Camping In den Hof

8,6

114 reviews over Camping In den Hof in het Nederlands

Top voor elkaar!

Broer van der Wal, 29-7-2017

Een hele goede locatie voor een mooie prijs. Ontvangst was fijn, we kregen een geweldig warm buffet voorgeschoteld. Ook voor de vegatarische mensen werd prima rekening gehouden. De verblijven zijn goed, bedden voldoende, wat mij betteft meer dan wat ik verwacht had vooraf. een fantastisch (overdekt) terras en een leuke bar maken de sfeer. Top weerlend grhad!

Met de fanfare 2x overnachting In den Hof

Greetje Postma, 26-7-2017

Een fijne sfeervolle locatie met een gezellig terras, prima ontbijt en voldoende slaapaccommodaties, toiletten en douches. Met bovendien zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Voor groepsverblijf een prima locatie!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Wij zijn zeer gastvrij onthaald.

Ton Beemer, 10-7-2017

Prettige sfeer en lekker eten en drinken.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Goed en vertrouwd als altijd

E.Bruggeman, 5-7-2017

Was mijn portemonnee kwijtgeraakt, 1 van de personeelsleden heeft het schijnbaar gevonden en keurig bewaard
Gereisd met vrienden in juli 2017

Super motorcamping met slaperij en eetgelegenheid

Edwin Ruiter, 4-7-2017

Bij eigenlijke elke motortrip ri de Eifel is de overnachting ervoor bij In Den Hof. Goed slapen in tent of op zolder en daarna na een douche en een goed en stevig ontbij op pad.

Voor mij top!

Gewoon geweldig

Cv de Spoorbuule, 20-6-2017

Alles was gewoon goed het eten, de drank de verzorging de gastvrijheid, de lokatie de bediening was Top!!! , werkelijk geen enkele negatieve opmerking, gewoon zo blijven doorgaan zou ik zeggen.

Echt geweldig

Konings, 18-6-2017

Hier 25 jarig Huwelijksfeest gehouden.

Het was echt tot in de puntjes geregeld echt toppie

Geschikt voor Pinkpopweekend met caravan

Esther Miedema, 8-6-2017

De ruimte voor de caravan met de tentjes was super. De tapkraan met wasbak bij onze plek was ideaal, (nadat ik de oude bladeren eerst eruit had geschept). Stroomvoorziening was prima en de douchen (2 x2 is wel weinig op het caravanveld) waren heerlijk warm (tip is een vloertrekker erbij te zetten zodat je de vloer schoon achter kunt laten). De extra wc-boxen waren prima en ook goed verzorgd (geen onhygienische dixies), maar helaas zaten ze alle drie op zondag al vol, was de zeep en wc papier op en werd het dus wel vies. Meer van deze boxen was niet overbodig geweest. De toegang naar camping B kon wel wat duidelijker aangegeven worden onderaan de weg. Het was wel heel steil naar boven met de caravan erachter. De slagbomen hadden m.i wel iets verder van het steile gedeelte afgekund zodat je met de combinatie in ieder geval op een recht gedeelt kan stoppen om de toegangscode in te voeren.

Tot slot was er een keukenblokje met kraan waar je (als het werkte, bij ons 2 keer niet) voor 50 cent warm water kon krijgen. De afvoer van dit keukenblokje was zo groot dat het leek dat deze ook gebruikt wordt voor storten chemisch toilet en volgens ons werd dit ook gedaan want er was hier geen andere plek voor. Het leek erg onhygiënisch en niet praktisch.

Een pluspunt was de afstand naar het festival, het geregelde taxivervoer vanaf de camping, het uitzicht en de locatie, o.a. dichtbij de supermarkt.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Goede camping!

Richard, 8-6-2017

Naast de goede sanitaire voorzieningen, die camping In den Hof heeft, is het het ontbijt van deze camping er goed (zeker nadat je een kater hebt van de dag ervoor:)) en is het personeel bijna altijd bereid je te helpen. .....

Een minpuntje van deze camping is dat deze camping naast een weg is gelegen, alleen als je echt moe bent is dit geen probleem!

Volgend jaar weer!

Nathalie, 8-6-2017

Vriendelijke mensen, relaxte camping, goed sanitair! En niet teveel herrie snachts :)
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping In den Hof in Heerlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping In den Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping In den Hof scoort een 8.61 uit 10 op basis van 114 reviews.