Bed and Breakfast Gasterij de Poort

8,5

11 reviews over Bed and Breakfast Gasterij de Poort in het Nederlands

Perfect !

Ive, 17-7-2017

We hebben er één nacht verbleven ivm concert Rieu in Maastricht.

- Zeer vriendelijke ontvangst

- Fietsen konden binnen geplaatst worden

- Het eten is er verzorgd, lekker en niet te duur

- Ruime, nette kamer met heerlijke bedden

- Ontbijt ruimschoots voldoende (met oa vers geperst fruitsap)

- Heerlijke binnenplaats.

Ook de ligging kon ons bekoren : ideale uitvalsbasis voor een paar (pittige) fietstoertjes.

Wij komen zeker en vast terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Waanzinnig leuk en goed verblijf

Jean, 26-6-2017

Eigenlijk kun je stellen dat alles beviel. Zeer hartelijk ontvangst, ruime slaapkamer met badkamer (hadden kamer 1). Ligging midden in centrum. Ontbijt 's morgens is simpel maar gewoon meer dan genoeg. Hebben er ook gegeten op zaterdagavond met alle lof naar de keuken en bediening. Zaten op binnenplaats en ze namen alle tijd en konden tot laat zeer relaxed zitten. Echt complimenten aan de eigenaren en hun personeel.
Gereisd met partner in juni 2017

helemaal geweldig

dirk, 31-5-2017

prima uitvalsbasis om uitstapjes te doen rondom en in Gulpen,

eigenaren geweldige lieve en gastvrije mensen,ze geven je echt een warm limburgs gevoel.

ontbijt stond sochtends netjes klaar en was prima in orde,goed verzorgd,koffie en thee zoveel als je wilde ,savonds zijn we 2x wezen eten ,we kozen voor 3 gangen menu en lieten de keuze aan de kok helemaal top,lekker gegeten en er was genoeg.

kamer was dik in orde goed bed ruim genoeg .senseo aanwezig plus klein koelkastje.

dit BB is zeker voor herhaling vatbaar,ligging is ook erg knus ,vlakbij een pleintje met allerlei restaurantjes,ook de binnentuin van dit BB was super sfeervol en knus ingericht.

Gereisd met partner in mei 2017

Zeker een aanrader!

Marleen en Johan, 18-12-2016

We hadden eerst een kamer geboekt in Hotel Gulpen via veiling. Aangezien we daar geen 5 minuten wilden blijven moesten we op zoek naar een ander hotel. Gasterij de Poort werd aanbevolen door iemand in het restaurant.

We kwamen om 21.00 uur binnen om te vragen of ze alsjeblieft nog een kamer vrij hadden voor ons. Eigenaren snapten het gelijk en hebben ons met alle liefde en enthousiasme geholpen. Mede door hun actie hebben we twee nachten heerlijk geslapen en toch nog kunnen genieten van de omgeving. Goed gevuld ontbijt, goede en Schone kamer en zeker de badkamer was nieuw en modieus ingericht. Bedden lagen prima, geen zachte bedden die doorgezakt waren. Raam die open kon voor frisse lucht, goede spiegel+licht om je make-up/haar te kunnen doen (ja, dat mis ik soms toch wel in andere hotels) en een heerlijke douche. Al met al was het super. Als ik een minpuntje zou moeten noemen zou het het licht op de gang zijn die door de deur heen komt (wij hadden er twee kussens neergelegd omdat we gewend zijn om in het pikdonker te slapen). En van het doortrekken van de wc schrik je de eerste keer omdat dat best hard gaat.

Gereisd met partner in december 2016

Prima B&B in hartje Gulpen

Erik, 16-8-2016

We hebben één overnachting gehad in Gasterij de Poort. Daarbij hebben we genoten van de hartelijke eigenaren en medewerkers, het heerlijke diner en de gunstige ligging midden in het gezellige Gulpen. Met name het diner heeft ons op een positieve manier verrast: heerlijk eten voor een alleszins redelijke prijs. Wij komen hier zeker nog eens terug. Onze kamer (#1) was in orde: een fijn bed en een ruime badkamer met ligbad. Het ontbijt was eenvoudig, maar voor ons prima.

(Kleine) minpuntjes zijn de vrij hoge kamerprijs, het gemis van eigen, gratis parkeerplaatsen en het ontbreken van de mogelijkheid om fietsen veilig en droog te kunnen stallen. Daarnaast kan het geluid vanaf de straat storend zijn: je zit wel midden in het centrum met de weg direct onder je. Oordoppen kunnen dan nuttig zijn.

Voor prijs/kwaliteit heb ik een 7 gegeven: dat is een 8 voor het diner en een 6 voor de kamer en het ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooiste plekje van Limburg

Fan. Gerth, 16-6-2016

Als uitvalsbasis is dit een absolute aanrader.

Misschien minder geschikt voor kinderen.

Maar voor ons is het grote klasse geweest.

Heerlijk eten, frisse schone Kamer, ruime badkamer.

Björn en Anouska jullie waren goede gastheer en vrouw.

Gereisd met partner in juni 2016

Jammer van ons geld!

Maritza, 3-5-2016

Asperges met zand en niet verse gerookte zalm. Vooraf asperge (instant poeder) soep met zeer slecht schoongemaakte bittere asperges erin. Kinderen hadden smerige schnitzels met een laag meel er omheen. Zo jammer!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Wij raden het aan!

Joeri, 15-4-2016

Vriendelijke Ontvangst.Ruime moderne kamers. Ruime badkamers. Alles proper en netjes.Ontbijt stond op de tafel (niet in buffetvorm) maar er was méér dan voldoende in hoeveelheid en verscheidenheid. Wij vinden het een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

We raden het aan!

kitty_p, 15-4-2016

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Heerlijk

Pieter van de Ridder, 5-7-2015

2 nachten in deze B & B verbleven met onze buurtjes. Mooie ligging in een geweldig mooie omgeving. Keurig verzorgde kamers, prima ontbijt, aardige eigenaren. Echt iets om terug te komen. Super mensen van Gasterij De Poort, ga zo door !!!!!
Gereisd met vrienden in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Gasterij de Poort in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Gasterij de Poort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Gasterij de Poort scoort een 8.52 uit 10 op basis van 11 reviews.