Camping Osebos ****

Osebos
8,6

WebsiteLink naar website

369 reviews over Camping Osebos in het Nederlands

Fantastische camping met prachtig uitzicht!

Linda & Martijn, 16-10-2017

Super camping! Komen hier al jaren! Prachtig uitzicht, zeer schoon sanitair en erg vriendelijke eigenaar en personeel. Wij komen volgend jaar weer!
Gereisd met partner in oktober 2017

heerlijke camping met geweldig uitzicht!

Elly en Ruud Claassens, 7-10-2017

Wij komen al 16 jaar in het voor en/of naseizoen om het vakantieseizoen te starten of af te sluiten!

Dat zegt in princiepe al genoeg! We vinden het een heerlijke plek om met vrienden naar toe gaan.

Het is voor ons een thuiswedstrijd want we komen uit Maastricht. Maar de fantastische ligging blijft trekken.

Vanochtend door de verbeterde WiFi op de iPad naar F1 kunnen kijken. Super!

Jo en Karin: geer zeet nog neet vaan us aof!

Elly en Ruud Claassens

Gereisd met partner in oktober 2017

Goede wijn behoeft geen krans.

Dr. Alfons Janssen, 4-10-2017

Wij waren eind augustus en begin Oktober op de Camping in Osebos. Tussen de twee perioden waren wij in Frankrijk op diverse ook heel mooie campings. Maar er is een uniek verschil tussen de campings in Frankrijk en Osebos en dat is: WIFI !!!! Wat WIFI betreft steekt Osebos met kop en schouders boven alle door ons bezochte Campings in Frankrijk uit! 1. Osebos heeft op de hele Camping WIFI. 2. De snelheid van dit WIFI is voor mij absoluut voldoende. 3. Je kunt tegelijkertijd met 2 Mac's of i-Phones of Mac + iPhone inloggen. 4. Ook 's avonds als we binnen zitten (met gesloten deur ) is er nog ontvangst mogelijk!. Als je bedenkt dat de WIFI op Osebos ook nog eens Service is dan zeg ik alleen maar: petje af!.

In Frankrijk moesten wij voor 'n beetje goede ontvangst naar de Receptie en daar zit je dan tussen al die leuteraars; wilde je WIFI in de Caravan dan is het betalen voor abominabel langzaam WIFI. Bovendien dan elke keer een nieuwe code halen, elke keer weer moeizaam inloggen. Osebos heeft voor mij een stressvrij WIFI. Bedankt.

Gereisd met partner in april 2017

Prachtig aangelegde camping

Ronny, 2-10-2017

Wij reisden met acsi kaart (15€) en vroegen een confortplaats en betaalden de TB. Kwamen uit op 22€/dag.

De camping is zeer mooi aangelegd tegen een zuidhelling en alle plaatsen zijn mooi uitgevlakt. Sanitair, groen, ... worden zeer goed bijgehouden. In het restaurant kan je zeer goed eten voor een schappelijke prijs. Omgeving is prachtig om te wandelen of fietsen. Enige conditie is wel vereist vanwege de vele hellingen. Maastricht, Sittard, Valkenburg en Aachen zijn niet ver. Kortom, een terugkomertje :-)

Super camping

Peter Vereecken, 1-10-2017

Grote plaatsen, heel goed en schoon sanitair,

Heet water om af te wassen, goed internet, mooie ligging om vanuit camping te gaan fietsen.

Klein nadeel dat warmte niet te regelen was en 5 minuten was erg krap met lang haar wassen.

Gereisd met partner in september 2017

paar dagen op een comfortplaats

Emilio, 21-9-2017

goeie plek bovenaan, goeie wifi,kraan.afvoer,tv kabel, schoon ,stil

met acsi naseizoen goeie prijs,mooie omgeving, genoeg te doen ook met minder goed weer

Prachtige schone camping

Familie Heeres, 6-9-2017

Camping Osebos is ons prima bevallen. Wij hebben hier gestaan van 1 tot 15 augustus 2017 met onze vouwwagen. Wat een prachtige camping, alles is geregeld, de kinderen hebben zich zo ontzettend vermaakt doordat er een super animatieteam is! Zo ontzettend leuk, want maken die medewerkers er een geweldig feest van, Bingo, speurtocht, disco, knutselen. Onze kids vonden het prachtig. Complimenten

Verder de camping heeft een prachtig uitzicht, het sanitair is super schoon en de winkel heeft van alles wat je nodig hebt. Het restaurant heeft prima eten, het is alleen jammer dat de keuken/bar zo vroeg dicht gaat. In de vakantie wil je toch vaak laat wat eten of nog lekker even wat kunnen drinken op het terras. De mensen die werken op de camping, receptie zijn ontzettend gastvrij en vriendelijk! Beviel er iets niet....... tja de plek waar we stonden was leuk, maar wij stonden beneden op het veldje met uitzicht op de geparkeerde auto's. Dat vond ik jammer en tevens gevaarlijk. Als de auto gaat uitparkeren en er fietst een klein kindje of loopt een klein kindje zien ze dit soms niet goed, dus mijn zoontje lag er bijna al een keer onder. Ik had dit anders ingedeeld. Maar dit is het enige nadeel dat ik op deze camping heb aan te merken. We komen zeker een keer terug! Bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Familie Stoffers, 4-9-2017

Gezellige zeer nette camping zeer goed onderhouden sanitair
    Gereisd met partner in augustus 2017

Een fijne en gezellige camping met mooi uitzicht

Fam Bruining, 2-9-2017

Mooie ruime plaatsen , schoon sanitair en hele goede WiFi.

We stonden op een plaats zonder Cai aansluiting maar keken televisie op de IPad met WiFi.

Kortom een gezellige camping

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk genoten op een mooie verzorgde camping

Luc Boekestijn, 29-8-2017

Ondanks dat de camping zo goed als vol was en onze gereserveerde plek niet makkelijk bereikbaar was voor ons, werd er naar een oplossing gezocht. Camping was ondanks de drukte keurig verzorgt. In het restaurant kun je heerlijk van de keuken genieten.
    Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Osebos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Osebos in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Osebos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Osebos scoort een 8.58 uit 10 op basis van 369 reviews.