Beoordelingen Camping Osebos****

199 beoordelingen
Beoordelingen Camping Osebos****
Osebos 1, 6271 PP, Gulpen
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Osebos**** in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Osebos**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Osebos scoort een 8,4 uit 10, op basis van 199 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Osebos**** in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Osebos****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Osebos**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 178 vakantiefoto's van Camping Osebos**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Osebos**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Camping Osebos**** met andere accommodaties in Gulpen.
Even geduld a.u.b.

8,3
8,5
7,5
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Sept. 2013
"Rustig en ontspannen."vertalen
Maurice
9,0

17-10-2013 Zelf eind september staat deze camping nog redelijk vol. Een paar km verderop bij de buurcamping is alles al leeg en verlaten. Prachtig uitzicht. Alle comfort op de plek aanwezig. Plekken zijn ruim genoeg. Wifi is echter vreselijk slecht. In het restaurant kan je best leuk en lekker eten. Voor een paar dagen tot een week verblijf is dit een prima camping.

"Twitter beoordelingen"
6-7-2013 @JoopHoreca Heerlijk weekje Zuid-Limburg gehad @CampingOsebos in #Gulpen. Ook Nederland is prachtig om vakantie te vieren. --- Bron: https://twitter.com/JoopHoreca/status/353616004955373569
met jonge kinderen, Sept. 2013
"M.i. maximaal 3 sterren: kind-on-vriendelijk."vertalen
Fam. Wibier
4,0
5,0
2,0
6,0

14-9-2013 Vooropgesteld, heb je geen kinderen en ben je goed ter been dan is camping Osebos een prima camping. De camping is gelegen op een zuidhelling en heeft een mooi uitzicht op het dal. De camping heeft zowel basis- als comfortplaatsen.

PLAATSEN
De plaatsen zijn over het algemeen aan de kleine kant. De camping hanteert een 'Monaco-beleid', waarbij elke m2 maximaal moet worden benut. Een plek die normaliter ruimte zou bieden voor 2 plaatsen is beschikbaar gemaakt voor 3 staanplaatsen. Voor een caravan, voortent, auto en zitgelegenheid buiten is dit onvoldoende.

KINDEREN
Het is een terrassencamping. Het kindersanitair is onderaan gelegen. Sta je bovenaan, dan dien je ver te lopen. Het water is in zwembad is extreem koud. Mijn kind stond na 15 minuten, in een buitentemperatuur van ca. graden, te rillen van de kou.

WINKEL
De campingwinkel is enkel 's ochtend gedurende 2 uren geopend. Weinig op gasten ingespeeld.

SANITAIR
Onderhouden en schoon.

SPEELTUIN
Met wandelwagen NIET te bereiken

met partner, Aug. 2013
"Vriendelijk, prachtig gelegen"vertalen
ad beers
9,0

7-10-2013 We komen steeds weer terug. Vriendelijke ontvangst, mooie plaatsen en keurig sanitair.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Nette camping, leuk voor de kinderen!"vertalen
Frans
9,0

17-8-2013 Camping was verzorgd, plaatsen voldoende ruimte voor vouwwagen en bijzettent, sanitair was keurig schoon. Er is ook een speciaal voor kinderen sanitair gebouw aanwezig. Zwembad was netjes, het aparte peuterbad heeft wel wat onderhoud nodig.
Camping kijkt uit over de Limburgse heuvels (o.a. Gulperberg). Leuk wandelgebied, wel lastig begaanbaar met kinderwagen. Er was een leuke speeltuin aanwezig, kinderen van 6 en 8 heerlijk kunnen spelen.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping, vooral voor de kinderen"vertalen
Hein brijker
7,0

18-8-2013 Afgelopen zomer een leuk verblijf gehad op deze camping. Voor de kinderen is er genoeg vertier. Een leuk zwembad, entertainment voor jonge en wat oudere kinderen. Mooie omgeving, dus genoeg te doen.
Jammer was dat het restaurant maar kort open is dus om even wat te drinken of te eten dien je rekening te houden met de openingstijden. Persoonlijk vinden wij dat voor een vakantieadres de openingstijden te kort waren waardoor het niet uitnodigt om op de camping zelf iets te drinken of te eten.
Het sanitair is prima schoon, echter bij een volle camping zijn er te weinig wc's of douches beschikbaar. Dit gaat tevens ten koste van de staat van het sanitair.
Het draadloze internet is waardeloos. De kans dat je er op komt is bijzonder klein en wanneer je verbinding hebt is deze echt langzaam. Niet mee adverteren dus.
Het winkeltje heeft een verassend groot assortiment.

"Geweldige camping"vertalen
Albojo
8,0

31-7-2013 Wij hebben een geweldige vakantie gehad op Osebos. We stonden beneden op een grote plek met veel zon. Grote speeltuin voor de kinderen en zwembad met kinderbadje. Ook de animatie was leuk voor onze kinderen (4 en 9 jaar).Af en toe was het wat druk bij de douche, drie douches is wat weinig, warm water was er wel voldoende.
Wij komen graag nog een keer terug!

"Super!"vertalen
Lea
9,0

27-7-2013 Schone en rustige familiecamping. Vriendelijke eigenaren en familie.
Prachtig gelegen.
Veel te doen en te zien in de omgeving! Zeker als je van wandelen en/of fietsen houdt.
voldoende animatie en mooi gelegen, eenvoudig zwembad.
We komen zeker weer eens terug!

"Fantastische camping"vertalen
ejansen1970
9,0

10-8-2013 Voor de 3e keer op deze camping onze zomervakantie geviert en het blijft genieten. Ruime plaatsen, sanitair is goed, groot zwembad en grote speeltuin voor de kinderen.
Zowel de eigenaren Jo en Karen en hun personeel zijn heel viendelijk en doen hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken. Voor gezinnen is deze camping tijdens de zomervakantie een prima camping.

met partner, Juli 2013
"Mooie camping"vertalen
Rodenburg
7,0

9-8-2013 Mooie camping, maar te lawaaerig in het hoofdseisoen, veel schreeuwende kinderen.
Wij hadden ook last van de auto's die over de camping heen en weer reden
Zwembad was heerlijk, onze plek was groot, maar als we weer gaan dan doen we dat buiten het hoofdseisoen

met partner, 2013
"Geweldig onthaasten zonder minpunten"vertalen
Willem H.(Hennie)
9,0

19-6-2013 Fantastische camping met mooie plekken, goed sanitair, leuk restaurant en goede speelgelegenhied voor kinderen. Omgeving is geweldig voor wandelingen door een prachtige natuur. Ook het uitzicht vanaf de comfortplaatsen is niet te versmaden. We komen al sinds eind 2002 in het voor- en najaar en het verveelt nog steeds niet door een TOP-camping en zeer hartelijke eigenaar en personeel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?