Beoordelingen Camping Osebos****

223 beoordelingen
Beoordelingen Camping Osebos****
Osebos 1, 6271 PP, Gulpen
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Osebos**** in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Osebos**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Osebos scoort een 8,4 uit 10, op basis van 223 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Osebos**** in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Osebos****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Osebos**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 182 vakantiefoto's van Camping Osebos**** vinden. Je kunt 3 video's van Camping Osebos**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Camping Osebos**** met andere accommodaties in Gulpen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

220 beoordelingen over Osebos****

223 beoordelingen
9,1
8,7
7,3
Toon score en beoordelingen van:
"Mooi gelegen terrassencamping"vertalen
S
8,0

23-09-2014 Maar 1 nachtje gestaan op weg naar het zuiden maar gaan het zeker onthouden

"Twitter beoordelingen"
06-07-2013 @JoopHoreca Heerlijk weekje Zuid-Limburg gehad @CampingOsebos in #Gulpen. Ook Nederland is prachtig om vakantie te vieren. --- Bron: https://twitter.com/JoopHoreca/status/353616004955373569
"Top camping"vertalen
hermanholdinga
5,0

23-09-2014 Zeer mooi gelegen terrassen camping , ruime plekken en zelfs in september nog vol !!! Gezellig. (was wel heel mooi weer )

"Afknappers"vertalen
frans van houten
6,0

24-09-2014 Digitale TV en Wifi (nodig voor mijn werk) werkten nauwelijks of helemaal niet van de kampeerplekken.
Toen wij 3 dagen eerder moesten vertrekken vanwege een overlijden van een goede vriendin vroeg men niet door of het familie betrof want dan zou de annuleringsverzekering die wij hadden bijbetaald immers in werking treden.
Heel onprofessioneel dus. Toen wij aan het afbreken waren kwamen er meerdere nieuwe gasten vragen waarom we nog niet klaar waren terwijl we wel tot 3 dagen later recht hadden op onze plek. De botte reactie op onze klacht bij de receptie was dat in de computer stond dat we weggingen, zonder medeleven of begrip.....nota bene door dezelfde vrouw die wij over het overlijden hadden verteld.
Ondanks het feit dat de camping in de zonnige maand september vol zat was de "supermarkt" maar 2 uur per dag open en waren de meeste schappen leeg.

"Briljant Osebos"vertalen
wout011
7,0

21-09-2014 Camping Osebos is een prachtige lokatie in het mooie Zuid Limburg. vriendelijk personeel en schoon goed onderhouden sanitair. Kampeer plaatsen , ruim en goed grasland zijn op terrassen gelegen. Waar vind je dit in Nederland. Mooi uitzicht over het landschap.
Een mooie locatie om vanuit te gaan wandelen en fietsen. Ook mooie steden onder handbereik Aken Maastricht Luik enz.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima camping"vertalen
Janneke
5,0

22-08-2014 De camping is mooi en wordt goed onderhouden. Wel is het aantal douches zeer beperkt. Het kindersanitair is erg praktisch!
Het zwembad mag wel aangekleed worden. Is nu een hele simpele bak met water.
De animatie was deze zomer leuk voor onze kinderen (4 en 6).

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima camping in mooie omgeving"vertalen
MarionWM
8,0

13-08-2014 Camping Osebos is zeer mooi gelegen, vlakbij Gulpen, Valkenburg en Maastricht. De plaatsen op de terrassen zijn mooi gelegen, op de veldjes beneden vonden wij wat minder. De plaatsen waren ook behoorlijk kaal, geen gras maar zand/modder. Het sanitair is vrij nieuw en werd keurig onderhouden. Zoals vaak in Nederland mag je maar 5 minuten douchen. Het is veel klimmen op de camping, ongeacht op welke plaats je staat. Het assortiment van de winkel kwam regelrecht bij Lidl vandaan op enkele merkartikelen na en de winkel was van 12 tot 4 gesloten.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heerlijk camping voor jong en oud"vertalen
Gerda
9,0

