Hotel Saillant Gulpen ***

Hotel Saillant Gulpen
Saillant Gulpen
6,9

389 reviews over Hotel Saillant Gulpen in het Nederlands

Ik zal even verder zoeken voor een nachtje Gulpen

Hans, 18-10-2017

Ontvangst vriendelijk, sleutel een lachertje (houten plankje eraan), kamer duf en sober, 2 losse smalle bedjes die ver door zakken (veel te zacht) bij klagen wordt verteld dat ze pas zijn vervangen maar dat ze zachte matrassen hebben gekregen, wifi werkt niet, tv veel te klein hij stoort en staat te donker afgesteld (kan je zelf niet veranderen). Badkamer klein en bij ons stonk hij, daarbij was de wc gescheurd de bril vroeger wit en de kit ook. Stof kun je overal vinden als je wil maar hier hoef je niet echt te zoeken. Eten hebben we niet genuttigd Restaurant gesloten op maandag dinsdag en woensdag, ontbijt vonden wij wat karig voor 13,50 per persoon, dus dat hadden we niet geboekt.
Gereisd met partner in oktober 2017

Beetje muf en verouderd hotel.

Oudenaarden, 9-10-2017

Hotel heeft geen eigen parkeerplaatsen. Personeel liep niet over van vriendelijkheid, maar dit kwamen we vaker tegen in Limburg. Onfrisse muffe lucht. Ontbijt was vrij sober en de muziek stond te hard. Kamer was niet al te fris, vlekkerige vloerbedekking en matige badkamer/toilet. Slechte geluidsisolatie tussen de kamers. Niet echt een aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2017

Zeer goed.

hans herman, 24-9-2017

Zeer centraal gelegen als vertrekpunt voor stedenbezoek (Aken, Maastricht, Luik)

Vertrekpunt vele wandelingen. Dichtbij plaatselijke uitstekende horeca.

Mooie ruime kamer, goed rijkelijk ontbijt, vriendelijk personeel.

Daar zien ze ons nog.

Niks mis mee.

fam. Schoonderbeek, 24-9-2017

Het personeel was bijzonder vriendelijk. De kamer schoon. Wij hadden een arrangement geboekt via touroperator met daarbij een tapaswandeling en een dagschotel. De eerste dag een 4 gangen diner In het hotel geen keuken open daarom 10 minuutjes lopen naar het restaurant van Gulpenerland. Ook het eten allemaal heerlijk verzorgd. Ik vind het hotel prima qua prijs en kwaliteit.

Wifi op de kamer is slecht.

2 enkele bedden tegen elkaar aan. Niet handig iedere keer schoven de bedden uit elkaar.

niet voor herhaling vatbaar

vijverman wilfried, 12-9-2017

verouderd hotel,kamer 3° verdiep met muffe kamergeur door vast kamertapijt dat dri ngend aan een stodzuigerbeurt toe was.Kok was "onverwacht" ziek geworden en we moesten het diner gebruiken in een hotel in de buurt , dat deel uitmaakt van deze hotelgroep.Wel LEKKER gegeten daar. Ontbijt zeer basic. Wij hadden deze 2 overnachtingen gekregen als cadeau en weten niet in welke categorie geboekt werd.Daar wij regelmatig een fietsweekend boeken en al wat ervaring hierin hebben zouden we dit hotel zeker niet boeken.Voor een voordelige prijs hebben wij reeds in het verleden interessante locaties mogen ervaren.
Gereisd met partner in september 2017

Hotel is netjes maar kleding niet veilig

Van Gelder, 8-9-2017

Hotel is prima, wel zeer kleine kamer, WiFi werkte niet op de kamer. Bed lag prima, kamer was schoon. Bij thuiskomst kwamen wij erachter dat ik 2 dure shirts vergeten was mee te nemen. Helaas zeer ws meegenomen door personeels lid. Leiding gevende heeft het uitgezocht helaas niets te voorschijn gekomen. Schoonmaakster direct na verlaten kamer schoongemaakt. Shirts spoorloos. Dus als u overnacht in dit hotel berg alles veilig op. Aangifte gedaan bij politie.

Heel Slecht

G Ruiken, 8-9-2017

Het hotel is verouderd wordt ook niet veel gedaan met klachten of suggesties.

De kamervloer zitten vlekken in de vloerbedekking.

Ik lag op een matras met hele vieze vlekken.

We hebben 3 kamers gehad terwijl we er 2 nachten verbleven.

In onze eerste kamer zat zwarte schimmel aan het kozijn verstopt achter de vitrage!

Gelukkig was de omgeving het waard maar het Hotel nee moet echt eerst opgeknapt worden.

Het personeel is heel vriendelijk maar ja ze moeten wel met al die klachten.

Ook heb ik het hotel netjes gemaild maar niks meer ontvangen vandaar ook deze recensie om andere mensen te waarschuwen, de buitenkant lijkt wat maar de binnenkant is schrikbarend!

Positief verrast

Familie de Haan, 4-9-2017

Na het lezen van alle negatieve reacties, is ons verblijf enorm meegevallen. We hadden een ruime kamer met grote, schone badkamer. Het bed was prima en het ontbijt ook. De kamer lag aan de weg en daar heb je 's morgens wel wat last van. Het is gewoon een goed 3 sterren hotel met een leuke inrichting. De ligging is heerlijk centraal en vanuit het hotel kun je heel mooi wandelen en fietsen.

Zeer slecht

Lennart, 29-8-2017

Laat ik eerst beginnen met het positieve. De blonde dame in de avond en de dame van het ontbijt zijn de twee die ons verblijf nog enigzins goed hebben gemaakt.

Wat een ontzettend slecht hotel is het verder!! Te warm op de kamers, je hoort letterlijk alles door de muren heen en de hygiene is ook niet om naar huis te schrijven (oa nagels in de badkamer). Met als klap op de vuurpijl dat s nachts het brand alarm afgaat en wij maar moeten kijken wat we ermee gaan doen (geen personeel in het hotel). Aangegeven bij de receptie tijdens uitchecken en wat krijgen we dan te horen?? "Het is toch goed gekomen?". Toon dan het lef als management en zorg dat je zelf de klappen opvangt en excuses maakt ipv een onwetend meisje neer te zetten die je niet eens recht durft aan te kijken!

Tot slot was het diner matig. Frietjes lagen rauw in het bakje en bij het aangeven daarvan wordt er niet op gereageerd

Ons zien jullie niet meer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geanuleerd ontbijt betalen !

Sytze mulder, 25-8-2017

Wel dikke rekening krijgen voor ontbijt terwijl je annuleert . Bekijk eerst review voor je hier boekt . Bijvoorbeeld ook op google maps . Zoiets is toch niet normaal
        Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Saillant Gulpen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saillant Gulpen in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saillant Gulpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saillant Gulpen scoort een 6.9 uit 10 op basis van 389 reviews.