het is voor die prijs een echte aanrader. We hopen hier nog vele jaren te komen evenals veel andere kampeerders die steeds terug komen.

Gerard en Ans.

fantastisch, mooie camping

Theo en Mieke Nabben, 17-8-2017

We komen al weer voor het 10e jaar hier. Steeds veel plezier gehad en genoten van de accommodatie. Er wordt veel georganiseerd, waar dankbaar gebruik van wordt gemaakt. Deze mensen doen het met veel plezier. Het is een Super camping waar de familie Vossen ontzettend veel tijd en energie in steekt, chapeau! Allemaal bedankt en we zien elkaar volgend jaar weer terug voor een heel seizoen. Dus een negatieve review is in onze ogen niet van toepassing!

Familie Vossen ga zeker zo door, zodat veel kampeerders hier nog plezier aan kunnen beleven.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische gezellige Camping

Martin Schiedon, 17-8-2017

Na een negatief verhaal op Zoover een reactie onzerzijds wij komen hier al 4 jaar en als het niet goed is heb je het na 1 seizoen wel bekeken.

Wij ervaren het hier als heel gezellig en zijn blij met het activiteiten commite die de gezelligheid organiseert.

Wij vinden het knap lullig dat je niet met eigen naam je reactie durft te plaatsen en zo negatief afgeeft op de campingleiding.

Onze ervaring is dat ze altijd voor je klaarstaan en een luisterend oor hebben.

Verder is de camping prachtig onderhouden en superschoon.

In de omgeving is zat te beleven dus daar ligt het ook niet aan.

Gereisd met partner in maart 2017

Fantasties

Emiel en Elly Berbers., 17-8-2017

wij komen hier al 10 jaar op deze camping , en bij aankomst is het voor ons thuiskomen. de ontvangst van de fam.vossen is een warm onthaal en de koffie staat klaar,het is een gezellige camping waar veel voor de campinggasten word gedaan . het is een aanbod van grote plaatsen ,mooie verzorgde velden, en heel belangrijk voor ons een mooi en schoon sanitair.

Fantastisch en gezellige camping

Bart en Anja, 17-8-2017

Wat we net lezen, slaat nergens op!!!!

Wij komen hier al 9 jaar! Supergezellig, Superschoon en Superplaatsen!

Ja, er zijn regels( is toch logisch, heb je overal)! Hierdoor is en blijft alles zo supernetjes en ziet alles er zo keurig uit!!

Iedereen kent hier elkaar bij naam, maar wie deze Familie is , is een raadsel??

Laf om zo'n review te plaatsen, had naar kantoor gelopen om je ongenoegen uit te spreken!

Dan had de fam. Vossen zich kunnen verdedigen en hun verhaal kunnen doen!

Nog iets, vd week was de Anwb Campinginspectie op bezoek.

Die keken hun ogen uit, vonden het een lust om hier rond te lopen en een praatje te maken op de velden,

alleen maar lovende woorden woorden van hun kant en dat er nog veel campings zijn die hier een voorbeeld aan kunnen nemen!!

Zo, wij hebben gezegd!!! Bart en Anja

Gereisd met partner in juli 2017

Wat een superplek bijna gratis

Jean-Paul van Bakel, 25-7-2017

Voor zoveel gezelligheid en toewijding van de fam. Vossen en de mooie camping. ( wordt super bijgehouden) is hwt tarief een weggevertje.

Iedereen voelt zich welkom. Echt TOP!

Wij gaan er alweer 4 jaar naar toe. Er komt zeker een 5e jaar! Voor geen goud willen wij dit missen.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) in Helden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) scoort een 9.33 uit 10 op basis van 55 reviews.