Beoordelingen Camping Osebos****

215 beoordelingen
Beoordelingen Camping Osebos****
Osebos 1, 6271 PP, Gulpen
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Osebos**** in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Osebos**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Osebos scoort een 8,4 uit 10, op basis van 215 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Osebos**** in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Osebos****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Osebos**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 180 vakantiefoto's van Camping Osebos**** vinden. Je kunt 3 video's van Camping Osebos**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Camping Osebos**** met andere accommodaties in Gulpen.
Even geduld a.u.b.

9,1
7,5
8,7
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima camping"vertalen
Janneke
6,0
5,0

22-08-2014 De camping is mooi en wordt goed onderhouden. Wel is het aantal douches zeer beperkt. Het kindersanitair is erg praktisch!
Het zwembad mag wel aangekleed worden. Is nu een hele simpele bak met water.
De animatie was deze zomer leuk voor onze kinderen (4 en 6).

"Twitter beoordelingen"
06-07-2013 @JoopHoreca Heerlijk weekje Zuid-Limburg gehad @CampingOsebos in #Gulpen. Ook Nederland is prachtig om vakantie te vieren. --- Bron: https://twitter.com/JoopHoreca/status/353616004955373569
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima camping in mooie omgeving"vertalen
MarionWM
8,0

13-08-2014 Camping Osebos is zeer mooi gelegen, vlakbij Gulpen, Valkenburg en Maastricht. De plaatsen op de terrassen zijn mooi gelegen, op de veldjes beneden vonden wij wat minder. De plaatsen waren ook behoorlijk kaal, geen gras maar zand/modder. Het sanitair is vrij nieuw en werd keurig onderhouden. Zoals vaak in Nederland mag je maar 5 minuten douchen. Het is veel klimmen op de camping, ongeacht op welke plaats je staat. Het assortiment van de winkel kwam regelrecht bij Lidl vandaan op enkele merkartikelen na en de winkel was van 12 tot 4 gesloten.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heerlijk camping voor jong en oud"vertalen
Gerda
9,0

09-08-2014 We hebben hier voor de tweede keer gestaan. Prachtige plekken op de terrassen wat hoger op de camping. Wij stonden deze keer onderaan, dan zie je het mooie uitzicht wat minder op de gulperberg. Maar het zijn mooie plekken overal. De een wat ruimer dan de andere. Voor de kinderen is er genoeg te doen. Er wordt veel georganiseerd voor verschillende leeftijdsgroepen. Mooie speeltuin met trampolines en een mooi zwembad. De douches en afwasplekken zijn netjes en schoon. Het wordt goed bijgehouden. De omgeving is prachtig. Een aanrader om uit eten te gaan is de Pannenkoekenmolen in Gulpen. Erg lekker.
Kortom, een camping om zeker naar terug te gaan.

met vrienden, Juli 2014
"Mooie ligging, sanitair in hoogseizoen overbelast"vertalen
Joyce
5,0

03-08-2014 Prachtige gelegen camping met voor de meeste plaatsen een prachtig uitzicht. De plaatsen zijn variërend van behoorlijk klein tot zeer riant. Onze plaats was ca 120 m2 maar helaas niet het mooiste uitzicht. De wateraanvoer en –afvoer op de plek is geweldig. Dat maakt kamperen een stuk relaxter. Wat wij minder vonden voor deze 4 sterren (!) camping was het sanitair. Toegegeven, we waren er in het hoogseizoen, maar ook dan vind ik het vervelend dat je altijd voor de douche moet wachten, zowel ’s morgens rond half 9 als ’s avonds rond 6 uur. Ook de afvoer in de douches laat te wensen over, je staat met je voeten in het douchewater van je buurman/vrouw. Dat is niet fijn. Het sanitair zou sowieso in het hoogseizoen wel iets vaker mogen worden schoongemaakt. Bij een stroomuitval morgens om 10 uur voor een groot deel van de camping duurde het een uur voordat iemand kwam kijken naar het probleem. Het is allemaal niet erg, maar een 4 sterren camping schept verwachtingen…..

met oudere kinderen, Juli 2014
"Een plek om naar terug te komen"vertalen
Molly
6,0

05-08-2014 Deze camping was ons aanbevolen door vrienden en dat bleek niet voor niks.
We vonden het een heerlijke camping. Overdag levendig, 's avonds laat en 's nachts stil zoals het hoort.
We hadden een ruime plek met een eigen kraan, afvoer en tv aansluiting. Daar betaal je wat meer voor, maar dat was het ons waard.
Het recreatiegebeuren is onderverdeeld in leeftijdsgroepen en zelfs aan de tieners is gedacht. Leuk! Er waren trouwens best wat tieners op de camping aanwezig.

