Beoordelingen Hotel Gasthof Euverem**

Gasthof Euverem**
69 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Gasthof Euverem**
Euverem 30, 6271 PK, Gulpen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Euverem** in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Euverem** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Gasthof Euverem scoort een 8,2 uit 10, op basis van 69 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Euverem** in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Euverem**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Gasthof Euverem** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 31 vakantiefoto's van Hotel Gasthof Euverem** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Gasthof Euverem** met andere accommodaties in Gulpen.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,3
7,5
7,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Fijn hotel"vertalen
ernstsc
8,0

10-4-2014 Prima hotel. Hartelijke ontvangst, prima kamers en een goed ontbijt.

met partner, Dec. 2013
"Een geweldige plek"vertalen
Tiny en Jo Hoelsgen...
7,0

5-12-2013 wij hebben een paar geweldige dagen gehad met super vriendelijk personeel en een zeer geweldige gastheer en gastvrouw, de omgeving is prachtig

met vrienden, Nov. 2013
"Goed hotel om een weekendje uit te rusten"vertalen
Andre
8,0

16-12-2013 Hebben een heerlijk weekend in Limburg en dit leuke gemoedelijke hotel.
De kamers zijn schoon, netjes en niet te klein. Het ontbijt is goed, met heerlijk vers brood en broodjes.
Wij hadden een arrangement met diner, lekker gegeten.
'S avonds loopt de bar snel leeg, de muziek, sfeer, bediening nodigen niet echt uit om gezellig iets te blijven drinken. Leuke muziek en een nootje op tafel doet wonderen.(tip)

met partner, Sept. 2013
"Dit nooit meer"vertalen
vdb
1,0
1,0

16-9-2013 waarom? als je met 2 personen in de dependance wordt gezet los van en achter het hotel. nu daar wordt je niet vrolijk van [zacht uitgedrukt]
gasthof verder prima aardige mensen maar dat ze dit geflikt hebben zit me heel hoog.vraag waarom ge je dan niet weg? 225 km heen 225 terug op een dag en het goot van de regen s,avonds 11-09-2013.

eigenaar John Moonen, 1-11-2013
Eigenaar zegt:  Ik wil u bedanken voor uw beoordeling, echter de dependancekamer, een kamer in het bijgebouw achter ons hotel gelegen is een zeer rustig gelegen en pas gerenoveerde kamer, waarbij de gasten in het algemeen hier erg tevreden over zijn. Uit uw reactie begrijpen wij dat u niet graag in het bijgebouw wou verblijven, dit heeft u tijdens u verblijf jammer genoeg niet kenbaar gemaakt, waardoor we niet de gelegenheid hebben gekregen u een dag later een andere kamer aan te bieden, zodat uw verblijf verder naar wens zou verlopen. Ook bij de uitcheck heeft u hierover geen klacht bij ons neergelegd, dan is het spijtig dat wij dit alsnog via een beoordelingssite voor kennis moeten nemen.

met een groep, Aug. 2013
"Echt een super hotel!"vertalen
linda pronk
4,0

9-9-2013 Een zeer gastvrij hotel met mooie kamers. Prijs kwaliteit verhouding is gewoon super goed.
Het eten is fantastisch en dat voor een 2 sterren hotel.

met partner, Juni 2013
"Voor de prijs een goed hotel"vertalen
putoris
5,0

13-6-2013 De ontvangst was vriendelijk evenals de bediening bij het eten. De kamer was klein en via een smal trapje te bereiken en zag er gedateerd uit.Schoonmaak bleek niet plaats te vinden behalve een scheut schonmaakmiddel in het toilet en het leegmaken van de prullenbak. De doucheopening was verkeerd geplaatst zodat je als een \houdini in de douchecabine moest komen. Bij de kamer was een mooi gezamenlijk balkon waar je 's middags in het zonnetje kon zitten. Het ontbijt was niet uitgebreidt maar wel goed en verzorgd. Ook het driegangenmenu zag er verzorgd uit en was erg smakelijk.

met partner, Mei 2013
"Een regelrechte aanrader"vertalen
Gert-Jan van Leem
7,0

24-5-2013 Recentelijk hebben wij voor het eerst gebruik gemaakt van het Lentearrangement van Gasthof Euverem. Gasthof Euverem is het beste te omschrijven als een heerlijk rustig gelegen herberg en wel een buitengewoon gezellige. Bij binnenkomst en tijdens het verblijf valt meteen de bovengemiddeld vriendelijke ontvangst en houding vh personeel op. Kamers netjes en schoon, net als het sanitair. Punt van aandacht (niet negatief) is de vele niveauverschillen zoals afstapjes en drempels. Vanuit de ontbijt- en dinerruimte heb je een mooi uitzicht op het Geuldal. Het ontbijt is uitgebreid, inclusief scrambled eggs en gebakken spek. Het driegangen diner wat in het arrangement zit inbegrepen bestaat uit royale porties en is erg smakelijk. De prijs-kwaliteitverhouding is ronduit uitstekend te noemen. Feitelijk doet het Gasthof zichzelf te kort door zich als een tweesterrenetablissement te profileren en is maar één conclusie op zijn plaats: het is een regelrechte aanrader!

met partner, Mei 2013
"Prima hotel"vertalen
Johan
8,0

20-5-2013 tijdens onze doorreis met pinkster overnacht voor twee dagen zeer goed ontvangen vrindelijk personeel en goed te eten kamer was voldoende

met partner, Juli 2012
"Prima uitvalsbasis voor korte vakantie"vertalen
Rob mes
6,0

21-7-2012 We hebben genoten van de gastvrijheid en vriendelijkheid van eigenaar en personeel. Het Gasthof biedt alles wat je nodig hebt. Is geen Hilton maar prijs kwaliteit is dik in orde. Douche/ toilet-ruimte is erg klein, maar dat is dan ook het enige min puntje.

met partner, Juli 2012
"Fijn hotel"vertalen
Tini
6,0
7,0

20-8-2012 Paar weken terug in dit hotel gelogeerd. Het is een fijn hotel, vriendelijke bediening, lekker eten, super mooie ligging met een verwarmd terras.
Mooie uitvalsbasis voor wandeltochten of met de bus naar Maastricht / Aken / Valkenburg.
Kamer netjes ingericht, schoonmaak liet te wensen over. Wel elke dag schone handdoeken en prullenbak legen, maar vloer wissen niet dagelijks, bed opmaken was lakens rechttrekken (kussen lag zoals je van bed bent gegaan). Misschien was de vaste schoonmaak ziek/vakantie.
Mochten we weer naar Limburg gaan dan zouden we weer voor dit hotel kiezen.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?