Pension Art Galerie

Onvoldoende

2 reviews over Pension Art Galerie in het Nederlands

nooit meer!!

monique, 11-7-2017

De foto's op de site doen écht anders vermoeden. Ten eerste kregen we een andere kamer ivm overbooking. Deze kamer zag er vies uit, bed zag er beslapen uit. Er stonden vieze koffiekopjes.Geen gordijn voor het raam. Vieze wc borstel lag gewoon op de grond. Gastvrouw Gabriela kwam wat opdringerig over en heeft wel 20 x genoemd dat er in augustus andere deuren zouden komen....echter de deuren waren voor ons geen probleem maar al het andere wel. Ze is naar onze mening niet geschikt om dit pension te runnen. Ze kon het duidelijk niet aan. Moest nog veel schoonmaken op de kamers terwijl wij al ingecheckt waren. Verontschuldigde zich contstant voor alle negatieve dingen en gaf touroperator de schuld. Het ontbijt was niet goed te noemen. Taaie croissants en afbakbroodjes die niet afgebakken waren.

Verhouding prijs/kwaliteit is volgens ons niet in verhouding.

Ze bood bij uitchecken aan volgend jaar terug te komen en dan één nacht gratis te geven. Nee dank je, voor ons niet meer!!

Gereisd met partner in juli 2017

gezellig

marc thönnissen, 23-2-2014

Pension is eenvoudig van opzet. Afgelopen wmc een weekend geweest. 35 pp PN is geen geld inclusief ontbijt.

Als ik naar Pinkpop 2014 ga neem ik deze ipv camping.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Art Galerie in Eygelshoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Art Galerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Art Galerie scoort een 4.2 uit 10 op basis van 2 reviews.