Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos *****

8,3

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,6

3564 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in het Nederlands

Heel vies huisje,oud en slechte bedden.Nooit meer

Highway, 17-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen2

Nadat we in het voorjaar op dit parj zijn geweest in een VIP huisje, hebben we vrijwel direct na terugkomst een weekend in oktober geboekt. Helaas geen vip omdat dez vol zaten, nu een 8 persoons premium huisje. Wat een tegenvaller.

Wij hadden huisje nummer 319, maar wat smerig zeg. Vieze vloeren, vieze vaat, vloerbedekking heeel vies, kapotte gordijnen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom, van een hele goede ervaring naar get tegenovergestelde. Voor ons de volgende keer geen centerparcs meer. (In ieder geval niet dit park)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Heerlijke relaxt en mooie bosrijke omgeving!

Familie Verhoef, 14-10-2017
  • Onderkomen10

Wij zaten in huisnr. 629 en het enige wat wij miste was een buiten BBQ. De ligging van dit huisje was perfect afgeschermd met bomen en ruim. Perfect voor met de hond.
Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig park, comfort cottage onder de maat

Sandra, 14-10-2017
  • Onderkomen3

De faciliteiten op dit park zijn geweldig. De jungle dome en het zwembad zorgen voor uren speelplezier. Het aanbod van betaalde activiteiten is ontzettend groot en divers. Elk jaar wel weer wat nieuws. Wel wat prijzig evenals de horeca.

Onze 6-persoons comfort cottage was hard aan renovatie toe. Het sanitair is vies. De voegen en kit randen in de w.c. en badkamer zijn ontzettend vies en beschimmeld. De vloeren zijn vies, overal ligt stof, de kledingkasten en keukenkasten ruiken muf, de rand van de bank was beschimmeld en er lag een dikke laag stof op, het tuinmeubilair nodigt niet uit om lekker buiten te gaan zitten. Het hele huis is aan een grondige renovatie toe. In deze staat vind ik de prijs-kwaliteit verhouding ronduit schandalig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie!

Sanne, 12-10-2017
  • Onderkomen7

Ons huis stond aan de rand van het park tegen de bossen aan. Huis was schoon en netjes, het is wat gedateerd maar nog prima. Het zwembad en de jungle dome zijn erg leuk! Je kunt je prima vermaken op het park, er zijn wat dieren en speeltuintjes. Wij hebben de kinderwagen bijna niet gebruikt, hebben ook een draagzak wat erg handig is op het park. De paden zijn behoorlijk hobbelig en er is een opeenhoping van kinderwagens bij de ingang van het zwembad. Op het zwembad staan voldoende boxen klaar waar je eventueel je kindje in kunt leggen. Voor ons een geslaagde vakantie!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

het was fantastisch

sylvia, 10-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het park toont wat donker,maar het is knus.Het eten was heerlijk met goeie service en de vip bungalow ,je voelde je ook een vip.Gewoon nog es gaan !!!!!!!!!!!!!!.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

wij komen zeker terug wij zijn al vaker geweest

elsa, 10-10-2017
  • Onderkomen10

Alles de luxe villa zwembad en de het personeel erg leuk voor kinderen heel veel activiteiten

Een mooi park met veel groen

Gereisd met vrienden in september 2017

geweldig

ronald, 10-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

heerlijk de rust . lekker om te wandelen .alleen wat vochtig in het bos als het regent maar dat is verder normaal.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Niet voor herhaling vatbaar.........

Sara, 8-10-2017
  • Onderkomen2

Huisje was slecht onderhouden, slechte bedden, keuken inrichting onvolledig, lekkende verwarming, vloerbedekking erg nat en stinken... huisje ligt erg ver van parkeerplaats. Prijs kwaliteit in geen verhouding.

Zwembad, Jungle dome erg leuk voor de kinderen, overige activiteiten ( wel leuk) moet fors voor worden betaald.

Al met al wordt weekendje weg zo dure grap!

Restaurant was goed, wel lange wachttijden! Broodjesservice farce, broodjes waren niet vers!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Voor de kinderen fantastisch!

Nikki, 8-10-2017
  • Onderkomen5

Huisje onder de maat, zeer ver van parkeerplaats, veel achterstallig onderhoud, gedateerd, onvolledige keukeninrichting, prijs/kwaliteit niet in verhouding.

Overige faciliteiten voor de kinderen heel leuk, voor veel onderdelen nog, apart, fors betalen!

Voorlopig niet meer.

Janny, 8-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

De restaurants waren prima. Lekker gegeten. Wij hadden met zn twee een premium huis voor 4 personen. Zijn na 1 nacht naar de andere slaapkamer verhuisd omdat een van de matrassen zo verschrikkelijk zacht was dat je de volgende ochtend met rugpijn opstond.

Het was veel te druk in het zwembad en ook op het parkeerterrrein omdat er zoveel daggasten waren. Zelfs nu buiten de schoolvakanties. Deze keer was het geen ontspannen vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Center Parcs Het Heijderbos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in Heijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos scoort een 8.26 uit 10 op basis van 3887 reviews.