Camping De Boskant ***

Camping De Boskant
De Boskant
6,9

6 reviews over Camping De Boskant in het Nederlands

25 jaar op deze camping vertoefd.

Wendy, 12-3-2017

Zou m'n jeugd niet anders hebben willen door brengen. Zeer ruime plekken en hele gezellige mensen. Idd geen animatie, maar dat hebben wij totaal niet gemist. Heerlijker andere kinderen spelen op het veld met wsterballonnen, tennissen, voetbal etc, en natuurlijk lekker het bos in.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Fraaie natuur, rustig gelegen

peter stiekema, 15-11-2013

Deze camping in Geulle is prachtig gelegen met ruime plaatsen in een heuvelachtige omgeving met fraaie bronnetjes, van waaruit kleine beekjes hun weg naar de Maasvinden. Maastricht en Valkenburg liggen dichtbij. Bovendien beschikt de camping over een rustiek restaurant/café met uitstekend verzorgde maaltijden. Voor de ware natuurliefhebber en de rustzoeker nagenoeg ideaal. Een aanrader. Als je een zwemparadijs met dito speeltuin zoekt kun je beter naar elders gaan. Maar ik kom er al jaren met veel plezier.
Gereisd met partner in januari 2013

Niet voor herhaling vatbaar

joelle, 2-8-2013

Uitgestorven camping, toiletgebouw is in een soort van oude container geplaatst. Het ziet eruit alsof het jaren dicht gezeten heeft, en nu opeens geopend is zonder er ook maar naar om te kijken.

De site dateert dan ook uit 2002, met nog net geen zwart wit foto's erop.

Er is een klein kinder-speel/zwembadje en een speeltuintje. Ook is er een terrasje waarvan ik me afvraag of er nog gebruik van gemaakt wordt.

Daarnaast enkele stacaravans met bejaarden en Polen die in de buurt werken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013
roumans, bedrijfsmanager, 15-11-2013
Tot onze spijt hebt u helaas de verkeerde camping beoordeeld, er staan een aantal onjuiste vastellingen die niet op de camping aanwezig zijn of waren, zoals polen, enz.enz.

Dit nooit meer

De Kampeerder, 18-6-2013

De ligging is mooi, daarmee is ook alles gezegt!

Geen zwemgelegenheid. Rolstoelvriendelijk kan ik trappen om de wc en douches in te komen ook niet noemen (er is geen mindervaliden toilet of douche). De speeltuin bestaat uit 2 toestelletjes (van die dingen op een veer). Wifi was tot onze ergernis ook al niet aanwezig. Net zoals enige kinderanimatie, wat je voor deze prijs toch wel mag verwachten.

Voor de beste eigenaar hoef je hier ook al niet te komen, de man weet het te presteren om alles wat hij je moet vertellen op de meest onbeschofte en onvriendelijke manier mogelijk te doen.

Heel grote afrader deze "camping"

Gereisd met partner in januari 2013

Volgende keer zoeken we een andere camping.

ADamen, 22-4-2012

De caravanplaats was perfect. Veel ruimte en mooi vlak.

Veel vaste gasten die onderling veel contact hebben, wat erg sfeerverhogend is. In het café werd flink gerookt, niet uitnodigend voor niet rokers, gezellig terras. Het sanitair is netjes, je moet wel je tandenpoetsen in de toiletruimte waar een ander net zit te p**pen op1 meter afstand, onsmakelijk. Geen toiletpapier. De rolhouder is aanwezig meer het papier was steeds op. De wasbakken hadden geen warm water wat met minder weer niet uitnodigend is om je daar (even) te wassen. Er is wel een lange wasbak, volgens ons bedoeld voor de afwas, het water is niet meer dan lauw. Te koud voor de afwas. De sproeikoppen op de douches zijn erg verouderd en sproeien slecht. Het water is slecht af te stellen op een goede temperatuur omdat koud en warm elkaar steeds afwisselt. Bij vertrek wordt er afgerekend maar niet gevraagd hoe je verblijf was, vreemd. Misschien wíllen ze niet weten wat de gasten ervan denken. Duur voor het gebodene.

Gereisd met partner in april 2012

Wij komen wel eens op de Camping .

fr_woning, 17-9-2011

-224- Eens per jaar komen we wel eens in Geulle en genieten dan van de omgeving . Naast Camping De Boskant is een route uitgezet met gele palen , die je via de hellingbossen ( met prachtig uitzicht ) naar Bunde brengen . Wij komen regelmatig bij de buren van Camping De Boskant en lopen dan wel over het kampeerterrein heen . Het ziet er netjes uit . Op hun terras kan je op bepaalde dagen wat gebruiken . Op zaterdag en zondag is er regelmatig aanloop en is het er gezellig druk . Een deel van de camping is verhuurd .
    Gereisd met vrienden in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Boskant in Geulle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Boskant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Boskant scoort een 6.89 uit 10 op basis van 6 reviews.