Hotel Biesenhof

8,2

2 reviews over Hotel Biesenhof in het Nederlands

Mooie boerderij

Rick, 10-8-2017

We hebben erg genoten van onze 2 overnachtingen in de mooie boerderij. Het binnenplein is erg mooi. Hotelkamers zijn erg schoon en netjes ingericht. Bedden liggen prima. Kamer is wel wat aan de donkere kant. Vriendelijke, echt gastvrije Limburgse ontvangst, het lijkt of je bij een B&B logeert.

Er is een mooie wandelroute van ongeveer 2 uur, startend vanaf de Biesenhof (wel met wat flinke klimmetjes, maar erg mooi).

Bediening is vriendelijk. Jammer van de boorwerkzaamheden tijdens ons ontbijt, wacht hier even een half uurtje mee tot de gasten klaar zijn met eten. Avondeten ook prima. Kortom, wij hebben er erg van genoten.

Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

resyengelen, 16-12-2012

een heerlijk verblijf gehad, zeer gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs, erg mooie omgeving, mooie kamers, lekker ontbijt,

vriendelijk personeel, gezellige ambiance in brasserie, vriendelijk personeel altijd bereid voor een praatje,

Gereisd met partner in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Biesenhof in Geleen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Biesenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Biesenhof scoort een 8.22 uit 10 op basis van 2 reviews.