Camping Natuurcamping Den Buizerd

9,8

5 reviews over Camping Natuurcamping Den Buizerd in het Nederlands

Beste camping ever!

Irene, 18-8-2017

Prachtig omgeving, ruimte plaatsen en vol relax! Geweldig sanitarie, alles schoon en netjes. Hartelijk bedankt Lia voor veel lieve advices! Was super leuk )
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super fijne rustige camping

Peter en Jolanda Diks, 14-8-2017

Eigenlijk moet ik een hele slechte recensie schrijven. Want bij een goede recensie komen er veel te veel mensen naar deze camping toe. Maar goed. Het was erg prettig om hier te staan. We kwamen voor rust en die hebben we gehad. Het sanitair was ongelofelijk schoon en netjes. Het terrein was schoon met ruime plaatsen. De ontvangst was zéér vriendelijk. Ook voor vragen kon je altijd terecht. Ik heb geen enkel negatief punt. Kortom: wij hebben al veel gekampeerd maar dit overtrof alles. ps. Niet doorvertellen......
Gereisd met partner in augustus 2017

Een echte geweldige natuur camping.

Els, 10-7-2017

Deze camping die op landgoed Geijsteren ligt is een absolute aanrader voor mensen die van rust, ruimte en prachtige natuur houden. De camping komt heel hoog op ons lijstje "aanraders" enorm grote plaatsen, zeer schoon sanitair, mooi wandel en fiets gebied.
Gereisd met partner in juli 2017

Perfecte camping in deze tropische temperaturen

Margriet, 21-6-2017

Toevallig hier terecht gekomen. Zoek je een camping waar rust, ruimte en pricacy is? Dan is dit de ideale camping voor je. Een natuurcamping midden in de bossen; alleen maar fluitende vogels en het ruisen van de bomen. Grote ruime plaatsen, met de natuurlijke schaduw van de bomen; wil je in de zon zitten, zet je je stoel even iets verder. Heel bijzonder; naast onze caravan komen elke avond een uilenechtpaar met hun 3 jonkies.Zij houden ons goed in de gaten! De beheerders doen er alles aan om de camping picobello in orde te houden. Chapeau!
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch, erg rustig

Rob van Buchem, 15-6-2017

Je staat met ruime plaatsen in het bos.

De zon moet je tussen de bomen opzoeken.

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurcamping Den Buizerd in Geijsteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurcamping Den Buizerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Natuurcamping Den Buizerd scoort een 9.8 uit 10 op basis van 5 reviews.