Vakantiehuis Nix-Frissen

Eys
Vakantiehuis Nix-Frissen
Nix-Frissen

10 reviews over Vakantiehuis Nix-Frissen in het Nederlands

Een keurig en net huisje.

Helen, 22-8-2017

Prima uitvalsbasis om Zuid Limburg te bezoeken. Wij kwamen om te wandelen. Prachtige routes die voor de woning beginnen. De gastvrouw is erg behulpzaam met het geven van tips.

Elke morgen stond er een goed gevulde ontbijtmand klaar.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super plek!

Marcel Visscher, 25-9-2016

Geweldig huisje, achter in de tuin van de eigenaar. Veel privacy en rust. Geen verkeer. Eigen tuin. Schoon. Eigen douche en toilet, keuken gasfornuis koffiezetter, magnetron, gaskachels. Geweldig restaurant Bie de tantes op loopafstand (500m). Eigen toegang via sleutelkast met pincode. 2 bedden van 120 breed. Geweldig ontbijt en ontvangst. Zeer gastvrij.
Gereisd met partner in september 2016

fantastich

Bert en Gerrie, 3-6-2016

de gast vrijheid de privacy

en het super ontbijt.

wij hebben super genoten van het verblijf in Eys bij frank en

Lissete

Super verwennerij iedere morgen een feest om op te staan.

en aan het ontbijt te beginnen.

verder een heerlijk verblijf; beetje retro maar o zo gezellig en lekker warm

Zelfs ons teckeltje had het heerlijk naar zijn zin zo s,morgens even lekker voor de kachel meteen lekker warm.

Wij raden een ieder aan om daar bij Lissete een heerlijk verblijf aan te gaan , je zal er beslist geen spijt van krijgen. wij kijken er met heel fijne gevoelens op terug.

Gereisd met partner in mei 2016

heerlijk fietsen in de Limburgse heuvels.

C&W Ganzevles, 11-5-2016

We hadden geluk met het weer, alles was tof.
Gereisd met partner in mei 2016

Zeer goed bevallen

Peter & Ria L., 3-4-2016

Wat een heerlijke B&B: combi van 's morgens een mandje met gevarieerd ontbijt en een vrijstaand onderkomen, dus privacy. Heel veel inclusief, van handdoeken tot koffie en thee en wifi. Knusse zit-/eetkamer met gashaard, aparte keuken en ruime slaapkamer met lekker brede bedden. Een hernieuwde kennismaking met het Zuid-Limburgse heuvelland die ons heel goed bevallen is. We komen hier zeker terug!
Gereisd met partner in maart 2016

Heel fijn

Janneke de Jong, 23-11-2015

Prima onderkomen, verrassende ontbijtjes, veel privacy, hartelijke ontvangst, wandelen vanuit de deur
Gereisd met partner in november 2015

Geweldig gastvrij met uitstekend ontbijt

Maud Vervoort, 23-6-2015

Een eenvoudig huisje, waar alles aanwezig is wat je nodig hebt.

Met veel privacy en een eigen stuk tuin.

De ontvangst is gastvrij, het huis is zeer schoon en het ontbijt is geweldig. Elke ochtend een verrassingspakket voor de deur!

De wandelroutes liggen op (korte) loopafstand en in het dorp kun je heerlijk eten.

Wij vinden dit voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juni 2015

Leuk vakantieadres !

Zelhem, 3-1-2015

Leuk en gezellig vakantiehuisje waar wij al meerdere keren zijn geweest en zeker nog vaak terug zullen komen. De omgeving van Eys is prachtig.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Niet verder zoeken,boeken!

Ron Hendriks, 19-12-2014

5 overnachtingen begin december 2014.Wij wonen in Oostenrijk dus af en toe in NL inkopen doen is 2x per jaar vaste prik.En waar kan dat beter dan in Limburg met Belgie en Duitsland om de hoek.Meteen bij ontvangst een warm gevoel.Frank en Lisette zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.Het huisje ligt achter in de tuin op een verhoging wat zorgt voor de privecy.Het huisje is ruim met een aparte slaapkamer met grote bedden.Heerlijk geslapen.En dan de volgende morgen de verassing : een mand vol met lekkernijen.Wát een ontbijt.In de keuken is alles aanwezig.Ik weet maar één klein minpuntje : de koelkastdeur gaat aan de verkeerde kant open.Iedere keer komt het gordijn ertussen (gloeiende gloeiende......)Maar dat is ook echt alles.Wij komen hier vast en zeker nogmaals.....
Gereisd met partner in december 2014

Voordelige overnachtingsplek

BertdeVries59, 4-6-2014

Dit vakantiehuisje is een voordelige verblijfplaats. Huisje is iets gedateerd, maar dat maakt de prijs weer goed. Mooie omgeving. Lekker ontbijtjes
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Nix-Frissen in Eys, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Nix-Frissen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Nix-Frissen scoort een 9 uit 10 op basis van 10 reviews.