8,3

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos***** bij :

3497 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in het Nederlands

Zeer slechte bungalows.

suus, 22-8-2017
  • Onderkomen2

We zijn naar dit park gegaan omdat het dichtbij bij huis was.

We hadden beter thuis kunnen blijven. Primium huisje wat zeer gedateerd was. Stonk muf. Een.hoop geld.weining luxe. Hierover een klacht ingediend bij de receptie met t verzoek om met ons connract op te nemen. Niet dus. Via formulier klacht ingediend en via de site. Maar geen reactie van centerparcs.

Nooit meer hier naar toe. Geen aanrader qua bungalows

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi park, echt even eruit.

Wilma, 21-8-2017
  • Onderkomen8

Heijderbos is een mooi groen park, wel al wat ouder, dat is aan de accomodatie te merken, het is wat gedateerd, maar wel erg schoon allemaal, het personeel is erg vriendelijk, de horeca is prima, zwembad en jungle dome erg goed! Leuk voor jong en oud!
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke week

Anja, 21-8-2017
  • Onderkomen8

Super vriendelijke medewerkers, cottage prima, kortom genoten van wat Center Parcs te bieden heeft.
Gereisd familie in juli 2017

Geweldige vakantie gehad

Mb, 21-8-2017
  • Onderkomen8

Jungle Dome is leuk voor kinderen van 2 tot 15. Zwembad is ook leuk.
Gereisd familie in augustus 2017

Mooi park met vriendelijk personeel.

Rene, 20-8-2017
  • Onderkomen8

Paar dagen geweest met zoon. Wij zaten in appartement.

Alles was aanwezig en je kon zo vlakbij het zwembad in of drankje doen. Het is een mooi park waar veel te doen is , zowel buiten als binnen. Vriendelijk personeel, die je de volgende dag ook nog herkende en vrolijk een praatje maakte. Lekker gegeten in de diverse eettentjes. Zwembad heeft leuke wildwaterbaan en je kan ook vissen zien zwemmen onder water.

Kortom ik kom er zeker terug.

Cottages zeer verouderd

Lindy, 19-8-2017
  • Onderkomen2

Receptie overdruk en een uur dienen te wachten. Bij aankomst van het comforthuisje schrok ik mij wezenloos. 50 jaar terug in de tijd qua inrichting (vermoed dat er sinds de bouw van de huisjes niets meer aan veranderd is) en ontzettend muf terwijl er reeds een forse prijs was betaald. Bij de receptie (wederom na een lange wachtrij) om een betere cottage gevraagd (premium) uiteraard met meerprijs. Deze was reeds beter maar ook nog met een gedeeltelijk oude inrichting en vieze gordijnen uit het jaar nul. Tevens dient het schilderen van het houtwerk beter en vaker te gebeuren. Center Parcs ga echt iets doen aan jullie cottages anders verspelen jullie een grote markt aan andere aanbieders met hedendaagse moderne huisjes. Activiteiten en voorzieningen op het park veel en goed, al hoewel je voor veel activiteiten nog dient bij te betalen. Op veel plekken lang wachten, receptie, bediening etc. Al met al kreeg ik hier niet het echte vakantiegevoel en prijs/kwal.verhouding absoluut niet ok.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldige plek

S Eisden, 19-8-2017
  • Onderkomen8

We hebben een geweldige 2 dagen gehad. Het was gezellig en met vriendelijk personeel. We hadden barbeque en was Top. De ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Wij komen volgend jaar zeker terug.

Gehorig hotel/appartement

Vrouw, 18-8-2017
  • Onderkomen1

Super gehorig. Lijkt wel een jongerenhotel! Niet te doen om kind op tijd te laten slapen!
Gereisd familie in januari 2017

genoten

bijholt, 18-8-2017
  • Onderkomen8

Erg mooi gelegen in bos met een groot meer.

Huisje is wat gedateerd (comfort) maar wel netjes en met alle basis voorzieningen,

alleen 1 wc voor een 6 persoons huisje is wel wat weinig en voor wifi moet je extra betalen.

Het privé terras achter huisje is erg mooi zitten.

Eten in het evergreenz restaurant vonden we erg lekker.

De kinderen hadden veel plezier in het zwembad. (waar veel toezicht is)

Verder is het mooi wandelen op het park zelf en is er aardig wat te doen.

Gereisd familie in augustus 2017

Veel te doen voor de kinderen.

Zarina, 17-8-2017
  • Onderkomen10

Wij vonden het prettig dat er autovrije wegen zijn in het park, handig met kleine kinderen die ook graag zelf willen lopen.
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos in Heijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos scoort een 8.28 uit 10 op basis van 3820 reviews.