8,8

Uitstekend

24 reviews over Vakantiehuis Mergelhuis in het Nederlands

Altena, 26-9-2016

Prachtige tuin, fijn huis, mooie ligging, dichtbij winkels en natuur.
Gereisd familie in augustus 2016

Super fijne tijd beleefd met ons gezin!

fam. Olthof, 24-9-2016

Deze authentieke woning op loopafstand van winkels en restaurants ligt heerlijk beschut door de omheinde tuin. Daardoor kon onze hond ook prima mee, we waren met een paar minuten in de prachtige natuur van limburg om te wandelen en fietsen. Gastvrij ontvangen door Abe en Cisca maakte dat we ons vanaf dag 1 uit en thuis voelden op deze plek. Dat zo'n woning sporen van de jaren kent, vinden wij geen probleem. We hebben met ons vijfen een hele fijne vakantie gehad.
Gereisd familie in juli 2016

Ideale plek voor natuur en cultuur

Ciska tulkens, 22-9-2016

Prima plek. Winkels in de buurt. Wandelen, steden bezoeken, Aken, Luik, Maastricht, de euregio is niet ver. Gezellig ingericht en een fijne plek om te verblijven.
Gereisd met partner in september 2016

Alles rommelig

Cock, 31-8-2016

Prachtige lokatie, overal dichtbij, heerlijk wandelen en fietsen.

Minpunten:Tuin zag er niet uit ,jaren niets aan gedaan. Vieze tuinstoelenkussens.

Keuken ook verouderd, veel spinnen webben weggehaald.

Slaapkamer:bed lag lekker, maar de rest ????

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastich

Kooistra, 23-8-2015

Goede accommodatie. Dichtbij de winkels en ook vanuit Gulpen zeer goede busverbindingen naar Valkenburg, Maastricht of Aachen. Het Mergelhuis is ruim en goed(compleet) ingericht. Een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2015

Zeer prettig verblijf op pracht lokatie

Taco Smits, 1-7-2015

Net terug van een zeer prettig verblijf in het Mergelhuis in Gulpen. Een aantal kernwoorden: pittoreske woning, uitzicht op de Gulperberg, mooie ruime zonnige tuin, zeer nabij de supermarkt en de bakker(s). Warme ontvangst door verhuurder! Een aanrader.
Gereisd anders in juni 2015

Sfeervol, knus.

joost aben, 23-3-2014

Gulpen is een prachtig plaatsje en het Mergelhuisje komt daar goed tot zijn recht. Het is sfeervol ingericht en zit bomvol karakter. Helaas werkte het weer niet echt mee, anders hadden we graag gebruik gemaakt van de prachtige tuin. Wie weet kom ik hier een keer terug.
Gereisd met vrienden in maart 2014

Ideale uitvalsbasis

Coby Goorhuis, 29-12-2013

Het Mergelhuis is een gezellig huis van waaruit we diverse mooie wandelingen maakten. De auto kon op zijn parkeerplek, een paar straten verderop, blijven staan. Winkels e.d. op loopafstand.

Heerlijke open haard in een ruime living.

Alle voorzieningen aanwezig. Uiterst gastvrij welkom met zoete lekkernijen en het huis in kerstsfeer (waar tref je nog een échte kerstboom!).

Het "ongemak" van de keuken beneden en woonkamer boven (trap), en de contactgeluiden van de woning ernaast, strepen wij weg tegen al het andere zeer positieve!! We komen graag weer eens terug.

Gereisd anders in december 2013

Prettig huis op prima plek!

Paula de Vries, 12-6-2013

Vooral voor wandelaars zeer goed gelegen. Horeca en winkels vlakbij!

Attentie van de eigenaar bij aankomst is erg vriendelijk en smakelijk!

Gereisd anders in juni 2013

Heerlijk huis

Familie Siljée-Moll van Charante, 18-11-2012

Met smaak ingericht huis, alsof je thuis komt! Ideaal gelegen , voor wandelingen, gezellig terras, supermarkt.

Na een wandeling naar b.v. de Gulpenerberg heerlijk thuiskomen, openhaard aan, glaasje wijn erbij.Uitzicht is ook prachtig, over de limburgse heuvels, (de gulpener berg)

Wij hebben echt genoten, en komen zeker terug!

Gereisd familie in november 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mergelhuis in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mergelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mergelhuis scoort een 8.83 uit 10 op basis van 24 reviews.