09-08-2014 We hebben hier voor de tweede keer gestaan. Prachtige plekken op de terrassen wat hoger op de camping. Wij stonden deze keer onderaan, dan zie je het mooie uitzicht wat minder op de gulperberg. Maar het zijn mooie plekken overal. De een wat ruimer dan de andere. Voor de kinderen is er genoeg te doen. Er wordt veel georganiseerd voor verschillende leeftijdsgroepen. Mooie speeltuin met trampolines en een mooi zwembad. De douches en afwasplekken zijn netjes en schoon. Het wordt goed bijgehouden. De omgeving is prachtig. Een aanrader om uit eten te gaan is de Pannenkoekenmolen in Gulpen. Erg lekker.
Kortom, een camping om zeker naar terug te gaan.

Met vrienden, Juli 2014
"Mooie ligging, sanitair in hoogseizoen overbelast"vertalen
Joyce
5,0

03-08-2014 Prachtige gelegen camping met voor de meeste plaatsen een prachtig uitzicht. De plaatsen zijn variërend van behoorlijk klein tot zeer riant. Onze plaats was ca 120 m2 maar helaas niet het mooiste uitzicht. De wateraanvoer en –afvoer op de plek is geweldig. Dat maakt kamperen een stuk relaxter. Wat wij minder vonden voor deze 4 sterren (!) camping was het sanitair. Toegegeven, we waren er in het hoogseizoen, maar ook dan vind ik het vervelend dat je altijd voor de douche moet wachten, zowel ’s morgens rond half 9 als ’s avonds rond 6 uur. Ook de afvoer in de douches laat te wensen over, je staat met je voeten in het douchewater van je buurman/vrouw. Dat is niet fijn. Het sanitair zou sowieso in het hoogseizoen wel iets vaker mogen worden schoongemaakt. Bij een stroomuitval morgens om 10 uur voor een groot deel van de camping duurde het een uur voordat iemand kwam kijken naar het probleem. Het is allemaal niet erg, maar een 4 sterren camping schept verwachtingen…..

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Een plek om naar terug te komen"vertalen
Molly
6,0

05-08-2014 Deze camping was ons aanbevolen door vrienden en dat bleek niet voor niks.
We vonden het een heerlijke camping. Overdag levendig, 's avonds laat en 's nachts stil zoals het hoort.
We hadden een ruime plek met een eigen kraan, afvoer en tv aansluiting. Daar betaal je wat meer voor, maar dat was het ons waard.
Het recreatiegebeuren is onderverdeeld in leeftijdsgroepen en zelfs aan de tieners is gedacht. Leuk! Er waren trouwens best wat tieners op de camping aanwezig.

De enige minpunten die ik op kan noemen: Geen wifi bij de caravan, en er kwam iets te weinig water uit te douche (centraal toiletgebouw). Verder was het schoon en goed sanitair.
Het zwembad was druk bezocht en waarschijnlijk vanwege de warmte erg chloorrijk. Onze kinderen wilden daar na één keer geen gebruik meer van maken. Daarom dat zesje voor het zwembad, maar ik denk dat daar weinig aan veranderd kan worden.

In totaal een goede degelijke camping waarnaar we zeker terug zullen gaan.

Met partner, Juni 2014
"Rust, natuur, comfort, perfect!"vertalen
HettyV
10,0
9,0

30-06-2014 Juni is echt een seniorentijd. De camping was helemaal vol. We hebben een heerlijke week gehad. De plek was ruim. We stonden helemaal bovenaan! Het sanitair is prima en zeer schoon. In de stilte maakt het grind zelfs "lawaai", 's avonds. De WiFi werkt onvoldoende. Dat is bij de camping bekend. Jammer dat er wél op de website gratis WiFi wordt aangeboden op de héle camping. Het zwembad was prima. Ik zou er niet met kinderen naar toe gaan, er is alleen helemaal beneden een speeltuin, (bijna?) geen speelveldjes. Fietsen of wandelen in het prachtige Geul- of Gulpdal is prachtig. We komen zeker nog eens terug!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?