9,5

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Landgoed Karsveld**** bij :

141 reviews over Appartement Landgoed Karsveld in het Nederlands

Ontzettend leuk

E. Hoekstra, 14-8-2017

Ons gezin heeft hier een erg leuke tijd gehad. Naast de boerderij is er ook in de streek veel te doen. Schitterend landschap, echt tot rust komen!
    Gereisd familie in augustus 2017

Prachtig gelegen

B, 12-8-2017

Melkveehouderij en manege. Leuk voor de kinderen. Wel jammer dat de kalfjes dagenlang in hun eigen uitwerpselen liggen zonder vers stro.
    Gereisd familie in januari 2017

Voor de 4e keer geweldig genoten

Fam. vd Marel, 10-8-2017

Geweldig, zeker voor de kinderen op de boerderij.

Mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heel erg leuk

Michiel, 16-5-2017

Voor onze kinderen van 5 en 6 een prachtige plek om te zijn. Ze wilden eigenlijk alleen maar op de "hoeve" zijn.

Appartement: Van alles voorzien, ons appartement in tegenstelling tot de andere wel wat donker, het 2-persoonbed iets te krap. Appartement was zeer schoon en boven + beneden toilet.

Trampoline is voor eigen risico. Tip: ingraven van de trampoline om het val gevaar te verminderen.

Een prachtige omgeving en terugkeer waardig!

Gereisd familie in mei 2017

Puur natuur!

Ivet, 2-5-2017

Prima verblijf. Midden in mooi Limburgs landschap. Je proeft van het boerenleven. Kinderen wilden niet weg. Heerlijk!
      Gereisd familie in april 2017

Mooi en schoon appartement.

Louis, 20-4-2017

Voordelen:

Het appartement is op de begane grond gelegen en daardoor ook voor mensen met een beperking gemakkelijk bereikbaar.

Ook bij de sanitaire voorzieningen is rekening gehouden met minder valide mensen.

De bedden zijn goed, comfortabel en dragen dan ook bij aan het algehele comfor.

Het boerderij gedeelte is geheel vrij toegankelijk en de veehouder is altijd bereidt tot het geven van antwoorden over het reilen en zeilen van de boerderij.

Voor kinderen is er voldoende ruimte en attributen aanwezig om zichzelf te kunnen amuseren.

Tijdens de paasdagen kregen alle aanwezige kinderen een paas tracatie van de boer.

Bij binnenkomst lag er een stapel handdoeken die ruim voldoende was voor de periode dat wij hier onze lange weekend hebben doorgebracht.

En het appartement was schoon en de keulen is compleet uitgerust.

Nadelen:

Wat wij als een nadeel hebben ervaren is dat onze boven buren elke morgen vroeg met stoelen aan het schuiven waren.

Iets wat erg doorklinkt en het appartement beneden.

Gereisd met partner in april 2017

geweldig, fantastisch, perfect !

joppe andries, 14-4-2017

heel tof verblijf lieve mensen ,super gastvrij

zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd familie in april 2017

Geweldige verlof

Kim van ishoven, 7-1-2017

In de Kerstvakantie eerste keer geweest. Wat een fantastische verlof. Dochter vond het ook geweldig, zeer moeilijk om mee naar huis te krijgen terug. Zelfs om ze ' avonds in bed te krijgen daar. Er is zoveel te doen. In juni komen we een weekend terug en in juli een week. Kijk er al naar uit.
      Gereisd met vrienden in januari 2017

Weer een fantastische week achter de rug

Micheline, 7-1-2017

Elke keer weer (zesde keer al) is het geweldig op de boerderij , ons zoontje en zijn vriendjes amuseren zich rot !

De hooizolder , de koeien, de kalfjes , de tractor, het speelhuisje, de omgeving , de natuur. De appartementen die telkens weer tiptop in orde zijn! Maar vooral ook de hartelijkheid en vriendelijkheid van de familie Lacroix die ervoor zorgen dat iedereen zich op de boerderij thuisvoelt !! Super aanrader dus!

Onze volgende vakantie is reeds geboekt!

Gereisd familie in januari 2017

Super vakantie

Ellen, 6-11-2016

Onze kindjes hebben genoten op de boerderij en ons zoontje vond het fijn om te helpen met boer Leo
      Gereisd familie in november 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landgoed Karsveld in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landgoed Karsveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landgoed Karsveld scoort een 9.48 uit 10 op basis van 141 reviews.