Appartement Landgoed Karsveld ****

WebsiteLink naar website

143 reviews over Appartement Landgoed Karsveld in het Nederlands

helemaal gaaf. top

Frank Haring, 30-8-2017

Het was heel leuk, veel te doen. In de hooischuur spelen, wandelen, samen met de boer op de tractor. koeien aaien en paardrijden.

Het app. was heerlijk schoon en ze hebben goede bedden. Buiten is alles ruim. Je er bv voetballen etc.

Ook de boerin is heel aardig en geeft je informatie over de omgeving.

Alles is in de buurt, bakker, slager, buurtsuper.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super mooie locatie en omgeving, prima appartement

Robert, 21-8-2017

Voor ons was dit de eerste keer op landgoed Karsveld. Keuze gemaakt op basis van foto's en reviews en het feit dat onze 3 zoontjes zich erg aangetrokken voelen tot het boerenleven.

Onze zoontjes van bijna 4, 9 en 11 jaar hebben zich prima vermaakt en hadden als snel vriendjes.

Er waren nl hoofdzakelijk gezinnen met kinderen aanwezig.

De hooizolder, koeien, kalfjes, de trekkers en ver-reiker, het speelhuisje, trampoline, ruime hoeveelheid traptrekkers en skelters, de omgeving , de natuur, alles is super! Ons appartement was tiptop in orde!

Schoon, van alle gemakken voorzien en een ruime hoeveelheid handdoeken. Bij vragen wordt je altijd netjes door Leo en Marij of zoon Marcel en schoondochter Lieke te woord gestaan.

Onze kinderen mochten een keer mee op de trekker om het gras te maaien en om de koeien te voeren. Heel leuk!

Lieke zorgt voor de paarden en verzorgd rijlessen.

Je kunt genoeg wandelen, zien en beleven in de omgeving.De natuur is prachtig! Al met al een super aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ontzettend leuk

E. Hoekstra, 14-8-2017

Ons gezin heeft hier een erg leuke tijd gehad. Naast de boerderij is er ook in de streek veel te doen. Schitterend landschap, echt tot rust komen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtig gelegen

B, 12-8-2017

Melkveehouderij en manege. Leuk voor de kinderen. Wel jammer dat de kalfjes dagenlang in hun eigen uitwerpselen liggen zonder vers stro.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Voor de 4e keer geweldig genoten

Fam. vd Marel, 10-8-2017

Geweldig, zeker voor de kinderen op de boerderij.

Mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heel erg leuk

Michiel, 16-5-2017

Voor onze kinderen van 5 en 6 een prachtige plek om te zijn. Ze wilden eigenlijk alleen maar op de "hoeve" zijn.

Appartement: Van alles voorzien, ons appartement in tegenstelling tot de andere wel wat donker, het 2-persoonbed iets te krap. Appartement was zeer schoon en boven + beneden toilet.

Trampoline is voor eigen risico. Tip: ingraven van de trampoline om het val gevaar te verminderen.

Een prachtige omgeving en terugkeer waardig!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Puur natuur!

Ivet, 2-5-2017

Prima verblijf. Midden in mooi Limburgs landschap. Je proeft van het boerenleven. Kinderen wilden niet weg. Heerlijk!
    Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Mooi en schoon appartement.

Louis, 20-4-2017

Voordelen:

Het appartement is op de begane grond gelegen en daardoor ook voor mensen met een beperking gemakkelijk bereikbaar.

Ook bij de sanitaire voorzieningen is rekening gehouden met minder valide mensen.

De bedden zijn goed, comfortabel en dragen dan ook bij aan het algehele comfor.

Het boerderij gedeelte is geheel vrij toegankelijk en de veehouder is altijd bereidt tot het geven van antwoorden over het reilen en zeilen van de boerderij.

Voor kinderen is er voldoende ruimte en attributen aanwezig om zichzelf te kunnen amuseren.

Tijdens de paasdagen kregen alle aanwezige kinderen een paas tracatie van de boer.

Bij binnenkomst lag er een stapel handdoeken die ruim voldoende was voor de periode dat wij hier onze lange weekend hebben doorgebracht.

En het appartement was schoon en de keulen is compleet uitgerust.

Nadelen:

Wat wij als een nadeel hebben ervaren is dat onze boven buren elke morgen vroeg met stoelen aan het schuiven waren.

Iets wat erg doorklinkt en het appartement beneden.

Gereisd met partner in april 2017

geweldig, fantastisch, perfect !

joppe andries, 14-4-2017

heel tof verblijf lieve mensen ,super gastvrij

zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldige verlof

Kim van ishoven, 7-1-2017

In de Kerstvakantie eerste keer geweest. Wat een fantastische verlof. Dochter vond het ook geweldig, zeer moeilijk om mee naar huis te krijgen terug. Zelfs om ze ' avonds in bed te krijgen daar. Er is zoveel te doen. In juni komen we een weekend terug en in juli een week. Kijk er al naar uit.
    Gereisd met vrienden in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landgoed Karsveld bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landgoed Karsveld in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landgoed Karsveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landgoed Karsveld scoort een 9.46 uit 10 op basis van 143 reviews.