Hotel Van der Valk Heerlen ****

Hotel Van der Valk Heerlen
Van der Valk Heerlen
8,3

289 reviews over Hotel Van der Valk Heerlen in het Nederlands

Prima uitvalsbasis om Valkenburg te bezoeken

Yvonne, 8-10-2017

Het is een prima hotel met een super fijne kamer met bubbelbad. Het ontbijt was ook prima, in een wat ongezellig restaurant. Maar dat was een noodgebouw dus kan ik er niet teveel over oordelen.
Gereisd met partner in december 2016

Zeer goed hotel, nieuwbouw bijna klaar

boesboes, 15-9-2017

Nieuwbouw van restaurant, receptie e.d. is in de afrondende fase. Wordt zeer mooi. Nu nog pop-up gebouw voor het restaurant en de receptie en bar die nog tijdelijk in het kleine stukje oud gedeelte zijn geplaatst. De kamers paar jaar geleden allemaal gerenoveerd en erg luxe met mooi parkachtig uitzicht aan achterzijde. Luxe badkamer met apart toilet, bad en inloopdouche met moderne drukknoppen voor douche of sproeier i.p.v. mechanische draaiknoppen. Grote, duidelijke tv die helaas wel af en toe even uitviel (geen signaal). Ander minpuntje was de niet helemaal schone kamer: een aantal plekken gezien die wel afgestoft hadden mogen zijn. Maar al met al zeer tevreden over de ruime kamer.

Mooi, redelijk groot zwembad dat in aparte aanbouw is gelegen (+ fitness en sauna). Ontbijt en eten zeer goed, vriendelijk personeel.

Vanuit hotel is centrum makkelijk te belopen (ca. 20 minuten) en in de 'achtertuin' een lekker rustig en fraai gebied met o.a. kasteel Terworm.

De 5 dagen waren de moeite waard en komen zeker terug als de nieuwbouw klaar is!

Goed hotel

Ad van Venrooij, 26-8-2017

Hotel Heerlen is gunstig gelegen in het mooie Zuid-Limburg

Fijne uitvalsbasis voor fietstochten

Joe, 16-8-2017

Ruime kamer, prima inrichting. Het "pop up" restaurant met z'n vriendelijke personeel is een aanrader.

Boven verwachting

M.H. Hoefnagel, 16-8-2017

Ondanks de bouwactiviteiten geen hinder ondervonden en de kwaliteit op niveau gebleven.
Gereisd met partner in maart 2017

Zeer net hotel

Ben en Desiree, 11-8-2017

Dit was voor ons de tweede keer dat we hier waren en ook nu was weer erg goed. Wij hadden een mooie ruime kamer met uitzicht op de tuin. Op de kamer was alles aanwezig en de douche had een heerlijke regendouche. Het bed was in 1 woord geweldig en wij hebben heerlijk geslapen.

Wij hebben ook in het restaurant gegeten en ondanks dat er nog verbouwd wordt en het nu nog een pop-up restaurant was, was het eten helemaal prima, net als de service van het personeel.

Kortom een absolute aanrader is dit hotel en vanuit het hotel ben je overal zo in Zuid-Limburg

subliem

Luc., 8-5-2017

Valk Heerlen: perfecte uitvalsbasis voor een lang weekend Zuid Limburg.

En dan bijv. de Mergellandroute rijden of een dagje Aken en dan thuiskomen en vervolgens onder de heerlijke stortdouche met eenvoudige bediening en met een veilige handgreep!

's Avonds lekker slapen in erg goede bedden in een royale kamer waarvan gelukkig een venster open kan!

Na een goede nacht genieten van een weldadig ontbijt; als iemand zegt dat 'ie iets te kort is gekomen moet deze zich ernstig schamen.

Ja: ook tijdens de verbouwing !!

Gereisd met partner in april 2017

Lekker hotel voor een weekendje

Lisette, 6-5-2017

Twee nachtjes hier geslapen om in maastricht te kunnen winkelen en in Valkenburg te zijn. Jammer dat het hotel nog in aanbouw was ivm een brand maar dat wisten wr van te voren. Leuk dat er een zwembad bij was, konden we savonds nog even in. Met de auto naar maastricht en Valkenburg gereden, was niet ver.

Hotelkamer was super. Nieuw en schoon, heeeerlijke badkamer met groot bad en inloopdouche!

Ontbijt was lekker alleen het avondeten viel tegen. Op de kaart stond huisgemaakte tomatensoep maar dat was het echt niet!

Verder prima verblijf voor een weekend weg!

Gereisd met partner in november 2016

Mooi hotel met een uitstekend ontbijtbuffet

Mike038, 29-4-2017

Het hotel wordt momenteel deels verbouwd na een brand. Bij aankomst was er veel bouwverkeer (vrachtwagens) en dat was wat lastiger met parkeren en met het bereiken van het hotel. De receptie is door de verbouwing nu enkel via het tijdelijke restaurant bereikbaar en het hotel is een beetje een doolhof. Inchecken ging vlot en soepel. We hadden een mooie ruime kamer, alleen de snelheid van de WiFi was helaas erg slecht (terwijl bij een acces point zaten). Het tijdelijke restaurant is ook erg mooi. Menig 'vast' restaurant zou er jaloers op zijn. Het ontbijt(buffet) is zeer uitgebreid. We hebben ook twee keer in het restaurant gedineerd en dat was ook prima verzorgd en tevens erg smaakvol. Het zwembad vonden we wat aan de kleine kant gezien de omvang van het hotel en individuele omkleedhokjes zouden in onze ogen ook geen overbodige luxe zijn. Voor ons al met al een geslaagd verblijf.
Gereisd met partner in april 2017

Prima zakelijk hotel

Wouter, 19-4-2017

Prima hotel zoals je bij Van Der Valk kan verwachten. Jammer dat het fitness centre regelmatig voor hotelgasten is gesloten ivm groepsleden.
Gereisd zakelijk in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Heerlen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Heerlen in Heerlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Heerlen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Heerlen scoort een 8.25 uit 10 op basis van 290 reviews.