Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos *****

• Onderkomen7,6

3568 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in het Nederlands

Bonny, 23-10-2017
  • Onderkomen10

Alles was super met name de Eden VIP bungalow is een echte aanrader.

Monique, 23-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij vinden het een super fijn park.

Onze dochter wil alleen maar naar heijderbos vanwege het leuke zwembad met wildwaterbaan en de plaza en het binnen dierenpark.

Wij zelf zijn er ook graag wij gaan meerdere malen per jaar hierheen.

En in December weer verheugen ons er nu al op.

Dirkjan Leerentveld, 23-10-2017
  • Onderkomen10

Het was gewoon perfect, kon niet beter.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Center Parcs Het Heijderbos bij:

Niet wat wij hadden verwacht.

Linda, 20-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Voor ons eerste keer Center Parcs maar waarschijnlijk nooit meer, wij hebben er teveel van verwacht door reviews van andere, erg jammer.

Veel activiteiten mogelijk maar zeer prijzig. Wél 1 bon p.p. om gratis aan een activiteit deel te nemen!

VIP bungalow 105, rondom erg onverzorgd (denk aan snoeien, onkruid dakrand rot) , binnen zéér muf, nette badkamer, geen luxe bad set aanwezig zoals hoort bij de VIP. Het setje gaan halen bij de receptie, de meneer keek ons aan alsof hij het niet geloofde, kregen toch een klein "hotel" potjes doosje mee. Haar van de vorige bezoeker in de prullenbak badkamer (waarschijnlijk niet gezien door personeel, daar de vuilniszak overgedaan). Zeer vuile stofzuiger. Boodschappentrolley in berging is handig.

Veel te weinig parkeer plaatsen te smal met te grote struiken en keien, straten met grote keien en weinig plek.

Evergreenz lopend buffet: o.a. soep uit blik, kant en klare koude schotel, op de plaat gebakken saté en zalm niet voldoende gebakken en schandalig kleine stukjes zalm, schol zo droog gebakken dat je het niet weg krijgt. Van alles op. Niet speciaal iets wat écht lekker is. Flinke natte plas op de grond, personeel naar gekeken maar laten liggen. Heeft hier iemand de leiding? Er word maar wat gedaan. 1 klein glijbaan huisje om te spelen. Zeer roermoerig.

Over heel Heijderbosch worden zonder te vragen de grootste porties drinken geschonken i.p.v.. 0,3 de 0,4 ml á €3,10.

Bij Nonna's is het kindermenu voor €10 groot, beetje flauw maar niet verkeerd.

Het zwembad is ruim, er word niet aangekondigd dat er golfjes starten, 1 kleine zeer steile familie glijbaan, 1 iets langere leuke glijbaan. Wildwaterbaan is écht wild, kind vind het leuk maar je stoot je pijnlijk. Rotsen langs de trappen die je niet altijd ziet.

Op donderdagavond een bizar slecht "toneelstukje" bij het bosje. Geen microfoon dus niet te verstaan! Geen sfeer door veel te weinig enthousiasme van het personeel. Eng voor kleine kinderen.

Bumper cars, leuk! Maar let op, gooi hier je €2 pas in als de seconden op het bord hoger dan 120 sec. zijn. Je krijgt anders bijv. maar een ritje van 45 sec. voor dezelfde prijs!?

Leuke kinderboerderij.

Jungle Dome, leuk.

Helaas zijn de meeste activiteiten pas laat open, 10.00 uur en vroeg gesloten 17.00 uur. Zelfs de Action Factory, waar o.a. air hockey tafels staan, zou juist voor de iets oudere jeugd leuk in de avond zijn.

De verse ontbijt broodjes welke bij de VIP cottage horen zijn taai, supermarkt kwaliteit, wel gemakkelijk.

Bedden opgemaakt is fijn.

€ 902,14 ( met korting!) van maandag 15.00 uur tot vrijdag 10.00 uur érg duur voor een 4 persoon VIP Cottage. (Wij waren met 3 personen.)

Voor ons de volgende keer toch liever weer een park van andere keten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Heel vies huisje,oud en slechte bedden.Nooit meer

Highway, 17-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen2

Nadat we in het voorjaar op dit parj zijn geweest in een VIP huisje, hebben we vrijwel direct na terugkomst een weekend in oktober geboekt. Helaas geen vip omdat dez vol zaten, nu een 8 persoons premium huisje. Wat een tegenvaller.

Wij hadden huisje nummer 319, maar wat smerig zeg. Vieze vloeren, vieze vaat, vloerbedekking heeel vies, kapotte gordijnen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom, van een hele goede ervaring naar get tegenovergestelde. Voor ons de volgende keer geen centerparcs meer. (In ieder geval niet dit park)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Heerlijke relaxt en mooie bosrijke omgeving!

Familie Verhoef, 14-10-2017
  • Onderkomen10

Wij zaten in huisnr. 629 en het enige wat wij miste was een buiten BBQ. De ligging van dit huisje was perfect afgeschermd met bomen en ruim. Perfect voor met de hond.
Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig park, comfort cottage onder de maat

Sandra, 14-10-2017
  • Onderkomen3

De faciliteiten op dit park zijn geweldig. De jungle dome en het zwembad zorgen voor uren speelplezier. Het aanbod van betaalde activiteiten is ontzettend groot en divers. Elk jaar wel weer wat nieuws. Wel wat prijzig evenals de horeca.

Onze 6-persoons comfort cottage was hard aan renovatie toe. Het sanitair is vies. De voegen en kit randen in de w.c. en badkamer zijn ontzettend vies en beschimmeld. De vloeren zijn vies, overal ligt stof, de kledingkasten en keukenkasten ruiken muf, de rand van de bank was beschimmeld en er lag een dikke laag stof op, het tuinmeubilair nodigt niet uit om lekker buiten te gaan zitten. Het hele huis is aan een grondige renovatie toe. In deze staat vind ik de prijs-kwaliteit verhouding ronduit schandalig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie!

Sanne, 12-10-2017
  • Onderkomen7

Ons huis stond aan de rand van het park tegen de bossen aan. Huis was schoon en netjes, het is wat gedateerd maar nog prima. Het zwembad en de jungle dome zijn erg leuk! Je kunt je prima vermaken op het park, er zijn wat dieren en speeltuintjes. Wij hebben de kinderwagen bijna niet gebruikt, hebben ook een draagzak wat erg handig is op het park. De paden zijn behoorlijk hobbelig en er is een opeenhoping van kinderwagens bij de ingang van het zwembad. Op het zwembad staan voldoende boxen klaar waar je eventueel je kindje in kunt leggen. Voor ons een geslaagde vakantie!

het was fantastisch

sylvia, 10-10-2017
  • Onderkomen10

Het park toont wat donker,maar het is knus.Het eten was heerlijk met goeie service en de vip bungalow ,je voelde je ook een vip.Gewoon nog es gaan !!!!!!!!!!!!!!.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

wij komen zeker terug wij zijn al vaker geweest

elsa, 10-10-2017
  • Onderkomen10

Alles de luxe villa zwembad en de het personeel erg leuk voor kinderen heel veel activiteiten

Een mooi park met veel groen

Gereisd met vrienden in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Center Parcs Het Heijderbos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in Heijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos scoort een 8.26 uit 10 op basis van 3891 reviews.