Heel
7,2

WebsiteLink naar website

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel*** bij :

146 reviews over Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel in het Nederlands

Wel mooi maar eenmalig

Teleurstelling, 19-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

De dalvic villa en omgeving zijn erg mooi, het park met vaste plekken heeft geen mooie uitstraling beetje armoedig. Door verkeerde foto's op de website van de boeking (touroperator) hadden we niet de dalvic villa geboekt maar een kampeerhuisje wat we niet zagen zitten er was begrip maar ze konden in overleg met touroperator maar 1 week compenseren. De 2 de week konden we in het kampeerhuisje maar hadden we die foto's gezien dan hadden we niet geboekt ze wilden ons niet een gedeelte van het geld terug geven. terwijl ze wel toegeven dat er verkeerde foto's bij stonden. Na vertrek hebben we onze doppers vergeten lagen nog in de koelkast, gebeld ze gingen kijken ........ Ze lagen er niet meer "of we ze toch niet meegenomen hadden". Maar de schoonmaakdienst was er al geweest en het is een kleine moeite om hun erop aan te spreken waar de flessen zijn gebleven.
Gereisd met partner in juni 2017
G. Vullings,

Beste,

Wij vinden het ontzettend jammer dat het verblijf niet geheel naar wens is geweest. De reservering is gemaakt bij een touroperator en zij zijn dan ook verantwoordelijk voor het verstrekken van de informatie. Wij vinden het jammer dat dit niet correct gebeurd is. De flessen zijn helaas niet gevonden. Dit hebben we juist bij de schoonmaakploeg nagecheckt.

Met vriendelijke groet,

Geert Vullings

Parkm

Topaanbieding voor een maand kampeerplezier.

Johan en Bep Brouwer, 1-6-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij maakten in mei 2017 gebruik van het maand mei kampeerarrangement. Onze eerste kennismaking met Heelderpeel was top, vriendelijke boeking en ontvangst. Het park wordt door enthousiaste medewerkers in tip top conditie gehouden, schoon, heet water voor afwas en douche, goed onderhouden zwembad. Vriendelijkheid alom. De kleinkinderen, op bezoek, beleefden veel plezier aan de Pokémon speurtocht op het park. We speelden golf op golfbaan Land van Thorn en fietsten in de landelijke omgeving. Kortom, een aanbieding met een superieure kwaliteit/prijs verhouding. Een aanrader! Aanbevelenswaardig!
Gereisd met partner in mei 2017

goed bevallen

fam. van lochem, 28-5-2017

Wij waren er niet gerust op gezien de berichten hier op de site maar de Camping is goed bevallen. Camping was tijdens het hemelvaart weekend goed bezet.De staanplaatsen zijn wel klein, je staat dicht op elkaar maar dit heeft verder geen problemen op geleverd.Was/wc ruimte waren schoon.

Camping is autovrij. Wij hebben een leuk lang weekend gehad

Gereisd familie in mei 2017

Mooie goed onderhouden camping

Fam Linssen, 17-11-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

2 weken op deze mooie camping verbleven. Leuke velden met speeltoestel in het midden voor onze kinderen.

Animatie had leuke activiteiten voor onze kinderen. Wij komen hier volgend jaar zeker weer terug!

gezellig,fantastisch fiets/shopweekend

Ronnie, 8-11-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Nadat we waren aangekomen en van de vriendelijke baliemedewerker de sleutels en niet te vergeten fietskaart hadden ontvangen hebben de mannen de mountainbikes uitgeladen.Vanuit "onze"Dalvik huizen had je een fantastisch uitzicht over het meer.Het park was voor ons dames een uitstekende "springplank"voor ons shoppingweekend naar het op 40 minuten rijden gelegen Düsseldorf(D) en het op 4km gelegen outlet centre van Roermond.De mannen hadden de mountainbikes meegenomen en hebben vele kilometers gefietst door de bos-waterrijke omgeving en het nabij gelegen Belgische Maaseik(PINTJES).Jaap had na een val tijdens zijn eerste tour al averij opgelopen(afgebroken handrem),maar nadat het behulpzame personeel van de technische dienst getelefoneerd had met de fietsenmaker in Heel, kon zijn fiets toch nog gemaakt worden.Heren nogmaals namens "stuntman" Jaap bedankt .Wij willen volgend jaar met de hele vrienden groep naar de kerstmarkt in Düsseldorf gaan, en willen graag weer met allen in een mooie dalvik woning verblijven.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prettig verblijf op Vakantiepark Heelderpeel

Familie Bours, 21-10-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

We werden zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie en kregen hier goede tips over activiteiten in de omgeving!
Gereisd met partner in oktober 2016

tot volgend jaar!