De enige minpunten die ik op kan noemen: Geen wifi bij de caravan, en er kwam iets te weinig water uit te douche (centraal toiletgebouw). Verder was het schoon en goed sanitair.
Het zwembad was druk bezocht en waarschijnlijk vanwege de warmte erg chloorrijk. Onze kinderen wilden daar na één keer geen gebruik meer van maken. Daarom dat zesje voor het zwembad, maar ik denk dat daar weinig aan veranderd kan worden.

In totaal een goede degelijke camping waarnaar we zeker terug zullen gaan.

met partner, Juni 2014
"Rust, natuur, comfort, perfect!"vertalen
HettyV
9,0

30-06-2014 Juni is echt een seniorentijd. De camping was helemaal vol. We hebben een heerlijke week gehad. De plek was ruim. We stonden helemaal bovenaan! Het sanitair is prima en zeer schoon. In de stilte maakt het grind zelfs "lawaai", 's avonds. De WiFi werkt onvoldoende. Dat is bij de camping bekend. Jammer dat er wél op de website gratis WiFi wordt aangeboden op de héle camping. Het zwembad was prima. Ik zou er niet met kinderen naar toe gaan, er is alleen helemaal beneden een speeltuin, (bijna?) geen speelveldjes. Fietsen of wandelen in het prachtige Geul- of Gulpdal is prachtig. We komen zeker nog eens terug!!

met partner, Juni 2014
"Mooie omgeving en super aardige mensen"vertalen
vrolijknblij
8,0

06-08-2014 Camping Osebos is zeker een leuke en mooie camping. Wij waren hier in het voorseizoen en ook nog tijdens de WK voetbal. de camping was zeer schoon, mooi gelegen en de omgeving is geweldig!
Wij zijn 1 week geweest en hebben het erg naar ons zin gehad. het enige minpunt van deze camping is in onze ogen dat je in een soort straatjes staat. Wij zijn meer van het schots en scheef type en dat was er daar niet echt bij. De plekken waren echter wel behoorlijk van afmeting en verder was het een fijne camping! Wel alleen maar Nederlanders toen wij er waren in het voorseizoen en dat vinden we altijd wel jammer. Voor de rest prima camping.

met partner, Mei 2014
"Zeker een aanrader"vertalen
aafricke
8,0

25-05-2014 Rustige camping met een prachtige ligging. Wij stonden op de bovenste velden waar je een prachtig uitzicht hebt over de omgeving.
Personeel is erg vriendelijk en doen hun uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken.
Restaurant is een aanrader, 3 gangen diner met een glaasje wijn voor ongv. € 45,00 voor 2 personen. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Sanitairgebouwen zijn super schoon en ruim opgezet. Geen gedoe met douchemuntjes of iets dergelijks. Douchen zit gewoon bij de prijs inbegrepen. Uiterlijk van de camping ziet er goed verzorgd uit.
In de omgeving genoeg bezienswaardigheden en wandel en fietsroutes.
Wij twijfelden over een verblijf op de Osebos en de Gulpenerberg en zijn blij dat wij voor camping de Osebos hebben gekozen. Wij gaan zeker nog een keer terug komen.

met partner, Apr. 2014
"Heerlijke camping"vertalen
Peter Vermeulen
10,0

29-07-2014 Camping Osebos (Gulpen) ligt midden in het Limburgse heuvelland op 20 minuten loopafstand van het stadje Gulpen. De camping heeft verschillende terrassen vanwaar je een spectaculair uitzicht hebt over het Geuldal. De camping is uitermate geschikt voor zowel korte als langere verblijfsduren. Er is een prima zwembad en een leuke speeltuin voor de kinderen. Fietsen, wandelen, restaurantje, winkels, alles is "om de hoek". Een van de betere campings in Zuid Limburg!

alleenreizend, Apr. 2014
"Mooie camping, gelegen in heuvelachtig landschap"vertalen
Alwin
9,0

09-08-2014 Camping Osebos is een prachtig gelegen terrassencamping aan de rand van Gulpen. De camping heeft voornamelijk seizoensplekken en slechts enkele vaste standplaatsen. De staanplaatsen zijn normaal bemeten en zijn keurig per twee plaatsen afgebakend. Sanitair is prima in orde en wordt goed schoongehouden. Op de camping zit een goed restaurant. Auto's hoor je hier niets of nauwelijks terwijl de provinciale weg toch hier dichtbij is. Al met al is het verblijf op deze camping mij prima bevallen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?