Hotel Troisfontaine **

5,8

11 reviews over Hotel Troisfontaine in het Nederlands

Zeer vriendelijke eigenaren

Rob, 17-8-2017

Bij het hotel werd ik zeer hartelijk ontvangen door de eigenaar. Mijn kamer lag aan de voorkant en was schoon bij aankomst. Door de kunststof kozijnen hoorde ik niets van het verkeer. Helaas was mijn verblijf maar kort; ik gleed kort na inchecken uit op de Gulperberg en kwam ongelukkig ten val. De eigenaresse heeft me later die avond opgehaald in het ziekenhuis. Erg aardig! Uiteindelijk heb ik er door het ongeval maar 1 nacht geslapen (ipv 3) en prima ontbeten.

Achter het hotel zijn acht eigen parkeerplaatsen achter een ketting. Daarvoor (zes plaatsen) en in de straat is ook goed te parkeren. Voor fietsers is er een afgesloten berging. Het hotel heeft een tuin met trappen naar een terras en (de eigen) parkeerplaatsen.

Te voet ben je heel snel op het dorpsplein van het fraaie Gulpen.

Ik raad dit hotel zeer aan vanwege de prijs/kwaliteit en vriendelijke eigenaren.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Super hotel.

Reina en Gerrit, 16-9-2016

Een echt familie hotel met super fijne leuke eigenaren. Wat zijn we blij dat jullie Terug zijn. Heerlijk goed verzorgd ontbijt. Super schone kamers. Mooie tuin. Geweldig om daar ieder jaar weer een poosje te zijn
Gereisd met partner in juli 2016

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Fam. Mulder, 23-7-2016

Vriendelijke eigenaars, brandschoon, ze doen hun uiterste best het je prima naar de zin te maken. Voor deze prijs hebben we niets te klagen. Twee jaar geleden is het bedrijf verhuurd geweest wat rampzalig is afgelopen voor zowel de oorspronkelijke eigenaars als de gasten van het hotel. Gelukkig hebben Sjef en José het hotel, na veel inspanning, weer prima op de rails gekregen, hiervoor onze complimenten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Troisfontaine bij:

Dit is geen hotel, meer een hostel

Alex, 26-7-2015

Hotel gedateerd, met slechte eigenaardige oude geur in de kamer,

Vanuit de hotelkamer kijk je op de begraafplaats. Vond ik storend.

We waren met 3 personen en moesten voor 3 volwasenen betalen , maar we waren met zijn drieen in een kamer gestopt, waarbij een van ons in het kinder bed moest slapen. Dat is niet zo erg maar toch..

Onbijt ook goedkoop, eieren waren op, we kregen te horen dat er maar 1 ei over was omdat de andere gasten te veel hadden gegeten. De rest van het ontbijt leek op die van IKEA. Minimaal dus..

Wifi bereik beneden bij de receptie was goed maar op kamer geen bereik meer

De eigenaresse was wel vriendelijk

Maar de prijs kwaliteit verhouding klopt niet

Gereisd met vrienden in juli 2015

Dit nooit meer...

Klaas, 26-7-2015

Gedateerd hotel wat erg slecht is bijgehouden. De bedden waren oud en van goedkope kwaliteit. Het terrasje zag er wel leuk uit, maar helaas was het slecht weer en konden we daar dus geen gebruik van maken.

Helaas was de eigenaresse ook niet bekwaam (wel vriendelijk, maar zeer onprofessioneel, communiceerde niet duidelijk en leek verlegen). Opzich geen probleem, maar wel als je een hotel runt! Toen we voor ontbijt kwamen was er weinig meer.. na bellen en navragen bleek er ook in de voorraad niet meer voldoende te zijn.

Al met al slechte prijs/kwaliteit verhouding. Helaas..

Gereisd met vrienden in juli 2015

Dit nooit meer

R en G, 13-7-2015

Tot 2x toe zowel bij de start als na de 2e nacht zijn de kamers niet schoongemaakt. Geen schone badhanddoeken. Dekbedden lagen nog in de kast. Ontbijt ronduit slecht. Er werd geen brood, kaas, borden, bestek, jus de orange aangevuld door het personeel zelf. Commentaar: er zit toch een bel.......

Tafels werden niet afgeruimd. Moesten de gasten zelf doen.

Na jaren lang hier vaste klant hier geweest te zijn, en verandering van hoteleigenaren die het na ruim 9 maanden nog steeds niet onder de knie hebben zullen wij dit hotel niet meer gaan bezoeken. Wat een afknapper! Wel een kleine compensatie gehad. Geen excuses maar de schoonmaakster kreeg overal de schuld van. Dit nooit meer!!

Gereisd met partner in juli 2015

Wij vonden het niks

Hein, 30-5-2015

Gezien de prijs konden we niet veel verwachten; maar de kamers vielen wel erg tegen. Geen WC en Douche op de kamer. Meubilair en inrichting ook zeer gedateerd.
    Gereisd met vrienden in mei 2015

heel goed

Eric en Yvonne, Purmerend, 26-9-2008

Zijn nu voor de vierde keer bij Troisfontaine geweest en bevalt iedere keer weer, leuke mensen en kamers schoon en netjes.

Volgend jaar voor de vijfde keer !!!!!

Gereisd familie in september 2008

Reina van der Meulen, 22-7-2007

Voor 2 nachten (weer) gelogeerd in dit hotel in Z-Limburg. Alles is super schoon, de bedden slapen goed! Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Ontbijt ook er goed. Hele vriendelijke hotel eigenaren. Komen ook volgend jaar bij de Korenwolftocht; zeker terug! Oh ja de hond mag mee en had het ook super naar haar zin. Wat wil je nog meer!!!
    Gereisd met partner in juli 2007

Yvonne van Ooijen, 18-6-2007

15-16-17 juni hier 2 nachten gelogeerd,is erg goed bevallen.De hotel eigenaren zijn super aardig en behulpzaam,en wat nog belangrijker is,alles is kraakhelder!Kamers zijn wat ouderwets,maar daar houden wij wel van,het ziet er allemaal keurig uit,s'moregens heerlijk ontbijt,wat wil je nog meer,we komen zeker terug!
    Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Troisfontaine bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Troisfontaine in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Troisfontaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Troisfontaine scoort een 5.81 uit 10 op basis van 11 reviews.