Fam. Cremers, 6-10-2016
  • Activiteiten8

Mooie camping, goed en schoon sanitair. Leuke veldjes deels met speeltoestellen, ieder wat wils. Veel zon plekken. Fijn zwembad en een zwemvijver met strandje. Prima service. Zeer kindvriendelijk! Fijne omgeving om oa. te fietsen, uitstapjes. Helaas geen camping winkel, wel supermarkt in het dorp op fietsafstand.

Mooie kampeerplekken

gerard en truus, 18-9-2016

Mooie kampeerplekken, maar als het druk is, zit je wel dicht op elkaar.

Wij waren er in Sept en stonden alleen op groot veld. Was zeer rustig

Sanitair goed. Leuke speeltuintjes en zwembad.

Raar dat je vooruit moet betalen. Hebben we wel vaker op Ned. campings meegemaakt.

Campingreceptie is zondags dicht, mag wel zelf een plekje zoeken want de slagboom is open.

Gereisd met partner in september 2016

superfijn kamperen

Adams, 6-9-2016
  • Activiteiten8

Wat was goed:

-Sanitair was erg schoon

-animatie voor de kids, erg leuk

-speeltuintjes op de kampeervelden, goed geregeld

-ruime kampeerplekken

-langboekkorting voor een hele maand kamperen, hele gunstige prijs

Wat kan verbeterd worden:

-het enige waar ik aan kan denken is een supermarktje op de camping toevoegen,

zodat je 's morgens verse broodjes en wat beleg kunt halen.

De jumbo zit weliswaar op 4 km afstand, maar toch is het fijn om even lopend je ontbijt te gaan halen (ze hebben we een broodjesservice, maar dat moet je een dag van te voren bestellen)

Gereisd familie in augustus 2016

camping voldoet helaas niet aan verwachting

AVCH, 8-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heelderpeel hinkt op drie gedachten. Entree is erg mooi met luxe vrijstaande huisjes. Daarachter gedeelte met veelal verouderde stacaravans. De parkachtige omgeving kan niet verhullen dat het bij de stacaravans erg rommelig oogt. Het camping gedeelte is mooi met ruime velden, weinig schaduw, veel speel mogelijkheden voor kinderen tot 10 jaar, schoon sanitair, maar chronisch gebrek aan camping gasten. Toen wij er waren, 2e week hoogseizoen nog geen 10% bezetting !! Reserveren is hier echt NIET nodig. Ga ook even op de camping kijken (voor je betaald) of het niet te rustig is. Het natuurbad is mogelijk best schoon, maar het water zelf is erg bruin / zwart. Dit zullen de meeste badgasten niet waarderen. Thorne is mooi stadje op fietsafstand met ook prima water om te zwemmen. Verder zeer veel mogelijkheden voor fiets en wandeltochten.
Gereisd familie in juli 2016
G. Vullings,

Beste,

We vinden het jammer dat het verblijf niet geheel naar wens is geweest. We hebben in de winter het camping gedeelte flink opgeknapt met als resultaat ook meer camping gasten. Helaas zitten we daardoor niet in een keer vol, maar hebben we wel een duidelijk groei gemaakt die we volgend jaar graag weer willen maken door verdere verbeteringen door te voeren. Onze grote natuurplas is een natuurwater met een doorzicht van 0,5 meter tot 1 meter. Het water wordt gecontroleerd door het waterschap en is keurig in orde.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel in Heel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel scoort een 7.15 uit 10 op basis van 149 reviews.