Vakantiehuis Gastenverblijf Pesaken

Vakantiehuis Gastenverblijf Pesaken
Gastenverblijf Pesaken
9,2

20 reviews over Vakantiehuis Gastenverblijf Pesaken in het Nederlands

Authentiek verblijf op mooie locatie

J,M, F & H, 28-7-2016

Wij zijn hier 10 nachten geweest. De ligging is werkelijk schitterend en we hadden prachtig weer. Erg luxe: een privé parkeerplaats en eigen opgang. Het huisje zelf is niet zo groot. Wij waren er met twee volwassenen en twee kinderen van 1 en 4 jaar oud. Met slecht weer zou het wellicht wat te klein zijn geweest. Bij aankomst bleek dat er een grote vijver centraal in de verder zeer prachtige aangelegde tuin lag. Dat is met een kind van 1 dat net kan lopen niet erg handig. Het was fijn geweest als dat duidelijk op de website had gestaan. Verderop stroomt de Gulp (dat was wel bekend), maar uit het zicht van de kinderen.

De eerste nachten was het onwaarschijnlijk heet op de zolder slaapkamers (geschakeld) van onze kinderen: 's nachts ruim boven de 30 graden. Dat was niet fijn voor ze. Hoewel we twee keer een was mochten doen bij de hulpvaardige eigenaresse, misten we toch een eigen wasmachine, mede omdat de kinderen 5 nachten achter elkaar hun bed uitdreven. Daarna werd het koeler, maar nog altijd erg warm. Wij vonden het bed erg zacht, maar dat is persoonlijke smaak. Zowel een douche als bad was een luxe. Helaas was de watertemperatuur lastig te regelen (en helemaal niet als de sproeier in de tuin aanstond).

Al met al een prachtige plek voor rustzoekers en mensen zonder kinderen of met een wat ouder kind.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke short break op een heerlijke plek!

Odylon, 9-12-2015

Een fijn en gezellig appartement! Helaas voor ons maar voor een paar nachten maar we overwegen zeker nog eens terug te gaan. Prettige ontvangst met vlaaitjes en lekkers in de koelkast. Goed begin! Jessica en Frank zijn prettige gastvrouw en gastheer. Prima bedden en gezellig ingericht. Lekker gewandeld om de hoek!
Gereisd met jonge kinderen in november 2015

Gastvrije ontvangst op een schitterende locatie

Jitske Schafraad-Sijbers, 15-5-2015

Wat hebben wij genoten van een heerlijk weekje vakantie in een mooi, schoon, huis, van alle gemakken voorzien. De taart stond uitnodigend klaar. Er stonden vrolijke tulpen in vazen op tafel en in de vensterbanken. In de koelkast lagen appelsap en verschillende soorten Gulpener bier klaar. De tuin is magnifiek met de rivier de Gulp stromend erdoorheen. Gulpen is op 2,5 kilometer afstand en we konden met kinderen naar de Pannenkoekenmolen lopen. De kinderen voelden zich thuis en hebben het goed naar hun zin gehad. Vanuit het huis konden we zo het Limburgse heuvelland verkennen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Lekker onthaasten aan de Gulp

Jaap Vermeer, 17-4-2015

Gastvrouw Jessica laat niets aan het toeval over. Een heerlijke vlaai,vruchtensap en een koude pint stonden klaar. Heerlijke bedden en opgemaakt. Een bad,een regendouche. En dan die tuin, wat een openbaring. In September komen wij graag weer even bijtanken.
Gereisd met vrienden in april 2015

Erg genoten op de plek

GH Heykamp , 23-2-2015

Een fijn gastenverblijf voorzien van alle gemakken.

Wij hebben ons zeker goed vermaakt......

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Zeer leuk, romantisch verblijf met geweldige tuin.

riny_vogels, 17-8-2014

Bij aankomst stond er lekker gebak, pilsjes en fruitdrank klaar, bedjes mooi opgemaakt, dat is al gezellig aankomen.

