9,3

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Kasteel Terworm**** bij :

187 reviews over Hotel Van der Valk Kasteel Terworm in het Nederlands

In een woord " Geweldig"

Gerard, 7-5-2017

Het kasteel is werkelijk prachtig gerestaureerd. De suite die wij hadden was erg ruim en luxe. Het eten en de service waren van een hoog niveau. Een perfecte locatie. Een echte aanrader en wij komen hier zeker terug.
Gereisd met partner in mei 2017

mooi kasteel met oude bewaarde elementen

Anne, 11-3-2017

pachthoeve kamer was smaakvol ingericht en ook voorzien van koffie/theefaciliteiten. Wel prijzig,zeker het ontbijt,maar voor een nachtje samen weg wel een bijzonder logeeradres. Vriendelijke en sfeervolle ambiance.
Gereisd met partner in maart 2017

Ongeloveloos mooie plek!

Angela, 10-8-2016

Wat een prachtige plek! Hotel is erg mooi. Kamer ruim, schoon en luxe. Het eten is er heerlijk. Personeel is erg vriendelijk en service gericht. Je mag gebruik maken van de faciliteiten van het van der Valk hotel Heerlen (zwembad, fitness, welness en pop-up restaurant). Heerlijke plek om te relaxen voor een paar dagen. Wij zijn een dagje naar Aken geweest (ca. 17 km.)
Gereisd familie in augustus 2016

Prachtig hotel

Marjan, 26-6-2016

Kamers goed. Ontbijt heerlijk. Goede service personeel.

1 minpuntje: ik had alles vooraf betaald, maar moest toch 200 borg betalen voor de minibar. Beetje overdreven.

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige locatie - bediening laat te wensen over

L, 2-3-2016

Locatie is sprookjesachtig mooi en kamers zijn goed. De bediening / service past alleen niet bij het niveau waarop dit hotel zich plaatst. Zo wordt er niet adequaat omgegaan met klachten en wordt je als gast 'vergeten' tijdens het ontbijt of diner en is de bediening te druk met onderling samen kletsen (of buiten roken). Kortom, locatie van klasse, bediening is van matig niveau passend bij een standaard Van der Valk hotel (niet bij een hotel van kamers a 200 euro per nacht)
Gereisd met partner in februari 2016

Geweldig!

Meijers, 18-1-2016

Als je denkt dat het mooi is, is het in werkelijkheid nog mooier! De service is super! Iedereen is even vriendelijk! Ik had in de reservering terloops verteld dat we kwamen in verband met ons 12,5 jarig huwelijk en vonden het al erg netjes dat ze ons daar überhaupt mee feliciteerden. Toen we aan het dessert zaten (van het geweldig heerlijke arrangement), kwamen ze met een toetje binnen met daarin vuurwerk en wederom felicitaties geschreven met chocolade. Had totaal niet gehoeven, maar uiteraard waardeerden we dit enorm! We gaan hier zeker terug komen!
Gereisd met partner in januari 2016

Heerlijk genieten

Mamamoe, 12-3-2015

Na het lezen van de vorige recensies was ik vooral benieuwd naar het ontbijt. Wat een keuze: verschillende soorten brood, broodjes zowel zoet als hartig. Zalm, carpaccio, vers fruit, glaasje champagne, verse jus, en smooties teveel om op te noemen.

Prachtige senior pachtkamer.

Uitstekende service van personeel, goede kennis, en aardig naar onze kindjes.

We hebben genoten van de heerlijke wijntjes en de fantastische gerechten.

Alles bij elkaar een dikke 10

Gereisd met vrienden in maart 2015

Prachtig hotel met uitstekende service

Selke, 4-1-2015

Kasteel Terworm is een mooi hotel met uitstekende service. Vanwege trouwen verbleven in een Baron de luxe suite, deze is nog mooier en ruimer dan uit de foto's lijkt. We hebben een fles prosecco cadeau gehad van het hotel na aankomst in de suite. Service is top in het hotel, niet alleen zijn de medewerkers vriendelijk maar ook attent. We hebben ook gebruik gemaakt van het restaurant, dit is zeker aan te raden. Eten is heerlijk en origineel, verder is de service is uitstekend. Ook beschikt het restaurant over een uitgebreide wijnkaart. Enige reden waarom het hotel geen 10 krijgt voor het eten, is omdat het ontbijt karig is voor de 18,50 wat je ervoor betaald. Overigens is het gene wat er staat wel van zeer goede kwaliteit, huis gemaakte broodjes, vers beleg, eiergerechten, pannenkoeken en ze komen het drinken (koffie, thee) vers gezet aan je tafel brengen. Ik miste wel de zalm, carpaccio etc, waardoor de prijs-kwaliteit verhouding niet in balans is.
Gereisd met partner in januari 2015

Blijft een prima hotel.

george21, 16-10-2014

Dit blijft een prima hotel. Meerdere malen bezocht. Goed restaurant en een prima ontbijt.
Gereisd zakelijk in oktober 2014

Echt een toppet

Dick, 4-8-2014

Kasteel Terworm, alles klopt kamers, service, eten echt alles. Ik beveel het iedereen aan logeren in een echt kasteel.
Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kasteel Terworm in Heerlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kasteel Terworm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Kasteel Terworm scoort een 9.25 uit 10 op basis van 187 reviews.