Beoordelingen Hotel Gasthof Euverem**

Gasthof Euverem**
79 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Gasthof Euverem**
Euverem 30, 6271 PK, Gulpen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Euverem** in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Euverem** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Gasthof Euverem scoort een 8,2 uit 10, op basis van 79 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Euverem** in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Euverem**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Gasthof Euverem** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 36 vakantiefoto's van Hotel Gasthof Euverem** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Gasthof Euverem** met andere accommodaties in Gulpen.
Even geduld a.u.b.

8,5
8,3
7,5
7,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, 2014
"Kan beter!"vertalen
hebra
7,0

15-12-2014 Het kan allemaal net iets beter of het was allemaal ietsje te min.
Kamer is door datering matig, maar wel schoon. Inderdaad zeer kleine douchegelegenheid. Eten goed, maar niet speciaal zoals we gehoopt hadden. Personeel is vriendelijk, maar een frissere outfit zou leuk zijn.

Met partner, Dec. 2014
"Goede prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
Richard Peters
8,0

12-12-2014 Leuk hotel, redelijke prijs, sobere, maar goede kwaliteit.

Met partner, Nov. 2014
"Fijn hotel in prachtige en rustige omgeving!"vertalen
henk_verhoeven
7,0

01-12-2014 Gasthof Euverem is een eenvoudig maar heerlijk om te zijn. Het is er echt stil en ideaal voor wandelaars. Vriendelijk personeel, schone kamer met uitstekende bedden. Ontbijt is prima en vers. Kortom dit Gasthof is misschien een beetje gedateerd maar daarentegen wel heel gezellig en zijn prijs meer dan waard!

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Gasthof Euverem** bij:

Met vrienden, Nov. 2014
"Een rustige plek met 'n fantastisch uitzicht"vertalen
Lidy
9,0

11-11-2014 We waren met drie zussen het afgelopen weekend in Gasthof Euverem en hebben heerlijk genoten van de rust en de ruimte en de fantastische gastvrijheid.Een prima plek om voor een paar dagen het Zuiden van Nederland te ontdekken. Erg vriendelijk personeel en zeer hulpvaardig. Niet alle slaapkamers zijn gerenoveerd maar onze kamer was zeker netjes schoon. met prima bedden. Erg kleine badkamer maar zeker functioneel en schoon. Prijs/kwaliteitsverhouding prima ! Het ontbijt was prima, heerlijk warme broodjes en diverse soorten brood. We hebben genoten van de heerlijke tomatensoep met stokbrood bij aankomst en zeker van het 3-gangendiner. Prima stekkie om een paar dagen te vertoeven, gratis parkeerplekken naast het hotel. Heuvelachtig landschap , Gulpen ligt erg centraal.

Met partner, Okt. 2014
"Net voldoende voor een kort verblijf"vertalen
Kilsdonk
5,0

19-10-2014 Voor de prijs- kwaliteit was het net voldoende, maar geldt niet voor de kleine badkamer.
De badkamer is 1 bij 2 meter waarin de wc, het toilet en de douchecabine zich bevind. Door een slechte (en vieze!) afzuiging is er schimmelvorming te zien in de gehele badkamer. De schoonmaak heeft het geprobeerd dit schoon te maken tijdens ons verblijf, maar hierbij vergaten ze nog wel de afzuiging. We kregen nog wel een andere kamer aangeboden, maar in deze kamer was de schimmelvorming net zo erg.
Wij hebben een keer in het restaurant gegeten en we kregen als excuus voor het ongemak één drankje p.p. gratis. Het eten was goed, maar m.b.t. het bovenstaande hadden we wel wat meer verwacht dan maar één drankje.
Het is voor ons wel net voldoende omdat het ontbijt en de slaapkamer op zich wel goed was. De ligging van het hotel is voor een dagje Aken of Maastricht ook geweldig geregeld met het ov.
Maar het bovenstaande is voor ons wel de reden om voorlopig niet meer naar dit hotel terug te komen.

Met partner, Okt. 2014
"Een absolute aanrader"vertalen
Geert Dirkx
7,0

12-10-2014 We hebben 3 overnachtingen gehad in gasthof Euverem. Kamer was netjes en goed. Vriendelijk personeel. Het eten was voortreffelijk . Een heel goed hotel in een mooi wandel en fiets gebied.

Met partner, Apr. 2014
"Prima verzorging, uitstekend eten, kamers minder"vertalen
arosa60
6,0

28-04-2014 Met name de diners in dit Gasthof zijn uitstekend, daar valt niets op aan te merken. Het ontbijt is wat je in een dergelijk hotel mag verwachten, gewoon goed dus. En de service en verzorging zijn echt prima, aardige mensen die steeds voor je klaar staan. Mocht je bij het diner iets niet lusten dan kan je dat vooraf zeggen en dan wordt er iets anders voor je klaargemaakt. Klasse! Toch niet meer dan een zesje voor de kamers (in elk geval voor de kamer waarin wij verbleven) want die zijn sterk gedateerd. Een wasbakje in de kamer kan toch niet meer in deze tijd. Betekende: plasje doen op de wc en dan de handjes wassen in de kamer! Er schijnen ook gerenoveerde kamers te zijn, misschien speciaal voor de vaste gasten? Snel doorgaan met renoveren zodat de kamerwaarderingen omhoog gaan!

Met jonge kinderen, Apr. 2014
"Fijn hotel"vertalen
ernstsc
8,0

10-04-2014 Prima hotel. Hartelijke ontvangst, prima kamers en een goed ontbijt.

Met partner, Dec. 2013
"Goede service en mooie omgeving!"vertalen
S
9,0

07-06-2014 Wij komen nu al heel wat jaren op een rij bij de Gasthof en hebben het altijd erg naar onze zin. We zijn al in verschillende jaargetijden geweest ( laatste verblijf december 2013) en hebben nu weer geboekt voor juli 2014. Het is er altijd goed geregeld. De kamers zijn goed en het eten is er erg lekker! De eigenaren en personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Wij blijven hier terug komen.

Met partner, Dec. 2013
"Een geweldige plek"vertalen
Tiny en Jo Hoelsgen...
7,0

05-12-2013 wij hebben een paar geweldige dagen gehad met super vriendelijk personeel en een zeer geweldige gastheer en gastvrouw, de omgeving is prachtig

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?