Een zeer knus huisje van alle gemakken voorzien.

En dan die tuin, wow, alleen jammer dat we niet zo'n goed weer hadden en zodoende maar heel weinig buiten hebben kunnen zitten in de prachtige tuin. Onze oudere zoon sliep in het aparte stuk boven dat je erbij kunt huren. Ook plaats en privé genoeg voor hem.

Een echte aanrader dit knusse verblijf in een prachtige, mooie en ook rustige omgeving.

Dit gelegen in één van het mooiste stukje Nederland.

Je zit hier ook erg centraal voor diverse uitstapjes (Maastricht, Valkenburg, Aken enz.).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Heerlijke plek. Sfeervol huis.

Fam van Dijk / van Ginkel, 12-7-2014

Gastenverblijf Pesaken is een heerlijke plek. Fijn huis dat voelt als een thuis, goede bedden, geweldige tuin/ wei met de Gulp als bonus in een mooi stiltegebied. Uitzicht prachtig. Je wordt gastvrij ontvangen. Je kunt mooie tochten maken vanuit huis met fiets of lopend. Zwembad op loopafstand. Dat is wel fijn met oudere kinderen. Je hoort koeien loeien en kippen komen soms langs gescharreld. Dagje Maastricht, we zijn ook naar het klooster Val Dieu in Aubel (b) geweest.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Schitterend appartement, vriendelijke eigenaren

Gertie, 28-9-2013

Voor informatie en foto's zie de website. Vanaf de resevering zijn we goed geholpen en geinformeerd door de eigenaren. Ze zijn behulpzaam en hebben voor onze baby een babybedje klaargezet. We zijn vriendelijk ontvangen door de eigenaren die voor een hartelijk welkom hebben gezorgd met Limburgse lekkernijen. Onze eerste indruk van het gastenverblijf en tuin was goed. Het gastenverblijf is schoon en sfeervol ingericht door de eigenaren die in de rest van de prachtige vakwerkboerderij wonen. Je hoort in de tuin alleen de koeien loeien en de krekels, vogels zingen. Op het einde van de tuin stroomt de rivier De Gulp. Vanuit de keuken heb je tijdens de afwas een schitterend uitzicht over de glooiende heuvels met koeien in de wei. Gulpen ligt op loopafstand. Je kan vanaf het huis wandel- en fietsroutes volgen. Mooie aanrader om een paar dagen uit te rusten, mogelijkheden genoeg in de omgeving voor dagtochtjes en activiteiten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prachtig vakantiehuisje in romantische sfeer

Lisanne Brozius, 8-9-2013

Een mooi huisje met een nog veel mooiere tuin. We hebben hier 2 weken lang mogen genieten van de gastvrijheid van Jessica en Frank en hun leuke vakantiehuis. Wij hadden super mooi weer en hebben veel gebruik kunnen maken van de enorme tuin. Het was erg leuk dat ons bezoek een nachtje in hun tuin mocht kamperen!

Voor ons (twee volwassenen en baby) was het huisje binnen ruim genoeg, maar ik kan mij voorstellen dat de zitruimte beneden voor 4 of 5 volwassenen wat aan de krappe kant is.

Het huisje ligt in een prachtig gebied en wij hebben veel kunnen fietsen en wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Geweldig

Conny , 4-9-2013

Een hartelijke ontvangst. Een sfeervolle, met smaak ingerichte, complete vakantiewoning. Het heeft ons aan niets ontbroken. Veel privacy. Ook de jongens hebben zich prima vermaakt. Neem daarbij de schitterende omgeving, de heerlijke restaurants en de gezellige stadjes. Een plek om aan te bevelen en naar terug te keren. In één woord geweldig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gastenverblijf Pesaken in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gastenverblijf Pesaken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gastenverblijf Pesaken scoort een 9.19 uit 10 op basis van 21 reviews.