8,5

37 reviews over Camping De Bloksberg in het Nederlands

Top! Genoten.

Janneke, 7-8-2017

Prachtig meer om heerlijk te zwemmen, heel schoon sanitair en mooi aangelegde camping midden in de natuur gelegen direct aan het Pieterpad en Maas-Niederrheinpad.

Wij hebben veel gewandeld en gefietst. Daar is deze camping een goede uitvalsbasis voor. Je ontkomt er aan de drukte van de stad, maar er is genoeg te doen voor jong en oud dankzij het kraakheldere zwemwater met strandje. De wifi (tegen kleine vergoeding) werkt trouwens ook prima.

De toiletgebouwen worden erg netjes bijgehouden, net als de rest van het terrein. De plaatsen zijn niet zo recht-toe-recht-aan zoals je ze soms in Zuid-Frankrijk ziet, dat maakt het een speelse en ruim opgezette camping.

Wij hebben genoten van ons verblijf hier en komen zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2017

super tijd gehad, mooi meer, goede faciliteiten.

Edwin, 2-6-2017

aardige behulpzame familie op de camping, mooi meer, lekker eten
Gereisd met vrienden in mei 2017

prachtige ruim opgezette camping in de natuur

fam hendriks, 22-8-2016

We zijn hier deze zomer nu 2 maal geweest omdat de eerste keer zo goed bevallen is. Geheel gelegen in de natuur, ontspannen en vriendelijke sfeer. Erg mooi zwemwater en strand, leuke speeltuin voor de kinderen.

Het sanitairgebouw wordt keurig bij gehouden want het was altijd schoon! De snackbar is beperkt geopend maar van goede kwaliteit.

Onze meiden van 2 en 3 willen er weer graag naar toe terug en dat gaan we ook zeker doen

Gereisd familie in augustus 2016

Tegenvaller.

Christel, 22-8-2016

Wij hebben één nacht verbleven op een trekkersplek. Volgens de website van de camping deel je campingplek met de konijntjes en de eekhoorntjes. Bij het lezen van deze tekst heb ik een ander soort camping in gedachten. Het was er erg luidruchtig en je kunt niet verder kijken dan de heg rond je afgebakende plek. Onze plek was ook naast de vuilcontainers waarvan de geur je niet kon ontgaan. Het sanitair is ook erg karig 3 dames en 3 heren toiletten (die ook door de kantine gasten konden worden gebruikt) en wel één dames en één heren douche.
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige plek met uitzonderlijk mooi water

Bas, 20-8-2016

Het water is echt super! Sanitair uitstekend en mooi schoon. Wij hebben genoten. Normaal rijden we naar zuid Frankrijk, maar wisten niet dat zo dichtbij zo een mooie plek nog bestond.
Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtige camping aan het meer.

V Giesen, 24-7-2016

Heerlijke plek, waar je nog echt in het groen / bos kunt camperen.

Mooi uitzicht over en zwemmen in het helder meer.

Vriendelijke en gastvrije mensen.

We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd familie in januari 2016

natuurlijke camping

Piet en Hennie, 25-8-2015

Mooie natuurlijke camping. Ruime standplaatsen,omringd door heggen.'s nachts rustig.Prachtig meer. Ook erg leuk voor kinderen.Prachtige omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2015

Leuke camping

Fam Bokel, 9-8-2015

We staan hier nu voor het tweede jaar op een seizoensplaats, We hopen hier nog vele jaren te mogen staan ,
Gereisd familie in augustus 2015

Gastvrije rustige camping

tevreden campeerder, 7-8-2015

Ruime plaatsen die zich allemaal onder hoge bomen bevinden.

Schitterend meer met speelstrandje en speeltuintje voor de kinderen.'s nachts zeer rustig waardoor je een zeer goede nachtrust hebt.

Vele wandel en fietsmogelijkheden in de omgeving.

Enig minpuntje : sanitair is schoon en netjes maar zou iets uitgebreid moeten worden.

Gereisd met partner in augustus 2015

Het is maar hoe je het bekijkt

Fam. Jansen, 6-8-2015

Wij waren op doorreis en daar is het een prima camping voor. Niet echt goed bekeken. Plek aan een onverwachts mooi meer. Vele vaste plekken.
Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bloksberg in Gennep / Milsbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bloksberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bloksberg scoort een 8.45 uit 10 op basis van 43 reviews.