Epen
9,2

Uitstekend

22 reviews over Appartement Vakantieappartementen eFFeweg in het Nederlands

Limburgse gastvrijheid in sfeervol appartement

Willem & Ina, 31-7-2017

Drie weken vertoeven in de schitterende omgeving van het Limburgse Heuvelland was top. Niet op de laatste plaats dankzij de perfecte uitvalsbasis: het ruime en sfeervolle appartement van Effeweg. Dit appartement is van alle gemakken voorzien. Ruime slaapkamers, een mooie en gezellige woonkamer en een praktische leefkeuken. Het intieme terras in de mooie tuin maakte het verblijf compleet. De eigenaren Esther, Pieter en zoon Merijn hebben alle moeite gedaan om ons verblijf te veraangenamen. Dit is, zonder dat ze opvallend aanwezig waren, bijzonder goed gelukt. Effeweg is dan ook een aanrader voor iedereen!
Gereisd met partner in juni 2017

Weer een heerlijke (mid) week in Zuid Limburg

Bea en Titus Olthof, 22-4-2017

Knus appartement, prachtig gelegen. Vriendelijke en gastvrije familie. Alles wat nodig is voor een fijne vakantie was aanwezig. Waren er ook minpuntjes?, ja soms wat is het lastig om de verwarming aan te zetten. Individuele thermostaat per appartement zou fijn zijn.
Gereisd met partner in april 2017

Ultieme gastvrijheid op een toplocatie....

Ina & Willem, 4-1-2017

De Kerstdagen in het Limburgse Heuvelland doorbrengen, is op zich al een sfeervolle belevenis. Als de verblijfslocatie dan ook nog eens je verwachtingen overtreft, dan kan je vakantie niet meer stuk! Dat was al zo in 2013 in 'Geulzicht' en ook nu weer in 'Vakwerk'. Dit gezellige, smaakvol en compleet ingerichte appartement biedt alles waar een onbezorgd en aangenaam verblijf om vraagt. De kerstversiering en kerstverlichting completeerden het geheel. Evenals de kerstkransjes en de fles Champagne die eigenaresse Esther voor ons bij aankomst had klaargezet. Het appartement (met tuin) is vanaf de weg niet zichtbaar en biedt zodoende veel privacy. De ligging is centraal. Vanuit Epen zijn Maastricht, Vaals, Valkenburg en Aken zowel met de auto als met het OV prima bereikbaar. Een echte aanrader in de kerstperiode zijn de Kribkeswandelingen in deze regio. Kort samengevat: Wij hebben met volle teugen genoten en bedanken Esther en Pieter voor de ultieme gastvrijheid. Vakwerk!
Gereisd met partner in december 2016

Perfect appartement in een Idyllische omgeving!

Henk Kuijten, 17-10-2016

Van 10 Oktober t/m 17 Oktober het appartement Vakwerk gehuurd in het prachtige Epen. Bij effe weg in Epen.

Bij aankomst meer dan hartelijk ontvangen door gastvrouw Esther. Ondanks wij op het laatste moment telefonisch geboekt hadden werd er een appartement voor ons in gereedheid gebracht. We hadden afgesproken dat wij om omstreeks 17.00 uur aan zouden komen vanuit onze woonplaats in Noord-Holland. Zo geschiede en reden wij om ongeveer 17.00 uur het terein op. Gastvrouw Esther stond al op het erf en na een korte instructie waar wij de auto konden parkeren ( vlak achter het appartement ) verwelkomde zei ons hartelijk en gaf te kennen dat ze ons verwachte en het appartement gereed was voor ons.

Ze liep met ons mee om het appartement te laten zien , wat al lekker warm gestookt was en waar zelfs al een aantal kaarsjes branden wat de sfeer welke er toch al duidelijk was alleen nog maar verhoogde. In 1 woord geweldig.

Gereisd met partner in oktober 2016

Een mooi appartement met een prachtig uitzicht

Pascale, 16-9-2016

Een appartement van alle gemakken voorzien ( ook fijn een afwasmachine). Aardige en gastvrije eigenaar.
Gereisd met partner in september 2016

Genieten!!

Han en Carla, 9-9-2016

Een week vakantie bij eFFeweg. Compleet ingericht appartement "Vakwerk" voldeed volledig aan onze wensen. Rust, ruimte en relaxed. Het appartement had een eigen terras maar er was ook nog een tuin waar je heerlijk in de schaduw kon genieten. De auto heb je daar niet nodig. Vanuit het appartement zijn direct mooie wandel- en fietstochten te maken. Voor ons zeker een plek om terug te keren. Met dank aan onze gastvrouw Esther.
Gereisd met partner in september 2016

Vrijheid in het kwadraat!

Simone, 14-6-2016

Wat was dit een heerlijke vakantie! Had al heel wat avonden op internet gescrold en zag veel ouderwetse appartementen totdat mijn oog op eFFeweg viel. Direct verkocht, helemaal mijn ding! Het appartement zag er nog gezelliger uit in het echt dan op de foto's. Ik was alleen en had gekozen voor het appartement "Vrijheid" welke voor twee personen is. Alles is aanwezig in het appartement wat je maar nodig hebt: badhanddoeken, hand- en theedoeken, schoonmaakspullen, alles voor in de keuken en badkamer, een heerlijk bed, tv, wifi etc etc echt waanzinnig. En dat met een fantastisch uitzicht. Mijn week kon niet meer stuk. Esther, Pieter en Marijn zijn meer dan vriendelijke mensen en hielden zoveel rekening met mij als gast in hun doen en laten op hun terrein, voelde elke dag als thuiskomen. Vreselijk gelachen met ze :-) Het ligt ook perfect bij veel fiets en wandelpaden dus heb me helemaal kunnen uitleven in de omgeving. Ik kom zeker terug volgend jaar en wie weet nog een winters weekendje.
Gereisd alleenreizend in juni 2016

Vriendelijke eigenaars.

Prijs/kwaliteit.

Geen minpunten.

Gereisd met partner in april 2016

Comfortabel appartement, heel compleet.

Riet de Bruijn, 11-4-2016

Prachtige locatie met geweldig uitzicht. Spontane, vriendelijke gastvrouw. Gezellig en compleet ingericht appartement. Schoon en een goed bed. Vanuit het appartement zijn mooie wandelingen te maken. Kan geen enkel minpuntje bedenken. Wij komen er zeker terug.
Gereisd met partner in april 2016

Heerlijk!

Marina, 15-10-2015

Een heerlijk plekje waar we inmiddels drie keer geweest zijn. De locatie is schitterend, net als het uitzicht. De appartementen zijn heel huiselijk en gezellig ingericht, zonder dat er afbreuk is gedaan aan de authenticiteit van het pand. Ook onze dochter van nu drie heeft zich daar altijd prima vermaakt met alle speelgoed dat al klaar ligt. Verder is het prima verzorgd met handdoeken, zeep en alles wat maar nodig os voor een verblijf. De eigenaren zijn gastvrij en vriendelijk!
Gereisd familie in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vakantieappartementen eFFeweg in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vakantieappartementen eFFeweg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vakantieappartementen eFFeweg scoort een 9.18 uit 10 op basis van 22 reviews.