Bungalow Osebos De Wijngaard

Bungalow Osebos De Wijngaard
Osebos De Wijngaard
7,2

35 reviews over Bungalow Osebos De Wijngaard in het Nederlands

Geweldige plek voor een vakantie!

Fraanje, 9-8-2017

We zaten in Osebos nr 1. Het was een keurig huisje, met een prachtig uitzicht! De kinderen konden zich heerlijk vermaken, in het bos, het zwembad of de speeltuin. Ideaal dat we gebruik konden maken van de faciliteiten van de camping. Veel leuke dingen te doen in de buurt, bijv. steenkolenmijn, kasteel, rodelen, zwemmen, wandelen. Ook de supermarkt was in de buurt. Kortom, alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heel leuk

Brinkkies, 17-7-2017

Heerlijk huisje heel mooi uitzicht, heerlijk overdekt terras waar ons brommertje droog kon staan, heel veel ruimte om ons huisje heen, aardige eigenaar, we hebben ons prima vermaakt mooie omgeving, komen zeker terug
Gereisd met partner in juli 2017

Prima huisje op een fantastische plek.

j., 24-1-2017

Huisje heeft alles wat je nodig hebt voor een vakantie. Het is basic maar prima. Wel waren de banken toe aan vernieuwing. Het uitzicht is fantastisch.

We hebben een heerlijk weekend gehad. We konden van donderdag tot maandag boeken en op donderdag waren we vanaf 12.00 uur al welkom. Erg fijn dat ze zo flexibel zijn.

Is een heerlijk plek dicht bij Maastricht en Valkenburg. Ook heb je een prachtig subtropisch zwembad op nog geen 10 minuten rijden van het huisje.

Kort om voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Klasse

Sabine Westerman, 3-1-2017

Het verblijf in een van de Bungalows Osebos is mijn moeder, mijn zus en mij zeer goed bevallen. We hebben erg kunnen genieten van het mooie uitzicht (vooral nadat het had gesneeuwd). Fijn dat we niet vast zaten aan een vaste vertrektijd. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd anders in december 2016

Nooit meer huisje nr.1

Van de Bilt, 3-5-2016

Wat goed was: het uitzicht en de bedden, die waren nl. nieuw (1 2-pers. boxspring en 2x 1-pers.boxspring) Verder durfde je hier niets aan te raken eigenlijk, smerig, oud, vervuild om nooit meer schoon te worden. Hebben hier ook niet in durven te koken daarom. Veel te veel geld voor zo'n huisje. de buren moesten voor ons huisje langs om naar hun auto te komen, zeer onvrij, maar het ergste waren toch de douche klein en zeer ouderwets, smerig met leidingen over de muren en de wc, hier kon je je niet in bewegen, vieze gore putlucht te ruiken.Huiskamerdeur sloot niet alleen met enorme kracht en dan nog sprong ie weer open.Enkel glas in huiskamer, lekker fris dus als je hier zit in de winter. Alles moet vernieuwd, tot dan: gratis verhuren!! Goedkope plastic stoelen op terras, kapotte leren zitbanken in woonkamer en te kleine tv! waterkoker met achterlijk kort snoertje etc. etc.
Gereisd met vrienden in april 2016

Heerlijke vakantie!

Iris kuitenz, 25-12-2015

Net een fantastisch weekend in een bungalow op osebos gehad. Veel te doen; mooie omgeving, leuk dorp en dicht bij bruisend maastricht. Bungalow was knus en schoon. Perfect voor een weekendje met je vrienden, zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in november 2015

niet weer

Rooske, 25-8-2015

We hadden bungalow Nr. 1 was geprobeerd het nieuw in te richten met ikea spullen. Servies was incompleet, pannen waren stuk en een zelfs verbrand. Wc was zo klein een ouder iemand had zich hier niet kunnen omdraaien. Douches was oud en vies toen we aan kwamen lagen de broodkruimels nog op tafel en op de grond.Foto's van het interieur kwamen niet overeen en klopte niets van. Voor € 550,00 euro is er zeker iets beters te huren voor de toekomst.
Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk om hier een weekend te zijn

Renée westerman, 21-2-2015

Goede uitvalsbasis voor een dag Maastricht, om goede restaurants te bezoeken en te wandelen
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Inderdaad, dit niet meer

Manon, 14-7-2014

De foto's op de site kloppen natuurlijk wel.

Maar zijn wel op het allervoordeligste genomen.

Oud huisje, waar wel wordt gewerkt aan opknappen maar dat is zeker nog niet klaar.

Klapperende ramen, hele harde banken, wiebelende eettafelstoelen.

Het is natuurlijk wel net wat je gewend bent, maar voor dit geld is echt wel iets beters te krijgen.

Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2014

Perfecte plek voor actieve vakantie vierder!

Joost, 12-5-2014

Bij aankomst klantvriendelijk geholpen en accomodatie keurig netjes schoon. Ossebos ligt zeer centraal gelegen en perfecte uitvalbasis voor wandelingen en fietstochten. Neem zelf je ATB mee voor een onvergetelijke vakantie.
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Osebos De Wijngaard in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Osebos De Wijngaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Osebos De Wijngaard scoort een 7.18 uit 10 op basis van 35 reviews.